Hoi meiden, even snel, nog niet topfit. Lizzie, fijn dat je duidelijkheid hebt gekregen. Jammer dat je volgende afspraak pas zover weg is... Ika, fijn dat je er vrede mee hebt! Losje, trek in chocola hoeft niks te betekenen toch? Hoop het niet, want het wordt weer tijd voor roze! Jaareinde komt nu wel heel hard in zicht en wil gewoon dat iedereen dit jaar nog gezond zwanger wordt en blijft! IK WIL HET, IK WIL HET!!! Jaydee, wat is jouw buik ontzettend netjes zeg!! Mijn buik is aanwezig, maar kleiner dan zwangeren in m'n omgeving. Maar het zien van jouw buik maakt me weer gerust! Jij was met je pretecho toch ook bij Xandra geweest in Nijmegen? Wij gaan de 25e! Bouwjaar, haha, ik zie 21.51 staan! Geniet nog van jullie laatste daagjes daar! EN bereid je vast voor op de herfst... Lov, succes met de verbouwing! Straks als het allemaal klaar is wordt het vast prachtig! Hier weinig te melden, ga denk m'n bedje eens opzoeken!
Ika. Fijn dat je er nu een beter gevoel bij hebt. En heeeel goed dat je opgeschreven hebt hoe jij het wil. Is toch ff een omschakeling. Jaydee. Raar hw dat ze ook nog een taak hebben. R noemde ze tijdens de zwangerschap altijd de lizina. Naar de campina. Lol Had ook wat melk/vochtverlies na de mk. Best vroeg. Losje. Hoop ook oo een testje van jou!! Met 2 mooie stepen die gaan knallen!! Bouwjaar. Mogen volgende maand nog niet maar november wordt waarschijnlijk de eerste ronde. En hoop maar dat de rest goed zal zijn en dat er alleen een oplossing gevonden moet worden zodatvde kleine in mijn bm blijft zitten. Geniet nog even van je vakantie en neem wat van het zonnetje mee!!!! Lief. Wil je nieuwe kapsel wel is zien. Showen!!!! Succes morgen met prikken!
Dat voeden op verzoek gaf de lactatiekundige aan voor de eerste 6 weken. Daarna kan je best een patroon gaan inbouwen. Je gaat immers ook weer werken. En je bouwt een eigen ritme op met je kind. Ze gaf echter aan dat men in het begin niet de illusie moet hebben om al met schema's te gaan werken zoals bij flesvoeding. Ze gaf aan dat je je vooral niet teveel moet vastklampen aan wat anderen zeggen, maar moet afgaan op je eigen gevoel. Dat schijnt nog het beste te zijn.
Ik ben onwijs moe, maar word om de vijf minuten wakker omdat ik moet hoesten grrrrr:x:x Waarom nou deze week:x
las het van ika, even een kleine reactie: hoop dat alles goed blijft gaan ik had 14/8 by gyn en geen EW in urine, dus ze zei dat het goed was, zou me anders ook zorgen maken... de laatste loodjes zijn precies nog pittig hé slaapwel iedereen!
@pff zitten in t app naast ons en boven ons een kind. Maar naast ons dat kind kan als t geluid maakt enkel krijsen. En die gasten boven ons, geen idee wat die die doen maar die weten zelf voldoende geluid te produceren. Dus ik zit om 8:00 al op t balkon... Vannacht heeft t beetje hier geregend, de 'padras familia' hier zei gisteren dat t al 6 mnd niet geregend had. Ah koffie... @ika ja heb je ook gelijk in hoor naar eigen gevoel luisteren. En daarbij je kan zoveel willen of plannen.... Maar garanties heb je niet @lizzie ik hoop dat t snel weer raak is als jullie aan de bak mogen. Sowieso is t hier weer dik tijd voor roze
@jaydee las nog wat terug en zag las dat je was afgevallen. Dat vocht zoveel kan schelen zeg. En fijn dat je geen antistoffen maakt. Ik zal na de vakantie weer op iedereen uitgebreid reageren hoor.
Lizzie dus een camera denk ik....heb ik ook eens gehad, is niet fijn natuurlijk ... Maar ja even doorbijten toch Jaydee jeeeeeh de tietjes doen het Ika hier ook nooit Fv in huis gehad....in het zk willen ze dat ook nog wel eens snel doen als je kindje net even niet snel genoeg drinken krijgt bij jou als moeder. Let daar maar op. De instelling die je er zelf bij hebt scheelt enorm idd. Je kan het je bent ervoor gemaakt...alle dieren doen het en alle mensen vroeger ook dus kunnen wij het ook Losje hoe is het meid..... Hier gister heel het kantoor afgemaakt...we gingen om 21:30 eten hahaha. Ach ja. Vandaag verder in de woonkamer..oude vloer eruit...alles verlagen want nu ligt de vloer in de woonkamer net iets hoger dan de Rest van het huis....dan alle muren verven...en dan morgen denk ik de nieuwe vloer erin....jeeeeeeeeeeh. Dan moeten we gelijk door naar de zolder voor de meiden.... Nee we vervelen ons niet hahaha
Voeden op verzoek...dat doe je toch je kindje geeft zelf aan wanneer ze drinken willen .... Ik deed het altijd in een middenweg...als ik wist dat ze net een uur gelegene gedronken hadden ging ik niet weer geven, tenzij ze helemaal overstuur zijn, of er regendagen zijn. Er zijn ook moeders die hun kind heel de dag aan de tiet hebben...ja dat is niet nodig. Maar als je kind honger heeft dan geef je wat En dat is juist het fijne aan bv....je kan nooit te veel geven
@losje Je hebt het zwaar te pakken hè meis....goed uitzieken hoor. Je bent overtuigder dan ik....Ik verwacht morgen gewoon ongesteld te worden. Hoewel VL gister na het gezellig gehad te hebben zei dat hij dacht dat ik zwanger ben omdat m'n borsten groter aanvoelen....zegt ie ook nog of komt dat omdat ik er te veel aan heb gezeten....hahaha....mannen. Snappen niks van vrouwen lijven. Maar rond ongi heb ik dat ook wel eens. Even middagje werken en dan weekend! Morgen stappen met vriendin.
He bah Losje, je hebt het goed te pakken meid!! Niet raar opkijken als ongi wat langer wegblijft. Vaak door ziekte is je lijf wat ontregelt. Ik hoop natuurlijk dat je zo ziek bent door iets anders!! Dido, ben benieuwd of vriendlief gelijk krijgt! Voor twee dames weer een spannend weekend! Ga je morgen al testen voor het stappen of wacht je even? Echt verschrikkelijk voor je vriendin trouwens! Voeden op verzoek. Ben ik ook voor. In het begin kan je een baby nauwelijks regelmaat bieden, dus idd geven wanneer ze er om vragen. Tenzij ze ieder uur willen, dan moet je gaan nadenken of de baby wel genoeg binnenkrijgt (behalve op regeldagen dan). Lov, stelletje actievelingen! Volgens mij gaat het wel hard zo met de verbouwing! Denk wel een beetje om jezelf! Ik zou omvallen als ik om 21.30 nog moet eten!
losje. Beterschap meissie! Goed uitzieken en je lekker in de watten laten leggen als je hubby thuis is. Lov. Mijn god zo laat eten. Dan ga ik half dood. Wel fijn dat het zo snel voor uitgaat. Idd met een camera en hij had het ook over vocht. Maar dat werd dan pas gekeken of het nodig was. Dido. Ohh spannend ik hoop het zo!! Ik duim nog ff verder voor jou en losje! hier. Ik sliep een keer op tijd Geen 1 uur zien worden. Straks lekker lunchen met een vriendin. Het een luxe lunch klaar staan En dan samen lekker shoppen. Heb ik zin in.
ik trek niet goed op foto maar het is korter ,opgeknipt en vanachter hoog naar laag geknipt en froufrou schuin omlaag en blond as usual
Morgen ! Bouwjaar ,leuk zo'n lawaai Losje ,beterschap ,heb je goede medicatie gekregen ,rust toch maar wat hoor want jij bent ook altijd in de weer ! Lov ,zo gaat ie goed zo gaat die beter ,hoop dat het snel af is en dan fotootjes !! Ika ,er gaat in BE zelfs een standaard BD komen vroeger was alles boven 13/9 ok en nu 14/9 dus ja en in een zwangerschap zijn die waarden soms zo anders ,zolang je er geen last van hebt ,geen lichamelijke neveneffecten als die eiwitten in de urine ,vochtophoping ,kortademingheid ,duizeligheid ,hartkloppingen enz.... Mijn kan soms van 9/5 gaan naar 12/7. Ivm.BV en voeden op verzoek : Altijd zo gedaan ik weet niet beter een klokschema hielp hier niet want in tijden van sprongen geeft je kindje toch aan dat ie meer wil waardoor er meer productie kan komen en dan is dat weer optimaal geregeld. En ik weet nu ook al dat ik veel tegenkantingen ga krijgen van familie ,omstaanders als ik ga voeden en soms meer dan hun goed denken maar ik doet het maar voor 1 persoon dat kleine hummeltje. Je hebt nu eenmaal mensen met meer melk en anderen die er veel moeite voor moeten doen maar dan ook we zijn er dan om je te steunen ! En dat wil niet zeggen dat FV.slecht is e ,ik ben gewoon niet anders gewent ,ik kan dus echt geen advies geven omtrent FV. Vanmorgen geprikt net al eergisteren 109 bij opstaan nuchter. Net een waffel gegeten van mijn nieuwe recept en over een half uurtje prikken. Heb groentjes gehaald voor de 1e lading soep ,klinkt gek maar het is al zo koud buiten ! Gehakt om balletjes te draaien dus na de opkuis doen we dat
Nee neem geen medicijnen, alleen paracetamol voor het slapen gaan voor me rug. Wil niet teveel nemen omdat ik natuurlijk niet weet of ik zwanger ben! Ach ja na vandaag weer twee dagen rust.....o nee....ik ga zondag met de meiden naar de barbie fandag.... (niet die doos van tv hoor, maar gewoon de barbiepop) Dido ik hoop dat je mannetje gelijk heb!!!! Lizzie lekker dat je beter hebt geslapen!!!!