@ Ziekenhuis bevallen, hier hebben ze ook een slaapbank voor de papa. Volgens ML lag t niet heel confortabel want hij was toen na de bevalling van Demi onderhand de hele nacht wakker geweest. De zuster kwam steeds aan dat hij ook moest gaan slapen en ik was wel vertrokken maar werd dus steeds wakker omdat zij binnen kwam. Hij moest gaan slapen, maar ondertussen kwam er om het uur onderhand een zuster binnen die vroeg naar de foto's van Demi Omdat ze in vruchtzak was geboren was dat heel bijzonder en hadden ze dat nog niet eerder gezien. ML blijft dan wel slapen en zoonlief gaat dan bij mn moeder slapen of mijn moeder bij ons als ik een nachtje moet blijven. Bij Dilan ben ik in het 'oude' ziekenhuis bevallen en toen mocht ML niet blijven slapen, dat was wel vermoeiend want ik had al 2 nachten overgeslagen en Dilan huilde de hele nacht dus toen had ik inmiddels al 3 nachten overgeslagen, ik was echt kapot! En wilde hem ook niet op de babyzaal laten liggen, vond ik zielig haha. @ MamavanDJ, vervelend is dat he, geen energie. Denk ook niet dat het nog terug gaat komen de aankomende weken... @ Lov, spannend maandag de 20-weken echo! @ ManoukS, het is inderdaad wel een beetje vreemd maar misschien dat er notities zijn gemaakt dat je al een aantal keer gevraagd hebt naar een afspraak en dat ze het daarom al voor je ingepland hebben. Anders bel je even met de poli waarom zij nu zelf een afspraak hebben gemaakt, of het met de uitslag te maken heeft... maar mij lijkt dat als er iets aan de hand zou zijn, dat ze je niet laten wachten tot 12 november. @ Liefoe, wat fijn dat de echo goed was. Was het een pretecho of bij de vk? Hier alleen een 20 weken echo en daarna nog een groeiecho. @ MamavanDJ, ik had ook echt een totaal andere zwangerschap met ons meisje dan nu met de jongens. Bij Dilan en deze heb ik heel weinig klachten, ja op t eind komen de lichamelijke klachten maar dat is logisch. Bij Demi had ik echt constant geen puf, heb tot aan 23 weken totaal geen energie gehad. Steeds vroeg ik me af wanneer het weer terug zou komen en ook overal last van, misselijk, bekken, heel veel rugpijn dat ik amper kon lopen etc. Wel gek dat het zo kan verschillen, een meiden of jongenszwangerschap. @ Mamsie, ik kan toch wel genieten van deze zwangerschap. Had het me wel meer beladen voorgesteld vooraf maar het valt eigenlijk reuze mee. En kan niet echt zeggen dat ik deze zwangerschap anders beleef als de andere 2. Alleen tja, soms heb ik wel de angst dat er iets mis gaat maar misschien dat iemand anders dat ook wel heeft die geen kind verloren heeft. Ik ben dus als de dood om overtijd te gaan en dan mijn placenta ofzo ermee ophoud en het te laat is, maar de vk wil me niet eerder dan 41 weken inleiden... dus ja hopelijk komt ie zelf eerder. Anders ben ik in staat om een doppler aan te schaffen nog vlak voor de UD hahaha. Het is inderdaad een raar jaar, hij begon heel moeilijk en hopelijk kunnen we het jaar wel erg mooi afsluiten. @ Hier, ik heb vanmiddag de hele middag geslapen bij mn moeder haha. Daarna maakte ze me wakker en kon ik gelijk eten Zo relaxed! Heb afgesproken dat ik voortaan iedere vrijdag daar kom relaxen tot mn verlof
Heel goed Lizzie lekker genieten! Lekker even niets hoeven. Joy fijn dak je je nu goed voelt tov demi. Lekker genieten nu. Bouwjaar doe je rustig aan? Sterkte voor vl. Losje hoe is je gesprek gegaan? Hoe voel je je? Lies heb je een beetje rustig weekend vd boeg? Laat ml lekker voor je zorgen. Manouk ik snap je bezorgdheid maar ik denk zoals velen dat het langs elkaar opwerken van de afdeling is. Ik loop met mn vader in het zh. Precies hetzelfde, alleen was de afspraak ineens nog eerder gemaakt dan gepland. Vader ongerust. Bleek niets geen slecht nieuws, alleen plant zon afdeling een afspraak ineens anders in dan afgesproken. Slechte communicatie. Knuffel meis. Mamsie werk ze! Lukt het met overhuizen van cliënten? Mamadj en lief, rust goed uit. Laat de boel soms even de boel.feest aan de kleine en jezelf denken. Parel fijn dat het bedrijf naamsbekendheid krijgt! Nu offertes en opdrachten binnen krijgen. Alles rustig in schoonfamilieland? Lief super van je echo! Lov Ow das minder van je mannetje. Ligt de verbouwing nu stil of kunnen anderen wel door? Dido hoe is het meis? Pfft. Ben kapot. Ml onverwacht werken. Ik heb van 7 tot 19 uur gewerkt. Daarna by mn moeder gegeten en nu net thuis. Morgen visite en zondag werken. Fijn weekend allemaal. Sorry wie ik vergeet. Mn geheugen is op mn werk blijven liggen...
Heerlijk om nu al te weten wanneer jullie gaan bevallen dan kan ik alvast vrij vragen die dagen! Want jullie snappen dat ik dan niet kan werken!
@ Mgbk, pff wat een lange werkdag heb jij gehad zeg! @ Bevallingsdatum, ik heb er echt geen gevoel bij welke datum het zal worden. Ik hoop op 11 december want ik vind 11-12-13 wel een leuke geboortedatum
Hihi Mgbk, dat plannen is wel handig Dat was een lange dag voor je. Morgen gelukkig een dagje vrij! @Joy, ik snap je angst wel met het overtijd gaan. I.v.m. mijn bloeddruk houden ze dus ook de conditie van alles in de gaten. Gisteren hebben ze de bloedtoevoer in de navelstreng gemeten. Ik denk dat ik oefenweeën heb. Ik heb zo af en toe een best wel gevoelige harde buik. Niet regelmatig, maar het voelt wat anders dan een gewone harde buik...
Dat was allemaal wel goed in orde? Maarja, ik zou dan ook zeker niet gerust zijn als ik het zou hebben, aan de andere kant kun je dan ook niks doen en op hun beoordeling vertrouwen en dat is heel moeilijk! ML komt net met mijn kraampakket aangelopen, die was bij de buren afgegeven. Daarmee zijn ze dan wel weer op tijd
@Joy, zorgen maak ik me wel. Maar ik kan niet veel doen. Ze willen me nu twee keer in de week zien en alles wordt dan gechecked. Als ik klachten krijg dan moet ik een nummer bellen dat 24 uur bereikbaar is. Maandag moet ik weer aan de ctg. Mijn moeder had het trouwens ook aan het eind van de zwangerschap. De gyn zei al dat er niet veel aan te doen is. Het is erfelijk.
@ Ika, dan moet je maar zo denken dat het bij je moeder ook goed is gekomen en ze houden je goed in de gaten.
Joy, mooie datum ja 11-12-13. We kunnen ook wel samen die dag bevallen Fijn dat je je opzich oke voelt. Snap je angst. Ik ben me ook al veel meer bewust van alles wat er kan gebeuren. Dat zal jij al helemaal hebben.... Mgbk, lekker lang dagje dus..... Qua werk zitten we nog steeds in de overdrachtfase. Veel regelen en gesprekken voeren. Morgen en zondag lekker op de groep!
Slaap lekker Mamsie. Lekker hè weer even op de groep! Werk ze. Ik wacht denk ik mn ongesteldheid af. Voel niks. Ovutest vd week was helemaal wit en voel pijn in buik die mn menstruatie aankondigt.
Dat is waar. Tevens moest zij voor lange tijd in het ziekenhuis. Ik lag verkeerd om Mijn onderdruk komt gelukkig ook nog niet boven de 90 uit.
Leuk he dat gissen naar datums!! Bij de jongens niet goed gehad, nu heb ik een 'gevoel' bij 28 december. Maar het kan zomaar dat deze eigenwijs te laat gaat komen! Al zijn m'n jongens voor de 40w geboren! Alles is zo anders, dus dan zal dat met de UD ook wel zo zijn! Ika, ik vind jou echt zo dapper hoe je overal in staat! Zo heerlijk relaxed nog, in hoeverre dat mogelijk is. Logisch dat je je toch wel een beetje zorgen maakt. Mgbk, balen dat je het gevoel hebt dat je ongi gaat komen... Losje, hoe was het?? Gelijk begonnen, haha! Lief en Lies, ook rustig aan jullie! Joy, grappig dat jij het ook zo anders ervaren heb. Ik heb bij de jongens ook nooit geen kick gegeven. Nou dan stel ik me er maar op in dat mijn energie ook niet meer gaat komen. Ga nu ook lekker m'n bedje in! Trusten!!
hier een gevoel voor 25 of 27 /12 ,ben bij de jongens bevallen op even dagen en de dochter oneven... Bij de jongste had ik een 6 in men hoofd en hij is 16/11 gekomen
Zou zo ook wel elke dag in orde willen hebben kwa relaxen en eten op tafel Hier heb je 3 echo's vergoed dacht op 12 /20 en 32 weken? Ik betaal degene tussendoor uit eigen zak en dit is altijd bij de gynècoloog. Pretecho is elders mede mijne geen 3/4D heeft want hij zal stoppen binnen dit en 1,5 jaar. Pretecho staat 21/10 gepland om 11 uur maar kan ook eerder doorgaan als ML zijn uren dan zou weten liever iets eerder want 29 weken is NIPT....