Ika, echt spannend hoor! Eda, voor jouw gewoon he, zo'n foto. Heb nu de kraag even af. Hij dronk niet met kraag. Deed hem af en hij rende direct op de waterbak af en heeft veek gedronken. Nu ligt hij zijn geschoren poot af te likken en laat zijn oog met rust gelukkig. Joy, zal vast gek zijn, de geboorte van Jesse. Kan me voorstellen dat er dingen van Demi* boven komen. Lov, hoe is het met je meisje? Wat fitter of toch echt ziek geweest vandaag? Losje, weer opgeknapt meid? Hier de komende 3 dagen werken dus niet veel hier.
Als hij alle offertes ook binnen haalt zitten we propvol hihi, laat hem er eens de helft van binnen halen of een kwart en ik ben al dik tevreden. Dan maar mijn laptop even afstaan Zie iets over een puf club, ook hier gen puf club, ben daar geen type voor
Hij moet ook tijd voor jou overhouden natuurlijk Parel! Hier geen normale pufcursus maar wel zwanger & fit. Lekker sporten om een beetje in beweging te blijven. Truste meiden!
Tja ika toch weer wat bloed verloren, vorige maand was het precies hetzelfde. Nog beetje aan het hoesten maar verder gaat het wel. Vannacht heel erge maagzuur en last van me darmen. Morgen is ml vrij dus blijf ik lekker de ochtend in pyjama, dan brengt hij die kleine naar school.....voor het eerst sinds een paar weken dat ik rustog aan kan doen. Morgen middag solliciteren voor keukenhulp in een hotel/bowling baan....voor een paar avondjes in de week, even wat extra bij verdienen, dus even me koppie op iets anders zetten. Als ik zwanger raak ben ik heel blij maar voor nu wil ik me weer even op iets anders richten. We gaan natuurlijk gewoon verder met klussen hoor En ik blijf gewoon bij jullie, want kan jullie niet missen hoor!
Haha tijd voor elkaar, want als hij niet aan de laptop zit voor het bedrijf dan ik wel (en ik kan multi tasken, dus kan hier ook even kijken) Maar we staan eindelijk in google en de site is niet meer blauw, maar eindelijk richting groen en visitekaartjes zijn geregeld. Ben regelmiep geworden
@Losje, succes met het gesprek morgen. Wel een leuke afwisseling zo'n baan. @Parel, uiteraard moet er een goede balans zijn tussen jou en werk @Mamsie, fijn dat je hondje de kraag niet om hoeft.
Succes losje! Joy ah ik vindt dat wel fijn voor je meid.....lijkt me voor jezelf ook wel fijn als je er eindelijk zo mee om kan gaan....knuffel! Iemand vroeg hoe het met a gaat.....beter! Gister koorts en vannacht doorgeslapen....ze hoest wel nog maar het gaat goed.
@Lov, fijn dat A. weer aan het opknappen is. Kan me voorstellen dat het niet leuk is als je kind ziek is Hier vandaag nog maar even flink wassen. Ik heb heel wat beddengoed in de wasmand liggen. Ik wik dat toch allemaal snel klaar hebben voor de bevalling. Ik zal ook wat kleding in mijn koffer doen voor manlief. Geen idee hoelang ik straks in het ziekenhuis moet liggen
Ja best wel Haha bij mij heet het ook Zwanger & Fit hoor , maar ik noem t gewoon lekker de pufclub Tja ik weet ook niet echt of ik een type ervoor ben, maar aangezien t de 1e keer is zijn alle tips om weeën op te vangen/ er mee om te gaan welkom. Beetje ook van baat t niet schaad het niet. Tevens in beweging blijven vind ik ook wel lekker. Morgen na 3 x niet geweest te zijn weer naar mn sportles, ik wilde t tot aan start pufclub volhouden maar het kan ook zijnd at ik denk t gaat echt niet meer. En als laatste, wie weet is t wel gezellig. @parel mooi die offertes, geeft geen werkgarantie maar mensen weten jullie dus wel te vinden @ika hopelijk niet lang!
Lov fijn dat ze wat opknapt! Parel je bent lekker bezig voor jullie bedrijf! Ika ik hoop dat je snel weer naar huis mag na de bevalling! Bouwjaar goed van je dat je blijft bewegen, hihihi ik had daar altijd wel wat moeite mee! Net even bij me schoonouders de planten en post gedaan... Aaaaarrrrgggghhhhh.....we kwamen binnen en me dochter zegt "mama fin!" wat een joekel!!!!! Zelfs ml vond hem best grootmaar hij heb hem wel weggehaald!
Ika ik moest toen een nachtje blijven mag je man ook blijven dan? Hier kon dat niet. Pfffff F heeft zijn hand gekneusd ... Kan er ook nog wel bij. Ik draai door want ik word gek van de stof overal. Losje ieeeeuw hahaha ben zelf niet bang voor spinnen maa hier rent de jongste zelfs we voor een vlieg hahha
@Lov, ze hebben hier kraamsuites. Ik hoop dat we ervan gebruik mogen maken, want in die kamers zijn er ook slaapbanken voor de vaders. In elk geval blijft de baby, als er verder niks is, bij mij ten allen tijde op de kamer.
Oh ja die hebben wij ook....2 stuks...nog nooit op gelegen helaas nu zou het niet eens kunnen want hij moet maar huis voor de meiden. Eerlijk ik hoop deze keer gelijk naar huis te kunnen, is niks in het zk. Nou ja op zo'n suite dan wel daar lig je alleen. Bij S huilde het kindje naast ons heel de nacht, ik was die nacht ervoor de hele nacht bezig geweest met bevallen dus gewoon 2 nachten niet geslapen. Bij A was zij heel de nacht aan het huilen, ze had duidelijk moeite ermee dat ze uit de buik was. Dus weer 2 nachten niet geslapen. En als je dan bv geeft zul je zelf altijd op moeten staan om eten te geven...nou ja F pakte hun dan maar eten geven doe ik Als je dan thuis bent kan je man helpen en opstaan, dus ik hooooopp heeeeeeeeeel erg dag ik naar huis mag deze keer.
Hier hebben ze geloof ik zo'n 10 suites. En in de folder van het ziekenhuis geven ze aan dat ze zoveel mogelijk privacy willen garanderen. Daar hoop ik dan maar op. Ik ga er wel op aandringen dat als het gewoon kan, ik zo snel mogelijk naar huis wil. Ik heb nog nooit van mijn leven in het ziekenhuis gelegen, dus dat vind ik best spannend. Maar als ik moet blijven, dan moet het. Het voordeel van dit alles is dat de bevalling in het ziekenhuis nu gratis is anders hadden we moeten betalen om er te mogen bevallen
Oh dan heb je goede kans Ja helaas moeten ze je bloeddruk in de gaten houden.....maar op zo'n suite is het opzich wel fijn hoor
Yep, gevuld koelkastje en tv En we hebben nu een Netflix abonnement, dus als het allemaal lang gaat duren totdat de bevalling op gang komt dan kan ik lekker films en series kijken op de tablet
Hahahahah leuk Hier hing er een tv in de bevalkamer..nou ja die waar je begi t zeg maar, de echte bevalling is op en andere kamer. F zat pokeren te kijken