Hier heb ik 1 strea bijgekregen ,was eerst een blauwe plek (3,5 week) en nu ja zie ik het goed erdoor ,geen rode maar wit/glimmend. Ach nog eentje op de landkaart erbij zolang het daar bij blijf ok en ze is best hoog mja buik staat ook enorm bol hoog.
Heb wat gemist bouwjaar? Sorry maar weet even niet waar je het over hebt.... Meestal wordt je vanzelf rustiger en voorzichtiger als je eenmaal kids hebt
Hier kreeg ik bij de eerste gewoon echt in de laatste weken pas striae...ook leuk. Ach mijn buik ziet er echt niet meer mooi uit maar wie ziet het he
Ai mannen ja , Is het diep , groot ? Zo'n wondjes zijn moelijker door de haargroei enz. Misschien ,goed proper maken lijmen en dan zien ze wel?
Zijn zwembadcrash op de ochtend dat we vertrokken (afgel. zaterdag) Staat nog een foto van in mn album. @lief tja diep..op je hoofd zit niet zoveel boven je schedel maar wel redelijk lang. Er zit nu nog een redelijke dikke gestolde bloedkorst op. En die nek doet ook nog pijn/is stijf
Bouwjaar ,ai toch ja een goede nekpijn zal er zeker dan niet aan mankeren! Maar hij gaat langs dus dat is goed en dan weten jullie wat en hoe en zal hij goed verzorgd worden!
@lov bij de accommodatie is het schoon gemaakt en met betadine gedaan (2x) en toen we 's avonds terug kwamen heeft hij de hap gebeld. Daar kunnen ze goed uitvragen wat nodig is, maar hij hoefde niet langs te komen omdat hij niet misselijk was of weet ik t al dat soort dingen. Moest m wel een paar keer wakker maken die nacht. @lief ja ben benieuwd wat de ha zegt
Oh ja dat is standaard idd allemaal...... Maar moesten ze niet kijken of hey gehecht moest worden dan? Moet ik denken aan de oudste.....die is eens in een trapgat gevallen. Bekenden van ons hadden een trapgat wat uitkwam in de woonkamer. Dat wordt een wijnkelder schijnbaar?.. Dochter rende de kamer in....dacht ze......rent ze zo dat gat in. Zeker 1 m naar onder gevallen. Maar ze huilde gelijk en geen sneetjes... Op weg naar huis had ze alweer grapjes...dus niet naar de hap geweest. Wel goed getwijfeld of ik moest gaan. Maar ook paar keer wakker gemaakt en ze was niet misselijk en is niet gaan slapen na de val. Hier valt net de jongste van de bank op de grond met haar hoofd
Zo dat van je dochter is ook niet tof geweest. Ai en ook niet fijn van de ander zojuist dat is ook niet fijn Ik wist t ook niet daar of we nog naar eoa medische post moesten, ik ben zelf erg vd zwaluwstaartjes, maar was ook weer lastig omdat er nog wel (wat) haar zit. Mensen daar hadden zoiets van nee neit aankomen en de arts doet niet meer dan dit. Vorig jaar iemand wond een zn been en dat was ook enti gehecht. Ik wist gewoon ook niet wat te doen.
Ja weet je....op dat moment voel je dat gewoon aan wat je moet doen. Was het echt nodig om te gaan was je heus wel gegaan Ik schatte de situatie zo in dat we niet hoefde te gaan. Ze was alert en natuurlijk flink aan het huilen. Hier heeft ze ook eens haar huid gescheurd boven haar oog....is toen gelijmd. Helaas zal ze voor altijd een litteken houden vindt ik wel jammer.
Zo, weer thuis. Ik haak hier weer in. Ik heb wel alles teruggelezen. Het was een gezellige dag. En ik heb toch flink gewandeld. Nu wel moe en we gaan ook niet uit eten. Onze gasten hadden ook een zware reis hier naar toe, want ze waren al sinds 4 uur wakker. Dus we hebben ze afgezet bij hun hotel in het centrum van A'dam. Wat betreft verlof. Ik ben blij dat ik met 6 weken ervoor ben gestopt. Maar het ligt denk ik ook je beroep. Daarnaast stopt mijn verlof nu met de kerstvakantie en die zit lekker aan mijn verlof vast.
Hoooiii Mgbk hier idd druk met werk. Voor de rest voel ik me wel oké.. vandaag cd 11 dus we moeten maar weer een beetje beginnen met oefenen Hoe is het met jou? Had je een witte test? Wat stom! Maar het is nog heel vroeg he?! Ik duim nog steeds heel hard voor je. Succes met het werk en alle afspraken! Losje wat kl*te zo'n witte test. Ik denk dat je lichaam gwn een beetje raar doet. Na zo'n mk kan je lichaam echt nog lang van slag zijn. Dido en ik hebben dus ook van die onregelmatige menstruaties dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Als het je niet lekker zit kun je altijd even heen geen natuurlijk. Dikke knuf! Lov de foto's zagen er mooi uit! Ben benieuwd naar het eindresultaat straks. Succes nog met alles. Bouwjaar wat balen dat je vriend nog steeds zoveel last heeft. Ik heb de foto niet gezien in je album, ik kan daar niet zo goed tegen. Sterkte ermee. Hoe staat het er voor met jullie baby kamertje? Ika stout meisje dat ze mama zo'n pijn doet Hoop dat je een leuke dag hebt vandaag. Eda balen dat je nu wat meer last van dingen krijgt. Hebben jullie alles al een beetje klaar voor de kleine? Lief is het gelukt met de kaartjes? Niet leuk voor de jongste. Dido hoe is het?? Nog zo'n hoofdpijn? Lies hoe gaat het met je gekots ?? Hoop dat je alles binnen hebt gehouden vandaag. Mamsie las op fb dat je het erg druk hebt met je werk. Wel goed om jezelf denken he?! Lizzie hoe gaat het met jou? Sorry als ik iemand vergeet.. heb alles uit mn hoofd gedaan. Hier erg druk steeds op het werk. Vind het toch wel pittig, 5 dagen werken. Maar wel lekker extra inkomsten natuurlijk, heb nu nog geen kids dus kan het nu nog doen Ik ga even de keuken opruimen en de was opvouwen. Fijne avond allemaal!
Haak hier weer in. Beetje druk met alles. Vriendin is weer thuis. Kom vanavond ff alles terug lezen. Vriendlief wil voetbal zien...
Hier gaat manlief ook Barcelona - Ajax kijken. Hij vond het helemaal niet ertg dat we niet uit eten gaan Nu lekker lui eten besteld bij de Italiaan... jummie
Haak hier even weer in meiden! Sorry, maar geen puf om overal op te reageren. Wel gelezen maar weinig onthouden Erg druk nu met het werk (ja te druk eigenlijk maar ja.....). Naast het werk natuurlijk gewoon het huishouden etc, weer met hond naar dierenarts ivm zijn oog. Moet morgen onder het mes. Probeer de komende weken iedere dag even te komen maar beloof niets....
Bouwjaar en al geweest naar de ha.? Dames wat een weertje toch ,kan amper geloven dat het weer 20°C zou worden dit weekend! We gaan morgen dus weer naar Heerlen Ikea en dan ook ineens de doos halen bij Prenatal. Wat kochten jullie zo bij de prenatal als ik vragen mag?
Vanaf volgende week zijn de mamamazzel dagen bij de prenatal. 15 tot 40% korting op bijna alles (bij eerste zw.schap een kinderwagen met 20% korting gekocht, scheelt een hoop geld!)
@Liefoe, ik heb bij de Prenatale leuke hydrofiele luiers met een printje gekocht. Verder een dekentje en lakentje van Nijntje, en nog wat leuke kleertjes. Van mijn moeder heb er een heel mooi winterjasje gekregen. Alle ze hem straks aan heeft is het net een beertje
Ah Mamsie, niet leuk dat jullie hondje onder het mes moet En let goed op jezelf. Het wordt nu steeds pittiger allemaal. Op tijd rust nemen.