De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Ikapika, Aug 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mgbk

mgbk Niet meer actief

Manouk wat SUPERGOED nieuws dat de uitslagen goed zijn!!
    Fijn dat zij even gekeken heeft! Kun je iets geruster de gesprekken in.

Lizzie van harte met r! Hoe jong is hij geworden? Lekker gegeten gisteren? Veel plezier met en by jullie vrienden.

Ika succes met de controle.

Joy zijn kortere werkedagen niet mogelijk?

Bouwjaar, jij bent toe aan verlof zo te lezen? Wil het allemaal niet zo lukken?

Mamsie haha die honden zijn slim hè? Heb je voerbakken op een standaard? Wij wel, daar kan hij met de kap overheen staan. Sterkte!

Mamadj werk ze.

Losje succes met je meisje by de logo.

Lief, druk dagje dus?

Dido hoe is het? Lukt het om er wat minder mee bezig te zijn? Of is dat makkelijker gezegd dan gedaan?

Iedereen fijne dag.

2. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    Goedemorgen!

@ Mgbk, ja daar heb ik al over na zitten denken maar ik durf het niet zo goed te vragen hihi.... ik ben natuurlijk de eerste 2 maanden van dit jaar al in de ziektewet geweest vanwege het verlies van Demi en ik werkte pas weer 100% ongeveer na 4 maanden, dus in totaal 6 maanden voordat ik er echt weer helemaal was. Dus om dan nu weer gedeeltelijk de ziektewet in te gaan tja.... vind ik een beetje lullig. Ik werk 2 hele dagen en 3 halve, die halve dagen zijn goed te doen. En zat te denken om anders vanaf 30 weken die 2 hele dagen ook te halveren en dus 8 uur per week anders vakantieverlof pak. Heb nog ongeveer 8 dagen, dus dan zou ik er 4 moeten inleveren.

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Morgen!

Als het niet gaat joy is het zo e,
    Het is voor u en het kleintje!

Ik zit te wachten op de bus naar de markt ,
    Van thuis tot de stad gereden waar ik vroeger woonde en dan ff de markt doen, busje naar de stad en dan naar huis.

Frisse neus halen de rest zie clubje

Fijne dag nog dames!

X

4. mgbk

mgbk Niet meer actief

Idd Joy het is voor jouw bestwil en die van je kleine man. Als het niet gaat, gaat het niet. En jij had liever ook hele dagen willen werken, in plaats van om demi te rouwen. Voel je er niet lullig om, je moet aan je eigen grenzen denken. Je zit toch niet voor je plezier thuis? Je kunt het allicht bespreken.
    Tis toch eigenlijk te gek voor woorden dat je je vakantiedagen in moet leveren terwijl je om lichamelijke redenen thuis zit, ook voor halve dagen?
    Tis werkgerelateerd dus daar zal de baas in moeten schikken.
    Maar dat vind ik.

Lief nog leuke dingen gekocht?

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Helluw meiden...

Joy als je lichamelijk het niet aankan gewoon een bespreken meid;) misschien dat je meer kan thuiswerken zodat je je rust kan pakken..?

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oké poging doen :D

Losje nu werk is werk meid...iemand die stom erover doet kan je kont kussen toch :D

Parel jeetje.....weet je negeren die handel....toch? Zoiets moet je niet toelaten in je leven meid ;) richt jij je maar lekker op je wondertje en je man.

Ika succes vandaag! Hoop dat er geen eiwitten zijn vandaag.

7. Eda

Eda Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    1,566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    over de meubels: we hebben ze besteld in een winkel niet heel ver van hier, maar ze komen van een firma uit Nederland en die zijn dat komen leveren en bij de levering (waar ik alweer niet bij was omdat mijn man nu eenmaal niet echt goed kan plannen) heb ik dus achteraf gezien dat er krassen zijn.

Dus foto's doorgemaild en die firma zou normaal die 2 wanden komen vervangen...

zal er dus ook even iets van zeggen in de winkel, we moeten nog achter andere spullen daar gaan halen en zal nog eens naar toonzaalmodel gaan kijken en hun tonen hoe die firma dat bij ons geleverd heeft, dat ze toch weten wat er gebeurd is, want voor nieuwe meubels te kopen, moet het in mijn ogen gewoon in orde zijn, anders kan ik even goed 2de hands of toonzaalmodellen overkopen hé...

nu ja, zal wel in orde komen, maar wanneer weet ik nog niet. De winkel is vandaag toe, maar was sowieso van plan om morgen te bellen....

@parel: wat een lef heeft ze om een sms midden in de nacht te sturen, zou direct denken er scheelt iets, dan is dat maar zo'n dom bericht van een dom s-zus... ik heb zoveel moeite met hypocriete mensen, want als jullie niet meer bestaan voor haar, dan zou ze geen sms sturen hé... je stuurt toch geen sms naar spoken/mensen die je niet kent/die niet bestaan... dus ze is (in mijn ogen) zelf de schijnheilige in het spel

@ika: ben benieuwd wat ze zeggen in ziekenhuis...

@manouk: ga wel weten om mij bezig te houden hoor, heb allerlei administratieve dingetjes (bank bvb) en dan een hele waslijst zoals hond wassen en zo.... dus ja. moet ook kuisen, maar daar heb ik helaas niet altijd de fut voor! Volgende week komt er een vriendin af uit Engeland, dan hebben we nog een trouwreceptie, en zo zal de tijd wel rap voorbijgaan...

@losje: ja, respect dat je nog een extra baantje zoekt, je hebt het al druk genoeg met je 2 meiden en welk werk het dan is, maakt niet uit hé
    je zeker niet naar beneden halen!

@joy: had dat ook dat ik vond dat halve dagen goed te doen waren en hele dagen te zwaar werden, 't is te zien hoe lang je het nog vol zou moeten houden en of je thuis wel kan recupereren of niet....

8. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

Dec 18, 2012
    2,332
    116
    63
    Female
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    MamsieM, balen dat jullie hond zijn hechtingen eruit heeft weten te krijgen zeg. Suffe hond, kon je maar uitleggen dat dit allemaal voor zijn eigen bestwil is;)

MamavanDJ, werk ze!

Ika, succes vandaag! Hopelijk kun je morgen gewoon lekker thuis je verjaardag vieren:)

Losje, elke baan is alleen maar mooi meegenomen toch! La Place lijkt me wel leuk, hoop dat 1 van de 3 in ieder geval positief uitpakt voor je:)

Bouwjaar, rot als dingen op het werk niet gaan zoals je wilt. Lukt het vandaag beter?

Lizzie, gefeliciteerd met je lieve vriend!

Parel, ik zou ook proberen om je er allemaal niet zo druk om te maken hoewel dat makkelijker gezegd is dan gedaan waarschijnlijk. Fijn dat je schoonvader voor jullie in de bres sprong.

Mgbk, gelukkig dat de dip nu meevalt. Lange dagen maak je, ben je binnenkort weer een paar dagen vrij?

Manouk, hoe is het vandaag met jou?

Eda, hoop dat de meubeltjes snel weer in orde zijn:)

Lov, weer druk aan het klussen in huis vandaag?

Joy, ik kan me goed voorstellen dat je het eigenlijk niet durft te vragen op werk. Je moet echter wel aan jezelf en de kleine man denken en als je het lichamelijk niet trekt dan moet je dat bespreken met je leidinggevende en arbo-arts/bedrijfsarts.

Hoop dat ik nu zo'n beetje iedereen gehad heb. Ik heb vandaag weer een goede dag, dit hoop ik zo te houden tot januari:D
    Heb zin in volgende week woensdag als we weer de echo krijgen. Toch fijn om nog een extra keertje naar onze kleine te kunnen kijken want de kans is groot dat we hierna helemaal geen echo's meer krijgen. Hopelijk werkt ons kindje dit keer ook goed mee en kan het geslacht nu echt met 100% zekerheid vastgesteld worden:p

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Eda dat heb je goed gezegd tegen parel!

Lieve lies...:D nee vandaag even niet. Hij moet een hoop werk inhalen. Centjes moeten ook verdient worden he hahaha.
    Wel vandaag nog paneelgordijnen die opgehangen moeten worden.

Waar krijg je die echo dan?
    Gaan jullie allemaal nog een pretecho doen eigenlijk?

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Valt mee maar t is gewoon heel goed opletten, continue

@joy lastig. Kan me voorstellen dat je enerzijds liever niet om kortere dagen vraagt, maar ja wat niet gaat, gaat niet.
    Hoop dat je een oplossing vind waar je je goed bij voelt

@lief onze kat verdwijnt ook wel eens in de kledingkast als de deur open staat, blijkbaar voelt t als een veilig plekje ofzo.;)
    Voor we verhuisd waren plunderde de grijze ook wel eens de sokkenla. OP een gegeven moment kwam ik bolletjes sokken tegen die echt niet van ons waren. Wat bleek: doordat ze ook op t balkon van de buren konden komen , hadden ze toen de deur daar eens openstond sokken bij de buren gejat :D

@dido gaat t wat?

@losje succes bij je sollicitaties verder

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah bouwjaar die kat van jou :p

12. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    Jullie hebben allemaal wel gelijk hoor :D En als ik zou vragen of ik al mijn uren thuis zou mogen werken dan doen ze daar niet moeilijk over.... maar dat is m nou juist. Die 2 hele dagen werk ik al vanuit huis hihi... Maar omdat ik dan de hele dag achter mn laptop zit (aan de eetkamertafel) dan krijg ik dus last van mn stuitje en rug na een aantal uur omdat ik gewoon geen beweging heb. En ja het is inderdaad wel zot om vakantiedagen in te leveren, omdat je anders pijn krijgt bij te lang werken... ik nam ze liever ook op voor m'n plezier maarja... Niet dat het hun wat heeft gekost hoor dat ik er toen een tijdje niet of maar half was, want dat viel onder zwangerschap en krijgen zij dus vergoed, ook als ik nu dus minder uren zou werken vanwege de zwangerschap dan krijgen ze dat ook vergoed.... maar ik durf het gewoon niet te vragen, voel me dan echt zo'n zeikerd :)

Mijn boodschappen zijn net bezorgd hihi, ik bestel voortaan via AH want als ik zelf boodschappen moet gaan doen dan kan ik de rest vd dag niks meer... maar doe het nu sinds een paar weken en kan het toch wel iedereen aanraden! Het is zo relaxed, tot aan de keuken brengen ze het, hoef het alleen nog maar uit te ruimen dus ik denk dat ik nooit geen boodschappen meer ga doen :D

13. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

Dec 18, 2012
    2,332
    116
    63
    Female
    Omgeving Utrecht
    Joy, een zeikerd ben je in mijn ogen niet als je het aankaart hoor. Kun je voor thuis niet op een relaxtere stoel zitten o.i.d.?

Bouwjaar, sokkendieven:p Onze katten zijn er ook als de kippen bij als de kledingkast open gaat. Helaas vindt onze jonge kater het dan ook nodig om overal in te hangen wat een touwtje heeft ofzo;)

Lov, een dagje niet klussen is natuurlijk ook nodig:D Ik krijg de echo gewoon weer bij de echoscopiepraktijk (zit in mijn verloskundigepraktijk) die alle SEO's doen. Wij hebben besloten geen pretecho meer te doen. We hebben qua financien even andere prioriteiten en ik vraag me af hoe vaak je na afloop nog kijkt naar de echofoto's als je kindje er is. Het lijkt me natuurlijk wel super om te doen hoor en ik had het ook wel graag gewild, maar we moeten nu even andere keuzes maken.

14. Ikapika

Ikapika VIP lid

Oct 21, 2012
    5,073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik ben weer op weg naar huis. Alles was in orde. Geen eiwitten en de bloeddruk zelfs omlaag. Ik moet donderdag weer en dan hoor ik ook wat het plan wordt. Vanmiddag is er groot overleg met de hele medische staf en dan word ik ook besproken. Net alsof ik wacht op Sinterklaas ;)

15. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

Dec 18, 2012
    2,332
    116
    63
    Female
    Omgeving Utrecht
    Fijn Ika! Klinkt sjiek dat je besproken wordt door de hele medische staf;)
    Spannend dat je donderdag hoort wat het plan zal zijn! Morgen kun je in ieder geval van je verjaardag genieten:)

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lies zeker meid....als je het even niet kan betalen houdt het op.
    Het is gewoon leuk voor dat moment en ik vindt het voor de kids zelf leuk voor later. Maar het is duur.

Joy nou je lijkt me geen meid die niet durft te vragen dus hup vragen nu :D ja gaat toch geen verlof inleveren ... Als je ziek was melde je je ook gewoon ziek toch! Nou dit is ook een soort van ziek zijn toch...

Ika super!! Nou ik hoop dat ze nu liever afwachten dan...als alles goed is waarom niet toch?

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @joy lastige situatie, maar overloop jezelf neit he
    Boodschappen doen gaat heir nog wel, thuis mag vriend fijn als sjouwhulp dienen :)

@lies wat is dat dan toch met katten en kledingkasten.

bestanden zijn wederom niet helemaal conform aangevraagd. Maar goed, geen onoverkomelijke ramp, maar we kunnen iets neit controleren. Doe dit samen met een collega, die data op een andere manier gebruikt. Maar blijkbaar zijn wij vervelend afwijkend toc anderen...

Sprak zondag op de familiedag nog nicht van vl. Die heeft nu 2 gezonde dochters maar wel na 10 jaar ellende en de 2e zw verliep ook niet tof. Dus zij een 3d echo maken. Zegt ze eigenlijk nooit meer op gekeken erna.... M.i. mn leuk op dat moment zelf

@ika Yeahhh dus je kan je verjaardag gewoon thuis vieren :) Jippie

@mgbk hoe gaat t met jou? Fase ei afwachten :(?
    Wat is je nieuwe nod , zal ik de lijst weer updaten.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pffff ik zit maar te zoeken naar bolero's voor de meiden op onze trouwdag maar ik vindt niks leuks:(

19. losje

losje Fanatiek lid

Feb 5, 2013
    3,250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hihihihi even een ego;
    Ik ben aangenomen in de spoelkeuken van een restaurant/bowlingbaan, twee avonden in de week (1 doordeweeks, 1weekend)

Dus nu ga ik 4 avonden werken want doe ook nog twee avonden kantoren schoonmaken, en 1 ochtend bij een oude vrouw schoonmaken!

Ben helemaal blij:)

Kom vanavond weer even bijlezen meiden!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Super losje!!

Share This Page