De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Lov, wat fijn dat alles goed is met de kleine man. Leuk dat je zo'n bewegelijk mannetje zag. Hier ook nog best lang op de echo mogen spieken i.v.m. de vruchtwatermeting.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaahh ja jeetje zoveel te doen en dan thuiskomen ... Kun je ook niet gelijk op de iPad vliegen he hahahah...

Ja hier deden ze trpuwen ook de bmhals opmeten dmv inwendige echo? Die was iig supergoed, langer dan 5 cm

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb wat foto's geplaatst in mijn album. Helaas niet echt een hele mooie gekregen van de hele baby. Maar wel leuke dvd

4. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oh wat apart, Lov, dat ze dat ook meten. Maar ik zat ook bij een echobureau en die hebben geen inwendige echo.

5. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Super Lov:D

6. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Lov jeeeeh! Fijn dat alles helemaal goed was :D lekker verder genieten!

Ika hopelijk vallen de eiwitten mee morgen. Gelukkig was de rest allemaal goed. Spannend allemaal hoor!

Eda fijn dat alles goed was! Dat indalen zegt volgensmij nog niet zoveel hoor. Bij mijn zus gebeurde dat pas een dag voor de bevalling.

Lizzie gezellig dat jullie bij vrienden zijn! Wat super dat je uitgenodigd bent voor een gesprek. Hoop echt voor je dat het wat wordt! Sterkte voor jullie hondje.

Mgbk hoe is het? Zware dip nu tijdens de ongi of valt het mee?

Losje hoop dat de zin snel weer komt. Knuffie!

Bouwjaar en Lies werkse nog of anders wel thuis.

Mamsie lekker rommelen in de babykamer.. heerlijk!

Hier ben ik erg BLIJ!! Mn schoonzus heeft vanochtend in mijn medisch dossier gekeken op de computer in het ziekenhuis en de uitslag van het chromosomen onderzoek is goed!! Er zijn geen afwijkingen gevonden wat de oorzaak kan zijn voor de miskramen. Ze hebben ook nog bloed geprikt voor wat andere dingen maar die uitslag kon ze zo snel niet zien, maar dat waren ook geen hele spannende dingen dus dat horen we 12 november wel. Het belangrijkste is dat het chromosomenonderzoek goed was :D VL en ik zijn erg opglucht!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah super Manouks!!

Ika ja was nieuw...om vroeggeboorte te voorkomen.

8. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Wat fijn Manouk, lijkt me een hele opluchting:D

9. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Manouk jeeeehhhh wat goed zeg!
    Kan me voorstellen dat je heel blij bent:D

Lizzie ik hoop dat er wat uit dat gesprek komt!

Hier eten we hutspot...bleh...maar ach het is gezond!

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lov. Super dat jullie mannetje het goed doet. Als hij zo bewegelijk is kan papa hem snel weer voelen!!.

Manouk. Hoe super dat het onderzoek goed is. Hahaha wou dat ik ook zo iemand haf. Ben ook benieuwd naar ons onderzoek. Hoop nog steeds dat je snel zqanger bent en het hele ziekenhuis niet nodig gaat hebben.

Hier. Uhmm mijn dieet ia weer ff van de baan. We gaan uit eten op koste van hun. R zijn kado. Hij is morgen jarig. Heerlijk tapas eten.
    Ach morgen weer een dag..

11. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lov, wat goed dat ze dat doen!

@Manouk, wat een opluchting!! Dan ga je toch heel wat rustiger het gesprek in.

@Lies, wat goed dat het nu beter gaat. Dan kun je lekker genieten van de rust van het tweede trimester. Het derde is toch weer zwaarder ;)

@Losje, lekker hutspot :) Ik maak een pakketje van kipfilet gevuld met boursin omwikkeld met katenspek en bladerdeeg. Daarbij gebakken aardappels en zelfgemaakte appelmoes. Ik ga nog maar een uitgebreid koken, wie weet hoe snel we het te druk krijgen :D

12. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ooooooo ika mag ik bij jou eten:)
    Hier ruik ik het eten al, kan daar niet echt heel vrolijk van worden:(;)

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    hehe Lov :) Fijn dat alles goed is!!
    Vreemd met een verschil wat ze allemaal meten. Dat hebben ze bij mij niet gedaan hoor en dat moet dan een uitgebreide echo zijn? Snap nog steeds niet wat t verschil is tussen een seo en guo. Nouja boeie.

@Manouk fijn dat je s-zus alvast ff kon spieken. Fijn dat t chromo-oz goed is :)

@lizzie smakelijk. Lekker hoor tapas :)

@losje hutspot blegh. Ik lust heel veel stamppotten maar hutspot is echt niet mijn ding. Hier geen idee. Zie wel wat vl maakt.
    Enig idee wanneer je t hoort in de week of je aangenomen bent. vd week kan morgen zijn maar ook pas vrijdag...

@mamsie lekker van je vrije middag genoten?

sorry als ik niet persoonlijk op iedereen reageer, een heel weekend bijlullen is een beetje te veel :)

Pff hier geen zin meer, mankeert van alles aan mijn bestanden en ik wordt er schijtziek van. Degene die ze maakt heeft t ook heel druk en werkt snel, maar laat mi nu steken vallen.
    Straks maar iets eerder weg en dan lekker op mn dooie akkertje naar station lopen

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Jeeej wat een goede berichten allemaal vandaag zeg!

*begint een dansje om de goede controles, echo's én uitslag van Manouk te vieren*

15. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hihi Losje, je weet IJmuiden te vinden ;)

Weer ff uitzoeken hoe laat ik morgen met de bus moet. Pfff is echt een mijl op 7. Manlief heeft de auto, als er iets is kan hij snel er zijn. Mijn moeder gaat weer met me mee, maar die heeft geen rijbewijs :) Hij had anders ook met me gegaan, maar dan weet ik al dat zijn werk opstapelt en hij helemaal kapot is, de schat. Papa moet ook een beetje uitgerust zijn voor de bevalling ;)

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Grrrrr.... De hond heeft net de hechtingen van zijn oog los gekregen!
    Hij wilde drinken en dat kan niet met die kap dus kap af. Loop meneer na het drinken naar buiten en gaat langs de muur scheuren met zijn kop. Hem direct gecorrigeerd maar helaas, oog is weer open. :x
    Oooo ik baal zo! Pffff morgen weer naar de dierenarts.....

17. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    O mamsie neeee dat is echt balen:x:(

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087