Jawel mgbk ik kon hem wel bereiken hoor, hij is nu thuis. Hij had een beetje last van z'n voeten....gek na 16 uur werken Ik heb hem gelijk naar de douche verwezen want ik kreeg ook een beetje last van zijn voeten
Hahahahaha nee in bed tv kijken... Ik hoop dat ik vannacht beter slaap, en niet elk uur op de klok zie:x
Losje haha geweldig verwoord Zou je niet goed slapen na zo'n lange ,zware dag beiden? Anders mekaar wat knuffelen (niet het vrijen e) dat jullie relaxed inslaap vallen Ivm.die P-curven ,geen idee dat is iets wat de mijne dan niet zegt of opmeet? Hier was het 767 gram op 24 weken ,grootte eerlijk gezegd geen idee! Mgbk ,wij deden dat vroeger eens in een wok-cafè maar die hebben ze onlangs gesloten na 10 jaar ,jammer want we hebben daar leuke herinneringen aan (vieren huwelijksverjaardagen ,aankondingen van onze toen twinzws bij de jongste zoon,...). Bouwjaar ,bij jou komen de poezen dan graag liggen ondanks je buikje? Hier dus niet mis het soms maar merk dat de onze meer op men man gericht is terwijl die er in't begin zelf niks van moest hebben Ivm.kleertjes ,Mamsie wat is je BUIT geworden ??? Hier nog een hoop 2e handsjes binnengekregen ,soms denk ik als er geen etiket aan zou hangen dat het niet gedragen werd. Zelfs ML is er meer en meer voor te vinden ,eerst was het van gek dat doe of koop je toch niet maar nu ,hij ziet hoeveel ik me al heb uitgespaard! Ben happy ,morgen kunnen we smikkelen van mijn pompoensoepje met balletjes en verse spaghettiesaus. Wat zijn jullie plannen ?
Hihihi lief hij slaapt al.....ik nog even tv kijken Zelf hou ik niet van pompoen, maar geniet ervan meid!
Oh zie doodmoe dus! Pompoen met wortel ,prei ,ui ,aardappel ,knolselder ,kipboulionblokjes kende het ook niet tot ik het eens maakte en heeft een rijke smaak vind ik. Welke soep lust jij dan graag?
Lov, bij de 20 weken lag kleintje in stuit, dat wist ik al, maar ik voel het meeste beweging onderin dus zij vermoed dat het nog steeds in stuit ligt, ze gaat dit nu in de gaten houden Leuke schoenen heb je gekocht Joy wat fijn dat het goed gaat met je kleintje Lizzie, wat spannend morgen, komt wel goed Wij weten idd niet wat het gaat worden. Haha, ben toen alles beneden klaar was en de was gehangen naar project gelopen, waar manlief bezig was. Bouwjaar, haha vriendin van me is niet zwanger en slaat stukken gras over, dus is geen zonde Ika, op zich het schoonmaken valt mee, maar vooral dat terrarium, dat beest meurt echt soms, dus me eten kwam er bijna weer uit Maar beneden alles schoon, nu morgen boven even alles schoonmaken Losje, hij is wel heel lang van huis Maar fijn dat hij er nu is enne wel fijn dat die voeten snel de douche in konden Eda, me ribben nog niet echt, maar krijg wel raken klappen op ingewanden. VK zei dat dit wel kan kloppen met zo'n hoge BM en ze zegt dat die hoge BM ook mijn misselijkheid van de eerste weken kan verklaren (dat deze zo hevig waren)
Eet smakelijk lief. En fijn toch dat je her en der kleertjes kunt verzamelen? Ika alles uitgezocht qua gekregen kleren? Losje Truste en hoop op een goede nacht. Lov nog geslaagd voor de meiden? Ik moet morgen weer werken. Wat een feest.
Hier zijn de katten erg aanhankelijk. Als ze niet op schoot liggen, dan kruipen ze wel tegen me aan. @Mgbk, yep alle kleertjes gesorteerd op maat. Morgen maar eens gaan wassen. Zitten erg leuke dingetjes bij o.a. van Noppies, Koeka en Lief. Ik duik me nestje in. Weltruste!
hoi meiden, even snel voor ik m'n bedje induik! Iedereen geslaagd met shoppen? Wij wel. Beide zulk soort laarsje. Lov en Manouk, ook leuke shoes! Nu ik nog... Trusten allemaal!
Parel ik voelde ook onderin van alles maar hij lag toch nu goed weet da hij nog alle kanten op kan maar was wel gerustgesteld ... Voel m ook vaak draaien in de buik. Mgbk nee nog niet geweest vandaag zijn we kinderloos en gaan we weer wat klussen ... Mamavandj die zijn ook super!!!
Lov kindje draait heel veel. Alleen in de avond en ochtend ligt het echt met de voetjes beneden en de VK vond het belangrijk in de gaten te houden. Ze zegt kindje draait nog veel maar omdat je in de avond en de vroege ochtend het veel beneden voelt kan het een voorkeurshouding zijn. Weet dat het nog draait maar wel fijn dat ze het in de gaten houden. Mijn beide nichtjes zijn met behulp van ks geboren ivm stuit MmvnDJ, leuke schoentjes. Mgbk, hihi ja begint nu te komen maar mag nog veel meer zijn Vandaag boven poetsen en straks naar me oppas kinderen. Me vervelen want ze zijn oud genoeg en gaan meteen huiswerk maken als ze thuis komen. Gelukkig nog maar een maand of 2,5 en dan stoppen we er mee. Merk dat nu veel tijd en energie in het bedrijf gaat zitten en dat is het belangrijkste
Oh ja kun je dan spreken van een voorkeurshouding....hmmmmm nou ik wil toch geen kzsnede hoor dus laat m maar draaien hahaha, maar aangezien het de derde zwschap (nou ja 4de) is heeft hij veel plek daarbinnen Alleen maar goed dat jullie het zo druk hebben.....hier ook en is toch altijd fijn
De grijze wil gewoon in mijn haar roeren, kwijlen, trappelen en heeft lak aan waar ze op stapt/springt. Buik, borsten, schaambeen..je kan er op staan toch? (soms: au) De zwarte is een benen-fetisjist. Die ligt daar t liefste op. En dan bij voorkeur als je op de bank zit met je voeten op tafel en dan precies boven op je knie-schijven. Daar krijg ik van die doorgeknakte benen van. @mgbk werk ze vandaag. Wat is iedereen op schoenen-kooptocht @mmvdj nice @parel Maar tijdens t oppassen beetje rust is goed voor je wellicht
Morgen iedereen, Goed geslapen? Hier vanmorgen al gebeld naar mijn endocr. om te zien wat hij van mijn glucose waarden vond. De ochtend is hoog altijd 103/108/max.109 , Nog 1 week aanzien is die dan nog hoog zal ik s'avonds insuline moeten gaan inspuiten. Ik vroeg ook of dan de baby in de couveuse moest en hij zei van wel , ben er ff niet goed van doet me denken aan de geboorte van ons 1e kindje die er toen in lag omdat zijn ductus noet goed afsloot. Ik weet ook dat alles moet gedaan worden EN dat er ergere dingen bestaan,zeker dat ons meisje geen hypo doet en de gevaren eraan maar had me de laatste x anders voorgesteld. Ipv.lekker bij mama in zo'n ding apart liggen Liefs x
Parel , idd een goed team zoals ze zeggen! Bouwjaar, lol gekke katten Mamsie , zo'n laarsjes had de dochter op de aard vorig jaar van kippig ofzo iets? Ik krijg soms de melding niet door van emails gek toch...
Lief. Das wel balen als dat zou moeten maar alles voor de kleine haar gezondheid toch?? Je kunt haar nog zo veel knuffelen. Lov. Succes met klussen. Parel. Succes met oppassen!! Wel je rust nemen en als het niet gaat moet er maar door de puders een oplossing gezocht worden. Hier. Ben nu bij de chocolatetie. Iets te vroeg dus wacht ff in de auto. Ik wordt gewoon nerveus terwijl het thuis nog wel mee viel. Ahhhh ik ben benieuwd.. Fijne dag allemaal.