Zou ik idd ook doen wat Lizzie zegt. Kijken in een openbare gelegenheid is niet verboden! Lizzie als je dichtbij woonde kon je op de koffie komen. Mits je appeltaart meebrengt natuurlijk... Mamadj voel je je al wat beter?
Oh Parel, dan zou je aan mij ook de verkeerde hebben! Zou alleen al gaan om haar dwars te zitten! Dan gaat ze maar stampij maken op haar eigen bruiloft! En als de bruidegom zo gek is op zijn nichtje zal hij het echt wel leuk vinden om haar even te zien! Mgbk, ja voel me wel wat beter! Helaas houden de kids in het weekend het wekelijkse ritme aan! Zo stond de kleine vanochtend om 7.45 beneden dat hij moest plassen. Ook wel weer positief, want dan gaat hij mss binnenkort ook 's nachts zindelijk worden! Saai Lizzie... Kan je je wel een beetje vermaken? Ik ga zo even boodschappen halen en dan vanmiddag nog naar een kinderverjaardag. Fijne dag allemaal!
Parel. Als het goed weer is. Lekker doen toch. Mgbk. Ohhh bak er ff snel 1. Kom ik jou kant op. Heb heb nu wel zin in appeltaart.. Mamadj. De ene dag gaat beter dan de andere. Ik heb nu ff ook niey de vrijheid die ik gewent ben. Heb ff geen auto omadat R zijn auto in de garage staat voor APK-keuring. Moet iets gemaakt worden en dat moey besteld worden. Hopelijk morgen weer een auto.
Heeft je man t leuk gehad? @losje pies es ff over een test @eda hoe gaat t met je hond? @dido echt rood of blijft t weg (hopelijk) @lov hoe staat t emt jullie verbouwing @lizzie zijn er verder geen andere dingen die je leuk lijken qua werk en dus opleiding @mamsie was de bbq nog leuk? @ika lekker toch wsl vergaar jij wat minder vet dan een ander (ik bijv) @lief lijkt redelijk goed te gaan met je suiker toch? @mgbk goed geslapen, weer beetje bijgetrokken? Ja vriend maandag weer werken. @parel raar familie verhaal weer Zo 3 wasjes gedraaid, bijna alles opgeruimd, boodschappen gedaan, gelunched en gras gemaaid. Nu es kijken of ik vl zijn haar voorzichtig kan wassen. Laterz
Haha ik denk als het goed weer is dat we ook gewoon gaan, al is het maar om dat kreng een lesje te leren. Ze is ook zo vol van zichzelf, miss make-up doos. Echt serieus hebben haar een keer gezien zonder make-up en iedereen vroeg of ze ziek was Maar we zullen dan wel zien, snap haar in ieder geval echt niet! Allemaal actief vandaag Wij zijn ook al flink bezig geweest met bedrijf!!
Nou rood rood rood.....ik ben echt kwaad dit keer....wat kan je.lichaam je voor de gek houden....kutlijf....ik kan echt wel janken! Maar ik heb me pokerface opgezet en de meiden hebben genoten! Nu ga ik maar de was ofzo doen want ik ben helemaal van de kaart grrrr... Wel pijn in me tieten net in de auto....steken als een gek...nooit gehad tijdens me ongi!
@losje Hè bah...balen meis! Ik dacht nog dan moet jij dit weekend voor roze zorgen. Maar saampjes op het ongi wachtbankje aan de chocola Ik zag wel hele leuke foto's voorbij komen van je meiden. @bouwjaar Dat is altijd het minst van terugkomen van vakantie vind ik. De wasjes en zo. Hoe gaat het met VL? Ongesteldheid heeft flink doorgezet. Flink buikpijn en om de haverklap verschonen. Toch lijkt de dip deze keer mee te vallen.
Godverdegodver voor Dido en mn aapie! Ik baal mega mee!! Wat een rotmaanden! Waarom? Waarom? Volgens mij is de kleur roze uitverkocht!!
Ja ik had vanaf me ei het gevoel dat het raak was deze keer, maar heb dat niet uitgesproken uit zelfbescherming, dus voor mij is het wel een grote domper dit keer....maar goed geef me maar een stukje chocolade dan Ik moet er weer even overheen en dan komt het wel weer goed! Hahahahahahaha wie kleurt deze maand dan nog roze???
Losje...Piep, piep, piep, piep, piep, piep!!!!!!!!! Damn zo niet leuk!!! Grrrrrrrrrrrr!!! Weer geen roze ben ik bang..
Jawel ons aapie is nog net voor het eind van de maand!!!!!!! Dusssssssss mgbk alles hangt van jou af! (Geen druk hoor)
Bouwjaar welkom terug trouwens, sorry was even te druk met mezelf Ben net naar de winkel gereden: chocolade vla met slagroom Chocolade cakejes Speculaas voor bij de koffie En we eten shoarma met knoflook saus....maar even mezelf verwennen!
Wat is er aan de hand hier bij ons @ losje en dido :x Zal de lijst eens opzoeken. Maar ik had alleen nog maar roze willen toevoegen
♥♥ NOD ♥♥ Februari 2013 Ikapika (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-10-2013 ♥ Eda (30 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 21-10-2013 ♥ Jaydee (24 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-11-2013 ♥ ♥♥ NOD ♥♥ Maart 2013 MamsieM (30 jaar), 2e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 02-12-2013 ♥ ♥♥ NOD ♥♥ April 2013 JoyofLiving (26 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 13-12-2013 ♥ Liefoe (32 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014 ♥ Bouwjaar (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014 ♥ MamavanDJ (30 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-01-2014 ♥ ♥♥ NOD ♥♥ Mei 2013 Toeter (34 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 10-01-2014 ♥ Lies1988 (24 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 11-01-2014 ♥ Liesje1975 (38 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014 MamaAnnelies (22 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-02-2014 Parel (25 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 24-01-2014 ♥ Dorianne (31 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-02-2014 ♥♥ NOD ♥♥ Juni 2013 Lov23 (29 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 10-02-2014 ♥ ♥♥ NOD ♥♥ Augustus 2013 ♥♥ NOD ♥♥ September 2013 MGBK (29 jaar), 1e kindje, 6e ronde, ... september ♥♥ NOD ♥♥ Oktober 2013 ManoukS (22 jaar), 1e kindje, 9e ronde, 8 oktober Dido82 (31 jaar), 1e kindje, 6e ronde, ... oktober Losje (33 jaar), 3e kindje, 9e ronde, 13 oktober ♥♥ pauze ♥♥ November 2013 Lizzie (27 jaar), 1e kindje
Hee meiden, Ik haak hier weer in, heel druk gezellig weekend gehad! Vandaag een luie zondag. Heb geprobeerd mezelf weer een beetje moed in te praten voor de volgende ronde, mn hoop is ver te zoeken maar we gaan er maar weer voor. Dido & losje NEEEEEEEEEEE!! Ik had zo'n goede hoop voor jullie. Wat oneerlijk weer Ga jullie zelf maar lekker verwennen met chocola. Dikke knuf! Bouwjaar welkom terug. Wat balen zeg van je vriend. Hoe gaat het nu met hem? Je bent alweer flink bezig geweest vandaag, hoop dat je vannacht beter zult slapen! Ika wat een mooie geboortekrans en een mooie buik! Ik denk nog zo'n anderhalf week.. en dan komt de kleine. Spannend! Lekker nog even genieten van alles. Lov succes met alle verbouwingen, ben benieuwd naar het eindresultaat! Lizzie jammer dat je veel alleen bent.. knuffel voor jou! Mgbk hoe is het? Heb je een goed gevoel over deze ronde? Parel wat een raar verhaal. Snap niet dat iemand zo kan doen. Raar mens. Succes ermee. Eda hoe gaat het met jou? Je bent op vakantie toch? Mamsie leuke verjaardag en bbq gehad? De rest weet ik niet meer sorry. Zal vanaf nu weer meelezen en schrijven! Fijne zondagavond X
Pffffff 9e ronde Manouk we moeten de hoop niet opgeven meid! Ik hoop echt dat het snel raak is bij je!
Manouk, leuke dagen gehad? Goed zo, beetje ontspannen is altijd goed. Fijn dat je er weer bent. Losje ach meis toch, vind het zó ontzettend megakutklote voor je. Goed dat je ff flink hebt ingeslagen. Knuffel aapie. Lizzie is je taart al klaar?heb trek. De koffie staat klaar! Mamadj kleine jongens worden groot. Goed bezig! Fijne middag. Ik heb totaal nog geen gevoel over deze maand. Zeker niet nu mijn drie voorgangers ook hun best hebben gedaan en toch weer ongesteld zijn geworden. Mn hoop wordt er niet groter van... Weet ook niet zo goed wat ik als nod moet aanhouden. ..