De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Goh een garderobe van zwangerschapskledij is bij mij
    voor de zomer :
    1 linnen lange broek
    2 3/4 zwarte broeken (dun stof)
    1 beige 3/4 broek
    1 witte 3/4 broek
    maar ik heb enkel de witte bijgekocht voor de zomer...
    Bovenstuks heb enkel 1 zwarte van de H&M ooit gekocht 6 jaar geleden en 1 wit met blauw gestreept via miss etam sales.
    De rest past zo bij me met dikke buik.

voor de winter :
    4 jeansbroeken in lichte tint naar donker blauw
    1 geklede zwarte broek
    heb in een uitverkoop een stuk of 7 bloesjes gekocht met lange mouw
    1 zws lange golf
    En de rest heb ik in sales in een grotere maat gekocht waren bloesjes bij de MS mode voor 7€ stuk.

Maar ik heb veel tunieken en losse bloesjes dus het gaat best zo klinkt misschien stom maar zo gaat het voor me buiten de broeken natuurlijk ;)

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik heb twee positiespijkerbroeken en een 6tal positieshirtjes. Ik heb een aantal zomerse broeken en die pas ik nog steeds i.v.m. elastiek in de band :D Ik kan een heleboel shirtjes nog aan. Ze zijn vrij lang en zitten wat strakker om mijn buik. Maar dat staat wel leuk. Voor sommige shirts draag ik een buikband om te verlengen. Ik had ook twee mooie tunieken gekregen en daar draag ik zwangerschapsleggings onder.
    Dus het valt wel mee wat ik heb gekocht, maar dat is het voordeel van de zomer.
    Alleen mijn jas gaat niet meer dicht hihi. Gelukkig maar weinig nodig gehad. Als het kouder wordt heb ik een fijn warm vest.

Mijn draagzak is al op de post en komt morgen volgens track and trace :D

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

oja jas heb eentje in 70tigers look die moet je vanboven met horizontale stroken in een drukknop nijpen dus mijn buik kan eruit piepen als moet en ik droeg in november zelfs geen dikke jas ik had het altijd TE WARM dus droeg altijd een dikke golf

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja ik moet nog wat truitjes en tuniekjes hebben...
    alleen vindt ik niks leuks....

Misschien eens naar maastricht gaan

5. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Wil wel met je eens mee gaan shoppen hoor Lov :)
    Volgende week donderdag en vrijdag heb ik niks te doen ;)

6. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ik had; 2Xspijkerbroek
    1Xspijkerrok
    2Xblouse
    2Xlegging
    2Xleuke zomerjogging broekjes
    En voor de rest gewoon shirtjes die mooi strak zaten om me buik (waren
    Niet speciaal zwangerschapsshirtjes)
    En ik liep vaak in een mooie joggingbroek met Nikies....vond ik heerlijk!
    En me spijkerrok met mooie zwarte of roze shirtjes met een legging en me
    Uggs!

7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ohhh ik heb alleen nog maar 2 broeken. Blauwe en een zwarte. Alles past nu nog wel. Broeken alleen niet meer zo fijn.
    Ben benieuwd wat ik morgen krijg.

Hier. We hebben de wandelwagen gekocht. Zatten wel wat sporen van gebruik op maar niks kapot of zo. En de stof zag er nog schoon uit. Al zit alles nu al wel in de wasmachine. ;)

8. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @manouk Een beetje opgeknapt van je bad?

@losje Hihihi....klinkt als een reactie die ik ook zou kunnen geven :) Knap dat je de Mac hebt afgeslagen.

@hier Ben best beetje trots op mezelf. Nichtje was naar bed. Is voor het eerst dat ze in ons nieuwe huis slaapt en voor het eerst in een eigen bedje. Staat ze na 10 minuten bovenaan de trap te huilen dat ze haar eigen bed thuis mist. Ben rustig bij d'r gaan zitten en heb een barbie poster voor d'r opgehangen zodat het wat meer op d'r eigen kamer leek. Nog even gebabbeld en gecheckt of ze lekker lag en toen viel ze in slaap. Als niet-mama volgens mij toch heel verantwoord opgelost toch mama's?

9. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Jeeeeeehhhh top lizzie, tuurlijk lekker wassen die handel!

Morgen gaan de twee grote bomen in de achter tuin eruit, alle buren helpen en me broer komt!
    Maar even drinken en kipvleugeltjes ingeslagen voor de mannen!

10. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Heel goed dido......ik ben ook trots op je!
    Goed opgelost en gelukkig niet meteen toegegeven.
    Day heb ik een keer gehad met onze oppas, toen was ik even met ml een borreltje aan het drinken op een feestje....ja hoor ik kon gewoon naar huis komen en er was eigenlijk niet zoveel aan de hand, als kindjes moe zijn vragen ze meestal naar hun eigen huis of bed of papa en mama!

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

lizzie ,showen!

Dido ,dat heb je heel goed en mama-in-spe opgelost ,prima :)

Losje ,jullie gaan er tegen aan !

Ik heb een mannetje met rode mieren beten ...
    ineens om 19 uur vol builen ,ha.gebeld en snel fenistil gaan uithalen ,nu is het ok ....
    onze dikke dierenvriend ;)

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lizzie, leuk je hebt de wagen. Wat voor wagen is het? Fotootje? :D

@Dido, super opgelost toch! Een beetje afleiding en liefdevolle aandacht kan wonderen doen ;)

@Losje, flinke klus voor morgen!

13. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Dido heel goed opgelost! Een goede mama-in-spé. Geeft toch altijd een beetje een gevoel van trots he als iets lukt. Heb ik ook altijd als ik oppas op onze nichtjes (en soms op onze neefjes). Toppie!

Pff bad was toch niet zo'n goed idee.. zweet brak me uit. Dus even ingezeten en toen maar lekker lang gedouched ;)

Lizzie leuk dat je de kinderwagen gekocht hebt! Fotoooo :p

Liefoe oehh niet leuk van die mieren.. brrr. Gelukkig nu alles weer goed.

Losje jullie zijn echt flink bezig! Knap hoor :)

14. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    kan nu geen foto uploaden via telefoon. :(

Het is een maxi cosi mura 4. En alles zit er op en aan. Ze zei dat het donkerblauw was maar hij Is toch echt zwart. ;)

15. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Dames ga jullie laten ,

iedereen een goede nachtrust en brave kindjes gewenst ;)

&

een fijn weekend

x

16. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lizzie Leuk! Wordt al heel echt zo hè.

@losje Succes alvast met de bomen morgen. Klinkt als een flinke klus. Is het einde van de tuinverbouwing in zicht?

@manouk Wel een beetje opgeknapt van de douche? Hopelijk niet meer zo'n kramp.

@lief Oei...dat klinkt pijnlijk. Beterschap voor jullie dierenvriend.

thanks mama's en mama's to be :) Ze kreeg trouwens nog een compliment van een mevrouw in de trein dat ze zich voorbeeldig had gedragen....okè....modus trotse tante gaat uit voor vanavond :)

17. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lief. Klinkt heel erg pijnlijk. Beterschap voor je jongen.

Maar foto zo lukt echt niet. Maar staat wel in mijn foto album.

18. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Liefoe jeetje sterkte voor je mannetje!

Pfffff ik kijk nu al op tegen morgen.....hahahahaha angsthaas!
    Tja klaar, volgens mij is ml nooooooit klaar in en om het huis.
    Ik ben het wel gewend. ......

Ik ga lekker naar me bedje....hihihi het is dat of een zak chips pakken;)
    Ik heb een beetje trekkerig gevoel links in me lies/zij....
    Verder nog niets:p

19. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @manouk: wat k*t van die ongi, sterkte meid!

ik wil je ook niet kwetsen, maar hoop ook dat je je ei niet mist, want heb zelf een kort cyclus en gyn gaf aan dat mijn eisprong dus wellicht vroeg viel maar 1 cyclus ovutesten gebruikt en netjes op dag 14 positief hoor, dus zo zie je maar, maar heb ook geen temp.curve bijgehouden, dus kan niet vergelijken met jouw situatie. Ik had die cyclus ook getemperatuurd (gewoon onder oksel in mijn bed voor ik opstond) tot na de eisprong (zoals bouwjaar doet) en kwam toen ook natuurlijk overeen. Maar als ik eerlijk ben, voel ik wel nooit mijn eisprong.

Dat maakt dat mijn lf ook kort is (8 dagen ongeveer)

@Lizzie: vervelend dat niet slapen, heb ook niet goed geslapen, maar 't is omdat ik te warm had, zonder een gevoel hebben van echt warmte, raar hé, maar eens deken weg, was het veel beter!

@liefoe: was de moeite om te wachten die box kleren!!!

@losje: proficiat met je gewichtsverlies tot nu toe, het lijkt me dat je je tijd tot je weer zwanger zeer nuttig gebruikt! en je man nog meer amai! dat gaat vuurwerk geven in de bed/badkamer, nog meer soepelheid om zotte standjes te proberen! ;)
    misschien wel goed voor je dieet dat je die eend niet gekregen hebt? ken het niet, maar klinkt wel lekker... vind wel dat je dan morgen mag kiezen wat je wilt eten! elk op zijn beurt

@parel: balen die extra kosten aan de auto! zelf met sleutel ouderwets in slot, sluit die niet of wat? want die elektronische sloten kunnen soms wel happeren denk ik, maar met sleutel in sleutelgat is wel ambetanter
    leuke plannen aan de trap, kan ook niet zo gevaarlijk blijven hé...
    laat die mensen spreken, zijn je kostbare tijd/energie NIET waard (vind ik)

@dido: ik smelt echt voor je nichtje als ik die verhalen lees! en je bent een geboren mama zou ik zeggen, weet niet of ik het zo diplomatisch had opgelost...

@mgbk: geniet maar van je dikverdiende vakantie (en wat contract betreft, je ziet later wel hé)

@lizzie: leuk dat je zwangerschapskledij krijgt, hopelijk zit er iets leuks tussen! en wat goed dat jullie een leuke kinderwagen hebben gevonden

@liefoe: wel jammer dat door je kids, je zelf eigenlijk ook straft!

@ika: leuk dat je je draagdoek binnengehaald hebt!

@mamaAnnelies: leuk om nog eens van je te horen, wat goed dat jullie zo ver zijn met de babykamer! en idd nice dat hij kleintje al heeft mogen voelen...

over kledij: ik vind geen leuke broeken, bovenstukken genoeg

@losje: succes met de bomen!

20. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hahahaha eda nou die eend zou beter zijn dan de mac....maar goed als ik iets in me koppie heb moet ik het gewoon hebben dus we zien morgen wel weer;):D
    Hoe is het met jou? Voel je je goed?

Deel Deze Pagina