De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Zo even voor Pampus op de bank. Toch wat bezoekjes gehad vanmiddag, erg gezellig, maar ook vermoeiend hihi.

@Lizzie, wat spannend van die baan. Ik duim voor je!!

@Bouwjaar, hihi ik kan me voorstellen dat je geen zin meer hebt om nogmaals dat ding te pakken. Ik moest ook erg lachen om die acties van jouw kat trouwens :D
    Begrijp ik goed dat het hoofdje net onder de p5 lijn zit? Dat is bij mij ook. De echoscopiste zegt dat meisjes vaak een kleiner hoofd hebben. Dus wie weet heb jij wel gelijk dat je denkt dat het een meid is ;)

@Lov, mooie schoenen. Ik draag nu ook alleen plat. Ik heb na de 20 weken de hakken in de kast gezet ;)

@Manouk, gelukkig de studiedag weer voorbij ;) Ik werk altijd liever dan dat ik studiedag heb ;)

@Parel, wat fijn dat je pareltje het zo goed doet! Wat een klus met schoonmaken. Lekker even uitpuffen hoor.

@Losje, respect hoor vier avonden werken! Ik ben benieuwd hoe de baan je bevalt. Hopelijk gezellig met veel leuke collega's!

@Liefoe, jullie kregen toch een katje? Wanneer mag die komen?

@MvDJ, was de schoenen jacht geslaagd?

2. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Lov deze heb ik besteld :) :
    Ze lijken zo een beetje truttig maar draag ze met een stoere jeans en er zitten kleine steentjes/studs voor bij de zool.

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Die zijn ook leuk, Manouk! Lekker stoer.

4. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lief ik hooo dat je kids het leuke hebben gehad...en wat gewonnen hebben natuurlijk!

Manouk en lov leuke schoenen dames!

Ook fijn om te horen dat alle beebs het weer goed doen, lekker jullie mama's blijven schoppen!

Hier naar de eerste voetbaltraining geweest van de oudste, ze heb al schoenen gekrgen van een vriendje!
    Nu nog een outfitje hihihi van ajax uiteraard!
    Ze vind het leuk!

Ml is nog steeds aan het werk, pfff al vanaf 04:30 weg, dus zo maar patatjes halen met de kids!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah op die manier bouwjaar :D ach ja kan gebeuren toch.

Manouks h&m duurt altijd lang he met bezorgen...bestel vaker voor de kids daar. ;)
    Mijn voeten zijn ook altijd dikker als ik zwanger ben....ook iet handig hahah

Leuke schoenen Manouks!

Ika thx ja ik nu dus ook....niet te doen meer..

Losje stoere meid!

6. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lov. Leuke schoenen. Ik moet ook nog o jaagt naar bruine laarzen. Maar dan met hak. :p Ik loop bijna altijd op hakken. Behalve als ik werk.

parel. Jeetje, das al een hoop werk. Nu ff relaxen en genieten van het schone huis.
    Toppie dat de kleine het goed doet. Jij weet ook niet wat je krijgt toch/

Bouwjaar. Ik heb geen idee wat p5 en zo betekend maar misschien heeft Ika dan wel gelijk en is je gevoel juist. :p
    Wil je het nog steeds niet weten?
    Ik koop dit jaar niks van de kinderpostzegels. Ik gebruik het nooit. Tja voor kerstkaarten maar dat doe ik dit jaar niet.
    Heb de kaarten van afgelopen 2 jaar nog en postzegels ook :p

Joy. Had jij niet zo'n gendertest gedaan? Zei de test toen ook een jongen. Moest er nu ff aan denken.
    En ga je een gesprek aan met je baas of kijk je het nog even aan.

Losje. Wat leuk dat je meisje gaat voetballen. ( heb ik vroeger ook gedaan) Alleen deed ik dat met een PSVshirt :p hahaha

Thanks dames voor al het succes wensen. Ik ben echt benieuwd. net ff opgezocht hoe lang het rijden is. En waar ik precies met zijn.

7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    manouk leuke schoenen. de spikes maakt ze extra stoer. Idd gaaf met een stoere jeans!

8. mgbk

mgbk Niet meer actief

Dames met goede echos en controle, supernieuws weer.

Lizzie spannend! Ik zal mn duimen weer trainen vanavond. Klinkt goed iig. Nu hopen op leuke mensen en een positief gesprek.

Manouk en Lov lekker geshopt! Manouk geniet van je vrije avond.

Mamadj is het gelukt met de heren??

Bouwjaar goed bezig ;)

Eda gewoon reageren op wat je wilt en op welke manier hoor. Het gaat op deze keer na altijd goed toch? Hou je niet in. Kom je je vrije dagen beetje door?

Losje wat een stoere meid, op voetbal. Gaaf! Hoop dat ml snel thuis is, lange dag zo voor hem. Feli met je nieuwe baan.

Lief de kids zullen wel moe terug gekomen zijn?

Heb ff uurtje geslapen na het werk. Had bedacht om spontaan uit eten te gaan. Even vergeten dat woensdag die stomme voetbaltraining is. Zucht, daar ging mn idee. Ff kijken of ik ne vriendin ga of lekker op de bank kruip

9. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Jammer dat je plannetje niet doorgaat, lekker dat je even een uurtje hebt bijgeslapen!

Hier is ml nog nergens te bekennen....ik hoop dat ie de rest van de week niet zo lang aan het werk is anders word het weinig naaien;):D

10. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

#3550 Liefoe, 25 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2013
    Ivm.schoenen ,ze zijn mooi !
    Ik heb onlangs cowboy laarzen doorverkocht.
    Hij heeft te erge zweetvoeten jammer ,geox vald mee maar in combinatie met steunzolen ook nogeens niet makkelijk voor hem.

De kinderen hebben goed gelopen (niets gewonnen alhoewel onze dochter met een veiligheidsarmbandje afkwam) ,
    ze zijn wel DOOD op ,
    goed gewassen en liggen langs me.

Bouwjaar is wel leuk zo extra controles ,kun je vaak spieken!

Mgbk ,waar had je zin in om te gaan uit eten?
    Jammer ,hier ook niks deze week door de uren van ML.zit ook s'avonds tot nacht alleen.

Ivm.katertje ,die is nu 6 weken ,doet het goed is speels ,zelfstandig en zou al een brokje durven eten.
    Rond 12-13 weken mogen ze overkomen dacht ik ,dus ergens herfstvakantie (BE)eind oktober /begin november).
    Ben wel zeer benieuwd hoe onze kater erop zal reageren ,de kindjes en hopelijk dit x eentje dat wel bij mij komt knuffelen ipv.die we nu hebben wegrennen ;)

Dit is de onze bij ml s'avonds (ben ik best jaloers op :) )
    Bekijk bijlage 351649

ga aan de pompoensoep en mijn spagettiesaus beginnen voor in te maken (invriezen hoe jullie het noemen).

11. mgbk

mgbk Niet meer actief

Aah wat een schatje liefoe!

Lizzie hoe lang is vietnam rijden?

Lies haha solly ik had de klok horen luiden, maar was de klepel ff kwijt.

Is ml al boven water losje?

En idd ik had ineens zin om romantisch uit eten te gaan. Beetje impulsief soms... Ff vergeten dat het woensdag is. Stom.

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    P5 = het vijfde percentiel. Onder de p5 wil dus zeggen dat op dat moment de hoofdomtrek van onze Frummel bij de kleinste 5% hoorde. P50 is gelijk aan het gemiddelde (bij een normale verdeling)

En nee we willen t nog steeds niet weten :)

@ika had jij nog een groeiecho gehad, weet t ff niet meer.

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @mgbk en nog naar vriendin geweest of bank hangen

@losje ml inmiddels thuis mag ik hopen

@lief leuk als katten bij je liggen maar krijg dan altijd t gevoel dat ik niet meer mag bewegen

14. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Bouwjaar, ik heb ook een groeiecho gehad. Bij mij was het hoofdje ook kleiner bij de 20 weken, maar niet bij p5 (net even op de papieren gekeken). Met 31 weken zat het net onder de p50 lijn. Bij mijn vk is een groeiecho standaard.

@Liefoe, wat een schatje die kat. Nog even en dan mag het katertje ook bij jullie.

@Losje, wat leuk je meid op voetbal. Super in Ajax outfit ;)

Hier vanavond lekker gegeten. Manlief had zelf pasta gemaakt. Dan mag hij nu de KNVB beker kijken ;)

15. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nee ml nog nergens te bekennen:(:$

16. mgbk

mgbk Niet meer actief

Kun je m ook niet telefonisch bereiken??

Haha Ika sluiten jullie ook altijd een compromis rond het voetbal? :)
    De voor hem belangrijkste wedstrijden kijken vind ik prima maar er hoeft niet hele dagen voetbal op te staan. Ik gooi vaak het koken of lopen met de hond in de strijd ;)

Ik vind het heerlijk als beide katten bij me liggen met de hond aan mn voeten.

Nee bouwjaar mn kop knalt uit elkaar en vriendin is werken dus ik blijf lekker vd tv hangen.

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @losje ohw wat ongezellig :(

@mgbk oh bah van je hoofd, hopelijk trekt snel weg

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Mgbk, M mag altijd Ajax kijken, maar niet de hele zondag eredivisie live ;) ik word daar zo narrig van hihi.
    Sterkte met de hoofdpijn :(

Ik ga zo eens die kleertjes uitzoeken die ik van die collega heb gehad :)

19. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @mamavandj: ik herken dat zoveel foto's hebben en dan super veel werk hebben om te sorteren en die paar goeie uit te zoeken om af te drukken...

Is het shoppen gelukt?

@manouk: ik duim mee dat het deze keer raak is meid!!! antwoord binnen 2 weken hé

@lizzie: succes voor morgen, komt goed hoor, wordt het niets, heb je toch het solliciteren geoefend en hebben ze toch een indruk van je

@parel: super dat alles goed gaat. Je draagt dus ook hoog, nog geen pijn net onder de ribben (ik wel namelijk sinds een week of 3-4)

@mgbk: weet wel dat ik op alles mag reageren, maar soms hoeft het ook niet vind ik, als anderen al precies hetzelfde zeggen bvb, hoef ik dat niet nog eens te herhalen...
    vrije dagen tot nu toe niet verveeld hoor: vandaag achter onze enveloppen, als ik dan de juiste stift of stylo heb kan ik stilletjesaan beginnen de adressen schrijven, dan boodschappen gedaan en mijn moeder is langs gekomen en vandaag zijn ze ook eindelijk aan ons afsluiting begonnen!!! nog maar een kleine helft gedaan, maar verandert al veel, eindelijk geen inkijk meer, joepie!
    alleen nog die opkuis (aarde) maar die is niet voor mij!
    ik moet nog autokeuring inplannen... misschien morgen

ik zit bij p22 - 23 denk ik, dus over het algemeen onder gemiddeld, maar ja, ben zelf ook maar 1,58 m dus ja

@losje: balen dat je ventje maar zo laat thuis komt...

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Eda, in elk geval zorgen voor wat kleine maatjes kleding. Ons kindje wordt een combi van kleine mama, 1.60m, en lange papa, 1.90m :)

Deel Deze Pagina