De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Dames ik heb een probleempje, mijn mama is door te kijken naar echofoto's op de Iphone terecht gekomen op de babykledij voor ons meisje...
    Ik heb geprobeerd om foefkes te verzinnen enz. maar ben daar geen goei in.
    Nu vroeg mijn man of ik dan toch verteld had dat we een dochter kregen ,
    ik neen , ik durfde dat niet zonder zijn mening maar nu ja ze wordt meter ,de peter weet het geslacht wel al.
    Zij nog niet omdat het super moeilijk zal zijn om het geheim te houden naar de omgeving toe.
    Ik wil het best vertellen ,zou ik het doen of haar gewoon in de waan laten ??? :)

2. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Maar weet je moeder dan nu toch niet al dat jullie een meisje krijgen als ze roze kleertjes gezien heeft? Of vroeg ze er verder niet naar?
    Als jij denkt dat ze haar mond niet kan houden dan zou ik het niet vertellen. Als ze het echter nu toch al weet...

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

ze heeft de kledij nooit gezien hier :)
    Vond het jammer ,ML ook :(
    waarom net dat nu moest gebeuren..

4. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Hi allemaal! :)

@ Eda, jeee nog precies een maandje, spannend!

@ Lov, jullie hebben echt een mooie box! Ik wacht hier zo lang mogelijk met de box opzetten hihi, ik heb er echt een hekel aan als dat ding in mn woonkamer staat... bij zoonlief had ik m na 11 maanden al opgeruimd :p

@ Lies, yeah 24 weken! Gaat best snel he, maar op het moment zelf voelt het niet zo, althans niet bij mij maar als ik dan terug kijk dan is het toch wel ontzettend snel gegaan. Het is maar beter dat je er vanuit gaat dat je over de 40 weken heen gaat als ze eerder komt dan is het mooi meegenomen :) Ik dacht bij zoonlief steeds dat hij wel eerder zou komen, dan pff lang duurt wachten dan, hij kwam met 40+2 dus nog wel netjes.

@ Liefoe, als ze de kleertjes heeft gezien op je tel dan zal ze wel weten dat jullie een meisje krijgen, ze is niet gek hoor :p Ze wil er misschien niks over zeggen, omdat jullie het nog niet wilden vertellen en ze dat anders mischien lullig vond dat ze het al gezien had. Aan de andere kant als je het officieel zegt dan krijgt ze wel een bevestiging, en word het alsnog moeilijk om dr mond te houden... maarja waarschijnlijk weet ze het toch al wel.

@ Hier, ik heb net de Sinterklaas cadeautjes bij elkaar gekocht hihi, dus ik ben al klaar voor zoonlief, nichtje en neefje :D Tja, kan nu maar beter verspreiden, want de decembermaand wordt voortaan al duur genoeg voor ons hahaha...

5. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Lies, ja dan word het al snel te klein, en we moeten hier voor meer dan 60.000 tot 70.000 aan verbouwen en het huis is dat niet waard, dus dan maar even wachten en het wel opknappen en dan op zoek naar een ander huis ;)

Lov, wel fijn dat je zo toch een hoop kan verbouwen.

Lief, hmm ja lastig is dat dan. Wat zegt je eigen gevoel?

Aaaaaaaaaaaaaaah zo lief en waardevol als je man voor de eerste keer de beeb voelt schoppen, zijn ogen op dat moment waren onbetaalbaar!!

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik stap vanaf hier weer even in.

@Lov, leukn dat de box al staat!

@Liefoe, niet leuk dat je moeder waarschijnlijk al weet wat het geslacht wordt. Kun je niet zeggen dat je foto's hebt gemaakt van spullen die je mogelijk wilt gaan kopen?

Hier een gezellige avond gehad met vrienden. We hebben heerlijke mezes (Griekse tapas) gegeten in Zaandam. Alleen naar toilet durfde ik er niet. De trap was giga steil. Ik was bang dat ik naar beneden zou vallen ;)

7. Parelbloesem

Oeh Ika, dat lijkt me heel eng idd. Fijn dat je wel lekker gegeten hebt.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lief zeg gewoon dat de kleren voor iemand anders waren....of dat je ze verkoopt van je dochter?

Thx voor de complimentjes over de box :)
    Joy oh nee staat niet in de weg hahaha. Ja eigenlijk kun je beter wachten maar de kamer wordt verbouwd...

Hier ben ik moe...... Straks die babyshower. Ben eens benieuwd.

9. mgbk

mgbk Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal,
    Ik ben ongesteld. Geen testen nodig dus.
    Iedereen een fijne dag. Ga straks weer werken.

10. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Wat kut mgbk:( Hoe voel je je?

Lov, veel plezier met de babyshower.

Ika, fijn dat je lekker gegeten hebt:) Hield je het wel vol niet te gaan plassen:p?

11. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Aah MGBK, wat ontzettend *&%$... Doe rustig aan en laat je lekker verwennen door manlief! Knuffel

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ah nee, mgbk, dat is balen. Dikke knuf. Pfff ik hoop dat oktober meer leuks gaat brengen...

@Lov, veel plezier met de babyshower.

@Lies, gelukkig wonen de vrienden dichtbij het restaurant :)

Morgen weer naar het ziekenhuis. Ik ben benieuwd of ze al iets gaan zeggen over een mogelijke datum. Het wordt wel spannend nu, nog max. 2,5 week.

13. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @mgbk: dikke knuffel meid, is toch altijd balen hé, hoop dat het voor jullie en de rest echt niet lang meer duurt....

hier: morgen ook weer controle bij gyn (36 wkn), ben benieuwd of er iets concreets gezegd zal worden of nog steeds niets speciaals... verlies precies wat meer slijm (niet echt smakelijk, kweet het)

en anders ik probeer mijn moeder verkeerde hints te geven over geslacht en naam. ik denk dat ze denkt dat het een jongen wordt, want ze heeft op een rommelmarkt een blauw-groen eetpotje gekocht en dan denkt ze dat het meer een engelse naam wordt, omdat onze hond ginger noemt, dus zij: kwist niet dat je graag engelse naam hoorde. Maar ik zeg "Ginger past toch bij die hond" en dan om te lachen: Fred en Ginger hé, past ook goed samen... tja, we zien wel. Wel vervelend als mensen aan het vissen zijn, kunnen ze niet geduldig wachten, 't is al zo moeilijk voor ons om te wachten tot ze er is.

Gisteren babyborrel, maar vind dat altijd wat saai, ben maar later toegekomen en als ik me moe begon te voelen ben ik dan maar naar huis gegaan, zeker als ze beginnen van: "tis te hopen dat die van jullie ook zo'n brave is..." ik haat het als kinderen vergeleken worden.... heb dan maar gezegd dat ik alleen hoop dat het gezond is... (als het geen brave is, wat dan, zal die toch niet terugsturen hé). Schoonvader zou beter niets zeggen als het om zoiets te zeggen is...

14. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Even een dikke knuffel voor me aapie!!!♥

Ik kom denk vanavond even bijlezen, nu druk me huis aan het schoonmaken!

15. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Middag dames,

Mgbk :( knuffel meis!!

Parel ,heerlijk dat je ventje je kindje voelde sjotten !

Losje , hoe gaat het met je ?

Lov, die smoes had ik ook per direct klaar maar ze wist ook dat we die blije doos gingen ophalen dus hopelijk is ze zo dom om de link niet te leggen lol ;

Aan de Dames morgen op echo of controle veel plezier!

Ik ben weer bezig met opruimen,
    Alles in 1000 stukjes want het gaat anders niet.
    De oudste dadelijk terug ophalen van een verjaardagsfeestje en dan door doen :)

X

16. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Mgbk wat k*t!! Dikke knuffel lieverd ♥

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mgbk :(

Eda jeetje jij ook al 36 weken?! Misschien beval jij wel eerder hahaha.

Ika ik ben eens benieuwd wat je bloeddruk doet morgen...

Ik he morgen de 20 weken echo....jeeeeh.
    Babyborrel was leuk...ze was helemaal emo en het kado vond ze super!

18. Parelbloesem

Liefoe, ja echt super!! Hij had gisteren een emotionele bui geloof ik, hebben tot heel laat zitten kletsen en hij heeft me telkens gezegd hoe trots hij is op mij. Hoe ik alles doe :)

Eda, jeee 36 weken al weer zeg, gaat snel!!

MGBK, :( Echt niet leuk!! :(

Lov, fijn dat de shower leuk was. En leuk cadeau ;)
    Morgen al weer 20 weken meid, gaat hard.

Pff ben vandaag taxi voor me ouders, dus ik zit telkens op mijn telefoon te kijken, want me moeder voelde zich niet zo lekker, ze zouden eigenlijk fietsen, maar ze zegt dat trek ik niet en ik had belooft als het zou regen ze even te brengen en halen, dus ze smste of ik ze toch ff kond brengen en halen. Ze heeft 18.30 met mij afgesproken, maar ja je zit toch telkens te kijken of ze het wel volhoud, want ze was echt zichtbaar niet lekker. Ze zijn naar 25jarig huwelijkfeest van haar nichtje.

19. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Wow in het novembertopic zijn de eerste twee baby's al geboren...

Het bevliegt me soms echt even hoe snel alles gaat. Een dag moet soms echt meer uren hebben ;)
    Komt vast ook omdat ik nog zo druk ben met mijn werk en 'savonds dus druk aan de klus en dingetjes regelen voor de baby.
    Vandaar dus ook dat ik niet heel veel reageer hier. Sorry meiden:)
    Ik volg jullie wel allemaal hoor (of tenminste dat probeer ik).
    Nog drie weekjes werken en dan verlof, dan heb ik vast wat meer tijd om gezellig te babbelen

Dikke knuffel voor iedereen

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jaydee is ook wel vroeg he...knuffel meid, doe rustig aan.

Parel ja jeetje al op de helft.

Hier drukt hij met zijn kontje denk ik tegen de rechterkant van mijn buik, F voelde m net ook. Ze mooi!

Deel Deze Pagina