Kom nog even langs , Dametjes goed rusten als het kan ! Ika , fijn dat alles klaar geraakt , een grote geruststelling! Morgen inkopen doen en de kaartjes en papier etiketten halen samen met ML. Ik wens jullie een goedenachtrust toe x
Moguh allemaal Geen nachtbrakers-berichten? Iedereen beetje aardig geslapen. Ik best redelijk Hartstikke mooi Lalala @lov.. hoe staat t met de vloer? @losje hmm nog een testje gedaan? @ika heb je de enveloppen niet binnen gekregen dan? Ik begreep dat dat vaak al eerder kan. Ik heb gister toch nog even zitten kijken naar niet zelf gemaakte kaartjes, 2 model kaarten aangevraagd. Verder nog hard aan t dubben over de jongensnaam
Leuk om er mee bezig te zijn bouwjaar of voelt het nog steeds niet helemaal echt? Ben benieuwd naar jullie kaartje en naam, heb geen idee in welke richting ik moet denken. Liefoe veel plezier met inkopen doen. Manouk hoe is het? Druk ah werk? Trek je het een beetje? Fijne dag allemaal. Werk ze, klus ze of sterkte of veel plezier met wat jullie gaan doen.
Helluw..... @bouwjaar ja eindelijk is het nu goed....de helft moet nog gelegd worden. F is even werken nu en straks maakt hij het af. Wel is de mosterdgele muur klaar....jeeeeeh zal zo even een foto maken En ook van de vloer.....dan krijgen jullie een beetje een idee van de woonkamer. Jongensnaam .... Wij vinden het dus ook erg moeilijk allemaal..... We hebben we wat ideeën maar weet het nog niet zeker. Ach we hebben nog tijd. Maandag eindelijk de 20 weken echo. Maak me niet echt druk maar spannend is het altijd he. Mgbk hoe voel jij je meid?
@Mgbk, hoe is het met jou? @Lov, zo'n echo is altijd wel spannend. Dat had ik ook met de 31 weken groeiecho. Het schiet al op met je @Bouwjaar, je kan de enveloppen al wel eerder krijgen, maar dan betaal je er 30 cent per envelop extra voor. Dat vind ik een beetje zonde van het geld. Vandaar etiketten. Voor 2 euro gekocht en alles is al geschreven. Hier een waardeloze nacht gehad. De kleine meid besloot om 1 uur een uur lang mijn buik te verbouwen Het deed best wel pijn
Ai Ika...... niet fijn, nu komen de lastige avondjes en nachten. Pak overdag goed je rust meid Ging je nu eens kijken of je terug kon naar je vk of niet?
Ow Ika das niet fijn! Kun je vandaag weer even uurtje gaan liggen? Lov ja je hebt nog ff. Jeuj bijna 20weken echo! Hier weinig bijzonders. Veel ah werk en andere afspraken.
@Lov, ik wil morgen graag duidelijkheid van de gyn omtrent de gang van zaken bij het bevallen. Hopelijk is is mijn bloeddruk niet gestegen en als het een kwestie is van elke week alleen controle en bellen bij weeën, dan kan dat volgens mij net zo goed bij de vk. Uiteindelijk wil ik toch bevallen in het ziekenhuis. @Mgbk, manlief is nu de Franse gasten ophalen en dan ontbijten ze hier. De planning is om dan een toertje met de auto te maken. Daar wil ik wel mee. Ik houd nog een slag om de arm voor het uiteten. Ik voel me trouwens wel goed, ondanks het late slapen. De uurtjes die ik heb geslapen waren van een goede kwaliteit
Dat scheelt Ika, fijne dag met de gasten. Op tijd aangeven als het niet meer gaat hè? Denk om jezelf en de kleine meid.
Mwaaa vind ik het niet echt leuk, maar ik houd ook niet van stress op t laatste moment en zo kan ik rustig rond kijken. Te veel keuze aan kaartjes en die naam zoo moeilijk en het is wel iets definitiefs. Ben een slechte beslisser En vriend heeft ook geen uitgesproken voorkeur. Wordt nu wsl toch blauwig of roze. En zoals anderen al vroegen: hoe gaat t met jou, volgens mij reageer je mn weer op andere maar je eigen status verdoezel je Nouja dat vind ik ook duur en zou dat ook zeker niet gedaan hebben Je kleine is wsl aan een uitbouw begonnen, meer ruimte Sterkte! @lov ben benieuwd naar de foto's
Hihi Bouwjaar, zoiets zei manlief ook al Zolang ze nog lekker beweegt gaat het volgens mij wel goed en zit ze nog prima. @Mgbk, thanx
@Lov, dat ziet er goed uit. Pittig wat jullie allemaal doen, maar heerlijk als het eenmaal klaar is. Over een paar weken wonen wij twee jaar in ons huis. Precies rond de tijd dat ik ben uitgerekend.
Wij wonen hier nu al bijna 7 jaar. We waren toen een hoop van plan maar omdat ik toen net een ongeval kreeg 2 weken voordat we de sleutel kregen van ons huis moest het allemaal sneller en minder dan we eigenlijk wilden. We hadden immers geen ander huis. We woonden toen al ergens in een huurhuis waar we gelijk uitgingen om kosten te besparen. Dus nu doen we gewoon gelijk alles
Hoi meiden, Testje was wit dus we kunnen vol goede moed de volgende ronde in Als ik volgende maand ook maar twee maandverbandjes ongi ben laat ik toch weer even kijken van binnen of alles wel goed is! Nu naar zwemmen en handbal toernooi van de oudste, ze zal vanavond wel kapot zijn Tot later lieve meiden!
Nou dat harde werken wordt beloond, hoor Wij hebben 1 oktober twee jaar terug de sleutel gehad. Drie weken later woonden we er. Alles geschilderd en een compleet nieuwe keuken ingebouwd.... Pfff wordt nog moe als ik er aan terugdenk. De muur in de huiskamer was appeltjes groen en de muur in de slaapkamer voetbaloranje.... Emmers witte verf gingen er doorheen
Ah losje, toch balen! Knuffel aapie. Lov ik kijk de fotos een x op mn laptop. Is niet te doen op de tel. Bouwjaar, Haha je begint me te kennen... Ik voel nog niks. Dus denk niet dat t wat wordt deze ronde. Test is ook nog wit dus weinig hoop.
Hahahah Ika ja hier was de muur nu ook bruin die nu geel is....2 x geverfd en de andere muur ook bruinig en die moet ook 2x in wit geverfd worden. Nieuwe keuken hebben wij toen ook gedaan....en alles gestuct beneden... Nieuwe wc gemaakt toen ... Boven niets....dus was enorm blij toen we dat eindelijk hebben aangepakt op onze slaapkamer. Het ging nu niet anders...maar verbouwen met 2 kids en zwanger zijn...nee dat zou ik niemand aanraden hahaha