Nouja wat is binnenkort, weet jij nog wanneer jij de jouwe had? Op 6/11 zit ik alweer op 31,5 wk is bijna 8 mnd. Niet bepaald de periode '5 mnd' wat op de website staat. Maar ach tijd zat nog. @lov oja gefeliciteerd vandaag! @eda enig idee wanneer je t binnenkrijgt? @lief sterkte emt die misselijkheid
Thx meiden....het is gebeurd hahahaha.... A is nog een beetje ziekjes helaas.... Lief ik ga eens spieken en wat goed van je waarde!
Goedemiddag allemaal! @ Lov, gefeliciteerd met jullie ondertrouw vandaag! @ Kraamzorg, gisteren werd ik toevallig gebeld voor een intake gesprek. Ik heb m op 8 oktober, dan ben ik bijna 30 weken. Alleen hoeft voor mij dat intake gesprek eigenlijk niet, heb al 2 keer eerder kraamzorg gehad dus ik weet wel wat ik ervan kan verwachten. Alleen wilde ik dit keer thuis bevallen, maar nu zit ik me te bedenken dat het waarschijnlijk helemaal niet kan. Je kunt namelijk niet om mijn bed heen lopen nu we zijn verhuist naar de kleine kamer En ja, ik zie het ook niet zitten om de boel te verschuiven en een bed bijv op de kamer van de jongens te zetten hahaha... Dus dan ga ik toch maar naar het ziekenhuis, maakt me eigenlijk niet zoveel uit.
Losje, gek lichaam hoor, zo'n korte ongi! Bouwjaar, haha ja lekker korte termijn ja! Weer helemaal in werkritme? Ika, lekker avond thuis dus gister! Hoe voel je je verder? Lov, gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Lies, hoe is het met de misselijkheid? Succes met de verfpot! Eda, klagen mag hoor. Die laatste weken zijn gewoon zwaar! Mgbk, alvast gefeliciteerd met je man! Veel plezier en succes de komende dagen (al die drukke, visite etc....) Liefoe, niet fijn hoor, dat je weer misselijk bent! Hier vandaag een dagje niet werken. Erg fijn! Hond mag ik over een uurtje alweer ophalen. Ben benieuwd. Zijn oog zit voor 2 weken dicht gehecht dus dat zal wel wennen zijn...... vanochtend even schoenen gekocht met de kleine man. Had nog kortingsbonnen liggen. Altijd fijn!
Haha Joy, ja dat is een nadeel van een andere kamer! Ben bij T op de logeerkamer bevallen, op een 1 persoonsbed. Vond dat ideaal. Maar ja, nu heeft T die kamer en moet ik dus in ons eigen bed. Kan best maar heel ruim is het allemaal niet....
@bouwjaar: denk dat ze misschien nog deze week of volgende week bellen. Dinsdag is hun sluitingsdag dus, als ik tegen dan niets gehoord heb, bel ik zelf wel even woensdag om te horen... @liefoe: nee, niet dreamland, een andere winkel waar we ons beter bij voelde en vind het altijd fijn om niet te doen als iedereen (dreamland/dreambaby is deel van Colruyt en heel veel mensen doen dat daar, is super handig en niets mis mee, maar aangezien ik er niets van ken, vond ik een kleinschaliger aanpak beter, als we voor een 2de gaan en al alles kennen, kunnen we misschien dat nemen..) @dido: snap best dat je wat afstand nodig hebt, lekker doen waar je zelf meest zin in hebt!
@joy owh dan heb je m ook laat. Al is t voor jou oude koek Ja zit er weer helemaal in hoor Geniet van je vrije dag. En wat sneu voor je hond! Tja slaapkamer, bij ons kun je wel om t bed, al is het vrij smal achter het voeteinde. We hebben een boxspring en die is mogelijk niet hoog genoeg maar klossen van 10 cm ...dan heb ik weer een opstapje nodig om in bed te komen. Is ook nog ff uit puzzelen Een vd programmaleiders zie goh verwacht jij ook een baby-tje...Ja Er zijn momenteel 18 mensen zwanger/ met verlof (vd 180 medewerkers...)
Hier gaat de boxspring ook niet op klossen hoor...beval niet thuis en als de kraamzorg geen bed wilt verschonen doet F het maar.
ff een berichtje tussendoor. Ik ben op weg terug van de gyn. Nog maximaal 3 weken tot de bevalling. Ik moet nu twee keer per week naar de gyn. Maandag heb ik dagbehandeling met bloedonderzoek en ctg. En vanaf daar gaan ze kijken wanneer ik word ingeleid. De 40 weken ga ik dus niet volmaken. Het was een aardige gyn en ik voel me erg gerustgesteld. Tot later!
Lov. GEFELICITEERD!!!!!! Nu op naar de grote dag!! Losje. Misschien gewoon naar de dokter gaan en uitleggen wat de vorige keer was gebeurt en dat je daar nu bang voor bent. Dat er toch iets is blijven zitten. Al is het maar voor je eigen. Heb ik toch ook gedaan. Dido. Je moet gewoon doen wat je gevoel zegt. Is ook gewoon K*t als je ongi bent of net bent geweest. En zeker blijven genieten met zijn 2tjes en van de liefde die jullie voor elkaar voelen! Ohh heb alles gelezen maar weet het niet meer. Voelt ook als of ik dagen niet geweest ben. Hier. Ik verveel me dood. Ik kan morgen mee naar Leuven met de trein maar wil dat alleen omdat ik dan het huis uit ben. Ikzelf heb er niks aan. Is een ziekenhuisbezoek. Ook niet goed voor mijn dieet. Ze hebben daar bij ons favo tentje zo'n lekker eten hahahaha!! Ik ga ff met Bullitje spelen en wandelen. Bouwjaar. 18 van de 180. Damn dat is best wel veel!! Maar ja kwa kosten merken ze er niet veel van en wat laat als er op de site 5 maanden staat.... Ach ja als ze maar komen.
@ika is dat ivm bloeddruk allemaal? Zo ben je in je verlof best bezig met zh-dingen. Fijn dat je je gerustgesteld voelt! @lizzie balen dat je je zo de pleuris verveelt
Yep, vandaag echt een baaldag. Heb ook geen idee wat te doen. Hahaha alles gedaan voor vandaag alleen nog de was opruimen maar dat kan pas als R wakker is.
Jeetje Ika, gek idee zeg! Duurt dus niet lang meer voordat "ons" 1e kindje komt! Bouwjaar, dat werkritme is er zo weer he...... Dido, dikke kus meid! Lov, nog dik 3 jaar en dan koop jij ook zulke stoere schoentjes! Lizzie, heb nog wel wat in het huis te doen dus kom maar hier heen . Nee gekheid, kan me voorstellen dat het thuis zitten echt geen pretje is.... Hond is weer thuis, arm beestje. Hij heeft zo'n kap en vindt dat echt verschrikkelijk maar ja..... Over 2 weken mogen de hechtingen er pas uit...
@Bouwjaar, idd vanwege de bloeddruk. Het was nog net zoals vorige week. Zo heb ik hetb druk tijdens mijn verlof Maar ik vind het prettig dat ik nu weet waar ik aan toe ben. Ik had de intake met de kraamvogel met 26 weken.
Ika idd nu weet je waar je aan toe bent....is ook fijn. Bevallen ging je toch al en wie weet komt ze toch gewoon uit zichzelf laat het los meid...het gaat nu gewoon zoals he gaat Je gaat toch de eerste zijn denk ik die bevalt....gek idee Lizzie knuffel meid....niet leuk als je een mindere dag hebt
Lov gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Beterschap voor je meisje. Mgbk gefeliciteerd met je man X. Veel plezier met de visite & werkse. Succes met alles wat je moet doen. Zaterdag feestjee.. staat er ook een stukje taart voor mij klaar ? Bouwjaar oh dat is wel laat zeg die afspraak. Wil jij graag thuis bevallen? Fijn dat jullie al snel het kamertje op kunnen halen bij je broer. Lief fijn dat de waarde goed was vanochtend. Balen van de misselijkheid Dido doe waar jij je goed bij voelt. Ik probeer het mezelf ook altijd weer voor te nemen om wat minder met het zwanger worden bezig te zijn maar blijf het moeilijk vinden. Geniet lekker van elkaar. Dikke kus! Lizzie balen dat je je zo verveelt. Misschien een leuke hobby zoeken? Mamsie zielig voor je hondje. Leuke schoenen die je voor T hebt gekocht. Lies haha je bent al een echte expert op kotsgebied Lekker dat je vandaag vrij bent. Hoop dat je leuke dingen hebt gedaan. Ika oh je wordt dus wel ingeleid? Was je bloeddruk nog steeds zo hoog? Fijn dat je je wel gerustgesteld voelt. Eda balen van de krassen, ik snap alleen nog steeds niet waar de krassen op zitten? Losje hoe is het lieverd? Nog steeds zo k*t? Knuf!
@Lizzie, dikke knuf, zorg goed voor jezelf. Het is allemaal niet makkelijk @Manouk, hoe gaat het met jou? Nog steeds zo druk op het werk? @Lov en Mamsie, wel gek om straks de eerste te zijn die gaat bevallen. Volgende week donderdag ben ik 37 weken en dan wordt er misschien al iets gepland. Ik probeer het nu ook los te laten. Ik weet wat ik ongeveer kan verwachten en heb er wel vertrouwen in. De gyn was zeer aardig en erg doortastend. We zaten in dezelfde spreekkamer als toen met de mk. Ik heb ook gezegd dat ik dat heel moeilijk vond. Ze was erg begripvol. We hebben zelfs nog even mogen spieken naar de kleine op de echo. Ze heeft de doorbloeding van de navelstreng gemeten en die was goed. Volgens de gyn word ze geen dikkerdje. @Mamsie, veel beterschap met je hondje! Wat een zielig snoetje op fb...
Haha ik moest laatst aan denken dat ik wel prettig vond niet de eerste was die ging bevallen (van een eerste kindje). Kan ik mooi je ervaringen horen (hopelijk geen horror verhaal )