De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nou het was een lekker rustig avondje, ook hier;)
    Nog even tv kijken en hopen op een betere nacht!
    Ik vind het nou toch wel weer heel spannend worden pfff, maar goed morgen een drukke dag!
    Meiden fijne nacht en tot morgen middag!

2. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Ik stap hier weer even in.

Liefoe, heb even je waardes gekeken, de nuchtere waarde is relatief hoog, maar niet ernstig toch en je na middag eten waarde is relatief hoog. Vind de rest van je waardes prima.

Wat moet jij veel prikken trouwens. Hier in NL is een dag curve 4x prikken, * Nuchter en na iedere hoofdmaaltijd

Vandaag alvast een dagje oefen ;) Nichtje (van 1,5 jaar) een dagje hier. Het aller bijzonderste is als zo'n klein meisje over je buik aait en met je buik knuffelt en met een grote glimlach "Baby" probeert te zeggen!! * Smelt * Love it :D

3. mgbk

mgbk Niet meer actief

Truste allemaal.

Losje ben benieuwd! Hoop dat je vannacht goed slaapt.
    Dido heeft t door gezet? Leuke avond gehad?
    Lizzie Truste.
    En iedereen.
    Niet terug gelezen.ben kapot.x

4. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Goedemorgen,

Beter geslapen gelukkig!
    Alleen net met afvegen een roze veeg

5. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nou ben me aan het klaarmaken voor de barbiefandag...
    Ga steeds naar de wc om te kijken, maar verder niets gespot!
    Ga de kids even aankleden!
    Pffffff zenuwslopend:(:x

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Spannend Losje! Vandaag nod toch?

Dido, heeft het doorgezet?

Hier neemt de vermoeidheid toe. Moet toch maar eens iets meer rust inbouwen. Ben ik goed in....;)
    Zo naar een kinderverjaardag en vanmiddag visite bij ons thuis.
    Fijne zondag!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey lieverds!! Kom even spieken hier.....heb het gewoon te druk hahaha. We zijn lange dagen bezig nu om alles af te krijgen.

Morgen ook nog de verjaardag van de jongste.....aaaaahhh ze wordt weer 3 jaar!

Maar goed.....ik heb niets bijgelezen want is me te veel....ik denk aan jullie en hoop gewoon veel roze te gaan zien als ik weer kom goed!!

Dikke knuffel en tot snel!!

8. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Ik stap ook hier weer even in. Vrijdag de hele dag dan de bruiloft van vrienden gehad, was erg leuk en ze zagen er prachtig uit. Wel een lange vermoeiende dag.
    Gisteren bijgekomen, boodschappen gedaan en 's avonds een buurtbarbecue. Leuk om nu iedereen gezien en gesproken te hebben:)
    Vandaag een rustige dag op de planning.

Lizzie, fijn dat de uitslag in principe goed was.

Dido, oh niet ongesteld worden hoor:( Was je avond leuk?

Losje, jij ook niet meid! Iedereen moet zwanger worden nu, ik wil het. Fijne dag vandaag.

Jaydee, mooie bescheiden buik zeg!

Ika, ook een mooie buik en geboortekrans:)

MamsieM, ook al zo'n mooier buik haha! Zo ook maar weer een buikfoto maken en in mijn album zetten. Vergeet dat altijd.

Klus ze Lov!

De rest weet ik niet meer. Oh ja Liefoe, best mooie waardes:) Iedereen een fijne zondag!

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Zonog even een echo bericht zal later vandaag uitgebreid op meer reageren.

Op vliegveld in Griekenland mn mams gebeld of ze ons op wilde halen. Vlak daarvoor bukte vriend om iets uit tas te pakken en toen stroomde bloed alweer uit.
    Vlucht ging redelijk, behalve kindje dat opeens halverwege ging krijsen. Ik werd helemaal gek van de snel opeenvolgende hoge harde krijs tonen. Ik flipte er gewoon van, in paniek mn oordoppen gepakt. Vriend van de rel door mijn reactie hij zei over 4mnd hebben we er zelf ook een. Nou zal je eigen kind anders zijn en in t ouderschap moet je toch ook groeien.
    Mn ouders zouden naar de sauna, tassen stonden al klaar, maar kwamen ons ipv ons ophalen. Ik was zoo blij dat we niet met de trein hoefden.
    Thuisgekomen vriend de hap gebeld (moest van mij ook) en ik moest m s nachts een paar keer wakker maken. Heerlijk eigen bed maar wat een kl*tenacht
    Nu heeft hij geen pijn alleen wervelkolom is erg stijf van onderkant schouderblad tot aan hoofd.

@mamsie vk zei dat als je t voor de 24 wk nog niet voelt zij zich geen zorgen maken. En wanneer t dagelijks zou moeten kan bij 28 wk, geen idee.
    Frummel houd zich wel net iedere keer weer koest als papa wil voelen. Jammer.

Zo nu maar es de wasmachine aan t werk zetten.

10. mgbk

mgbk Niet meer actief

Lies leuke dagen achter de rug dus. Neem op tijd je rust hè? Hoe is het met de misselijkheid?

Ika leuk zo alles regelen voor de komst vd kleine meid. Mooie buik!

Eda lekker ah genieten daar.hoe is het met de hond?

Bouwjaar een veilige terugreis gewenst. hoe is het met de wond van je vriend?

Mamsie ook jij je rust nemen. Heb je hard nodig.

Lov klus ze en gefeliciteerd met je meisje.

Parel, ah wat lief? Dan smelt je wel ja.

Losje, spannend? Hoop dat je de dag met barbieroze afsluit. Veel plezier vandaag.

Dido hoe was je avond? Hoe is het met je ongesteldheid?

Manouk hoe is het lieve meis?

En Lizzie? Met jou? Is R weer werken vandaag?

Liefoe druk ddruk druk dus? Die waarden zijn dus niet helemaal wat ze moeten zijn of begrijp ik het verkeerd?

Hebben we nog wel s wat van liesje gehoord?

Iedereen fijne dag.x

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

hallo ,

Losje, ik zou testen ,man man ik heb zenuwen in uw plaats :)

Lov ,doe maar rustig aan hoor ,heb jij al last van harde buiken ofzo?

Eda ,is ze nog ziek ?

Parel ,veel plezier met je nichtje!

Buiken ,ja het gaat hard ,maar vergeet zeker geen foto's te trekken !
    Hier dadelijk weer strijkdagje en zorgen dat de zomersokken aan de kant liggen voor de gewone en de te korte jeansbroeken worden opgeborgen.
    Zo na 1 zomer zijn ze ineens weer hard gegroeid ,ze hebben water in de kelder ;)

Liefs x

12. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ow je bent al weer terug las ik. Solly.
    Pfft wat een terug reis zeg. Ben je miss gevoeliger voor geluid nu je zwanger bent?
    Beterschap voor je vriend. Moet hij maandag weer werken?

13. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @bouwjaa Fijn dat je ouders jullie konden halen. Hopelijk vannacht geen wekdienst?

@losje veel plezier! Spannende dag!

@hier Ik had gister eerst nog een beetje hoop omdat het alleen bruinverlies was, maar tijdens het stappen werd het toch echt rood, dus helaas ronde 6. Ik probeer positief te blijven. Heb al met m'n lijf afgesproken dat dit m'n laatste ongesteldheid wordt voorlopig....m'n lijf zei alleen niks terug ;)

Stappen was erg gezellig. Ook afgesproken dat we dat vaker gaan doen. Vind het wel heel sneu voor m'n vriendin...grrr...wat kunnen mannen soms kl****zakken zijn. Nu lekker bankhangen en wakker worden bij ons grote nieuwe plasma scherm.

14. Parelbloesem

MGBK, ja echt zo schattig :)

Dido, lekker gefeest :)

Ze is om 0.00 pas op gehaald, schoonzus zou eerder komen, maar was onverwacht gezelliger dan verwacht, dus was ze laat.
    Vrijdag is ze weer een dagje hier en dan blijft ze ook slapen, want dan trouwt mijn schoonzus der zwager en de kleine mag pertinent niet aanwezig zijn van die vriendin van de zwager. Ze heeft een bloedhekel aan kinderen, dus haar nichtje wil ze er dan dus niet bij hebben en wij mogen ook niet even komen kijken met haar :$

15. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Dido, wat ontzettend kut zeg:( Wel fijn dat het stappen zo leuk was:)

Bouwjaar, hectische terugreis dus. Beterschap voor je vriend.

Mgbk, ja helaas nog steeds misselijk 's ochtends. Denk dat het niet meer over gaat, is niet anders. Hoe is het met jou?

Parel, wat stom zeg van die vriendin van je zwager:$

Buikfoto staat in mijn album. Niet echt een mooie, wit shirt tegen een witte muur is geen goede combi. Zag vanochtend mijn buik bewegen toen de kleine actief was:D Mijn man kan het nu ook elke dag wel even voelen.

16. Parelbloesem

Is de zwager van mijn schoonzus ;) Maar ja echt gewoon debiel. Ook oppassen wilt ze nooit, want het is een kind :$

17. mgbk

mgbk Niet meer actief

Dido, je hebt een opstandige buik. Ff nogmaals flink toespreken! En dan eisen dat ie ja en amen zegt.
    Leuk af en toe stappen. Kan ik ook echt nog van genieten. Lekker gek doen. Echt Klote voor je vriendin.

Parel, een hekel aan dr eigen nichtje?? Bizar. Kan me op zich voorstellen dat men geen kinderen by de plechtigheid wil ivm drukte en de aandacht die vaak nd kinderen gaat. Wij hadden er vijf bij, heerlijk! Dat maakte het juist lekker ontspannen en niet zo strak en serieus. Maar geen kinderen op de hele dag?? Dan moet ze echt een pesthekel aan kids hebben?

Lies dus mn yell heeft niet geholpen.. . Zucht.leuk dat ml de kleine ook voelt. Geniet ervan.

18. Parelbloesem

MGBK, geen kinderen de hele dag, pas vanaf de 16 zijn ze welkom!! :$ Mijn nichtje is 1,5 en blijft goed stil zitten en ze is altijd erg stil.
    Maar zij heeft echt een pesthekel aan kinderen. Snap ook niet dat hij met haar gaat trouwens, is echt een ijskoningin en wil dus pertinent geen kinderen, terwijl hij verliefd is op zijn nichtje en graag zelf ook kinderen wil, nou dat kan hij vergeten met haar.

Zelfde als dat ze vrijdag gaan trouwen en ze nog geen bloemen hebben, want zij keurt alles af, haar ouders wonen 30 min van hun woon plaats af en hij MOET haar om 8.30 bij de kapper neer zetten daar en dan komt die zus haar ophalen en krijgt ze bij haar ouders der jurk aan, maar of hij haar dan daar op moet halen is nog niet zeker, want dat wil ZIJ bepalen op dat moment :$

Maar we mogen dus ook niet komen kijken, ze trouwen hier vlakbij (op loop afstand) in een openbaar kasteel, maar ze wil DAT KIND niet zien :(

19. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.763
    496
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Losje. Heel.veel.pkezier op de barbiedag. Ik ben zo zenuwachtig voor je. Lijkt wel of het voor mezelf is hahahha hopelijk 8 maanden geen bloed. Duim verdwe voor je.

Bouwjaar. Heb ik ook een hekel aan. Schreeuwende kinderen in het vliegtuig. Bah. Maar van je eigen kindje kun je veel.meer hebben.

Mgbk. Yep nu 2 dagen alleen. Nou ja zo goed als alleen. R. moet werken,van 3 tot 11. Zijn erg saaie dagen.

Parel. Ik zou gewoon een ommetje gaan maken. Kom je toch toevallig daar langs. Hahahhah is toch belachelijk. Je kunt noet eisen van mensen die je niet (goed)kent dat ze doen wat jij wil.

20. Parelbloesem

Haha Lizzie, ja echt he en mijn nichtje is helemaal dol op en mijn man en dus ook op haar andere oom die gaat trouwen. Denk dat we gewoon de stoute schoenen aantrekken en door de kasteeltuin gaan wandelen rond die tijd zodat ze haar andere oom toch even ziet en papa en mama natuurlijk.

Saai als hij zo veel weg is indd

Deel Deze Pagina