Oké dan pak ik liever zo'n fijngebreid vestje...maar welke kleur meiden ? Ik kan geen wit pakken want ik draag ecru...dat ziet toch gek uit he?
@Losje, gefeliciteerd met je baan! @Lov, misschien iets in de kleur van wat je in je boeketje gaat nemen (als je er één neemt tenminste )? Ik vind het niet erg dat ze eventueel afwachten. Als mijn lichaam op natuurlijke wijze start met de bevalling is toch ook erg mooi. Ik ben in elk geval opgelucht dat alles zo goed was vandaag.
Hihi overigens de coassistent die mij behandelt is best wel een knappe man Ik ben benieuwd wat manlief straks gaat zeggen als de bevalling zich eenmaal aandient...
En een ecruvestje dan lov? Ik vind wit dan niet echt mooi nee...... Kan je nog even ter herinnering zeggen welke kleur jurkjes je hebt?
Ika fijn dat alles goed was met jou en de kleine! Hahahahahaha ik denk dat ie jou en z'n kindje belangrijker vind op dat moment
Hihihi Losje, ik zeg het vooral ook omdat manlief me steeds plaagt met dat 'ie hoopt dat er een knappe kraamhulp komt
Goedemiddag. Ika. Wat fijn dat allea goed is. Morgen heerlijk genieten van je verjaardag!! Joy. Ik zou gewoon tegen je baas zeggen dat hele dagen gewoon re lang zijn. Het is niet zo dat je niet wil werken. Je baas zal toch wel wat compasie hebben. Jij was liever ook gaan werken dan samen met je gezin rouwen om Demi*. Is ook toch ook niet zo dat het hem geld kost. Is toch vanwege de zwangerschap. Mgbk. Gisteren was een top dag. Zo gezellig. En heerlijk ( en te veel) gegeten. Hahaha Vandaag idd R jarig. Hij is helemaal gelukkig met zijn kadotje. Vanavond klein feestje. Hij viert het nooit echt groots. Hoe gaat het met jou. Vol goede moet voor deze ronde? Ik hoop het zo. Lov. Kun je niet een bolerotje vinden in het zelfde roze als hun jurkje? Anders een leuk kleurtje wat bij de jurkjes past en bij die van jou. Parel. Zo gtst in real life. Hebben jullie in de zomer ook een app. Of doen jullie niet aan een zomerstop? Heerlijk negeren. Zo iemand heb je niks aan en die wil alleen maar aandacht. Positieve of negatieve. Nummer blokkeren en niet meer naar omkijken. Hier. R is jarih dus klein feestje vanavond. Taartje staat in de koelkast.. zijn favo. Chocoladebavaroise met chocolade cake met een chocoladeganache. Sorry als ik iemand vergeet.
Ohh druk op verzenden en ik vergeet losje haar goede nieuws. Meid wat fantastiea dat je bent aan genomen. En niet zo laag denken over je werk. Maakt toch niks uit. Werk is werk!!! Hoop dat het bij mij ook goed gaat volgende week.
Ja ik zat ook aan zilver/lichtgrijs te denken...... O ja ml was helemaal trots hihihi ik kreeg een dikke zoen, misschien vanavond mAr weer even oefenen want het is al weer even geleden
Ohh losje. Wat lief van je ventje. En oefenwn kan nooit kwaad. Hier staat het op een laag pitje. R haaaaaaaaat condooms en tja zwanger worden mag niet en ik heb nu geen idee wanneer mijn ei komt. Denk ook dat ik nog ff een taartje bij moet maken dan losje. Ben al bang dat ik niet genoeg heb.
Ja de jurkjes zijn felroze ... Mijn boeket wordt roze groen en F waarschijnlijk zwart of donkergrijs. Moeilijk moeilijk....ik moet natuurlijk ook 2 dezelfde vestjes vinden. Bolero's zijn niet zoveel van en vrij duur en vaak niet in 2 maten. Thx voor hey meedenken meide! Ik dacht ook al grijs zilver of roze. Ika idd als het maar als eens in orde is allemaal .... Is toch fijner zwanger zijn nog. Wie had dat gedacht opeens he meid....dit op het eind. Hihi leuk zo'n assistent ... Of je die nu bj je bevalling wilt hebben h,m,mmmmm
Jeeeh losje wat super meid! Gefeliciteerd Heerlijk toch om zo geld bij te verdienen zonder dat je je kids overdag moet missen. Lizzie gefeliciteerd met je vriend! Hmmm taart klinkt heerlijk. Ik lus ook wel een stukje Ika goed nieuws! Kun je morgen heerlijk van je verjaardag genieten. Hopen dat je donderdag meer duidelijkheid krijgt! Lies fijn dat je een goede dag hebt vandaag. Leuk dat je woensdag weer een echo hebt! Met mij wel goed hoor. Druk met werk, verder geen bijzonderheden. Lief dat je het vraagt. Mgbk jij maakt echt lange dagen zeg, respect hoor. Wat goed dat je geen dip hebt, hoop dat jullie snel weer aan de klus kunnen. Lov ik zou ook voor grijs/zilver gaan. Jullie zijn echt goed bezig. Ben heel benieuwd als alles straks af is. Bouwjaar lukt het al met alles op het werk? Eda hoop dat het snel opgelost wordt met die krassen. Fijn dat je genoeg te doen hebt tijdens je verlof en dat je je niet hoeft te vervelen Ik vroeg me af hoeveel uur/dagen jullie allemaal werken of straks gaan werken als de kleine er is? Ik zit daar wel eens over na te denken hoe wij dat op gaan lossen als het bij ons zo ver is.
@Manouk, ik heb voor na mijn verlof ontslag genomen over één dag. De woensdagochtend neem ik ouderschapsverlof op. Dat is een lange periodeen voor de helft betaald. Ik werk dan de maandag, donderdag en een vrijdagochtend. Ik krijg die woensdag uiteindelijk weer terug, dan kan ik beslissen of ik hem houd of dat ik na een halfjaar ook ontslag neem over de woensdagochtend. @Lov, ja het loopt echt raar, maar ik voel dat ik in goede handen ben. Ik kwam zelfs mijn vk nog tegen in het ziekenhuis. Wel toevallig dat we er net op hetzelfde tijdstip waren. @Lizzie, gefeliciteerd met je vriend!
Zeker komt helemaal goed Ika! Dat gevoel heb ik ook. Manouks ik zou officieel 2-3 dagen gaan werken als de eerste er was. Alleen liep dat toen allemaal even anders met het ongeval.
Manouk. Wij waeen het er al over een dat ik 3 hele zou gaan werken. Ongeveer 28 uur. Oppas zou dan opa en oma zijn. En dit wil ik nog steeds als we ooit een kindje mogen krijgen. Ika. Heel fijn dat je toch zo goed voelt nu je bij de gyn. Ik ga eten koken. We hebben R zijn lievelings eten. Lasagne
Lizzie heb de lasagne gesmaakt? Mmmm vind ik ook altijd zo lekker.... Hier heeft me vriendin Surinaamse bami gemaakt....zo dat was echt lekker!!! Kids op bed en nu een bakkie koffie met warme banketstaaf....gewoon omdat het kan Het lijnen maar even opgeborgen in de kast hahahahahahaha Manouk ik zou dat ik me eerste kreeg weer 2, 5 dag gaan werken, maar moest ook betalen voor oppas (had geen opa en oma die dat konden doen) Dus vond het een beetje onzin om me verdiende geld naar de oppas te brengen, dus ml zei dat ik maar lekker thuis moest blijven om voor de kleine te zorgen! En nu ga ik pas voor het eerst echt werken (loondienst) Maar ik moet wel kijken of ik het red met me slechte rug, anders stop ik weer.