De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Hij was gerustgesteld door ha.
    HA had ook nog gezegd dat hij pijn kon hebben door t genezingsproces vd wond.
    Niks gebroken en qua spieren: rustig doorgaan met wartme & massage.

@lief top dat alles goed is

2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Oeps ,ja beter een keer teveel vragen dan te weinig e ...
    demente liefoe in actie ;)

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Daar moet je je aan vasthouden, Manouk. Als het erg dringend is laten ze je echt niet lang wachten.
    Voorbeeldje van mijn moeder. Die had een bloedonderzoek laten doen en moest meteen die middag langskomen in het ziekenhuis. Wij allemaal in de stress. Bleek dat de reumatoloog graag zelf met mijn moeder wilde spreken aangezien ze een maand met vakantie ging en haar vervanger het al te druk had. Er was niks ernstigs. Het was puur praktisch.

4. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hij zei nu iets anders in de zin van dat ons meisje nu max.3.5 tot 3.6 kg zou wegen...soms heb ik zo iets van weten jullie nu wat en hoe?!
    Lengte heeft idd.met ons beiden te maken ik 1m83 en ml 1.m95 :)

5. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Niet voor schamen hoor zou idem reactie hebben als jij ,
    dat het maar snel maandag is!

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Tja, die schattingen. Ik hoorde dat ze er vaak ook naast zitten. Een lang kindje zal het zeker worden. Dat zie je al aan je drie schatjes. Die hebben ook van die mooie lange benen :)

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Nu hij zat altijd wel er juist rond de gynè dus mag er niet van klagen maar hij was toch nog bezorgd om die suikerwaarden (zo vaderachtig van laat je zeker door nakijken...)
    Doe ik ook wil niet erna met suiker eindigen omdat ik me niet aan de regels zou houden ofzo.

Ik heb lang magere sprietjes ja ,panlatten zoals ze hier in BE zeggen ;)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mijn meiden waren ook 3550 niks geks toch? Is niet veel zwaarder?

Maaaaar het beste nieuws is dat alles goed is. Maar ze is nu dus al dwars :p

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Volgens mij is dat toch mooi gemiddeld, Lov.

Hihi Liefoe, panlatten, prachtige uitspraak :D

Zo grappig, mijn meisje is lekker veel aan het bewegen en drukt steeds haar voetje in mijn zij. Ik kan het echt pakken. Ik zing al weken hetzelfde liedje voor haar en daar reageert ze ook op :)

10. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

7 pond is volgens mij een mooi gemiddelde! En ach kindjes groeien toch in de eigen lijn. Mijn oudste was bijna 3500 gram en ze verwachtte dat de jongste ook wel zoiets zou zijn. Die was mooi 400 gram lichter!
    Dus nu denk ik, ons meisje mag blij zijn als ze de 3000 haalt! Mede door de korte armpjes/beentjes. Maar je zal zien dat zij de zwaarste word, haha!

Manouk, ik zou ook denken dat ze de afspraak hebben gepland om praktische zaken. Wie weet mocht die gyn langer blijven en is dat zijn laatste week en wil hij graag jou nog zien? Allemaal speculaties, maar goed, als er echt iets mis zou zijn, laten ze jullie echt niet zolang wachten!

Leuk Ika dat je haar voetje kan pakken!!

Lov, hoe is het met jou knulletje? las dat je hem voelde bewegen!? Hier wisselend. Toch nu wel boven in de buik vaak hardere duwtjes (billetjes/voetjes?) en laag in m'n buik wat gekriebel (knuistjes?)

Lief, leuk dat jullie nu wat vaker mogen spieken en als ik het zo lees vind ik ze wel erg overbezorgd wat betreft je evt suiker.

Lov, bijna de 20w echo!! Toch we weer spannend he!

Wij zouden eigenlijk volgende week de pretecho hebben, maar een weekje verzet. Kwam voor iedereen beter uit. Ach, ben dan 26w + een beetje, dus zal ze vast nog mooier in beeld uitkomen!

Ga nog maar even actief doen voordat manlief thuis komt. Heb soms echt geen zin om wat te doen, maar goed even de vaatwasser uitruimen en de lunchbordjes inruimen is een kleine moeite toch...
    Wat dat betreft is dit een echte andere zwangerschap, oftewel een meidenzwangerschap! M'n buik is nog niet eens heel groot, maar m'n energie en zin is ver te zoeken.... Straks als manlief thuis is, even lekker in bad ontspannen.
    Wat staat er op het menu vanavond? Hier nog niks, oeps! Denk dat ik lekker soep maak met stokbrood ofzo. Is het wel een weertje voor!

11. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Herkenbaar, MvDJ geen energie en zin hebben in bepaalde klussen.
    Vanmiddag weer even met de keukenkastjes aan de slag geweest. Ik heb het kruidenkastje gesorteerd ;)

12. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

MamaDJ ,nou een weekje langer wachten ik hoop op een mooi beeld!
    En hier ontbrak me de fut ook hoor :)
    Was inslaap gevallen op de sofa.
    ML heeft de kids verzorgd en ze gingen net naar boven toen ik wakker schoot.

Hier staat nu ook een soepje op het vuur ,samen de groenten gesneden (verse van een buurvrouw gekregen).

Dadelijk zoeken naar een geschikt stofje voor de wieg en verwacht mijn vriendin nog die zou bellen.

Fijn weekend !

13. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    He meiden!

werkdag weer gehad!
    Even alles teruglezen.....

Lov, fijn dat je meissie wat opknapt! En balen dat F zijn hand gekneusd heeft zeg!

Ika, gek he, al die dingen nu wassen, wetende dat het echt niet lang meer duurt! Kijk je uit naar de bevalling of zie je er tegenop?
    Klinkt wel goed hoor, die suites! Stuk luxer als mijn slaapkamertje.....;)
    ennuh, wij willen dus ieder half uur een update als je daar ligt. Je kan ons echt niet uren in spanning laten hoor!

Bouwjaar, hahaha pufclub, zwanger & fit: 1 pot nat :D

Losje, held dat je er bent met die "finnen" van je!

Joy, yihaa sluit aan bij je dansje! 28 weken meid, heerlijk! Trek je het allemaal wel een beetje? Kan me voorstellen dat het toch allemaal erg heftig is. Het is een moeilijk maar ook mooi jaar voor jullie. Beetje dubbel.

Mamadj, niet fijn hoor dat je nog niet fit bent. Hopelijk knap je snel op!

Lies, ook al niet fit dus! Beterschap!

Manouk, fijn dat je een afspraak hebt maar snap je bezorgdheid.

Lief, fijn dat alles weer goed was! Top!

Eda, hoe is het? Je mag gerust nog even klagen hoor ;)

Iedereen nog plannen voor het weekend? Schijnt goed weer te worden. Hier morgen werken van 9.00 tot 19.00 en zondag van 12.00 tot 16.00. Maandag weer vrij gelukkig.....

14. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Mamsie, ik zie nog steeds niet op tegen de bevalling, ook al wordt het hoogstwaarschijnlijk inleiden. Ik heb ook steeds een datum in mijn hoofd, 3 oktober, gek hè. Dan ben ik precies 38 weken. Qua inleiden heb ik de info van het ziekenhuis goed doorgelezen. Als ik mag kiezen dan heb ik ook wel een voorkeur.

15. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Bij T was ik 1 okt uitgerekend en heb altijd gezegd: ik beval op 8 okt. Dit is destijds ook gebeurd.
    Kan dus maar zo dat je de 3e bevalt!
    Fijn dat je er niet tegenop ziet!

16. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dames.

Ik neem ff een kleine weekend break. We hebben besloten morgen naat Amdterdam te gaan. Er even lekker tussen uit.
    Zal af en tow ff bij lezen en als ik tijd heb reageren.

Heel fijn weekend. Ik ga mijn tas inpakken. We hebben het net pas besloten en een hotelkamer geboekt. :):):);)

17. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Wat leuk Lizzie, veel plezier!!

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lizzie, wat heerlijk. Geniet van jullie weekend in A'dam!!

@Mamsie, dat is wel heel goed voorspeld :D Hoe is het met je hondje?

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Heerlijk Lizzie! Geniet ervan meid!

Ika, gaat goed. Hij is weer zichzelf. Moet alleen die kap om als we er niet zijn (of als ik druk ben). Is hij niet zo blij mee maar ja.... ;)

20. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik "voorspel' trouwens nu dat ik 7 december beval. Dan weten jullie het alvast :D

Deel Deze Pagina