Lov ik weet het niet maar het voelt anders, in april vonden ze natuurlijk ook nog resten van januari. En in juni zat er ook een zwarte vlek op de echo, dus tja....ik weet het gewoon even niet. Maar goed misschien heb het met me ongidip te maken, je wil gewoon het liefst een verklaring waarom het allemaal niet wil lukken.... Meiden ik ben er morgen weer denk ik, ik neem even een avondje rust.... Ik zit er even helemaal doorheen...
Die staat een beetje stil. Er moet nog een plint gefixed worden, wel bericht gehad dat de gordijnen klaar zijn dus morgenavond maar even ophalen. Maar vl kan nu toch nog niet in het plafond boren. De 28e gaan we deden spullen ophalen bij mn broer, hoop eigenlijk dat de gordijnen dan wel hangen en de plint af is. De kindje van mn broer zijn een paar keer uit bed geknikkerd, ze hebben wel zo'n hekje maar dat werkt niet optimaal blijkbaar. Afegelopen nacht wel goed gegaan. Dat ik die foto zag leek t wel een heeeeeel groot bed voor een peuter van 2 (gewoon 1 pers bed) Ja de ha vond de wond er goed uitzien, en er is ook geen wervel gebroken ofzo. Dus rustig aan verder. @losje sterkte @manouk ja opeens 5 dg is wel pittig, heeft ook tijd nodig om te wennen. Je vrije tijd neit te vol plannen misschien voor de eerste weken @mamsie beterschap voor de hond Ik zal morgen de kraamzorg eens gaan terug bellen. Ze belden op mijn vakantie en vervolgens kreeg ik een email dat ze geen gehoor hadden en of ik zelf ff wil terug bellen a 10ct/min :x. Ik had nog terug gemaild dat ik vanaf de 16e weer bereikbaar was, maar nog niks gehoord.
Lekker, Bouwjaar dan kan je voor 10ct per minuut terugbellen... Hier belde vanochtend de kraamzorg om te checken hoe het met me gaat en of het lukt om alles te regelen. En of ik het zeiltje al in bed heb.... Hhmmm ja ga ik vanavond gelijk doen ik was het al wel van plan, maar nog niet aan toegekomen... @Losje, dikke knuf... Neem je rust. Het is allemaal zo'n emotionele achtbaan...
Oh ja ik snap het wel Misschien eens naar je ha gaan lieverd....je kan altijd eens vragen Knuffel lieverd....is ook allemaal ellende dit
@mamsie: oei, jammer dat je hondje geopereerd moet worden... kheb het hier weer zo warm aan mijn hoofd! tja, kamer is ongeveer klaar, maar niet zo dringend nu we toch een wiegje hebben die eerst op onze kamer zal staan... heb nu wel gezien dat er aan 2 kanten schreven staan, dus foto's gemaild en normaal gaan ze die stukken vervangen, want dat kan echt niet, iets nieuws kopen en dat ze het op zo'n manier in elkaar steken dat er direct al schade aan is, als het zo zit, kan je dan even goed direct 2de hands kope of uit ikea en zelf in elkaar steken. weer typisch dat het met ons gebeurt, maar ja, niets aan te doen, zal het toch ook wel melden aan de winkel en nog eens checken hoe hun toonzaalmodel eruit ziet, zodanig ze toch weten met welke firma's ze wel in zee gaan...
@eda sorry maar ik snap t niet schreven... Wat bedoel je daarmee? Beschadigingen / krassen? (sorry ken t woord niet) Iig niet leuk als t meteen beschadigd is. Hopelijk kan t gefixt
@Bouwjaar, zit jij ook bij de Kraamvogel als kraamzorgbureau? Ik heb net het telefoonnummer geprogrammeerd in mijn telefoon voor als we uit het ziekenhuis mogen. Dat nummer is ook 10 ct per minuut. @Eda, dat is balen met die krassen
@losje Dikke knuffel meis. Is ook niet makkelijk. @manouk Klinkt druk! Hier gelukkig geen hoofdpijn meer. Ik probeer het zwanger worden wat meer van me af te zetten. Maar eens zien of dat gaat lukken. Eerst weer even tijd voor z'n tweetjes en genieten van elkaar. Ik blijf hier hoor dames, maar kan zijn dat ik wat minder actief ben. xxx
@ika ja ik zit ook bij de kraamvogel. Ik vind t wel vreemd (schraperig) dat het een betaalnummer is. Ik had ook voor 'de omring' kunnen kiezen maar bij de kraanvogel stond specifiek dat je de hele periode dezelfde kraamhulp krijgt (ok bij ziekte ofzo is t overmacht) @Dido doe vooral waar je je goed bij voelt. We blijven aan je denken en ik zeg eerlijk: vind een teken van leven wel fijn op z' n tijd. Sterkte & dikke knuf
Goedemorgen! Eindelijk weer tijd om bij te kletsen. Gisteren een drukke dag gehad op het werk en gisteravond bijna de hele avond van huis geweest. Zal proberen om op zoveel mogelijk mensen te reageren. Lov, mooie foto's van jullie huis! Een hele fijne dag vandaag met in ondertrouw gaan Ika, fijn dat jullie toch niet uit eten gingen. Even chillen Ik hoop dat ik tot de 36 weken kan werken. MamsieM, sterkte voor jullie hond! Mgbk, je hebt geen hoop voor deze ronde dus? Bouwjaar, lekkere wond bij je vriend! Gelukkig zag het er goed uit volgens de huisarts. Dido, neem vooral lekker wat afstand hoor! Losje, balen van je test Stom dat je soms gewoon niet op je lichaam kunt vertrouwen. Manouk, succes met oefenen! Hebben jullie er nog wel een beetje zin in of voelt het niet als verplicht? Haha gisteren voor het ontbijt gekotst. Werkt blijkbaar het beste en hoef er geen moeite voor te doen Zodra ik naar beneden loop komt het al. Nja heb me er nu wel bij neergelegd gelukkig. Eda, hebben jullie wel alle spulletjes verder binnen voor de komst van de baby? De uitzetlijst zeg maar Liefoe, bizar dat het dit weekend mooi weer gaat worden hè! Fijne dag vandaag! Ik heb vandaag weer mijn vrije donderdag. Straks komt mijn moeder Ik wil nog even wat witte muurverf pakken om wat dingen weer bij te werken (bij het schilderen van de trap zijn we iets uitgeschoten) en verder ga ik leuke dingen doen. Iedereen een fijne dag!
Thx lies! Ochtendmisselijkheid en braken, Een 1e trimesterkwaal my *ss... Ik lijk meer getrouwd met de wc-pot dan met mijn man Lov, Van harte gefeliciteerd met jullie ondertrouw !!!! Xxx
In de email dd 18/9: "Graag maken wij op korte termijn een afspraak met je voor het intakegesprek." Nou omdat ik overdag eigenlijk nooit thuis ben (1x /2wk wel vrije dag, die ik weer strikt ga aanhouden) en er ook niet zomaar vrij voor kan nemen (druk) is t geworden 6/11 . Hahah lekker op korte termijn
Thx lies en lief Ben moe....de jongste heeft liggen spoken vannacht. Ze had pijn aan haar keel, was ook afwachten want als er een ziek is wordt iedereen dat hier behalve mij. Ach ja.... Oma komt zo en dan gaan wij. Eens kijken of ze straks meewilt met oma. Dido knuffel meis.....doe lekker rustig aan...
Dido en losje dikke knuffel !! Lov braaf zijn e Ben blij vanmorgen nuchtere prik stond geel goed op 95! Woepie En nu naar Nl
@bouwjaar: ja, idd krassen... nog verder niets van uitzet binnen, we wachten tot de winkel belt... maar ja, maak me daar geen zorgen in, van iedereen hoor ik dat je eigenlijk echt niet veel nodig hebt en het zal vlug gehaald zijn moest het nodig zijn. Maakt het zo wat minder echt, dus minder stress van "oei, wat komt er op mij af" we hebben wel de kinderwagen, maxicosi, park en luiertafel alvast besteld en rest blijft op geboortelijst staan, we zien wel of we ze krijgen van iemand of dan zelf gaan halen (zo werkt dat een beetje in België)
@Bouwjaar, dan heb jij binnenkort dus ook de intake. Ik ben benieuwd, misschien heb je straks dezelfde consulente. Zij belde mij gisteren op. Het prettige aan de Kraamvogel vond ik ook de vaste verzorgster en dat je mag bellen als het niet klikt. Mijn vriendin was erg tevreden met dit bureau. Wat wel handig is, is de Kraamwijzer die je krijgt. Dan kun je zien wat ze per dag doen en waar je voorlichting over krijgt. @Liefoe, sterkte met de misselijkheid @Dido, begrijpelijk dat je soms wat afstand neemt. Denk aan jezelf. Hier voor het eerst met bedzeil geslapen. Het viel me gelukkig mee. Ik heb er geen last van. Vandaag 36 weken. Zo'n gek idee dat over een week men eigenlijk thuis mag bevallen...
Goeiemorgen, Vandaag is ml jarig dus visite en moet vanmiddag werken. Zal er niet veel zijn de komende dagen. Morgen weer vroege dienst. En weer visite en zaterdag ook en zondag werken. Volgende week zaterdag het echte feest. Lov gefeliciteerd met je ondertrouw. Lies en lief, sterkte met de misselijkheid. Losje je verdriet en boosheid zijn héél begrijpelijk. Mamadj en Mamsie denken jullie een beetje om jezelf? Jullie zijn zo druk, neem op tijd je rust. Dido, ik hoop dat het je wat lukt om afstand te nemen vh zwanger worden. Tis zo oneerlijk en moeilijk. Knuffel. Eda en Ika jullie al bijna uitgerekend! Kan niet wachten tot de fotos er zijn van jullie mooie kindjes. Manouk hoe is het meis? Bouwjaar sterkte voor je man hoop dat het snel heelt. Parel en toeter hoe voelen jullie je? Lizzie ik weet niet wat er met je vriendin is maar héél veel sterkte. Voor jou dikke knuffel, ook al helpt het niks. Kus iedereen.x
Heb je je lijst bij Dreamland gelegd ? Hier geen lijst nooit gehad maar denk ik wel leuk om te doen! Een rustige Eda , ben zo curieus naar de naampjes van de kleintjes!
Ika nog eventjes Mgbk , doe rustig aan met je werk en uitjes , Knuffel ! Mijn ochtendbuikfoto's staan in men album! En nu stop ik want wordt wagenziek met te typen.