De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lief ik hoop dat je een beetje rust hebt morgen!

Ahhhhhhhh joy wat mooi en schattig♥

2. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Hahaha mgbk mij kwets je er zeker niet mee hoor! Lig altijd dubbel om jou :p
    Hou wel van een beetje humor.

Hier net ook een naaikransje gehouden, zit nu alleen met buikpijn op de wc. Een soort kramperig gevoel in mn buik, blaas/baarmoeder. Hoop niet dat al mijn vloeibare witte naaigaren er nu weer uit lopen, dan is het voor niks geweest :(;)

Slaap lekkerrrrrrr

3. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hahahahaha. Ik heb er om dubbel gelegen mgbk. Ik hou wel van dat soort humor.:D

Wij hebben zo nog een naaikransje hhahahaha. Ff de verjaardag goed afsluiten. :D

4. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hihi wat een naaiplezier.... Hier durven we al een paar weken niet meer te naaien :)

5. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Misschien helpt het wel om de boel aan de gang te krijgen. ;)

6. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Mamsie, uhm ja bizar vind ik beter bij der passen ;)

Bouwjaar, idd soap continues voor even, want me schoonpa is echt op eens helemaal klaar met haar!! Gelukkig!! Het zit der trouwens zo dwars dat mevrouw weer ziek thuis is, met der zus toen heeft ze 3 weken thuis gezeten.
    Deugenietjes die katten :)

Ika, ja echt heel fijn, want ik had het spaansbenauwd toen hij ze belde, hij heeft expres zijn moeder en niet zijn vader gebeld ;)
    Fijn dat het goed ging, nu eerst je verjaardag ;)

Losje, haha ja de soap die ik nooit kijk beleven we in levende lijven :$ Denk dat ik het script een keer instuur ;)
    Super dat je aangenomen bent zeg :)

Lov, ja hij heeft snachts ook gezegd en nu is het klaar. Hij heeft dat ook terug gestuurd dat hij helemaal klaar met der was en wat der bezielde rond die tijd te smsen.
    Jammer dat het white is, want deze vond ik wel stoer. Misschien een groen bolerootje ivm groene in je boeket?
    Mim-Pi bolero | kleertjes.com
    Of deze olijf groene Noppies Baby bolero | kleertjes.com

Eda, ja wij worden alleen gebeld of gesmst als er iets ergs is met iemand uit de familie of beste vrienden, dus wij zaten samen recht op in bed. En sowieso is zij de schijnheilige en oneerlijke, zij heeft ons allemaal aan de kant gezet door de zwangerschap van de oudste, vervolgens moet ik er achter komen in april dat ze hoogzwanger is en dit tegen mijn schoonouders vertellen omdat zowel manlief als oudste schoonzus het niet durfde en dan word ze boos omdat wij niks zeggen :(

Lies, ja mijn schoonouders gaan nog met haar in gesprek, maar ik heb gezegd dat het nu klaar is en ik van de zwangerschap wil genieten en NIKS meer over haar wil horen, want eerst moesten we vriendelijk blijven, maar ze snapte nu opeens waarom wij er klaar mee zijn.

Lizzie, haha wel whatsapp met me oudste schoonzus ;) Ja ga der verder ook niet meer op in, want dat werkt toch niet. Ze probeert me ook telkens toe te voegen op FB, knikker dat er telkens af en zij werkt bij een instantie dat ze eventueel in FB kan, ik ga nog wel uitzoeken of ze dit heeft gedaan, want ze verteld dat ze het via FB weet tegen mijn schoonvader, terwijl ik haar heb geblokkeerd waardoor zij zelfs niet kan zien als andere bij mij reageren. MIjn man gebruikt zijn FB nooit dus die heb ik er gisteren af gegooid. FB zegt dat er vanuit de plaats waar zij werkt is ingelogd op mijn man zijn account, dan is ze dus strafbaar!!

Manouks, als ik nog voor een baas zou werken had ik de 24 uur aangehouden die ik werkte, maar werk nu voor mijn man (al merk ik dat het toch best veel is) kan dan mijn eigen indeling maken.
    Mijn moeder wil dan een gastouder certificaat halen als ik wel zou moeten gaan werken, puur omdat ik niet wil dat ze het gratis doet, mijn ouders kunnen het geld nu ook hard gebruiken ;)

Sorry voor degene die ik vergeet, ben de hele dag aan het rennen geweest voor manlief ;) Zal morgen ook pas in de avond er zijn.

7. mgbk

mgbk Niet meer actief

Haha gelukkig meiden.die bevestiging ff is fijn.

Joy TERECHT dat je verliefd bent. Wat een knappe man daar in jouw buik! Geweldig meis. Ben zo blij voor jullie.

Ika, snap ik. Maar jullie hebben nog jaren om te fröbelen in bed.

Manouk die pijn klinkt herkenbaar als je rond je eisprong zit. En dat er wat uitloopt is normaal. Het overgrote deel blijft echt hangen hoor. Geen zorgen maken. Temp je nog?

Lief, doe jij een beetje rustig aan duizendpoot?

Lies morgen echo? Geniet meis.

Losje ja mama. Maar ik kan niet slapen.ml wil een horloge voor zijn verjaardag. Dus had er vandaag twee gekocht waar ie uit kon kiezen dus kon niet wachten om ze te laten zien. Zo blij als een kind was ie. Hij krijgt m zaterdag pas, want het is een gezamenlijk kado van vrienden en familie.

Nog vijf uur slapen hoop ik.

Iedereen fijne dag morgen.

8. mgbk

mgbk Niet meer actief

Dikke kus vanuit hier voor iedereen vandaag.

9. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Je bent er al vroeg bij mgbk. Succes met werken.

Ik ga mog ff terug naar bed. Waardeloze nacht.

10. mgbk

mgbk Niet meer actief

Truste Lizzie. Hoop dat je wat bij kunt slapen.
    Slecht slapen is echt Klote.
    Ben idd al vrijdag werk. Ook slecht geslapen.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wauw!!!!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Parel thx voor je link had m idd ook al gezien

Zo heb lekker geslapen.....gister wel nog de nieuwe deur erin gehange hier. Vandaag de nieuwe paneelgordijnen ophangen ... Jeeeeeh.

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @ika Lang zal ze leven , lange zal ze leven ....Gefeliciteerd met je verjaardag.

@losje gefeliciteerd met je nieuwe baan!
    Wanneer beginnen?

@lov ik ben qua kleding/styling een nerd maar volgens mij krijg je van de anderen wel goed advies :)

@lizzie was t gezellig gisteravond, nog gefeliciteerd.
    Leuk kado van zijn ouders

@manouk als wij beiden nog een baan hebben is bij ons t plan beide 3 dagen werken en dan afhankelijk of mijn moeder nog werk vind of 3 gastouder of 2 dagen gastouder en 1 dag oma. Oma hoeft t van mij niet gratis te doen (ik wil verplichtingen voorkomen omdat oma gratis oppast) maar moeten even kijken hoe dat gat qua financiën. Blegh ik vind dit maar stom om te regelen en zal blij zijn als t geregeld is.

Huidige contract loopt tm juni 2014. Dus na verlof neem ik denk ik 1x/ 2wk een vrije dag opf andere dag vrij dan ben ik voor die 3 mnd gedekt. Mag ik blijven dan ga ik 32 uur werken ipv 36.

@eda fulltime? Pff bikkel.

@ika die grote hydrofiel doeken zien er mooi uit, maar ik vind het ook wel erg veel geld voor 3. Ik heb veel andere dingen die ik ook zou kunnen omslaan als ik bv zou geven waar anderen bij zijn.

@mgbk Ja ik was toen idd al lekker thuis.
    Mn zwager kwam gister eten en helpen de gordijnrail op te hangen (vl nog last schouder) dus hier niet meer geweest.
    Gordijnen staan leuk, verdeling is goed, alleen ik vind de lengte aan de krappe kant. Dus wij es opmeten maar het lijkt erop dat de lengte toch niet conform bestelde lengte is en dat maakt wsl nou net t verschil. Ze hangen nu uit, vanavond met vl maar op een paar plekken meten en dan morgenavond maar weer terug. Dan is t wel de laatste keer dat ik bij de kwantum besteld heb. Al hadden ze t de vorige keer (gordijnen onze slaapkamer) zonder problemen opgelost.
    Vandaag lekker vrij ja. :) :)

Early bird ben jij zeg. Poeh

@joy mooi hoor die echo foto's

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    ♥♥ NOD ♥♥ Februari 2013
    Ikapika (34 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-10-2013 ♥
    Eda (30 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 21-10-2013 ♥
    Jaydee (24 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-11-2013 ♥

♥♥ NOD ♥♥ Maart 2013
    MamsieM (30 jaar), 2e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 02-12-2013 ♥

♥♥ NOD ♥♥ April 2013
    JoyofLiving (26 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 13-12-2013 ♥
    Liefoe (32 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014 ♥
    Bouwjaar (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014 ♥
    MamavanDJ (30 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-01-2014 ♥

♥♥ NOD ♥♥ Mei 2013
    Toeter (34 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 10-01-2014 ♥
    Lies1988 (24 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 11-01-2014 ♥
    Liesje1975 (38 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014
    MamaAnnelies (22 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-02-2014
    Parel (25 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 24-01-2014 ♥
    Dorianne (31 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-02-2014

♥♥ NOD ♥♥ Juni 2013
    Lov23 (29 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 10-02-2014 ♥

♥♥ NOD ♥♥ Juli-September 2013
    :(

♥♥ NOD ♥♥ Oktober 2013
    ManoukS (22 jaar), 1e kindje, 9e ronde, 8 oktober
    Dido82 (31 jaar), 1e kindje, 6e ronde, ... oktober
    Losje (33 jaar), 3e kindje, 9e ronde, 13 oktober
    MGBK (29 jaar), 1e kindje, 7e ronde, 20 oktober

♥♥ pauze ♥♥ November 2013
    Lizzie (27 jaar), 1e kindje

15. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Hiep hiep hoeraaa voor Ikaaaa, van harte gefeliciteerd! Fijne dag vandaag X

Poeh mgbk wat een bikkel ben jij, je maakt lange dagen zeg!

Joy wauw wat een plaatje!

Lov fijn dat de deur erin hangt, succes met de gordijnen vandaag!

Bouwjaar hoop dat jullie snel alles geregeld hebben zodat je je daar niet meer mee bezig hoeft te houden.

Eda poeh knap hoor als je fulltime blijft werken.

Joepieee hier vanochtend een goeie tempstijging gehad (36.66-36.88). Dus waarschijnlijk gisteren idd mn eisprong gehad mgbk. We hebben gisteren sex gehad en twee dagen daarvoor, hoop maar dat dat genoeg is geweest..
    Mn cyclus wordt steeds weer mooier, nu mn eisprong op dag 17 (als mn temp nu hoog blijft) dus dat is prima. Hopen dat mn lf ook weer min 12 dagen is. Dan ben ik helemaal happy!

Hier vandaag een studiedag van het werk.. blghh.
    Fijne dag allemaal X

16. mgbk

mgbk Niet meer actief

Dat klinkt goed Manouk! Duimen weer!sterkte op je studiedag.

Ika van harte meisie! Op een prachtig jaar voor jullie!

Bouwjaar fijne vrije dag. Irritant hè als het geleverde niet overeenkomt met je bestelling.

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Stelletje naaidozen hierzo zeg! Hoop dat jullie wat moois gemaakt hebben! :D

Heb even vluchtig gelezen maar mijn geheugen is een zeef... Sorry!

Ika, gefeli meid! Fijne dag!

Ga nu een dagje shoppen met een vriendin. Even geen werk, erg fijn. Hoop vanavond nog even te komen kletsen!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

#3498 Lov23, 25 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2013
    Jeeeeeh Manouks :D

Bouwjaar hahahah :D

Oké meiden hier komt het meest kinderachtige stukje wat ik ooit heb geschreven. Maar aangezien lief het nodig vindt om het op FB te zetten en sommige hierop reageren wil ik mijn kant even uitleggen.

Het gaat helemaal nergens over ... Dus sorry als ik je tijd verdoe. Maar wil graag laten weten hoe het ECHT zit.

Lief plaatste een stukje over wat ze allemaal te doen had die dag, in lief taal dus ietwat onduidelijk.
    Ik reageerde hierop met.... En straks krijg je het nog drukker.

Het hele kinderachtige gebeuren wat er zich nu afspeelt op FB gaat dus hierover. Dat ene zinnetje wat schijnbaar iets heeft losgemaakt biij haar.
    Heb niks gezegd over van je kinderen houden....niets voor ze overhebben...niks dus ik snap de hele ophef niet.

Ik kreeg een boze mail van haar, waarin in duidelijk uitleg dat ik het puur bedoelde hoe ik het schreef, niets meer en niets minder. Ben mezelf helemaal niet bewust van het hele gebeuren wat zij ervan maakt.
    Nu maakt zij er totaal een eigen versie van en ik heb laten weten dat ik er klaar mee ben aangezien ze er zelf volledig van overtuigd is van haar eigen versie. Herhaaldelijk proberen uit te leggen hoe ik het bedoelde maar dat komt gewoonweg niet binnen. Jammer.

Ik vindt het jammer dat zij er op deze manier mee omgaat, ik had het gewoon laten gaan en snap zelf nog steeds totaal niet wat nu het probleem was. Ik heb haar duidelijk proberen uit te leggen dat ze er zelf heel iets van maakt. Maar het zij zo. Jullie weten nu iig beide kanten. En ik had het liever laten gaan want het gaat werkelijk het gaat nergens over ... Had ook niks willen zeggen op het forum hier want het is zo onbelangrijk. Maar goed nu moet ik wel iets zeggen aangezien ze er over blijft doorgaan en het verhaal steeds gekke wordt. Bijzonder hoe ze een zinnetje helemaal kan omdraaien naar datgeen waar ze het nu over heeft.

Jammer Nadine dat je zo doet, ik had je hoger ingeschat.

Bij deze is het voor mij klaar.... Ik vindt dat je echt te ver gaat hiermee. Hele fb campagne opszetten zo kinderachtig en laag, vooral omdat ik heb geprobeerd je duidelijk te maken dat je het verkeerd zag, maar schijnbaar amuseer je je hiermee.

Een zinnetje wat jij totaal anders opvat, brengt dit allemaal teweeg maar dat je soms een beetje vreemd bent dat wist ik al. Je laat jezelf kennen meid.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

#3499 Lov23, 25 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2013
    Veel plezier mamsie....

Weet je hierom wil ik nooit te innig contact met mensen die je eigenlijk helemaal niet kan. Zo zie je maar hoe iemand echt kan zijn....;) ben er even helemaal klaar mee...
    Stress om een persoon die ik helemaal niet eens ken. Iemand die mij totaal voor lul zet op FB....wat een kinderachtige praktijken...

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lov, wat moeilijk allemaal. Internet is een lastig medium. Getypte woorden kunnen anders overkomen dan ze zijn bedoeld. Ik had een vriendje ooit, die zei altijd let op... het is internet. Dat zegt eigenlijk alles ;) Ik hoop dat jullie het niet te zwaar voor jezelf en elkaar maken, want volgens mij hebben we allemaal het beste met elkaar voor.

Thanx voor de lieve felicitaties, meiden. Ik krijg zo visite, gezellig!

Deel Deze Pagina