De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mgbk

mgbk Niet meer actief

Mamsie als ik doe wat goed voelt, kruip ik nu in bed ;)
    Maar wil eigenlijk echt vanavond nog ff mn kans pakken.
    Doen wat goed voelt lijkt in mijn hoofd nu niet de optie.
    Wil vooral doen waar de meeste kans is om ook zwanger te worden.
    Klinkt vast stom, maar wil zó graag...

2. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nou als ie echt geïnteresseerd is dan zou ik hem nog een keer verleiden!!!!

Mamsie hoe is het met jou?

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Logisch mgbk....je wilt gewoon al je kansen benutten meid...

Ika ik denk de hele tijd aan je...hoop dat alles goed is.

4. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Sorry, niet alles onthouden.

Ika, succes in het ziekenhuis! Wel even schrikken lijkt me, hoop dat je bloeddruk weer wat daalt en dat alles met de kleine goed is natuurlijk.

Dido, hè wat vervelend voor je vriendin zeg:(

Losje, wow veel gedaan vandaag en wat lief die bloemen:)

Mgbk, oeh lastig. Zou het toch proberen...

Liefoe, hoop dat je suikerwaardes in orde blijven zonder maatregelen.

Lizzie, succes en sterkte morgen!

Reageer later weer uitgebreider. Net controle gehad. Bloeddruk 110/60, baarmoeder op schema en maar een kilo aangekomen sinds 4 weken terug. Verloskundige vindt dat ik een mooie buik heb, smal en naar voren. Hartje had ze meteen gevonden, luid en duidelijk:D

Welterusten allemaal!

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Snap ik meid. Het is ook dubbel he. Aan de ene kant zo graag willen, aan de andere kant niet teveel druk/lading....
    Er komt een dag dat je weer vol ongeloof, met bibberende handen hier een berichtje tikt en een foto van een prachtige test met 2 strepen hier showt!

6. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ahhh mamsie wat mooi omschreven♥

7. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lies fijn meid!
    Welterusten. ....

8. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Zwangerschap gaat oke. Kindje beweegt veel, voel het goed. Bekkenklachten nemen wat toe maar is nog goed te doen.
    Wel wat stress door het werk. "Moet" voor mijn verlof 5 clienten verhuizen. Uiteraard helpen collega's veel maar ik coordineer alles. Moet even alles op een rijtje zetten om wat rust in mijn hoofd te krijgen....;)

9. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @ika Ow meis! Wat balen. Duim voor je dat alles goed is!

@mgbk Oei...niet goed voor het mannelijke ego. Misschien extra goede reden om de avond af te sluiten met een volgespoten vrouw ;) Ik kan er wel om geinen, maar ik herken de ovu stress maar al te goed. Je hebt gister seks gehad, dus in principe zou dat voor 2 dagen goed moeten zijn toch.

@manouk Hoe gaat ie meis? Denk aan je.

M'n vriendin zegt zelf dat ze in de ontkenningsfase zit. Zo sneu....het leek allemaal zo goed te gaan. Zij wilde eerst eigenlijk geen kindjes, maar laatste tijden toch meer over na gaan denken en dus onderzoeken doen. Ik moet de details nog horen, maar ik begreep wel van haar dat het voor haar als complete verrassing komt. Geen vuiltje aan de lucht...En dan denk ik bij mezelf, ook al word in zaterdag ongesteld, wij hebben elkaar.

Ik ga zondag testje wagen als het bloed weg blijft.

10. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Nog niks van Ika, hoop dat alles goed is met je meid! En je kleine meisje natuurlijk!

Mamsie, prachtig omschreven!

Lies, fijn dat alles goed was!

Mgbk, hoop dat ie nog te verleiden is!

Ga ook naar m'n bedje. Niet zo lekker... Trusten allemaal!

11. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    ;)

12. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @mamsie ik hoop dat die bibberhandjes inderdaad voor alle oempaloempa's gauw mag komen. Pittige klus! Fijn dat de kleine het goed doet.

@lies Goed bericht! Slaap lekker!

13. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Die komen er hoor! Ook voor jou lieve Dido!

14. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik ben weer thuis. Op de ctg was alles goed en mijn bloed en urine was ook in orde. Alleen de bloeddruk was te hoog. Nu 150/90 en ik ben zo'n doos die zich dan de hele tijd druk maakt. Ik ben dus nu officieel overgedragen aan de gyn en de bevalling is dan een medische indicatie. Ze houden mijn bloeddruk in de gaten en als die zo blijft is het afwachten. Als het stijgt dan gaan ze met 37 a 38 weken inleiden, maar als het niet hoeft natuurlijk niet.... Pffff het zou zo maar eens kunnen dat we al over twee weken papa en mama worden. Ik baal wel dat ik niet meer onder mijn eigen vk kan bevallen. Maar goed de kleine gaat nu voor alles....

15. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Fijn dat alles goed was Ika! Er zijn ergere dingen maar leuk is het absoluut niet meid! Dikke knuffel!

16. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Thanx, ik ga wel aankaarten dat ik niet de gyn tijdens mijn consulten en de bevalling wil treffen die ik met de mk had. Zij heeft toen zoveel slordigheidfouten gemaakt...

17. mgbk

mgbk Niet meer actief

God wat schrikken Ika! Idd wat je zegt, snap dat je het niet leuk vindt maar de kleine dame gaat voor alles! Neem je rust meisie!

Lies snap dat je na al dat overgeven niet veel bent aangekomen...;) fijn dat alles goed was.

Mamadj rust goed uit hopelijk voel je snel beter.

Mamsie bedankt...nu is mn makeup uit gelopen...
    Thanx Mamsie. Gelukkig is de plastische uitdrukking van Dido weer ff de lach factor.

Thanx vh mening geven!

Dido wat rot voor je vriendin! Gelukkig heeft ze jullie! Hopelijk een leuke stapavond en een mooie test al afterparty!

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Graag gedaan! :D

19. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ika fijn dat de kleine het goed doet, jammer dat je niet bij je vk mag, maar wat je zelf al zegt....alles voor die kleine!

Meiden dikke knuf!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mamsie idd mooi gezegd!

Dido wat erg voor je vriendin vooral als het uit het niets kwam :( al lijkt me dat altijd onwaarschijnlijk...er moet toch iets zijn geweest ?

Deel Deze Pagina