De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja Ika dat is t m nu net...ik zei niks verkeerds....echt niet. Alleen dat ze het straks nog drukker krijgt ... Niet met een verkeerde nasmaak of bedoeling. Daarbij heb ik dat geprobeerd uit te leggen tegen haar maar ze luisterd totaal niet en heeft er een eigen versie van gemaakt en geloofd die nu helemaal. Het meest belachelijk is dat ze nu zieltjes probeert te winnen op FB ... Het hele verhaal omdraait en iedereen laat geloven dat haar versie waar is. Niks over gezegd door mij, kan er niet zo goed tegen als iemand de waarheid verdraaid.

En daarbij had ik gezegd tegen haar...laat het zijn het is goed zo. Maar nee schijnbaar moet het groots op FB gezet worden.

Ik vindt het t helemaal niet waard en eerlijk ik sta op het punt om hier weg te gaan van het hele forum. Ik heb er gewoon helemaal geen zin in zoiets...je word gewoon totaal verkeerd begrepen en dan probeer je iemand duidelijk te maken hoe het zit willen ze niet luisteren en nu dit.

Ik vindt het forum superleuk maar het is maar gewoon leuk. Dit gaat me allemaal te ver dit gedoe. Ik ken haar helemaal niet en het neemt al sinds gister mijn tijd in beslag.

Vindt het ook erg rot om jullie hiermee lastig te vallen maar ik kon niet anders aangezien Nadine het nodig vond om het op FB te zetten in haar eigen verzonnen versie.

Dit hele gedoe gaat me zo te ver!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ika heel veel plezier vandaag !!! Geniet ervan!

3. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ow had echt geen idee dat het op jou sloeg.

Zoals jullie waarschijnlijk weten kan ik hier helemaal niets mee. Dat gezeik op internet en vooral het forum. Laat elkaar in hun waarde en maak dingen niet groter dan ze zijn idd. En vooral vecht het niet in het openbaar uit.
    Ik had by haar post geen idee waar het om ging.
    Ik trek geen partij. Ik vind die ruzies idd echt tijd- en energieverspilling
    Ik bemoei me er dus verder niet mee want ik heb wel wat beters te doen moet ik zeggen.
    Lov ik vind het supergezellig jou erbij te hebben! Hoop dus ook dat je in dit topic blijft!
    Hetzelfde geldt voor liefoe. Wat jullie onderling hebben, daar hou ik me buiten. Laat het gaan. Anekdotes. Zon big issue is het idd toch niet? Laat gaan laat gaan.
    Dat is het enige dat ik erover ga zeggen.
    Ik vind jullie allemaal fijn om erbij te hebben.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou jij beschrijft precies hoe ik het ook vindt. Nogmaals ik wilde het er niet meer over hebben maar na de FB actie moest ik dus wel even.

Het is idd zwaar overtrokken en gaat nu een hele soap worden om niks.

Ik wilde weggaan omdat ik gewoonweg geen zin heb in zo'n schoolklasgedrag ... Heb wel wat beters te doen en kom hier voor de gezelligheid, had niet gedacht dit gedoe ervoor terug te krijgen.

Het is t me allemaal niet waard namelijk...kom hier voor de gezelligheid. En nogmaals sorry voor het hele gedoe echt.....ik wilde jullie er iig niet mee lastigvallen. Maar omdat ik zag dat er zo sneaky over gedaan werd moest ik het even melden.

5. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ika gefeliciteerd meid!!!!!

Kwestie fb.....hou ik me graag buiten!

Dokter geweest met de jongste en 1 van haar buisjes is er waarschijnlijk uit dus volgende week naar kno arts....logopedie raade me aan ook haar gehoor te checken, pfff nou hoop ik niet dat ze weer een nieuw buisje moet, ik vind die narcose helemaal niets!
    Maar ja als het helpt dat moet het maar gebeuren!

Manouk meissie ik vergeet je bijna, ik hoop echt met heel m'n hart dat het raak is♥
    Bouwjaar geniet van je vrije dag!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ai losje..... Hier ook even gehad over buisjes omdat de oudste toch wel eens vaker een ontsteking heeft. Alleen al de gedachte dat ze een operatie nodig zou hebben brrrrrrrrr....

Hier maak ik me ook wel wat druk over de ogentest van de jongste bah, hoop dat ze m gewoon goed doet over een tijdje ..

En zeker meis hou jij je erbuiten is het t ook helemaal niet waard.

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    +1

Hier komt zo wat visite, gezellig.

Net gebeld door het ziekenhuis. Ik hoef morgen niet naar de dagbehandeling. Dus niet weer ctg en bloedonderzoek. Alleen een poli afspraak met de gyn. Volgens mij gaan ze nog even afwachten.... Hihi leuk cadeautje zo op mijn verjaardag :p

8. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Mijn mening is dat buisjes echt helpen, het is alleen zo rot dat ze er ook weer uitvallen na een tijd (19 december zaten ze erin)
    Maar ik wil dat ze zich wel goed ontwikkeld (deze leeftijd leren ze het meeste) dus laat het wel weer doen!
    Maar goed eerst maar kijken wat de kno zegt volgende week!
    Oorontsteking had ze dus helemaal niet meer met haar buisjes, nu doet haar oor wel zeer met erin kijken en heel veel oorsmeer.....:(

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah goed nieuws Ika!

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wist niet dat ze eruit konden vallen eigenlijk? Ja ik zou het zeker ook doen, als het nodig is moet het.

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Goedemorgen ,

Joy ,dat zijn hele mooie beelden van je zoontje!
    Hoe voel je je verder nog?

Mgbk ,hoe is het nog met de drukt ,nog hoofdpijn gehad?
    voor de 2 jongste mutsen en dan snel door want de nieuwe BE koning kwam gisteren in de stad waar ik vroeger woonde op bezoek (veel te druk).
    Heb het rustig aan gedaan ,kindjes naar school gedaan met ML ,ff brood gaan halen en een hele hoop tissues want het blijft komen het snot.Een kleine maand geleden dit ook gehad vind er niks aan aangezien ik nu niet de juiste dingen kan nemen ervoor.Ik wacht meestal ook lang genoeg af maar je kent het met een houtenkop rondlopen lang is niet aangenaam.
    Hoop dat je beter kunt gaan slapen!

Parel ,ben het eens met Eda ,zou me ook rot verschieten door die sms!

Mamsie ,hoe is het nu met je hondje ,opnieuw draadjes laten zetten?
    Veel shopplezier ,komen vertellen wat je hebt gevonden hoor!

Losje ,idd.zeer veel respect ik zou het niet kunnen nog een extra job bij hetgene ik nu al doe!
    Ik hoop dat de job en de eventuele collega's zullen meevallen :)
    Ivm.logopedie hier idem helpen met uitspraak letters ,woordjes en dan wat rekenoefenigetjes met meer of minder.Is dat bij u dan ook een 30 minuten?

Lies ,fijn om naar uit te kijken naar de echo ,geloof je het nog niet dat het een meisje zal worden ;)
    Hier nog vaak braken,elke dag ook s'avonds, zelfs gisteren tijdens een gewoon telefoongesprek het gedacht zet me al aan tot kokhalzen.

Ika ,gelukkige verjaardag xxx
    En goed zo dat je waarden in orde zijn en hou ons op de hoogte wat ze gaan afspreken!
    Ika je brengt me op ideeën voor de doeken een mens kan blijven kopen...;)

Bouwjaar ,ja onze kater is er eentje ,hoop maar dat hij niet in het wiegje of schommelstoel zal kruipen (zien we dan wel),alles lijkt dan zo lekker knus.
    Dacht voorheen het spookt boven ,de kastjes zijn met magneetsystemen te sluiten ,ze stonden dan vaak open of op een kier...tot ik de dader vond :D
    Jij ook lekker in de weer met alles ,vind je het echter worden nu?

Dido ,hoe is het met je meisje ??

Lov ,ivm.bolero's anders door iemand laten maken in de kleur dat je wenst?Mocht je iemand kennen die dat kan en wil voor je doen.
    *edit*lees het nu anders een zoeken online voor iemand in de buurt?

Maouks ,doe jullie best ,met je kransje :)
    Ik lees dat je eitje is gesprong ,dus daarvan de pijn ,nu aftellen geblazen!

Lizzie ,van harte ook voor je ventje ,was de taart en lasagne lekker?

Liesje ,Toeter ,Dorianne ,Annelies lang niets meer gehoord alles goed ??!!!

Ivm.gisteren Lov ,je had geen zin om het uit te leggen dus men kan idd.te begrijpen hoe men het wil opvatten .Ik ben een BE dus mijn praat is wel vaker voor jullie uit NL minder goed te verstaan maar ik heb dan ook vaak gezegd vraag het me dan als ik dan eens iets vertelde en men snapt het niet...
    En dan ineens op Fb verwijderen /blokkeren ja wat je maar laag/kinderachtig kunt vinden...
    Want ik heb het druk gehad de hele dag ,niet direct ook niet kunnen antwoorden ,goed kunnen lezen (mijn houtenkop van de sinussen) ,veel berichten/telefoon gehad.
    Daarom ik er ook een ;) smilie achter zette na mijn bericht van s'morgensom te tonen ik ben niet sip of iets anders,
    enja ik /we ga het drukker krijgen dat nemen we erbij maar het is leuk om dat af en toe eens te posten zo weten er vele van waar we meebezig zijn.
    Maar vertellen dat het geen waar is allemaal dan had het uitgelegd heb dit nog nooit voorgehad en als er dan iets was werd het uitgepraat en dan is zoiets wel duidelijk.
    Ik heb je het beste gewenst met je baby ,je gezin ,peins niet dat ik zo een slecht mens ben ,maar ieder het zijn zekers.
    En ik wil geen ruzie stoken ,of wat dan ook ben niet iemand die wrokkig is of wat dan ook ,soms moeilijk uit te leggen en als er iets onduidelijk is hoor ik het wel.

Liefs x

12. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ze heeft dus een opvolging gehad ivm.opmeten gehoor enz.?
    Wat ook zou helpen tegen overvloedig oorsmeer is dit (zie link)
    maar geen idee of het bij pas geplaatste buisjes mag ingedruppeld worden ,alhoewel de onze er nog 1 in heeft steken en het mocht :
    Cerulyx Oordruppels 10 ml online bestellen.

13. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Wat betreft Facebook heeft mgbk het mooi verwoord hoe ik er ook over denk. Ik heb de reactie van Lov op Liefoe niet gezien en toen Liefoe haar bericht plaatste op Facebook dacht ik dat er iets anders aan vooraf was gegaan.
    Ik denk dat jullie beiden het niet slecht bedoelen, maar dat er gewoon sprake is van miscommunicatie. Ik vind het jammer als jullie niet meer op dezelfde voet zouden verder kunnen gaan om zoiets kleins, maar dat laat ik verder aan jullie over. Ik ga geen partij kiezen en jullie zijn hier allebei natuurlijk meer dan welkom:)

Liefoe, nee soms twijfel ik echt of het wel een meisje is. Bij de pretecho was de echoscopiste heel zeker van haar zaak, maar toen was het allemaal nog heel klein (14 weken). Bij de 20 wekenecho wilde ons kindje niet mee werken en toonde ze 1/10 van een seconde even het geslacht, maar die echoscopiste durfde niet met 100% zekerheid te zeggen dat het een meisje is hoewel ze het wel dacht.
    Ik heb dus echt zo'n scenario in mijn hoofd dat we volgende week te horen krijgen dat het toch een jongetje is. Zou eerlijk gezegd wel even iets teleurgesteld zijn, erg he:(
    Hoop dat je kotsneigingen snel voorbij zijn!

Lov, ben je bang dat de ogentest van je jongste niet goed zal zijn dan?

Joy, wauw wat een onwijs mooie beelden van jullie mannetje! Lijkt hij nu op jullie oudste zoon?

Mgbk, volgende week pas de echo maar lief dat je er aan denkt:) Haha jouw humor, ik vind het geweldig:D

Ika, gefeliciteerd:D Hoop dat je een heel fijne dag hebt en wat fijn dat je morgen alleen naar de poli moet.

Lizzie, wat een leuke cadeautjes van R. zijn ouders:) Wanneer heb je ook alweer je sollicitatiegesprek?

Losje, buisjes lijkt me ook geen pretje, maar uiteindelijk is het wel voor een goed doel. Nog gefeliciteerd met je nieuwe baan, echt super voor je! Inderdaad respect dat je in totaal 4 avonden gaat werken naast het huishouden en je kids:)

Manouk, op de goede momenten genaaid dus haha. Hoop zo enorm voor je dat het dit keer raak is!
    Ik ga na mijn verlof definitief terug met mijn uren, van 32 uur naar 24 uur. Mijn man blijft 40 uur werken. Ons kindje gaat 1 dag naar een gastouder, 1 dag komt mijn moeder oppassen en 1 dag gaat ons kindje naar mijn man zijn moeder.

Eda, pfff fulltime werken straks! Hoe regelen jullie het met opvang?

Bouwjaar, geniet van je vrije dag! Heeft je vriend de kleine al kunnen voelen of je buik zien bewegen?

Sorry voor de mensen die ik nog vergeet, geheugen is ook niet alles meer;)

14. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @joy: aah, zo lief!

@ikapika: gelukkige verjaardag!
    ik vond al je bloeddrukwaarden best netjes en geen EW in urine, dus niet direct iets om je zorgen over te maken hé

heb ook een slechte nacht achter de rug, maar als mijn man opstaat, kan ik dan opeens supergoe slapen... vervelend, denk dat ik wat later in bed kruip om dan wat minder te moeten woelen...
    want woelen gaat niet meer zo goed, het is meer voorzichtig rollen...

@lov en lief: zwangerschap en hormonen!!!! zand erover en streep eronder of hoe zeg je dat.... had ook geen idee waarover het ging eigenlijk

daarom reageer ik ook niet op alles en iedereen, want soms kan ik niet overbrengen wat ik juist bedoelen en dan denk ik: laat maar, zie dat het verkeerd geïnterpreteerd wordt! denk dat zoiets hier gebeurd is, gewoon misverstand

15. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Eda, gewoon je man uit bed schoppen en hem ergens anders laten slapen:p Misschien vandaag nog even een dutje doen overdag?

16. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Helaas kun je er op internet niet vanuit gaan dat iemand iets bedoeld zoals jij het leest. Jammer dat zo'n zinnetje zoiets groots kan maken.

Lief ik heb je dat ook laten weten onder je tekst over het hele gebeuren op FB, want ik las het alweer anders dan jij. En dacht meteen Ohjee dadelijk heeft ze ruzie met iemand die het niet zo bedoeld.

Ik ga er verder dan ook niet meer op in lief ;)
    En hoop dat jullie beide hier blijven want is zonde als er mensen weg vallen om deze reden. Vind Lov lief en jij bent lief, maar ben dan wel vriendelijk tegen elkaar.

Ika, gefeliciteerd met je verjaardag maak er een mooie dag van.

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Thanx voor de lieve felicitaties, meiden.

@Lies, pfff die onzekerheid over het geslacht. Hopelijk krijg je volgende week bevestiging dat het echt een meid is. Ik begrijp zeker dat je wat teleurgesteld zou zijn als het ineens anders is. Je hebt toch een beeld in je hoofd.

@Lov, wat een prachtige foto's van jullie zoontje.

@Eda, heel herkenbaar met dat slapen. Het bewegen in bed gaat minder makkelijk. Ik moet ook vaak naar de wc.

Net gezellig visite gehad van een collega met haar kindjes. Ze bracht een hele tas babykleertjes van haar dochter dier ik mocht hebben. Die kan ik de komende dagen lekker uitzoeken :)
    Straks komt er nog een vriendin met haar dochtertje. Leuk hoor, jarig zijn en verlof :)

18. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Ika, ook hier nog van harte!! Gezellig je bezoekjes!

FB, had ook totaal geen idee waar het over ging, nu dus wel en ik hou me er ook buiten.
    Helaas is internet een middel waar niet iedereen elkaar goed kan begrijpen of uitleggen, dus daar houden we het maar op!

Oh Lies wat onzeker zeg! Heb je nog foto;s van de geslachtsbepaling, kunnen we even meespieken?! Heb je al veel roze gekocht?

Ik ga even met de mannen op schoenenjacht, hoop dat we snel slagen, want shoppen met twee boys is niet alles...
    Vanochtend even foto's uitgezocht en besteld. We willen een fotowand maken, dus moest even de leuke eruit zoeken. Wat een klus met zoveel foto's op de computer...

Manouk goed bezig geweest!! En wat heerlijk dat je cyclus beter lijkt te worden!

Nou ik ga de jongens sjorren om mee te gaan, wish me luck, haha!

19. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Oh en Joy, prachtige foto;s van jullie mannetje! Nu kan ik helemaal niet wachten tot volgende week! Ben zo benieuwd of ik iets herken van de jongens!

20. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Ik zeg maar niks over het hele fb gedoe.. hoop dat jullie hier beide gezellig mee blijven kletsen!

Heerlijk Ika, gezellig al die visite. Lief dat je allemaal kleertjes hebt gekregen. Leuk om uit te zoeken :) heel veel plezier nog vandaag!

Losje uuuhlk die vieze vogel op fb. Ik ben dus bang voor vogels.. maar vind ze nog viezer als ze dood zijn.. blghh. Kreeg kokhalsneigingen van je foto haha.
    Knuffel!

Mamsie veel plezier met shoppen vandaag! I love Primark ;)

Lies hoop dat je volgende week zekerheid krijgt over het geslacht! 24 uur werken lijkt mij ook prettig met een kleintje.

Studiedag is alweer afgelopen.. was alleen maar de ochtend haha.

Deel Deze Pagina