De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hetzelfde als bij mij dus....het is idd niet leuk als opeens alles veranderd en je medisch wordt. Maar ook weer fijn dat je in goede handen bent. Nu moet je echt rustig aan gaan doen meid....lekker op de bank liggen en niks meer doen;)

Gaat gewoon helemaal goedkomen hoor....
    Ik vond het toen wel fijn dat we bijna mochten gaan bevallen mocht het nodig zijn....;)

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lov, ben jij ingeleid of mocht je afwachten?

3. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    MamsieM, inderdaad heel mooi omschreven.
    Mgbk, gun jou en de andere biedt zwangeren die trillende handjes zo!

Ika, dat is wel enorm balen zeg. Gelukkig is met je kindje alles goed en heb je geen eiwitten in je urine. Denk goed aan jezelf en jullie kleine!

4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.763
    496
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ika. knuffel meid. Vervelend dat nu toch alles veranderd. Maar alles voor dat kleintje in je buik.
    Lekker rustig aan doen de komende tijd en misschien meld de kleine meid zich wel rond die tijd.

5. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hele dikke knuffel Ika ,kan best geloven dat je baald en dat je daardoor je meer zat te stressen ,vooral de onderdruk is vrij hoog en dat is hetgene wat een alarmbelletje liet afgaan.
    Maar probeer nu als je kunt je te laten verpamperen ;)

Dido ,jee leuk voor je vriendin(nen)zo ineens gedaan zou het ook raar en moeilijk vinden zeker bij zo'n belangrijke stap naar kinderen toe :(
    Ik duim mee zaterdag kan misschien een mooie dag worden voor u beiden!

Mamsie ,idd mooi gezegd :)
    ik ga op men beide duimen zitten dat er mooie testen voorbij komen en dames doe me dat niet aan om er lang op te moeten gaan zitten ;);):D !!!!!

Lov ,oei ,ik hoop dat de volgende test wel in orde mag zijn!

De wafels zijn klaar ,dus morgenvroeg zal er al een deel geroofd zijn peins ik.
    Nu bedje in morgen dag 2 van prikken en dan die waarden doormailen.
    Het grappige is dat ons meisje geen kik gaf tijdens het bakken maar eens erna in de sofa party.

Slaapwel dames x

6. mgbk

mgbk Niet meer actief

Lig je weer wakker Lizzie? Zie dat je online bent.
    Beginnen de zenuwen al wat meer te komen voor morgen of valt het mee? Nogmaals, vind jouw doorzettingsvermogen, houding en kracht echt bijzonder. Respect.

Liefoe eet smakelijk morgen en succes met prikken.fijn dat de kleine van zich liet horen toen je eenmaal zat.

Mamsie hoop dat je het voor je verlof allemaal hebt kunnen regelen voor je cliënten. Zal nog n hele klus zijn.

Wat is iedereen die zwanger is al weer ver. Hmm, ben echt mega emo. Ben maar ff naar beneden gegaan om en potje te janken. Haha zo nu weer een schop onder mn kont en gaan met die banaan. Ml had er geen trek meer in.

Dido en losje mn duimen draaien weer overuren!

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Liever mgbk , Lizzie, losje dido en manouks
    Het moet soms idd heel hard zijn om voor jullie hier langs te komen en ik waardeer dat enorm dat jullie zo sterke dames zijn.
    Een andere zou zeggen foert ik kom pas terug eens zwanger of eens zover druipt men af...

Maar echt het kan niet genoeg gezegd worden /
    Jullie zijn stuk voor stuk TOP dames !!!

X

8. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Realiseer me vandaag niet te gaan prikken met de kapster en dat doktersbezoek voor de dochter kan allemaal uitlopen enz.
    Morgen dan maar ben ik rustig thuis tot s'avonds.

Ben moe, ML had het weer zitten gisteravond vermoeiend
    En dat alles omdat ik hem erop attent maakte dat hij nietvhas gedaan wat hij moest doen (de dag ervoor samen met dl huiswerk maken)
    Ipv.in de agenda te kijken geloofde hij onze dochter wat ze moest doen, een grove fout want de juf kon er niet mee lachen dat ze haar taken niet had gemaakt....

9. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @liefoe Lief gezegd meis! Sta gewoon met kleine traantjes in m'n ogen in de tram.

@mgbk Ow lieverd, ik herken het maar al te goed. We willen zo graag hè en telkens weer die stress, onzekerheid en teleurstelling is killing, maar ik ben er van overtuigd dat onze tijd nog komt. Net als voor losje, lizzie en manouk.

@lizzie Succes met je afspraak vandaag.

@ika Schrikken meis! Niet fijn dat het anders loopt, maar goed te lezen dat je zo'n positieve instelling hebt!

Dikke knuffel meiden!

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Helemaal mee eens!

11. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lizzie, succes meid! Het is toch een spannende dag!

Ika, beetje kunnen slapen?

Lies, en? Goed begonnen vandaag?

Fijne dag meiden bij alles wat jullie gaan doen.
    Hier even weer wat was draaien en het huishouden. Vanmiddag weer met een andere client een huis bekijken.

12. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.763
    496
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    #2792 Rylie, 12 sep 2013
    Laatst bewerkt: 12 sep 2013
    Wat lief!!!! Hele grote knuffel!!

Denk maar zo zwangwr worden we wel. We zijn het allemaal al een keer geweest. Maar dat is ook de nuchtere ik.
    Het liefst heb ik dat vanaf nu de rest 1 voor 1 zwanger wordt en ikke straks in december of 2014.
    Ohhn en zwanger blijven. Wij hebben allemaal genoeg mee gemaakt.

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.763
    496
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hier. Even ego.

Ben beetje zenuwachtig hahahha. Niet zo heel goed geslapeb maar dat halen we wel weer in.
    Dacht alleen dat alle afspraken voor deze maand waren maar de andere 2 zijn pas in oktober. :(
    Baal daar nu ff van. Maar goed. Ga nu snel douchen eten en bullit uitlaten en dan zal het wel bijna tijd zijn om te gaan.

14. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lizzie, heel veel succes meid. Ik hoop dat je er veel aan zult hebben en een beetje vertrouwen terugkrijgt.

@Liefoe, je moet voor het prikken steeds langs komen? Wat heftig allemaal. Dat maakt het allemaal niet makkelijker.

Hier wel goed geslapen, maar ik merk dat het me mentaal toch een klap heeft gegeven. Ik zit er een beetje doorheen. Net door het ziekenhuis gebeld en ik mag donderdag volgende week weer naar de gyn. Ik had nog gemeld dat ik de co-assistent die ik 2 januari had met de mk niet wil tegenkomen. Nu kunnen ze die gegevens niet meer vinden. En ik weet helaas de naam ook niet meer...

15. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.763
    496
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Mgbk. Dank je voor je lieve woorden. Vannacht kon ik idd weer niet slapen. Half 3 heb ik nog gezien. Heb dat gesprek al.20 keer gehad in mijn hoofd. ;)
    Maar goed.

Voor jou ook een hele grote knuffel!! Echt je tijd komt!! Ook wij zullen een kleon wondertje in onze armen kunnen sluiten.
    Ik ga duimen voor je deze ronde!! 1keer is genoeg zeggen ze vaak.
    KNUFFEL

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Denk aan je lieverd! Het is niet niks wat jullie "even" gaan bespreken zo!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@Ika nee ben niet ingeleid....de bloeddruk beelf hoog maar wel stabiel en de eiwitten waren aanwezig maar i mocht doorlopen. Vond dat zelf ook wel fijn achteraf...
    Maar lees vaak op het forum dat anderen al zonder eiwitten ingeleid worden...

Heb even snel gelezen en weet niks meer....kwam even snel spieken voor ika...ons huis ligt helemaal overhoop...laminaat van de woonkamer gaat naar kantoor....er wordt geverfd en weet ik het niet allemaal...
    Ben nu alles aan het uitruimen enz.....stressssss!!!

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Komt wel goed schatje! :D

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahaahhaha thx babe! :D

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ben zo blij als alle chaos opgeruimnd is alles een plekje heeft...hoezo zwanger :D

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh zo dat is eruit...

Tot later mijn oempaloempa`s!!!!!!!

Deel Deze Pagina