@lies fijn dat jullie gepraat hebben Soms staat de ns voor de Nlse Schijttreinen @tempen... tja het beste is wel vanaf dag 1. Maar ik kan me voorstellen dat sommige de 1e week overslaan. Maar begrijp ik nu dat jij tempt na je eisprong? Ik tempte op een gegeven moment juist tot ik de eisprong gevonden had en daarna ging de thermometer de kast in. Ik zou eens een maandje de elke dag tempen. Ook al voel je t. @mgbk veel plezier komende tijd @dido fijn dat t goed gaat
Dido, mooie auto maar Grr dat de accu telkens leeg is, waarschijnlijk een lekstroom en die sloten niet sluiten (nu na een nacht in de garage wel ) is iets minder aan de auto... Losje, knap hoor die kilo's eraf... MGBK, dat is die zeker niet, althans niet zo als hij nu is Lies, als het goed is kunnen we het zelf maken, altijd eerst zelf proberen hier en dan pas hulp roepen, of ja die komt altijd meteen spieken, want buurman is auto monteur, lucky me Lov, niet handig dan je echo tijd Zal zo eens gaan kijken of hij het een beetje uitgevogeld krijgt...
Ik heb de maanden hiervoor altijd de hele cyclus getempt alleen ik doe het vaginaal en dat is niet zo lekker en handig met een tampon in als je ongesteld bent. We beginnen meestal rond dag 10-12 met seksen en doen het zo ongeveer om de dag dus we kunnen mn ei sowieso niet gemist hebben. Als ik mijn kaartjes van de afgelopen maanden bekijk heb ik duidelijk een lichaamstemp voor mn ei en een lichaamstemp na mn ei. Vorige maand had ik bijvoorbeeld op dag 20 36.67 dag 21 36.39 en op dag 22 37.01 dan heb ik duidelijk op dag 21 mn eisprong gehad en ik werd op dag 31 ongesteld. Deze maand ben ik wel wat lax geweest met tempen maar op dag 20 en 21 was mn temp beiden laag. Op dag 22 en 23 was het 37.05 en 37.01. Dat allemaal in combinatie met wat ik voel lijkt het me niet dat ik er naast zit. Ik heb ook vanaf januari een paar maand ovutesten gebruikt en steeds rond dag 20-22 dat het streepje het donkerste was (ik heb altijd twee streepjes dus moeilijk om de echte knaller er uit te halen). Ik heb nog nooit een cyclus van 27 dagen gehad. En mijn cyclus wordt sinds mijn tweede mk elke maand zo'n 2a3 dgn korter.. dat vind ik opzich ook al bijzonder. Maar het kan ook zijn dat ik er helemaal naast zit.. al zegt mn gevoel van niet.
Dido. Wat een schat van een nichtje heb je!! Een heelooi gezichtje heeft ze ook. Ga jullie leuke dingen doen in het weekend? Mgbk. Ohh lekker vakantie! En leuke dingen in het vooruitzicht!! Lov. Fijn dat je hebt kunnen verzetten. Nooit erg eerder een echo. Je volgende is de pretecho toch. Losje. Zit een groot verschil tussen je foto's. Echt super bezig, ik was nooit zo sterk. Jammert dat je nichtje van huis uit niwt gestimuleerd wordt. Parel. Mooie auto hebben jullie!! Hier. Lekker geslapen tot 10 uur. Hahah maar ja dat was nog maar 7 uurtjes. Ik ben al lekker wezen shoppen. Kan alleen geen fijne zwangerschapsbroek vinden. Cadeautjes voor de aankomende verjaardagen zijn wel al.binnen.
Het was gewoon maar een idee hoor. Jij kent je lichaam het beste. En ik wist niet het hele verhaal zoals je hierboven schrijft. Als je voelt dat er iets niet goed zit, klopt dat vaak wel. Goed dat je nh ziekenhuis gaat. Is het gelukt met de stapel papieren invullen? Heb jullie nog leuke dingen in de planning die je wat afleiding kunnen geven? Lov lekker dat de echo vervroegd is. Dido, idd een mooie meid je nichtje. Ik lig aan het water met de hond. Zijn er samen heen gefietst. Nu ff uitrusten en dan weer terug naar huis, kijken of ml ook alweer thuis is.
Ohh kreeg wel nog en telefoontje dat ik gratis zwangerschapskleding krijg van een collega. Ben benieuwd. Altijd mooi meegenomen. Ze wil er echt niks voor hebbem en is nog merkspul ook nog.
Dido ja ik wou ook al zeggen dat ze veel op je lijkt hahahahaha nog veel plezier saampjes! Lies lekker dat je even gepraat hebt, soms is dat even nodig! Wat mgbk al zegt denk aan jezelf, als ke moe bent moet je soms even wat dingen overslaan! Manouk het is gewoon frustrerend meis, maar ik hoop snel dat er wat uitkomt bij je! Tuurlijk ben je chaggie.....heel herkenbaar! Hier ga ik even met de kids naar de speeltuin....tot laters!
Je hond fietst ook? @manouk owh nou dan heb je t wel duidelijk dus. Nou ben hopelijk heb je snel een afspraak @lizzie ik heb een broek bij H&M gekocht en die zit fijn bij mij. Verder nog wat broeken te leen gekregen van een vriendin. het is m'n "even-grootje" maar blijkbaar zijn mijn bene ietsje langer. De broeken kunnen net aan, beetje tegen hoog water aan. trek ze maar wat laag, hoef ik iig zelf geen extra broeken te kopen Relaxed van je collega!
Ik weet dat je het goed bedoeld hoor mgbk. Er is ook een kans dat ik er naast zit maar als ik alles van de afgelopen maanden bekijk en de symptomen die ik rond mn ei heb dan denk ik dat ik er niet naast zit. Waarschijnlijk moet ik straks ook weer tempen en ovulatietesten gaan gebruiken van de gynaecoloog en krijg ik echo's hoe mijn ei groeit en wanneer ik een eisprong heb etc. En dan wordt er een aantal dagen na mn ei bloed geprikt om te kijken of mn progesteron goed gestegen is en of ik dus een goede eisprong heb gehad. Dan weten we het pas 100% zeker. Alle papieren zijn ingevuld dus die ga ik zo op de post doen. Zo even naar de winkel en nog even wat dingetjes in het centrum kopen. VL moet vanavond voetbaltraining geven dus ik ga lekker op de bank hangen. Jullie hebben al allemaal leuke plannen gemaakt las ik. Klinkt gezellig allemaal. Hoop dat je ei snel komt en dat jullie lekker kunnen genieten vd vakantie.
Losje veel plezier met de kids Lizzie fijn dat je broeken kunt krijgen. Altijd mooi meegenomen. Dido idd een mooi meisje. Lief gezichtje. Nogmaals heel veel plezier!
Zo'n mensen flikker ik uit mijn FB ,familie ,vrienden of wat dan ook die zo doen eruit of blokkeren.... Sterkte met je auto ,hier moet hem ook binnen einde van de maand. Grrrr heb een kl*te dag met de kinderen ,die kl*tebuur met keiluide muziek van hoempapa dat heel de wijk kan meegenieten. Ik denk er heel deftig over om NIET naar de Efteling te gaan :x:x:x Ze luisteren niet ,zijn onbeschoft en doen zomaar de andere pijn en denken dat ze ermee weg kunnen. Daarbij vraag ik altijd aan de dochter om netjes haar spullen weg te leggen in haar kledijkasten maar ik moet wel elke 3 dagen alles weer goed leggen want dan rommeld ze er gewoon door. Heb zin om vuilzakken te nemen en ze in haar onderbroek op straat te zetten of naar school te sturen als ik kon (zou ze leren). Ik kan moeilijk om met kinderen die zo doen ,zo heb ik ze NIET opgevoed en nee het zijn mijn hormonen niet maar als je moet bent en 100 x hetzelfde moet opnieuw doen dag in en uit omdat iemand anders geen respect heeft voor je werk *fluit* Lizzie ,dat is mooi van je collega ! Manouks ,ik hoop gewoon dat ze je duidelijkheid kunnen scheppen wat er is en dat je dan door kunt naar roze! Dido ,wanneer ging je testen? Lov ,leuke gympen gescoord?
@Lizzie, leuk die kleding zomaar gratis. @Liefoe, soms kun je de kids wel eens achter het behang plakken. Hopelijk is het snel gezelliger. @Dido, veel plezier en wat een mooi meisje. @Manouk, fijn dat de papieren op de bus gaan. Zo heb je toch misschien meer het gevoel dat er schot in de zaak zit. @Parel, wat een gedoe op fb en naar van jullie auto. Ik snap heel goed dat je hem niet open buiten wilde laten staan. @Losje, veel plezier in de speeltuin. @Mgbk, lekker hoor om even bij het water te zitten met de hond. @Lies, goed dat jullie met elkaar gepraat hebben. Heel belangrijk om geen dingen op te kroppen. @Lov, niet handig die echo tijd. Het duurt toch gauw een uur alles bij elkaar. Fijn dat het verzet kon worden. Hier een groot gedeelte van de nacht lopen spoken. Maar ik werd uiteindelijk om 11.00 uur wakker, dus nog wel redelijk wat slaap gehad. Je wordt er alleen zo duf van. Nog een weekje vakantie, maar ik zal komende week wel al eens even gaan kijken op school. Ik moet nog een overdracht van mijn oude groep. Verder kan ik niet zo veel doen. Heel gek om geen echte voorbereidingen te hebben voor een nieuw schooljaar. Wel heerlijk dat die druk van het maken van groepsplannen en alle administratie rompslomp er niet is.
@lief nou als je kinderen zich zo niet gedragen zoals je ze hebt opgevoed zou ik ook denken dan dus niet naar de efteling. Dat komt wel weer als de sfeer er weer naar is. @ika balen dat je niet kon slapen. Duurde gister lang voor ik insliep voelde mn hart weer es zo hard kloppen Het zal sowieso wel raar zijn om nog een paar weken te werken
Lief bah zo vervelend als ze stout zijn...ze steken elkaar aan he? Nou als ze stout zijn dan houdt het op toch? Ika hier beginnen we volgende week weer....ben toch wel blij en de weken zijn omgevlogen jeetje!
Thx ja voel me dan ook slecht want voel me dan falen als moeder en ik keek ook er naar uit om naar de Efteling te gaan. Heb hen duidelijk gezegd dat ze vanaf nu enkel de kans hebben om hun te bewijzen of we nog wel gaan gaan ! Ben murf alles is proper , nu douche in en naar de bank voor de kaart , Frietjes uithalen zal het worden. Tot vanavond x
@Bouwjaar, dat schijnt idd ook een zwangerschap alwaar te zijn. Je bloedvolume stijgt immers met 40% had ik gelezen. Het zal vreemd zijn om te werken. Meer het gevoel dat ik moet invallen hihi @Liefoe, je moet je zo niet voelen. Soms is het gewoon klaar en moeten kinderen weten wat de consequenties zijn. Dat is niet hard, dat is consequent handelen. Daar hebben ze uiteindelijk wel baat bij. Ook al voelt het niet fijn.
Yes! Mijn bod op de draagdoek is geaccepteerd! Al contact over verzenden e.d. gehad. Dus hij zal in de loop van volgende week binnen zijn
Wilde je net vragen of je m had leuk! Welke kleur heb je? Lief ja kindjes proberen je uit....de bengels