Ja hoor ,smaakt goed te goed volgens ML en dat zonder echte suiker! 109 vanmorgen nuchter en nu 1 uur na 2 wafels 99 dat is mooi!
Dat is top lief! Hier meer plassen Maar ga echt wachten tot maandag of dinsdag dat ik zeker weet dat er geen bloed komt, ben zooooo bang voor de teleurstelling Heb ook het idee dat me borsten voller zijn, maar zonder pijn.
Zo ik lig hihihi.... Effe op het bankie, dora aan en spelende kids om me heen...maar wel eindelijk even rust! Vanavond makkelijk eten, de oudste wilde knakworst op brood hahahahaha ik zeg dat is een heel goed idee
Hoi lieverds, Even gauw een berichtje. Lizzie wat fijn dat er niks raars uit de onderzoeken is gekomen. Wel heel dubbel natuurlijk. Hoop dat jullie snel weer mogen proberen en dat jullie dan met een beetje hulp snel een gezond kindje op de wereld zullen zetten. Losje beterschap lieverd! Duim voor je. Lov druk druk met de verbouwing, veel succes. Bouwjaar geen niet nog lekker op vakantie! Mgbk hoop dat jullie je eitje goed benut hebben. Duim ook heel hard voor jou! Dido duim heel hard voor je! Wat spannend komend weekend. Lief fijn dat het een beetje stabiel lijkt met je suiker! Ika fijn dat verder alles goed leek in het ziekenhuis. Hopelijk blijft dat nu zo en kun je over een paar weekjes spontaan bevallen zonder in te leiden. Succes met de laatste loodjes! Eda jij ook succes met de laatste loodjes! Sorry de rest weet ik niet meer. Heb even wat pagina's vluchtig terug gelezen. Hier een druk en gezellig weekend voor de boeg. Alvast een heel fijn weekend allemaal & tot snel X
Losje ,spannend !!!! Manouk , fijn weekend! Hier een lasagne opgewarmd met een boterham suiker 88 ervoor zien wat erna maar zoals die nu gaat dan denk ik niet dat ik moet gaan inspuiten. In BE is een nieuw programma begonnen Sin gl3s met 3 dames die opzoek zijn naar de ware ,kijk grappig om te zien ,schoon madammen wel !
@BV, mooi om te lezen dat de moeders met ervaring precies hetzelfde zeggen als de lactatiekundige. Dat geeft veel vertrouwen. Ze vergeleek het met fietsen. Je kunt alles leren over hoe een fiets werkt, maar om het te leren moet je het gaan doen en ervaren @Liefoe, wat fijn dat het zo goed gaat met je suiker!! Qua bloeddruk, ik voel me prima. Ik heb een lijstje met symptomen meegekregen i.v.m. HELPP, maar ik heb daar nooit nog één van gehad. Zelfs de hele zwangerschap bijna geen hoofdpijn gehad, terwijl ik dat met de pil vaak had. @Losje en Dido, ik duim voor jullie! September moet toch echt weer roze worden Ik moest wel lachen om die opmerking van je man, Dido. Heerlijk die kerels @Lizzie, hopelijk heerlijk geluncht en geshopt @MvDJ en Manouk, hoe gaat het met jullie? @Eda, ben je lekker aan het genieten in Frankrijk? @Bouwjaar, heerlijk nog eventjes in Griekenland. Neem je wat zon mee? @Lov, jullie zijn echt hard aan het werk zo te horen. Lekker als het zo opschiet. Ik ben vandaag lekker een dagje wezen shoppen en lunchen met mijn moeder. We hebben heel wat leuke babykleertjes gekocht. Ik heb nu wel het idee dat alles mooi compleet is voor de eerste periode. Ik lig nu lui op de bank en manlief gaat straks frietjes halen, jummie
@Losje en Dido... Spannend! Ik hoop het echo zo voor jullie @bouwjaar, geniet nog lekker van je vakantie, wij lopen niet weg @BV, ik ga maandagavond naar zo een infoavond. Ben benieuwd. Heb er inderdaad al wel wat over gehoord en dat komt aardig overeen met jouw info Ika @Liefoe, jeetje dat heb ik even gemist van jouw suiker. Gaat het nu wel goed? Zo te lezen wel... Je voelt je ook oke?
He meiden! Lizzie, had nog niet gereageerd maar dubbele dag dus. Fijn dat het kindje gezond was maar o wat moeilijk ook! Mgbk, hoe is het? Nog even geklust of niet meer? Weekend vrij? Lov, hard aan het andere klussen dus! Succes meid! Ika, al een beetje tot rust na de heftige avond? Bouwjaar & Eda, geniet nog even van de vakantie meiden! Losje, balen dat je nog niet fit bent zeg! Schiet niet echt op zo! Dido, morgen is het zaterdag, spannend hoor! Duimen draaien. Lies, hoe is het? Gezelligheid met de wc-pot vanochtend? Liefoe, je bent er mooi druk mee met al dat bloedprikken enzo Hier blij dat ik thuis ben. Kleine man slaapt, manlief is werken dus even lekker rust.
@Jaydee, ik vond zo'n informatiebijeenkomst erg zinvol. Ik ga ook in dat ziekenhuis bevallen en deze lactatiekundige kun je eventueel ook als verpleegkundige bij de bevalling treffen. Ik zou dat best wel fijn vinden. @Mamsie, hier is steeds meer berusting. Ik voel me verder goed en hoop dat de bloeddruk niet stijgt. Ik heb het idee dat als ze nu gaan meten hij niet meer zo hoog is. Hopelijk kan ik mezelf ook wat rustig houden bij de volgende controle... Lekker weekend nu voor jou. Hierna nog maar 5 weken toch tot verlof? Wij gaan straks eerst gtst kijken en daarna de Voice. Manlief zit heerlijk een film te kijken via Netflix. Echt superhandig, allemaal films en series onder handbereik. Daar ga ik tijdens het weeën opvangen nog plezier van hebben
Goedemorgen oempaloempaatjes. Lief al jullie positieve gedachten Nog geen bloed gespot, maar ik wacht het nog even af. Geen zin om naar een negatieve test te staren. Nog leuke plannen dit weekend? Vanavond dus met net weer vrijgezelle vriendin stappen. Ik ga met de auto, dus drank wordt sowieso minimaal. En straks komt m'n schoonmoeder eerst lunchen en helpen met het inkorten van de gordijnen. Het huis is nog steeds niet helemaal af....we gaan ook een gesprek met haar aan dat ze minder prullaria mee moet nemen voor ons of in ieder geval eerst overleggen. Het is lief bedoeld, maar VL en ik ergeren ons er allebei aan, dus dan kunnen we het er beter over hebben. Morgen lekkere lazy sunday.
van het weer wordt je niet echt vrolijk he..... hier even wat poetsen in huis en vanmiddag/avond een bbq. jij nog plannen?