De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Ikapika, Aug 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

soepje is klaar samen wat opgeruimd (wasmachine omzetten ,afwasmachine uithalen enz...),begin ik nu toch wel een hongertje te krijgen ONDANKS het zuur....
    Zeker als je merkt tijdens het telefoneren dat ML een zak chips binnenspeeld ,1 perzik ,1 reep chocolade en een doos weense worstjes met mosterd ;) (ik zou op't wc zitten erna)maar hij onee een maag en darmen van staal :cool:

2. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    @ Liefoe, bij ons is het dan inderdaad hetzelfde met de echo's. Ik heb volgende week dinsdag avond de 3D echo, ben zo benieuwd hoe ons mannetje eruit ziet :) En de dag erna een groeiecho bij de verloskundige. Ik zou m eigenlijk bij de gyn krijgen, omdat ik alle 'belangrijke' echo's bij hem heb maar omdat hun een eigen apparaat hebben doen hun het ook en krijg ik die extra.

@ Mamsie, dat is afgesproken! 11-12-13 it is :D

3. Eda

Eda Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    1,566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    in België krijg je ben je meestal alleen op een kamer op de materniteit, behalve als je echt in geldnood zijn (vreemdelingen, sociale gevallen)
    standaard blijf je 4 of 5 nachtjes

baby blijft normaal constant op de kamer tenzij echt iets speciaals...

maandag heb ik om 11u15 controle (met de nodige uitloop wellicht!)

vandaag lekker gaan helpen bij een collega (sterilisatie hond + operatie aan ogen en neus) en dan in namiddag nog eens naar ander collega haar nieuwe praktijk gaan zien en dan 's avonds nog naar mijn moeder dus een goed gevulde dag...

morgen babyborrel van kindje van broer van mijn man...

zit hier ook met een kleine verkoudheid

@manouk: ik hoop dat je snel dan verduidelijking hebt omtrent je afspraak...

@lizzie: een heel fijn weekend toegewenst! geniet ervan

@lief: altijd een geruststelling dat alles goed is!

@joy: 11/12/13 is idd een toffe datum hé

hier heb geen idee, voor mijn eigen gevoel niet voor de 21ste... en hoop niet super lang over tijd te gaan, maar anders eigenlijk geen voorgevoel

4. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Ook nog wakker Joy? Of zp aan laten staan?
    Lag er om 23u in, maar kan niet slapen. Lang leve het middagdutje... En toen besloot mevrouw ook nog eens een feestje te gaan bouwen in m'n buik. Dus nu even beneden met een bak thee, hopen dat we zo allebei lekker gaan slapen!

Leuk he Joy de pretecho! Ben heel benieuwd hoe jullie kereltje eruit ziet! Ik woensdag over een week!

Eda, je hebt het nog druk zo! Fijn dat je je nog zo fit voelt! Behalve de verkoudheid dan...

Lief, zo laat nog soep gemaakt? Ik had ook trek, dus net even een liga gepakt! Tja mannen kunnen zich volstouwen, niet normaal!

Mgbk, idd dat worden vrije dagen tijdens de bevallingen van Eda en Ika! Vind dat altijd zo spannend! Wanneer was jouw NOD ook alweer? Hoop helemaal geen NOD en dan we over 9 maanden met smart op jouw bevalling zitten te wachten!

Nou, ik ga maar eens een poging wagen tot slapen...

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

Nov 22, 2011
    5,967
    5
    38
    Nog lekker geslapen mamadj?

Eda, lekker bezig gister dus. Veel plezier bij de borrel en ik hoop dat het bij een verkoudheidje blijft!

Mgbk, een witte test is ook confronterend he. Duimen draaien meid!

Ik ga even ontbijten en douchen en dan werken tot 19.00. Fijne dag meiden!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey meiden....

Broodjes zitten te bakken in de oven hmmmm...

Mannetje voelen.....je voel m goed maar altijd onderin dus ben erg nieuwschierig naar maandag :D

Verbouwing gaat gewoon door hahaha. Erg he. Woonkamer is nu klaar dus nu maar boven...nu ja plintjes en nieuwe deur moet er nog in dan :D

Datums hahaha leuk meiden :D ik denk dat ik weer rond de 40 weken bevalt ergens...geen datum in gedachte.

Weekenplannen....poetsen en opruimen en morgen babyshower.

Lizzie veel plezier meid!

7. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Babyshower van jezelf Lov? Of vriendin?

Heb uiteindelijk nog heerlijk geslapen hoor! Voelde haar vannacht ook flink bezig, woelen en draaien en ook weer schopjes in m'n onderbuik.

Mamsie, werkse!

Lov, lukt het allemaal wel met F z'n hand? Succes met de verbouwing!
    Ik ben er morgen weer, zie club!
    Allemaal een fijne dag!

8. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Joy ,klopt :)

Eda ,ja idd.ik weet nog goed bij onze 1e dat de vk s'nachts met 6 bedjes en dan nog elk een baby op de arm in het vp-station zaten...
    En ik zat zonder baby en eens hij er was een huilbaby maar afgeven neen ,soms denk ik dat mama's te snel zeggen pak hem maar mee ,hoe gaan ze dat dan in godsnaam erna doen?

Bij de jongste heb ik een week lang op 1 à 2 uur slaap per dag hoogstens gefunctioneerd...

Lov ,veel plezier op de shower!

Mamsie ,werk ze ook !

ML is al druk in de weer geweest (ramen zitten poetsen) ,nu bezig aan schoenkast nr.2 in elkaar te zetten ,dan een handdoekrekje voor de badkamer nu lag die telkens op de chauffage.

Dadelijk naar boven opruimen ,de kids kijken naar Alice in wonderland.
    Kledij bijeen zoeken ons wassen en dan door naar opa.

x

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

Oct 21, 2012
    5,073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lov, ik ben ook benieuwd naar die babyshower. Is het voor jou of een vriendin?

@Liefoe, drukke dag voor jou.

@MvDJ, veel plezier op de bruiloft! En dank je voor het compliment. Ik voel me alleen niet zo dapper. Ik ben een echte binnenvetter en kan heel lang over dingen zitten malen :)

@Eda, drukke dag vandaag. Je kan je werk nog niet echt loslaten, hè ;)

@Mamsie, werk ze!

@Mgbk, spannend bijna je nod. Ik duim heel hard voor je.

We gaan vanmiddag bij hele goede vrienden langs. Ze vertrekken dinsdag voor drie weken naar familie in Canada. Mijn vriendin baalt wel een beetje dat ik in die tijd zal worden ingeleid. Ze was zo graag meteen langs gekomen :) Ze is zelf in maart bevallen. Voordat we bij hun zijn gaan we nog even naar de Prenatal. Ik wil twee voedingsbh's aanschaffen. Ik zag daar er nu veel korting wordt gegeven :D

10. Eda

Eda Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    1,566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @liefoe: ja, in ziekenhuis deden ze dat ook nog niet lang geleden, maar de pediaters hebben nu gezegd dat het verboden is, dus alleen als je bvb echt een huilbaby hebt en je hebt al 2 of 3 nachten nog niets geslapen, nemen ze die als uitzondering eens mee zodat je kan rusten, maar anders is kindje altijd op de kamer, vind dat wel fijn

heb gisteren naar Astrid in wonderland gekeken, zo dom, maar zo ontspannend...

@ika: nee, sommige jobs kan je gewoon niet loslaten, ben al heel lang aan het inhouden om een mail te sturen naar mijn baas om te weten hoe het met die en die patient gaat, zal dat toch volgende week doen hoor (zo van operaties om te weten of ze vlot herstellen en laboresultaten en zo)

heb ook nog geen BV-beha's, moet dat ook eens aanschaffen...

vandaag 21/09 =>> precies 1 maand tot 21/10!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Van mijn schoonzusje ;)

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

Oct 21, 2012
    5,073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Eda, ahhhh spannend hè meid! Nog een maandje en dan mogen jullie ook je kleine meid in jullie armen sluiten.
    Herkenbaar hoor, dat niet loslaten. Ik lees ook nog steeds mijn mail. Vorige week nog een collega geappt i.v.m. de nieuwe rekenmethode waar ik vorig jaar nauw betrokken was met de keuze en aanschaf :D Volgende week zaterdag is er feest op school. Als het even kan ga ik ook langs.

@Lov, leuk hoor! Veel plezier alvast :)

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hihi hij staat al op:D
    De meiden hebben er al in gelegen en nu onze boy ook straks:D

Hij moest van de kinderkamer af en ach ik vindt het niet er hoor:D

14. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Aaaaaaaaaaaaaaaah telkens als ik iets typ en het wil verzenden verdwijnt het :(

Manouks, denk dat hij gewoon het zelf nog met je wil bespreken en misschien een verlenging van zijn stage heeft. Als het echt heel erg zou zijn dan had je waarschijnlijk volgende week al wel mogen komen.

Lov, mooie box!!

Hier gisteren en vanmorgen nichtje op bezoek gehad. Ben alleen wel blij dat ze weer naar huis is, want ben ondertussen behoorlijk op.

15. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

Dec 18, 2012
    2,332
    116
    63
    Female
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Manouk, denk ook dat als er echt iets mis was geweest ze je een stuk eerder hadden laten komen. Snap je ongerustheid wel hoor, is toch wel vreemd gegaan zo;)

Mgbk, ik vind dat jij over 2 dagen een positieve test moet komen showen!!
    Ik heb mijn man laten lezen dat hij me goed moet verzorgen van jou haha. Hebben samen een rustig dagje voor ons doen. Ik 2 canvasdoeken fuchsiaroze geverfd en de letters van de meisjesnaam die we gaan geven. Ml heeft eindelijk alle plinten op de eerste verdieping af:)

MamsieM, werk ze!

MamavanDJ en Joy, grappig dat een meisjeszwangerschap zo kan verschillen van een jongenszwangerschap. Mijn moeder had echter precies dezelfde symptomen bij haar 2e zwangerschap en verwachtte dus weer dat het een meisje zou zijn. Ik heb toch echt een broertje gekregen:p

MamavanDJ, heb nog niet in de club gelezen maar tot morgen!

Lizzie, veel te laat maar alsnog een heel fijn weekend:D Lekker zo er even tussenuit.

Lov, vervelend van F. zijn hand. Wanneer denken jullie klaar te zijn met de verbouwingen? Leuke box:)

Parel, rust lekker wat uit:)

Eda, haha lijkt me moeilijk om je werk los te kunnen laten. Nog maar 1 maand tot je UD!

Ika, zou leuk zijn als je nog even langs dat feest kan. Slaap je nog een beetje goed 's nachts?

Joy, 11-12-13 is wel heel leuk haha. Ik heb totaal geen voorgevoel van de datum waarop ik denk te gaan bevallen. Heb ergens het idee dat ik over de 40 weken heen ga duiken.

Jaydee, hoe is het met jou?

Losje, hoe ging je sollicitatie of heb ik erover heen gelezen?

Bouwjaar, ben je al een beetje bezig met spulletjes verzamelen voor de kleine?

Liefoe, best fijn om zo vaak een echo te krijgen lijkt me. Gelukkig was die van gisteren (of is het alweer eergisteren:)) goed:D

Ik ben 22 oktober jarig en ik heb allemaal babyspulletjes gevraagd via een lijst die ik zelf heb gemaakt. Mensen kunnen dingen afstrepen zodat anderen zien wat al vergeven is. Verder heb ik ook geld gevraagd, ben benieuwd wat ik ga krijgen:)
    Vandaag 24 weken zwanger, enerzijds gaat het snel en anderzijds kan het me niet snel genoeg gaan!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Klaaaaaaar?! Hahahahaha nou voor nu nog boven en dat moet klaar zijn voor feb, daarna de badkamer,,,keuken en voor en achtertuin, dus duurt nog wek effe :D

Thx ben nog altijd verliefd op die box....:D

Hier ook bijna jarig...maar wij doen er niks meer mee, vooral nu we kids hebben

17. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Lov, dat snap ik, wij doen er ook eigenlijk vrij weinig mee, alleen omdat ik en mijn moeder praktisch samen jarig zijn vieren we het vaak heel klein samen en mijn man met voorheen koninginnedag dus gingen we op stap ;)
    En die box is ook mooi. Je hebt nog wel veel plannen.

Hier waren er grootse plannen om te verbouwen, nu om te verhuizen ;) Want uhm het huis word te klein, moet een bedrijf en straks een kindje en zoveel dieren in huis.

18. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

Dec 18, 2012
    2,332
    116
    63
    Female
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Haha Lov, duidelijk;) Wij zijn zelf ook nog lang niet klaar in en om het huis. Nog een aantal kozijnen verven aan de binnenkant, plinten leggen op zolder, eigenlijk alle binnendeuren verven maar dat stellen we maar uit, voor - en achtertuin moeten nog gedaan worden... Eerst maar binnen proberen zoveel mogelijk af te krijgen voor januari en dan komt buiten wel weer als we wat gespaard hebben. De verbouwingen aan ons huis hebben een halve ton gekost;)

Parel, ja je huis wordt dan snel te klein hè...

Ik hou er niet van om mijn verjaardag te vieren, maar anders zie ik mijn familie zo weinig. Ze willen ook graag ons 'nieuwe' huis nog zien (wonen hier vanaf december).

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja is duur allemaal....we besparen al een hoop doordat F het zelf doet ;) en veel op mp kopen....tegels enz die over zijn. Maar ja een hoop koop je toch nieuw....

20. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

♥♥♥

Share This Page