@Jaydee, ja dan komt het plots dichterbij. De eerste vroege kindjes, hoe gaat het met ze? Nog even doorbijten en dan mag jij ook lekker met verlof! @Lov, wat heerlijk dat F. de kleine ook lekker heeft kunnen voelen! Bijzondere momenten. @Parel, ook een drukke dag voor jou! Hier was de kleine enorm rustig vanmiddag, maakte me al wat zorgen. Nu is ze weer goed aanwezig Toch wel fijn om morgen weer controle te hebben. Ik ben blij dat mijn vk me toch heeft doorgestuurd. Lees nu in het oktober topic over een meid die allemaal helpp klachten heeft en zich niet serieus genomen voelt. Ze heeft het idee dat ze zich aanstelt, nou ja. Zo kan het dus ook Ik zei al, als je het niet vertrouwt, ziekenhuis bellen!
Lov veel plezier en succes met je echo morgen!! Ika spannend meid, Ik ben benieuwd wat ze zeggen morgen! Eda Jeeeeeehhhh nog een maandje! Parel je doet het allemaal top meid!!! Pfffffff hier tja, even me koppie op andere dingen gezet, want als ik er teveel aan denk word ik helemaal verdrietig. ... Solliciteren was wel goed gegaan, eindbeslissing is nog niet genomen. Gisteren naar Slagharen geweest, de kids hebben zich prima vermaakt!
Hihihi ik was nog helemaal niet klaar maar drukte al op versturen... Hoe is het met de rest van de meiden? Jullie gaan allemaal zo hard, kan me nog zo goed herinneren dat ika de eerste was!!!!
Mgbk. Damn zo K.#.T!!! Niet leuk!! Laat je lekker vertroetelen en gooi hier al je frustraties er uit! Knuffel!!! Lov. Wat een bijzonder moment!! Een top zondag voor jullie. Ika. Wat komt het nu dichtbij he. Nog maar zo kort en dan kun je der lekker knuffwlen. Parel. Wat lief van je mannetje om dat uit te spreken! Doet zeker niet elke man. Eda. Wow 36 weken.. Nog ff genieten van het zwanger zijn. Jullie kleine is er ook snel!! Losje. Ohh hoop dat je de baan krijgt!! En zag de leuek foto's van slagharen. Precies zo als ol het me herinner. Lol. Gingen we vaak naar toe met familieweekend. Hier. Bijna thuis. Nog een kwartierje en dan lekker op omze eigen bank ploffen. We hebben een top weekend gehad. Lekker wel een net verliefd stel hahahah. Ohh en verder ben ik benieuwd wanneer ik ongi ga worden. Vorige keer volgens mij iets van 6 weken moeten wachten. En ik wou dat het eind oktober was. Duurd nog zooooooo lang.
O lov wat een mooi moment voor jou en F♥ Lizzie wat fijn dat je weekend zo leuk was met z'n tweeën♥ Ik hoop dat de tijd allemaal wat sneller gaat voor je, , wachten is nooit leuk Hey aapie ik heb nog cake hoor! Knuffel voor jou, en ik hoop dat je in oktober aan de beurt bent!
Lizzie, normaal is hij ook echt terug houdend in praten, maar hij was nu echt heel emotioneel, was wel even fijn zo te praten samen en te horen dat hij het zo voelt en denkt Losje, dank je wel , zei net tegen een nichtje van mijn moeder, mijn ouders hebben me wel opgevoed met bepaalde normen en waarde, want oh ik mag eigenlijk al geen auto meer rijden als ik mijn moeders nichtje zo hoorde, kon echt niet hoor. Zij tilde met 12 weken nog niet eens meer een bakje met 4 melk flessen op, dus tja... Ik moest er wel heel hard om lachen. Dat familieleden zo apart kunnen zijn. Jaydee, so dat is ook al snel zeg!! Lov, gaat hard he en grappig dat hij zo bewegelijk is. Ika, heftig als ze dat niet serieus nemen!! Enne lijkt me wel even schrikken als kleine dan in eens zo rustig is. Fijn dat je morgen controle hebt. Zo weer terug van mijn ouders halen, wat een familie heb ik. Ik werd van hot naar haar gesleept en iedereen moest naar mijn buik kijken. Gelukkig raakte mijn moeders nicht en haar man alleen mijn buik aan, want ik houd daar niet van als iedereen dat doet, van hun 2 kan ik dat wel hebben, zijn vroeg met hun op vakantie geweest en hun zoon ga ik heel veel mee om hij is maar 2 maanden jonger dan ik. Ben blij weer thuis te zijn
Bijzonder dat eerste moment dat je samen kunt genieten van de kleine spruit Lov! @Ika, de baby's doen het heel goed. Dus ze zijn wel vroeg (32 weken en 34 weken), maar wel gezond voor zo ver ik kon lezen
He meiden, kom morgen even uitgebreid reageren. Gelukkig een dagje vrij dan! Mgbk, dikke knuffel meid..... Meiden met ene echo of controle, succes morgen! ga nu even aandacht aan manlief besteden!
Ja mamsie dat moet ook gebeuren Hier weer met hoofdpijn in bed, dat is deze week ook een gewoonte geworden:x
Losje niet fijn die hoofdpijn!! Mamsie, tijd voor elkaar is ook belangrijk!! Jaydee, wel fijn dat de kindjes het goed doen.
@ Mgbk, wat klote meid! Knuf @ Jaydee, nou dat is al snel zeg, de eerste baby's van november! @ Hier, wij zijn vandaag weer naar de efteling geweest. Verveelt nooit Daarna zijn mijn schoonouders langs gekomen, eigenlijk had ik er geen puf meer voor maar vorige week zondag belde ze ook al om langs te komen en waren we niet thuis dus ML vond t lullig. Maarja, ben nu eigenlijk best wel gebroken dus denk dat ik op tijd in bed lig vanavond.
Mgbk, knuffel....balen (again...) T geluk is jullie dit jaar toch nog wel gegund he??!! Ook voor de andere meiden... Laten we komende maand maar eens niet hopen/duimen/kaarsje branden, wie weet helpt het! Joy, klinkt als een leuk dagje! Lekker vroeg slapen! Lov, leuk dat beeb zo beweeglijk is, heerlijk he dat gepor en geduw! Veel plezier morgen met de echo! Losje, sterkte met je hoofdpijn! Mamsie, heerlijk een dagje vrij morgen! Geniet ervan! Lizzie, fijn dat het weekend zo geslaagd was!! Heb je me nog voorbij zien varen op de grachten?! Parel, take it easy! Wat een druk dagje zo. Ika, succes op controle morgen! Hoop dat ik niemand vergeten ben... ga nog even m'n kleding voor morgen klaarleggen en dan naar bedje! Ben bekaf na zo'n dag als gister! Was wel supergeslaagd! Morgen weer werken, dus tot morgenavond weer! Trusten allemaal!
MmvnDJ, ja behoorlijk druk en een drukke beeb behalve in de auto was die rustig. En werkse voor morgen en welterusten voor zo!!
Losje. Balen van de hoofdpijn.. hier ook steeds vaker Joy. Hoe leuk de efteling!!! Hier. Ik heb alles van ons weekendje al opgeruimd. Ga nu obese kijken. Had ik ff opgenomen. Met een zak tijgernootjes en morgen weer verder met afvallen . Whaahhaahhaha
Mamadj. Nope niet gezien... hebben meer winkels en eettwntjes van binnen gezien. Hahaha Zag de foto's op facebook. Zag er mooi!!!!!
Hahahha idd. R. Stond ook kei hard te lachen. Hahahha Vibd tijgetnootjes zoooooo lekker. Yummie. Kan heel die zak paar doe het niet...