De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Ikapika, Aug 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Lov, super van je echo!!!

Rest, moet zo nog ff thuiswerken, was een chaos vandaag! Dus zal niet meer langskomen vanavond denk ik...

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

Nov 22, 2011
    5,967
    5
    38
    Succes mamaDJ!

Hier maar eens even beginnen aan een berg wasgoed......

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Sorry meiden ,druk in de weer geweest ,kaartjes proberen bij te werken tot de lijmrollers op waren ,kids halen snel eten ,logo ,vriendin gaan bezoeken (kledij brengen)en dan naar huis avondritueel en kwam iemand dan toch de nieuwe laarzen die ML ooit gekocht had overkopen.
    En nu zit ik :)

Lov , super dat alles goed was ,zal morgen kijken naar je zoontje in je album.Ivm.bmhals wordt hier nu ook al van week 20 gecontroleerd!

mamsie ,ach nee e van je hondje :(

Bouwjaar ,pfff zou ook gek rondlopen als ze er niks van bakken en zo'n pc gedoe is al niet niks.

Ika ,oei eiwitten ,ik hoop eenmalig ,voel jijzelf er iets van?

Eda ,toppie 2,4 kg ach zo kleintjes ,ze zal langer een popje blijven ;)

Manouks ,WAUW WAUW WAUW ben echt blij dat je dit nieuws al mocht weten ,super !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ben echt blij :)

Bah het is hier een invasie van langpootmuggen brrr.
    Morgen naar de markt (al even geleden)
    kaartjes enveloppen ,lijmrollers bijhalen
    nieuw taffellaken en eens snuiten voor mutsje of andere voor de kleinste ;)
    Ik had er mooie bij de Veritas gezien in de vorm van een poesje

4. Eda

Eda Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    1,566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @lov: wat fijn dat alles goed was en schattig dat hij zo beweeglijk was!!!

@ika: vind het ook fijn dat er veel gecontroleerd wordt. khoop dat je eiwitten goed zullen zijn morgen!

@lizzie: wat goed dat je op gesprek mag!

@manouk: goed nieuws van je chromosoomonderzoek! nu met een gerust hart naar je afspraak gaan hé

@mamsie: aïe nee, kan hij echt niet drinken? ik zeg altijd dat je eten en drank op een soort verhoog moet zetten, want te plat/dicht bij de grond en dan kunnen ze idd niet met hun kraag... ze krijgen helaas een kraag met een reden...

@mamavandj: doe het rustig aan hé

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

Oct 21, 2012
    5,073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Liefoe, ik voel me eigenlijk wel prima. Het is meer dat de buik me nu echt in de weg zit en ik moeilijker loop aangezien ze grotendeels is ingedaald. Aan een kant vind ik het niet erg dat ik eerder word ingeleid.

6. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,298
    34
    48
    Ahh Mamsie wat balen van je hondje.. klinkt niet erg smakelijk. Sterkte ermee, ook met het wasgoed.

Mamadj werkse!

Liefoe uuhlk langpootmuggen. Klinkt leuk alle dingen die je nog moet doen!

Ika snap dat je het dan niet zo erg vind om ingeleid te worden. Hoop dat je snel een datum krijgt zodat je er in elk geval naar toe kan leven en weet waar je aan toe bent.

Bouwjaar wat balen van dat gedoe op je werk.

Eda wat ben jij zoal aan het doen tijdens je verlof? Lekker aan het relaxen? Is het nog opgelost met die krassen op de babymeubels?

Ik ben inderdaad erg opgelucht! Ga met een gerust hart naar de afspraak in november. Blijft toch altijd spannend. Ook een fijn idee dat er vanaf dan echt overal naar gekeken gaat worden en dat er een plan gemaakt wordt. Stiekem hoop ik natuurlijk dat het voor die tijd nog raak is.. zit weer bijna rond de vruchtbare dagen :)

7. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    @ manouk, wat een goed nieuws!!! Zo fijn voor jullie!!

@ mamsie, aahh zielig en tja met die kap is eten niet echt handig en dan zijn ze ook ineens zo snel he met zoiets uit te vreten ;)

@ hier, vandaag gewerkt en pff ik trek dat niet meer een hele dag.. Steeds zo ontzettend pijn in m'n rug als ik een hele dag heb gewerkt, lig nu dus maar weer op de bank

8. MamsieM

MamsieM VIP lid

Nov 22, 2011
    5,967
    5
    38
    Het is niet zo'n slimme hond.... Heb al vanalles geprobeerd om hem met kap te laten drinken maar hij doet het gewoon niet. Zo vervelend! We zullen zien wat ze er morgen van zeggen.....

9. losje

losje Fanatiek lid

Feb 5, 2013
    3,250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Mamsie en mamavandj succes met het werk thuis!
    Joy bah.meid sterkte met je rug!
    Lief bezige bij, hihihi neem je wel genoeg rust?

Zo ik lig....heerlijk!
    Morgen de oudste studiedag dus ik hoef niet vroeg de deur uit!
    Alleen om 10 uur met de jongste naar logopedie, mij benieuwen, want volgens mij is dat niet echt nodig maar ze wilde bij het cb dat het even gecheckt werd.

10. losje

losje Fanatiek lid

Feb 5, 2013
    3,250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Manouk wie weet is het wel raak omdat je nu goed nieuws gekregen hebt!!!!
    Ik hoop het zo voor jullie♥

11. losje

losje Fanatiek lid

Feb 5, 2013
    3,250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Mgbk hoe is het meis? Moest je werken vandaag?

Lizzie heb je een leuke dag gehad?

Parel hoe is het met je pareltje?

Dido ik denk aan je!

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

Oct 21, 2012
    5,073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Dat is wel vroeg voor logopedie, Losje. Maar aan de andere kant kan het ook geen kwaad.

13. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Sorry niet alles bij gelezen, want heb de hele dag mee gewerkt en de soap is weer begonnen hiero!!

Lov, super van je echo!!!

Manouks, super dat je onderzoek goed was.

Hier vandaag dus 2x naar België gereden om stenen op te halen en daarna een hoop geregeld, we zaten om 8.00 al in de auto en dat terwijl we tot 4.00 wakker hebben gelegen. Want schoonzus smste vannacht met een leuke tekst. Wij bestaan niet meer voor haar, omdat we niet eerlijk en schijnheilig zijn en dat om 1:45uur, ze is dus achter de zwangerschap via via en tja de pot verwijd de ketel dat hij zwart ziet. Ook mijn schoonouders die nog een maand in het buitenland zitten heeft ze gesmst en die zijn laaiend op der, niet dat ze hun heeft gesmst, maar wel hoe ze ons heeft gesmst. Tja als ze nou gewoon 1,5 maand geleden op de koffie was gekomen zoals ze beloofd had dan had ze het al geweten, maar ja dat doet ze niet. En tot ieders verbazing is schoonvader voor ons in de bres gesprongen en heeft hij haar verteld dat ze te ver is gegaan. Na hun vakantie gaan ze met haar praten, want als ze zo door gaan willen ze niks meer van der horen

14. mgbk

mgbk Niet meer actief

Meiden met goede echos, SUPER! geweldig nieuws dus.
    Moet nog vier paginas lezen maar de eerste berichten zijn goed.

En losje het is MAAR in de spoelkeuken?? Doe s niet zo minderwaardig over je merk lieve meid! Het maakt toch geen fluit uit welke functie je hebt of in welke sector? De een is niks beter dan de ander. Al ben je putjesschepper op zee lekker belangrijk.

Zo nu ga ik naar bed lees morgen de rest.

En nee ik heb deze keer geen erge dip alleen alle dagen lange diensten en bezoek. Dus vandaar dat ik er weinig ben. Morgen weer werken.nu ook pas net klaar met werken.

15. MamsieM

MamsieM VIP lid

Nov 22, 2011
    5,967
    5
    38
    Pffff lange dagen hoor MGBK! Succes met werken weer dan. Fijn dat de dip meevalt. Vol goede moed de nieuwe ronde in!

Parel, lekker hoor zo'n sms. Zit je op te wachten zeg..... Sommige mensen zijn echt bijzonder he.....(en dan in de negatieve zin van het woord)

Hier zo een dagje werken, vanmiddag naar de kapper en vanavond zwanger & fit.
    Fijne dag allemaal!

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    +1 !!

@mgbk sterkte met je lange werkdagen

@parel gadsie wat erg..de soap continues :(
    Wel fijn dat je s-pa het zowaar eens voor jullie heeft opgenomen (terecht daar niet van)
    Ennuh blijkbaar zat je s-zus t zo dwars dat ze er niet van kon slapen ;) Pff misschien moet ze es in de spiegel kijken

Ja nog bij de winkel geklaagd?

Ik ga maar weer aan de slag. Gister na vertrek de nieuwe bestanden binnen gekregen.

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

Oct 21, 2012
    5,073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Bouwjaar en Mgbk, werk ze!

@Losje, spoel keuken is hard werken hoor. Ik heb respect voor dit werk. Ik heb manlief een keer geholpen toen hij nog in een restaurant werkte. Pfff dat was pittig!

@Parel, wat een soap! Wel goed dat jullie schoonouders jullie steunen. Het laat maar zien hoe dom haar gedrag is.

@Mamsie, lekker ff naar ee kapper. Werk ze en veel plezier vanavond.

Ik ga straks weer op pad naar het ziekenhuis. Dit keer eerst bloedprikken (ik heb een voorrang briefje) en urine afgeven. Daarna gelijk door naar de ctg. Hopelijk hoef ik morgen niet heen op mijn verjaardag :)

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @ika succes en ik hoop voor je dat je je verjaardag thuis kan vieren. We horen van je :)

19. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Succes Ika!

En idd Losje, respect voor je dat je dat nog 'eventjes' naast je baan en gezin wil doen.

Bouwjaar, succes met de nieuwe bestanden!

Mamsie, veel plezier bij de kapper!

Ik ga weer werken! Fijne dag allen!

20. losje

losje Fanatiek lid

Feb 5, 2013
    3,250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Jeetje parel het is net gtst...wat erg:(
    Ika succes weer vandaag, ik ben benieuwd hoe het hierna verder gaat!
    Dames die moeten werken werkse!

Tja hihihi:)sorry.....ik zal het niet meer doen!
    Ik heb nu drie sollicitaties lopen, , spoelkeuken, , mcdonalds en bij la place....
    Ik hoop deze week wel wat te horen!!!
    Ze zoeken natuurlijk allemaal jongere mensen, zeker wat ik wil in de avonduren!

Share This Page