Ik heb via FB helemaal niks meegekregen, lees ik te weinig of t was misschien in een besloten groep. Jammer, dit soort geneuzel. Nadeel van typwerk blijft dat je de nuance soms niet kan meegeven of dat iemand t soms heel anders oppikt dan bedoelt. @ika Yeaah fijn dat t niet hoeft. Toch een teken dat t goed gaat @losje hmm narcose bij je kind.. Neh kan me voorstellen dat je dat niks vind. Hier alles ok bij de vk. 30 okt groeiecho+placenta loctie bekijken Zette t in de gezamelijke google-agenda, maakt nog foutje wat gewijzigd moest. VL krijgt daar dus allemaal mailtjes over en belde vervolgens of t wel goed ging allemaal. Lief Maar als r wat mis is bel ik direct Daarna nog dimmer gehaald (gvd dure krengen) voor op de bebe kamer. Straks de lamp es installeren. Gordijnen.... moeders kwam lunchen en vond t niet storend maar aangezien ze echt 2 cm korter zijn dan besteld gaan we wsl toch terug donderdag. Leggen ze de zoom maar een stukkie uit. @Manouk zal weer hard voor je duimen!! @mamsie zitten de hechtingen bij je hond er al weer in. Hoe gaat t nu?
Lief weer ga je je eigen verhaal ervan maken en daar ben ik niet van gediend. Ik heb je idd verwijdert want met zo'n vreemde mensen zoals jij wil ik niks te maken hebben. En dan ga je doodleuk verder praten over bolero's? Zoals jij mij aangegaan bent over een dom zinnetje...zoals jij een hele hype erover maakt op FB is gewoon belachelijk en kinderachtig. Ik ben gewoon helemaal klaar met jou. Voor nu ben ik even helemaal klaar met het forum ....
Ohh.. dames. Ik heb het wel gelezen lov en lief. En dit is echt jammer dat dit nu gebeurt. Ikzelf vond helemaal niks mis met lov haar zin. Maar goed toch is het heleaas fout aangekomen. Erg jammer allemaal. Ika. Lang zal je leven. Lang zal je leven. Lang zal je leven in de gloria! Doe ff vor je zingen. Sorry dat het vals is. Gefeliciteerd en geniet lekker van je dag!! Bouwjaar. Mooi dat alles goed is met de kleine. En zou ook terug gaan met je gordijnen. Zeker omdat het je nu eigenlijk al stoort. Hier. De chocolaterie heeft gebelt om de afspraak te verzetten naar morgen. Ik ben helemaal zenuwachtig. En wat ga ik aan trekken. Hahahha Ik ga alles maar al vast klaar leggen. En me wat inlezen in het bedrijf en hoe ik er naar toe moet rijden.. Zo zenuwachtig....... ahhhhh
Bouwjaar fijn dat alles weer goed is met jullie kleine! Ik zou wat lizzie al zegt ook terug gaan als je je nu al stoort word dat alleen maar eerger denk ik!
Bouwjaar ,zat de placenta vorig keer nog niet ok? Wij hadden ook een dimmer vroeger waar we woonden makkelijk en leuk maar duur ja. Er moet echt niemand wegblijven !! Ik wil gewoon fijn blijven praten ik kom al op veel topics niet meer omdat ik het gewoonweg anders niet kan bij houden. Als je wil dat liever niet dat ik op je reageer ,dan bestaat er dacht ik een negeerknop ,wil ik iets goed zeggen is het niet goed en omgekeerd. Ik ga mij niet bezig houden met geruzie ,is niet goed voor niemand niet voor je lichaam of de baby dus. Focus je nu op de leuke vooruitzichten naar de toekomst toe!
tegen hoe laat moet je er zijn? En weet je per direct al iets of moet je op een brief/telefoon wachten ? Ben benieuwd of het goed is gegaan bij de kinderen , ze doen voor de 1e x mee met veldlopen, ons meisje wilde eerst mee naar huis om te eten ,volledig de kluts kwijt. Vanmorgen had ze wat rugpijn ,die virusjes gaan weer goed de ronde dus in de klasjes. Er waren medailles ,waardebonnen van speelgoedwinkel enz.te winnen
Lizzie, oh snap zo goed dat je zenuwachtig bent! Ik ben ook altijd erg van het voorbereiden, geeft me een klein beetje rust. Heeeeel veel succes alvast morgen en hopelijk hou je je zenuwen een beetje in bedwang MamsieM, hoe was je dagje winkelen? Hoe is het met jullie hondje? Bouwjaar, logisch dat je terug gaat met de gordijnen. Ik zou me daar ook enorm aan storen en dan kan het maar beter gewoon goed zijn. Fijn dat de controle goed was Is dat standaard bij jullie, een groei-echo en placentalocalisatie? Ik verwacht dat ik dat niet krijg, ben nieuwsgierig of er bij jou een reden voor is of gewoon standaard. Met welke frequentie moet jij nu naar de verloskundige? Liefoe, hopelijk hebben je kinderen het leuk MamavanDJ en anderen die gereageerd hebben op het feit dat het niet 100% zeker is dat we een meisje krijgen: ik heb een tijd geleden na de pretecho een topic geopend 'Geslacht echt zeker?'. Daarin staan 4 foto's. Ika, klinkt heel fijn om jarig te zijn in je verlof Ik moet op mijn verjaardag gewoon werken, vind dat toch altijd een beetje jammer.
@lizzie spannend maar als je de baan echt leuk vind spat t enthousiasme er vast wel vanaf. Alvast heeeeel succes, ik ga voor je duimen Groei echo is volgens mij niet standaard maar dat was omdat bij de 20 wk echo de hoofdomtrek <<p5 zat en als conclusie stond er biometrie vervolgen. De placenta lag laag en beetje dicht bij de bm-mond, vandaar dat tt ff gecheckt moet. Want als de placenta voor de bm-mond komt te liggen heeft iets te maken met bevallen heb ik gelezen. Volgende afspraak is nog over 4 wk en daarna iets sneller terug. Me ook alvast aangebeld voor de info-avond bevallen op 25/11. Bv-avond moet ik via ggd opgeven.
Goedemiddag allemaal! Net controle gehad bij de vk. Alles was weer goed. Gister avond lag ons mannetje nog in stuit en vandaag bleek hij te zijn gedraaid en lag hij met zijn gezichtje in mijn bekken. Hij weegt nu 1394 gram @ Iedereen, bedankt voor jullie reacties op mijn echo foto's! @ Manouk, nu weer op het wachtbankje! Hopelijk is je LF nu wat langer en sowieso gaat we voor 2 mooie streepjes @ Lov en Lief, ik heb niet het hele verhaal meegekregen, omdat ik niet kan zien wat er op fb allemaal gaande is... maar heel erg jammer! Ook jammer dat dit allemaal openbaar moet en jullie er niet privé samen uit kunnen komen. En vooral, als het dus waarschijnlijk om een miscommunicatie gaat. Ik hoop dat jullie wel allebei nog blijven kletsen hier en het achter jullie kunnen laten Misschien niet nu meteen, maar dat het over een paar dagen weer gezakt is de frustratie. @ Ikapika, gefeliciteerd met je verjaardag! @ Lies, op de foto rechtsboven lijkt hij erg op Dilan maar op de foto linksboven lijkt hij weer op Demi, het is denk ik een mix van beide... dus ben nu helemaal nieuwsgierig naar hem hihi. @ MamavanDJ, ja deze echo was echt zo mooi! Vond het dit keer dus echt wel het geld waard. Moet eerlijk zeggen dat ik dat bij Dilan niet zo vond, maarja daarom hadden we nu ook een ander echobureau gekozen. Wanneer gaan jullie spieken? @ Bouwjaar, mij zou dat ook storen hoor als de gordijnen niet zo hangen als je wil... daar blijf je dan toch tegenaan kijken. Kun je inderdaad beter nu goed doen. En fijn dat alles goed was bij de VK. Volgens mij verschilt dat nogal per vk of een groeiecho standaard is. Bij ons in ieder geval wel en bij mijn vorige verloskundige ook. Alleen kreeg ik toen bij Dilan pas een groeiecho bij 37 weken. Dit keer heb ik m vandaag gehad bij de vk, maar krijg bij 32 weken nog een GUO bij de gyn.
Lief je zegt het allemaal wel zo leuk maar je daagt me wel constant uit. Nu ook weer die opwerkingen...geen ruzie maken tja dan moet je niet beginnen he meid. Wie zet al die dingen op FB jij toch? Ik vroeg om het hierbij te laten en elkaar gewoon met rust te laten, nee daarna moet jij zo nodig een belachelijk stuk op FB zetten. Dus nu niet schijnheilig doen. Heb herhaaldelijk uitgelegd hoe het zat maar je luisterd niet want je maakt liever ruzie prima toch. Ik wil gewoon niks meer met je te maken hebben. Dus je kan reageren zoveel als je wilt ik ben volledig klaar met je, je bent een beetje freaky hoe jij je gedraagt. Zo nu ga ik er echt niks meer over zeggen, ik vindt dat het allemaal veel te ver gaat en het is t helemaal niet waard ... Het gaat nergens maar dan ook nergens over. Zo nu terug naar het topic dat altijd zo gezellig was. Lizzie gaat vast helemaal goedkomen meid Doe jij nooit taartjes maken voor verjaardagen enz.? Dat is tegenwoordig toch ook helemaal in he..? Wilde eigenlijk ook iets zelf maken, nou ja manlief dan maar weet niet of ik het ga redden. Zondag houden we de verjaardagen van de meiden namelijk. Groeiecho volgens mij verschilt dat idd nogal. Ik had m wel bij de tweede.... Wil m nu ook wel eigenlijk Iemand vroeg nog of ik me zorgen maakte over die ogentest van de jongste, tja ik ben dus idd een beetje bang dat ze de vorige keer echt niks zag ze zei ook, ik zie het niet. Nu is een bril niet erg maar ja liever niet. Pffffff hier net boodschappen gedaan....soms zo'n gedoe. En nieuwe schoenen gekocht altijd leuk ik droeg nu schoenen met een hakje maar dat doet nu te veel pijn. Nu heb ik platte leuke schoenen gekocht. Deze leuk toch
Ik reageer vanavond ergens uitgebreid. Heb de hele beneden verdieping gepoetst inclusief mijn man zijn terrarium (waar ik bijna bij moest kotsen, stink beest is ze. Mijn leguaan zit nog los en stinkt niet zo). En de was weg gewerkt. Nu wachten dat de vaatwasser klaar is en dan weer richting manlief om spullen op te halen. Heb geen voeten meer van al dat lopen. Maar wat ik eigenlijk kwam melden is dat ons pareltje het prima doet! Is wel eigenwijs en schopte telkens tegen de doptone. Mijn baarmoeder ligt heel hoog boven gemiddeld maar dat was niet erg. En ze houd wel de stuitligging in haar achterhoofd.
Hahahah las even snel....en je man gewassen Doe rustig aan he meid! Super dat alles goed was.......! Dus je kindje ligt in stuit nu.?
Ohoh dames.. denk dat het beter is dat er vanaf nu idd niks meer over gezegd wordt. Lov leuke schoenen, ik heb gisteren nieuwe schoenen via internet besteld. Zwarte laarsjes. Hoop dat ze snel bezorgd worden Joy en parel fijn dat alles goed was met jullie kleintjes! Lizzie spannend je gesprek morgen, ik ben ook altijd heel nerveus van te voren. Duim alvast heeel hard voor je!! Hier een beetje opgeruimd in huis en boodschapjes gedaan. Straks eten maken en vanavond lekker relaxen.
@joy en parel fijn dat alles goed is. Lekker. Hier zojuist een mutsen actie: ga ik grasmaaien, alles opgeruimd.. Zie ik dat ik een stukje vergeten ben. Haha wat een sukkel. Nouja geen zin meer om de maaier te pakken. Zojuist meisje ad deur voor kinderpostzegels. (of kaarten en tegenwoordig zelfs pleisters) Ik koop altijd maar iets, vond t zelf altijd verschrikkelijk dat leuren langs de deuren.
Hahah bouwjaar hoe doe je dat dan een stukje vergeten hahaha. Ach je bent zwanger he dan mag je dat Manouks waar had je ze besteld? Ja sorry voor het weer reageren maar kan niet zo tegen schijnheilig doen. Maar ik vindt ook dat er nu echt wel genoeg gezegd is. Ik heb ze nu dus aan maar ze doen pijn .... Moet ze even uitlopen.
@lov ons grasveld is geen vierkant. Dus t zijstukje achter de rozen vergeten. Trouwens leuke schoenen!
Bouwjaar haha slimpie! Lov ik heb ze bij de h&m besteld. Ook nog een spijkerbroek en een trui. Ik denk dat ik het zaterdag binnen krijg. Waar heb jij je laarsjes gekocht? Oeh jammer dat ze nu pijn doen, hopelijk heb je ze snel een beetje uitgelopen.