Ika, fijn dat alles goed was! Op zich wel logisch dat ze afwachten zolang het goed gaat met jullie. Elke dag dat de kleine blijft zitten is in principe beter voor haar. Wel jammer van de verhoogde eiwitwaarde in je bloed. Je hebt het er inderdaad maar druk mee in je verlof zo Mgbk, voor jou ook een knuffel! Liefoe, ik zou dan persoonlijk toch gaan voor AEG hoor
He meiden! Ika, fijn dat de controle goed was. Nog even afwachten dus! Liefoe, zie goede alternatieven voorbij komen hoor voor namen . Wel vervelend zeg, die dromen. Hoe is het met de misselijkheid? Lies, hoe voel jij je? Nog even bikkelen tot aan je verlof meid! Mgbk, hoe is het? Beetje oke of een dikke dip? Lizzie, veel plezier in Lommel! Hoe is het met Bullit? Super dat je op gesprek mag komen. Duim voor je dat het wat wordt! Ennuh, chocola lust ik ook wel hoor dus geeft niet dat het geen taarten zijn dan Joy, leuk 2 echo's deze week! Losje, dipje al een beetje omgebogen naar we-gaan-weer-vol-aan-de-klus? Lov, hoe was het? Eda, controle al gehad? Hier dagje vrij. Lekker op de babykamer bezig geweest. T gaat zo naar de peuterspeelzaal dus even een middagje voor mezelf. Erg prettig!
Kwam ff snel apieken naar nieuws. Jammer dat je eiwitwaarde lichtelijk is verhoogd. Wat gaan ze morgen nu doen? Lov. Hoe is het met jullie mannetje?? Manouk en dido en losje mgbk hoe gaat het met jullie?? Blijf hoop houden moppies. Doe ik ook. Wij hebben ook snel een mooi wondertje in onze armen.
@ Lizzie, ahh zielig voor t beestje. @ Liefoe, nou veel plezier vandaag, moet de hele dag werken haha dus dat zal wel meevallen... ik heb de echo morgen avond pas @ Mamsie, geniet van je vrije dag vandaag! @ Ika, jammer dat je morgen weer terug moet. Zo kun je nu niet echt genieten van je verlof he.... maar dat komt straks helemaal goed als jullie meisje er is @ Eda, jij ook succes bij de controle, komt goed hoor. @ Lov, hoe was de 20 weken echo?
@Lizzie, ze gaan weer hetzelfde doen als vandaag. Dus wederom ctg, bloed- en urineonderzoek. Ik heb vandaag ook weer een echo gehad. Ze hebben het vruchtwater gemeten. Dat was in orde. De vorige keer was het wat weinig. Nu gelukkig niet. De bloedstroom in de navelstreng was ook prima. Die eiwitwaarden kunnen erop duiden dat mijn nieren iets minder goed werken, maar het kan ook zijn dat dit toevallig was. Ze willen het graag checken. Ik vind dat wel fijn.
Ohh idd. Dat is heel fijn!! Met bullitje lijkt het wat beter te gaan. Hij is mee. (Kon hem niet alleen laten) houd zijn eten binnen en wil weer spelen. Maar schoonouders zeiden dat ze hem zieker vond in de avond maar ja.
@ika hmm jammer van die lichte verhoogde waarden en dat dit je tijdens je verlof bezig houdt. Thuis wel alles kant en klaar? @lov..dacht even te spieken maar nog geen nieuws dus @eda jij al nieuws? Moet weer snel verder laterz
Mgbk gesprek ging goed, maar ze kunnen me maar twee avonden bieden, dus nu laatste formulier ingeleverd en dan hoor ik van de week of ik aangenomen ben... Ach ja het is maar in de spoelkeuken maar het houd je van de straat Mamsie nee nog niet helemaal, probeer er niet teveel mee bezig te zijn met dat klussen,, de zin is er ook nog niet echt....dus ml heeft een beetje pech deze week Ika jeetje het houd je bezig hè! Lizzie veel plezier in lommel! Liefoe naar van je droom maar moet wel een beetje lachen om de namen die voorbij komen! Bouwjaar en lies werkse dames! Lov en eda hoe is het bij jullie? Nou ik ga even ontspannen op de bank.....
hallo, controle was goed, maar kindje is nog niet ingedaald... dus zei ze dat ik er nog voor ga mogen werken, belooft voor de bevalling! kindje was mooi aan het 'ademhalen' en hart ok, ze zei dat het teken was dat ze zich nog goed voelt in de baarmoeder... genoeg vruchtwater, geschat gewicht 2,4 kg, zit dus redelijk hoog in mijn buik en daarom dat ik soms pijn heb in mijn rechterzij, toch maar bloed laten trekken om toxo, hemoglobine te controleren en ook lever en nierwaarden, niet dat ze ongerust was, maar meer voor mijn eigen gerustgevoel denk ik urine en bloeddruk was goed ook streptococcen B staaltje genomen, volgende afspraak is binnen 2 weken, dan ben ik 38 weken nu maar weer afwachten... maar denk dus niet dat ik voor UD beval als ik het zo hoor...
@Eda, wat fijn dat alles goed was. Wat controleren ze alles grondig in BE. Ik vind dat wel heel goed. Spannend hoor wanneer de kleine zich zal aandienen. Eerste kindjes zijn meestal later. @Losje, rust lekker uit! @Lizzie, fijn dat Bullit alweer wat beter is. Willen spelen is vaak een goed teken. @Joy, jij mag morgen voor de echo. Leuk! @Mamsie, heerlijk om met het kamertje bezig te zijn. En 30 weken! *dans dans* @Lies, hoe gaat het met de misselijkheid? @Liefoe, niet leuk dat soort dromen... Je droomt levendiger in de zwangerschap hè. @Mgbk, moet je werken vandaag of mag je lekker bijkomen? @Lov, hopelijk alles goed met de kleine man en ben je nu lekker aan het shoppen of iets dergelijks. @Bouwjaar, werk ze nog! Ik lig even uitgeteld op de bank. Toch weer spannend allemaal, maar je hebt er niet zoveel invloed op. Het hangt nu een beetje van mij af hoe het gaat en wanneer ik word ingeleid.
Dat zegt helemaal niks hoor, want ze kunnen zelfs tijdens de bevalling nog gaan indalen Maar fijn dat alles goed was!
Eda. Fijn dat alles goed is!!! Mooi nieuws!! Idd bouwjaar nu nog van Lov.. hoop maar dat alles goed ia. Of ze ia de stad aan het leegshoppen of thuis weer druk bezig in huis.
Eda, fijn dat alles goed is! Ika en Mamsie, ik voel me de laatste paar dagen eigenlijk heel erg goed. Niet noemenswaardig misselijk geweest, sinds donderdag niet overgegeven en geen andere klachten. Alleen iets sneller moe. Ik mag echt niet klagen dus MamsieM, jee 30 weken alweer! Fijne vrije dag vandaag Ika, het lijkt me ook behoorlijk spannend allemaal. Komt goed schatje Lizzie, fijn dat Bullit zich weer wat beter lijkt te voelen Losje, haha het houdt je inderdaad van de straat Voor hoeveel avonden zou je eigenlijk werk willen hebben? Rust lekker uit. Lov, ik hoop dat je het goede nieuws nu lekker aan het vieren bent! We wachten met smart op een update van je!
Hallo ik ben er Alles was helemaal goed! Het duurde even voordat alles gecheckt was want hij bewoog ontzettend veel. Ach ik mocht lekker lang kijken Hij lag prima op schema, niet te groot niet te klein. Gewicht was 340 gram meen ik. Maar jeetje wat een bewegelijk kindje, nog steeds een jongen ook fijn en hij lag nu met zijn hoofdje naar beneden. Ik ben happy
We zijn daarna naar Ikea geweest....nog een matras geruild van de leenbakker die schijnbaar gevaarlijk was.... Als jullie die toevallig hebben, matras fenne, gekocht tussen 2011-2013 mag je m gratis ruilen tegen een nieuwe. Nu he ik schandalig gefoeteld want die van ons is toch al van 2007 Daarna nog deco gekocht voor op de vensterbank en F een cirkelzaag gekocht van iemand van mp. En toen de ophalen van school. En nu kan ik even hier hange.
Je hebt ons wel lekker laten wachten Lov, maar oke dat is je vergeven Super fijn dat alles goed is met jullie mannetje!