De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Het is een grijze band met een blauw en een blauwe ster erop in maat M. Voor twintig euro en bijna niet gebruikt (kindje is in de zomer geboren en ze vond het te warm). Wel verzendkosten, maar ja om nu naar Brabant op en neer te rijden ;)

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    +1

Ik weet t het suffe is dat ik denk dat het ook iets hormonaals is, ik had t beiden keren ook la vroeg in de zw-schap. Dat was zelfs een van de redenen dat ik dacht hmmm. Alleen was t eerst na inspanning vanuit rust en nu ook gewoon in rust. Gelukkig niet altijd hoor, maar beetje onhandig want ik kan er dus niet van slapen ;)

Leuk dat je bod geaccepteerd is.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Leuk Ika !!

4. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Prima Ika , :D

Lov, idd en ze hebben het geweten ;)

Zit nu bij de frituur en heb wat lekkers uitgehaald bij de bakker voor vanavond :p

5. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Hey meiden, I'm back!! Heerlijke vakantie gehad!

Stap hier in, jullie hebben genoeg geschreven afgelopen week! Nog hoogtepunten gemist?
    Zag op FB dat Lov weer een prachtige echo heeft gehad, heerlijk meid!

6. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lizzie Fijn dat je kleren over kan nemen. Zit vast wel iets voor je tussen!
    Vandaag na de lange rit met nichtje geluncht en geshopt, alle buurt speeltuintjes afgeweest, getut en nu even rustmomentje :) Morgen waarschijnlijk naar Rotterdam. Naar een grote speeltuin waar ook een kleine dierentuin en park is. Morgen is er ook een dansdemonstratie. Is ze gek op.

@lief Balen voor je van de kindjes.

@mgbk Klinkt als een relaxed dagje!

@ika jeeeh! Mooie aankoop!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

yes:D
    Waar jullie waren zag er trouwens ook superleuk uit!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hier heb ik al chocolade en tonijn in huis hahahaha .. ik ben gek op verse toijn met uien en dan zo opeten.

9. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Hoi meiden,

Ik dacht kom even in alle drukte een klein beetje bij lezen en reageren, zie ik dat jullie weer een nieuwe hebben moeten openen, jullie kletsen iig nog genoeg haha..

Manouks, heb het niet helemaal gevolgt maar fijn dat je een doorverwijzing hebt gekregen. Zal niet makkelijl voor jullie geweest zijn om deze stap te zetten! Heel moeilijk voor jullie deze situatie. Dikke knuffel

Parel, klein beetje gelezen over alles van je vader. Wat onzettend moeilijk zeg, hopelijk komt er snel iets positiefs uit en kan hij zich weer op het positieve richten.

Bouwjaar, wat een ontzettend schattig pakje en leuke jurk!

Losje en dido jullie zitten alweer op het wachtbankje, de eerste volgende keer dat ik door alle drukte heen even kan komen lezen wil ik jullie op roze zien staan!

Mgbk, jij verwacht nu elk moment je ei?

Hier zijn we al flink ver in de babykamer, gister tor half 12 's avonds aan het behangen geweest maar al het behang zit er nu wel op in de babykamer.. Vriendlief is nu beZig laminaatdoor te leggen naar de gang en babykamer... Het begint echt een plaatje te worden..

Vriendlief heeft maandag voor het eerst de kleine gevoelt... Vind et fijn dat vl er nu ook van kan genieten.. Toch een groot voordeel dat ik zo slank ben hihi..

10. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hey mamavandj leuke vakantie gehad?
    Hoi mamaAnnelies leuk meid zo met het kamertje bezig te zijn, hahahaha weet je al wat het geslacht is van jullie kleine?

Liefoe niet leuk dat je kindjes vervelend zijn:(
    Lov geniet van je tonijn!

Hier heel erg trek in eend van de chinees, mmmm....dat doe je dan in kleine pannekoek rolletjes met komkommer en saus.....oooooo zo'n trek in, ik hoop dat ik ml kan overtuigen.
    Waarschijnlijk voor de kids even naar de grote M rijden. ...

Mgbk veel plezier vanavond!!!!
    En ik ben zo benieuwd naar je ovu's de komende dagen!!!!

11. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @losje Oehhh! Dat is ook erg lekker! Hier staan er op verzoek van madam pannenkoeken op het menu. Dus VL mag straks aan de bak.

@mmA Leuk dat VL ook mee kan genieten van de beweging van de kleine! En al vet met de babykamer. Leuk hoor! Ik doe m'n best voor het roze ;)

@mmvdj Welkom terug! Fijn dat jullie een lekkere vakantie hebben gehad!

12. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Mamadj fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad! De foto's zagen er goed uit op fb.

MamaA leuk dat jullie zo druk met de babykamer bezig zijn. Ik zag al foto's voorbij komen op fb. Ben benieuwd naar het eindresultaat! Lijkt me heel bijzonder voor jou en je vriend om je kindje van de buitenkant te kunnen voelen. Geniet maar lekker van alles!

Lov geniet van je tonijn en chocolade ;)

Ika leuk zo'n draagdoek! Hoop dat je em snel in huis hebt.

Liefoe niet leuk dat de kindjes zo vervelend zijn. Hopelijk zijn ze nu heel lief en kunnen jullie toch naar de efteling gaan!

Losje hmm nog nooit eend gegeten. Klinkt wel lekker. Hoop dat je je man kunt overhalen ;) mmmm McDonald's daar hou ik ook van :D veel plezier!

Dido klinkt allemaal heel gezellig! Je nichtje boft maar met zo'n lieve tante!

Hier net alvast gegeten, vl moet zo al weg om training te geven. Ik ga even de keuken opruimen en wat bladerdeeg hapjes maken. Daarna lekker in bad met een tijdschrift, even ontspannen en hopelijk helpt het wat tegen de kramp.

Fijne avond allemaal X

13. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Losje, nee dat weten we nog niet. Krijg over 2 weken en 6 dagen de 20 weken echo en dan gaan we kijken of we ook tussen de beentjes kunnen spieken

Klinkt erg lekker wat je wilt eten!

Manouk, hopelijk werkt het warme bad straks een beetje voor je.

Mvdj, zag ook foto's op fb voorbij komen. Volgens mij hebben jullie een leuke vakantie gehad, ziet er erg leuk uit!

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Geniet van je bad Manouks!

15. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Thnx lieve Lov!

16. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hahahahaha nou ik ben boos.....je raad het al....geen eend!
    Hij had er geen trek in.....dus ik zit demonstratief aan de crackers....
    Wel naar de mac geweest....maar daar had.ik geen zin in, want ben de hele week gezond aan het eten en dan ga ik me niet volstouwen met hamburgers.

Hahahahaha wat kan ik toch een draak zijn af en toe;)
    Maar ik had er zo'n trek in:p

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah losje je bent gewon een vrouw :p

18. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Ahhh wat flauw losje!
    Knap dat je niks bij mc genomen hebt.
    Hihi iedereen kan af en toe wel eens een draak zijn :p

19. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @MamaAnnelies, heerlijk om met het kamertje bezig te zijn. Leuk dat jullie de kleine voelen :)

@Manouk, badder ze.

@Losje, wat jammer van het eten, maar wat in het vat zit verzuurt niet ;) gewoon snel weer proberen :D

Hier gaan we gevulde paprika's eten :p

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ika even een vraagje...wat is ongeveer je Set van positiekleding wat je hebt?
    Ik zit te twijfelen wa nog bij te kopen...dacht zelf nog een jurkje...en wat truitjes die ik onder vestjes kan dragen...

Deel Deze Pagina