De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hahahahahaha ik heb hier een klein meisje in me bed die zegt"morgen ga ik slapen mama, nu ga ik kleuren!"

2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Kwam kog eventjes zien ,
    ML duikt het bed in hij heeft 7 dagen vrij!!!!

Losje, alle eendjes ..... Faldeladeriere falderadera ;)

Eda , ja verschrok me toen hij wakker werd builen om u tegen te zeggen want we dachten eerst dat hij een aanvaring had gehad buiten met broer of zus ( je weet immers nooit en snel huilen doet hij niet om pijn).
    Toen kreeg ML de nek en achter de oren int oog
    We zeiden nog laat de miertjes nu maar met rust of die bijten...

Doei :)

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Haha van wie zou ze de vastberadenheid hebben e mama ;) :p

4. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hahahahahahahahahahahaha:D:pik zou het niet weten....;)

5. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ik val bijna in slaap en zij ligt maar te ouwehoeren over haar feestje en dat ze twee is en dat ze wil drinken en ga zo maar door....best een volhouder;)

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Liefoe, oei! Beterschap met je knulletje.

@Losje, hihi wat een griet. Die vindt het veel te gezellig bij mama.

@Eda, hoe is het met jou?

7. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @losje Hihihi...ook zo'n heerlijk eigenwijze babbelaar :) Trekkerig gevoel klinkt goed! Duimen in draaistand hier.

@eda Thanks! Straks heb je zelf een heerlijk kleintje om bij weg te smelten.

Welterusten meiden

8. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Manouks, er komt nu veel op je af he meid. Knuffel

Lizzie, thanks :) Dankzij ex zwager voor een leuk prijsje kunnen kopen.

Liefoe, ja ze ligt er ook uit, kan daar ook niet tegen. Ze licht uit de groep en uit mijn FB enz...
    Niet fijn dat de kinderen soms zo lastig zijn!!

MamaAnnelies, dankjewel, ben benieuwd hoe het gaat lopen met me pa...

Losje, ik moest stiekem even lachen haha... Ik kan dat ook zo m et eten ;)
    Flink bezig in en om het huis he...
    Hahaha heerlijk zo'n kind :p

Eda, 1 deur sloot hij dan niet. Maar nu doet alles het weer als het goed is...

Nou ja mijn vent heeft denk ik nesteldrang... Nu gaat hij de badkamer afwwerken, die is nog niet gebeurt omdat we spotjes wilde, maar komen er niks van dus nu iets anders verzonnen vandaag, plafond van badkamer en wc liggen door een lek beide een deel open, dus die gaat hij dicht maken... Ook wil hij de wc opnieuw betegelen, want zit nu nog een jaren 50 look op/in... En hij wil al het granol in de gang van boven naar beneden er af steken, muren stucadoren en dan verven, de hal boven vloer bedekking terug, trap kaal en schuren, verven en halve maantjes er op en beneden de hal de houten vloer terug laten komen, die nu onder lelijke vloerbedekking ligt en die vloer lakken... En als die dat klaar heeft wil hij de keuken doen. Uhn wie is er zwanger, hij of ik :p

9. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Oooo heerlijk parel dat dat allemaal nu gebeurd voor jullie kleine er is......hahahaha dan heb die van mij ook nesteldrang....:D
    Succes met alles!!!
    Hier een beetje vroeg wakker pfffff......nou dan maar koffie!

10. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Dido het is alweer zaterdag Jeeeeeehhhh.....hoe is het met je?

Mgbk lekker gehad gister?

Lizzie heb je beter kunnen slapen?

Liefoe hoe is het met je dierenvriendje?

En de rest van de meiden, hoe is het met jullie?

Ik heb raar geslapen hahahaha beetje raar gedroomd al kan ik niet echt zeggen waar het over ging, maar wel steeds bde klok gezien....
    Nu twee bakjes koffie op en het gaat wel weer, vandaag een spannende dag (vind ik)
    Ze gaan met tuigjes de bomen in, want er kan geen steiger achter in de tuin....
    De grote bomen in de voortuin zijn er wel uitgehaald met een steiger.
    Dus ja ik ben benieuwd :)

11. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @parel hahaha....dat is wel echt stoere mannen nesteldrang :)

@losje Hier ook een korte nacht. VL was nog even wat wezen drinken, dus om 1 uur werd ik wakker van hem en om 7 uur kwam de kleine dame zeggen dat ze wakker is. Gelijk een spraakwaterval. Hier alles goed. Ik bereid me er wel op voor dat het niet raak is.

12. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hello,

Iedereen goed geslapen??

Parel ,maar goed e van die vrouw kan ook moeilijk om met zo'n mensen had in het clubje er ook over verteld enja ze blijft dus vragen stellen na een mk wat ze moet doen want ze blijft van alle symptomen houden ipv.op nacontrole te gaan...;)
    Leuk zo'n man met nestdrang had de mijn ook gezegd de schuur op te ruimen en af te werken voor de herfst komt ben benieuwd!

Losje,oei kort slechte nacht ja heb ook zitten dromen, vraag me niet meer over wat maar ben nu wel wakker.

Heb net weer fenistil gegeven de buil op zijn hoofd zijkant en voorkant staan er nog de rest is weg.

X

13. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hahahaha dido lekker wakker worden toch?!
    Heb je het gevoel dat het niet raak is?

Liefoe hahahaha raar hè die dromen die je niet meer weet!

Hier opgeruimd gewassen, en de tuin vrij van spullen gemaakt....nu wachten op de hulptroepen!

14. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    O ja en de jongste is wakker....en wat denk je dat ze meteen ging doen......KLEUREN:D

15. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Losje. Kort nachtje. Ik heb er zp'm hekel aan.

Dido. Ik zou ook gewoon rwkwning houden met dat het misschien niet zo is. Je beschermd je zelf ook. Heel logisch!! Maar ik hoop van wel!!

Lief. Hoe is het met je zoon??

Hier. Ga bijna aan mijn laatste dagje beginnen. Voelt heel raar. Zeker omdat het niet mijn eigen keuze is geweest.

16. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lizzie sterkte meis met je laatste daggie!
    Ach ja ik heb niet meer zoveel slaap nodig hahahahaha ik word echt oud:D

17. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lizzie Dubbele dag. Hopelijk valt het je niet te zwaar. Dikke knuf!

@losje Is een beetje zelfbescherming inderdaad. We gaan het zien :)

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lizzie succes vandaag! Lijkt me idd een gekke dag!

19. mgbk

mgbk Niet meer actief

#339 mgbk, 10 aug 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 aug 2013
    Sterkte Lizzie met de laatste dag. Zal idd vreemd en emotioneel zijn.

Losje dat klinkt idd niet ongevaarlijk. Zorg maar goed vd mannen. En straks een hoop meer zon. Ben benieuwd nh resultaat!

Dido gezellig hè dat kletsen op de vroege morgen. Gaan jullie vandaag nog wat doen?

Liefoe sterkte voor je zoon hoop dat hij er niet te veel last van heeft . Zijn de kids en ml al wat liever voor je?

Parel,klinkt goed.ben benieuwd of alles aangepakt wordt voor de geboorte. Zou mooi zijn!

Mamadj fijn dat jullie zon leuke vakantie hebben gehad. Alle was weer schoon ondertussen? Thuis zijn is stiekem ook best fijn hè ?
    Mama A leuk dat jullie allebei de kleine voelen.erg bijzonder. En de kamer al bijna af?wat gaat de tijd snel.

Lov hoe gaat het met je?nog zo moe? Vordert by jullie de verbouwing al of doet hij alles in stappen, als hij tijd en zin heeft?

Bouwjaar ben je ondertussen al wat beter in je hum?

Lies nog steeds zon hoofdpijn?

Toeter de kids weer veilig en wel thuis?

Wie vergeet ik?

20. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @parel: zo goed dat ie zoveel plannen heeft, jullie zijn wel een beetje samen zwanger hé

@losje: gaat echt een heel ander zicht zijn zonder die bomen, we hebben ook 1 boom vooraan en achteraan weggedaan, is een groot verschil

hier: gaat goed, gisteren tot 19u30 gewerkt en vandaag, normaal/hopelijk (als er niets tussenkomt) tot 12u30 en dan eindelijk WE om de batterij op te laden voor volgende week (gelukkig hoef ik 15/08 niet te werken, zo is er een gaatje in de week...) tja, ik neem elke dag zoals hij komt en meer kunnen we niet doen. Ben al blij als de mensen niet te lastig zijn... en dat het niet meer zo warm is zoals een paar weken geleden

@dido: logisch dat je niet te veel hoopt en gewoon op jou laat afkomen, teleurstelling zoveel mogelijk mijden!

@Lizzie: succes op je laatste dag, ga je wenen? (ik heb altijd moeite met afscheid...)

Deel Deze Pagina