De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mgbk

mgbk Niet meer actief

Eda werk ze meis. Denk een beetje aan jezelf. Je nuchterheid siert je. Gelukkig nog maar paar uurtjes vandaag.

Losje heb je al een hoop gespierde mannen om je heen.? Zijn ze al begonnen?

2. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hahahahahahahahaha ja maar er is er maar 1 in mijn smaak!:D
    Dat is dan wel gelijk de grootste:p

3. mgbk

mgbk Niet meer actief

Whaha en hebt ie als slagroom op de taart ook nog s lekkere billen?
    Heb jij ff geluk!

Manouk hoe is het nu met je? Ga je vandaag wat leuks doen of had je dat al geschreven? Was ik jou en Eda gewoon vergeten te noemen...solly!

4. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ja en hij ligt elke avond bij mij in bed:D

5. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Goedemorgen! Gister niet echt puf gehad om te reageren, wordt je toch best moe van zo'n vakantie!

Manouk, ik begrijp dat jullie de stap hebben gemaakt... heftig hoor! Heb je al een eerste afspraak staan? En wat gaan ze doen in eerste instantie?

Dido, gezellig je nichtje op bezoek! Vind dat je het super hebt aangepakt als mama in spé! En gezellig zo'n vroege babbelaar! Hoe oud is ze? Jij vroeg of Plaswijck leuk is. Is erg leuk. Niet te groot, van alles wat. Binnen en buitenspeeltuin, kinderboerderij, spelen met water. Rijdt een leuk treintje om het hele park eens te zien. Wij zijn daar toen met de oudste een keer geweest toen hij een jaar of 3 was, maar nu is het denk ik ook nog leuk. En betaalbaar!
    Snap je welhoor dat je je jezelf een beetje beschermt tegen teleurstelling. Hoop natuurlijk voor je dat het wél raak is!

Losje, spannende dag! Is niet niks hoor, een paar boompjes uit je tuin halen! Zorg jij maar goed voor de mannen vandaag!

Lizzie, rare dag vandaag... succes met je laatste werkdag. Zal een raar afscheid zijn.

Eda, vind jou ook een topper meid! Hoe goed je het allemaal aanpakt met werk enz. Zal best vermoeiend zijn. Gelukkig heb je komende week een break tussendoor!

Mgbk, heb ik bij jou nog iets gemist? Cyclus inmiddels weer een beetje normaal met normale ongi? Over 2 weken NOD toch ongeveer? Las wel dat je er weer positief in staat, fijn!

Ga even verder in de club.

6. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Losje, vroeg op zeg. Haha wie weet heeft hij onbewuste nesteldrang. Echt de mijne wil nu op eens alles in eens aanpakken en moest liever gisteren dan vandaag af haha...
    Zag dat je dametje woord heeft gehouden, wel eens waar na het slapen, maar ze is aan het kleuren of was vanmorgen.

Dido, haha ja idd stoere mannen nesteldrang, ik vind het prima als alles voor januari maar klaar is wat hij wil doen...

Liefoe, ach ja mens is er nu vanaf en op eens is het heel gemoedelijk dus dat is wel heel fijn.
    Enne ja de mijne uit zich zelf, hij wil dat NU doen... Ach ja Prima hou hem niet tegen ;)

Lizzie, sterkte met je laatste werkdag

MGBK, ik denk wel dat hij het dan al lang af heeft, hij is al flink aan de slag. En baby kamer heeft hij totaal gerenoveerd in 3 dagen haha, dus dit moet ook wel lukken...

Eda, haha ja soms moet ik wel met hem lachen, hij is ook echt helemaal op de baby gericht, want als hij dat allemaal niet doet is het niet veilig genoeg voor de baby en dat kan niet. Voor ons niet zo erg, maar wel als we met baby lopen ;)
    Je bent een harde werken, neem wel genoeg rust het lieverd...

7. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Eda wij hebben sowieso altijd wel regelmatig sex zodra de ongesteldheid over is en meestal vanaf dag 10-12 om de dag ongv. Dus we kunnen mijn ei in principe niet missen. In het ziekenhuis zullen we pas helemaal zeker weten wanneer mijn eisprong is maar ik heb altijd duidelijk een temperatuur voor de eisprong en een temperatuur na de eisprong. Ik denk dus niet dat ik er naast zit in combinatie met de symptomen. Daarnaast is het dan ook raar dat mijn cyclus elke maand zo'n 3 dagen korter wordt. Bedankt voor je ervaring.
    Je bent idd flink veel aan het werk. Knap hoor dat je dat nog zo goed volhoud!

Losje succes vandaag met de bomen! Verzorg jij die kerels maar lekker ;)

Mamdj fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad! Logisch dat je moe bent zo'n eerste dag.

Dido haha vroeg weer uit bed dus. Dat word voor mij echt wennen als er ooit een kleintje komt, ik hou van uitslapen en lekker rustig aan doen 's ochtends. Veel plezier vandaag!

Lizzie sterkte vandaag met je laatste werkdag. Zal een rare dag voor je zijn.

Parel fijn dat je man zo'n nesteldrang heeft! Haha.. de mijne is niet zo handig dus ik doe meestal alle klusjes in huis. Fijn dat alles straks helemaal klaar is voor de baby.

Mgbk vriend is nu weg. Vanmiddag gaan we even met zn tweeën naar de bioscoop. Misschien nog ergens een hapje eten.
    Jullie nog plannen voor vandaag?

8. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @manouk Het wennen met vroeg opstaan valt voor mij denk ik op zich wel mee, maar VL gaat het zwaar krijgen :) Gezellig even naar de film. Welke film gaan jullie heen? Veel plezier in ieder geval alvast!

@Mmvdj We gaan zo richting Plaswijckpark. Ze is 5 jaar en gek op speeltuinen. Ben benieuwd hoe ze het vindt. Hopelijk blijft het droog.

@losje Met foto's van mooie gespierde mannen doe je de oemaploempa's altijd een plezier...hint....hint.... ;)

@Eda jeetje wat werk jij veel en lange dagen meid. Wel al een beetje met VL voorbereid hoe jullie dat straks met de kleine doen?

9. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @dido: veel plezier met je nichtje in speeltuin!

ja, zijn wel lange dagen, maar ben niet de enige die lange dagen doe hé. Mijn man kan wel beter zijn uren regelen, dus als ik lang werk, moet hij maar vroeger beginnen met werken om zeker op tijd te zijn om kleintje op te halen. Hij zal zeker verschillende keren te laat zijn en er zal zeker nog ruzie over zijn. Maar ik werk halftijds op 2 plaatsen, dus in slechtste geval, kan ik nog altijd 1 laten vallen als ik merk dat het niet werk... we zien wel, kan me eerlijk gezegd nog niet een leven met een baby voorstellen. Vroeg opstaan zal voor mij niet echt een probleem zijn, maar mijn man... hij zal dus wel een paar keer uit bed gestampt worden, iedereen gelijk voor de wet!

naast het werken, probeer ik echt wel genoeg rust te nemen. Vanavond etentje bij vrienden (die ik dus bijna vergeten was) en morgen nog niets speciaals op programma. Wat wassen draaien in het weekend en was vouwen en Klein beetje strijken (heb maandag grootste stuk gedaan) dus op het gemak...

mijn vriendin is nu begonnen met IVF, als ik het goed op heb, is ze gisteren haar eitjes gepreleveerd en nu moet dat dus dit weekend groeien en maandag normaal 1 embryo terug ingepland... is toch spannend hé. Want dan ben je eigenlijk al zwanger (bevrucht embryo in je) maar natuurlijk echt 2 weken afwachten om te zien of het blijft plakken...

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Eda. Wat en spannende tijd gaat je vriendin te gemoet. Hoop dat ze niwt lang in onzekerheid zit en dat het snel raak is.

Afscheid. Normaal ben ik heel nuchter, maar nu met sie hormonen zal ik wel moeten huilen. Maar ja. Komt allemaal goed. Krijg ook een cadeau. Hahahaha ze waren iets te hard aan het praten. Lol. Zal maar verrast reageren. Lol

11. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Hoi meiden:) Heb een extreem korte en slechte nacht gehad door wat zorgen gisteravond/gister nacht. Eén van de beesten flink ziek en ik was vergeten mijn NS jaarabonnement vergeten op te zeggen. Is nu in één keer heel veel geld afgeschreven, moet maandag de NS bellen.
    Net met beestje (gerbil) naar de dierenarts gered, hoop dat ze het redt!

Lizzie, succes met je laatste werkdag! Leuk de kinderwagen al in huis:)

Mgbk, hoofdpijn valt vandaag mee:) Hoe is het met jou? Lekker van je vakantie aan het genieten:D?

Losje, lief zo'n dochter die gek op kleuren is! Lukt het in de tuin met de bomen?

Liefoe, vervelend voor je zoontje! Worden de bulten al minder? Zijn de kids liever vandaag?

Eda, lekker weekend nu! Geniet even van je vrije tijd en succes alvast volgende week.

Dido, dat heb je gisteren goed opgelost met je nichtje:D Veel plezier in de speeltuin!

Ika, ben benieuwd naar je draagdoek!

MamavanDJ, beetje bijgekomen van de vakantie?

Manouk, jammer dat je je bad niks vond, hopelijk hielp de douche wel. Ik hoop dat je snel terecht kunt in het ziekenhuis!

Lov, ik heb nu 2 positiespijkerbroeken, 2 positieleggings en 2 positieshirtjes. Normale shirts kunnen flink meerekken en mijn vestjes voorlopig ook. Ga nog een zwarte nette broek van iemand overnemen en een buikband. Moet in ieder geval nog een andere winterjas gaan kopen ben ik bang.
    Hoe is het met jou?

Parel, fijn zo'n man met nesteldrang! Hier ook eentje;) Is nu met zijn vader ons zonnescherm aan het ophangen.

Rest weet ik niet meer. Ga zo even liggen, vanavond weer naar vrienden.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier net terug van broer en schoonzus....dvd laten zien. Ze zagen ook wat ik zag tussen de beentjes maar of het nu een piemeltje is hahaah...

Ik denk dat ik nog maar wat jurkjes ga scoren dan.....vestjes heb ik wel. Truitjes ... gewone zitten toch niet zo mooi omdat je die extra stof mist.

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Parel, die van mij had ook al heel snel nesteldrang hihi

@Lizzie, wat een raar idee om je laatste dag te hebben. Ik hoop dat je in elk geval een gezellige dag hebt.

@Eda, wat spannend voor je vriendin. Hopelijk gaat alles goed.

@Lies, niet leuk dat je huisdier ziek is. Hoe gaat het nu?

@MvDJ, ik lees dat je lekker genoten hebt van je vakantie! Fijn :)

@Mgbk, nog leuke plannetjes voor de vakantie?

@Losje, mooie foto van je dochter die aan het kleuren is! En er wordt flink gewerkt in de tuin.

@Dido, veel plezier in de speeltuin. Jullie hebben mooi weer en het is niet te heet.

@Liefoe, hoe is het met je knulletje?

Hier aan het wachten op de post. Ze kunnen tussen 12.00 en 17.00 uur komen. Manlief is de stad in om kleding voor zichzelf te shoppen en daarna neemt hij de boodschappen mee. Ik ben wat wasjes aan het draaien, drogen en vouwen.
    De kleine gaf me vandaag toch een flinke trap of por in mijn zij. Ik voel nog steeds een beurse plek :)

14. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    hoi allemaal,

ja kiddies zijn weer veilig thuis, en de was ook:$ dus ben van vanmorgen aan het wassen,.. en ben er nog niet doorheen, verder beetje aan het poetsen geweest en zometeen beginnen aan mijn bloemkoolschotel.. en lekker relaxen vanavond want ben er moe van.

heb eigenlijk niet echt bijgelezen,..ook geen tijd voor dus bij deze iedereen fijne dag gewenst.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

toeter waarom waren je kindjes eigenlijk weg?

16. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hoi meiden,
    We zijn kapot hihihi.....
    Dus maar even eten bij de snackbar gehaald, wauw wat was dat lekker;)
    Zo onze kontjes maar even van de bank hijsen want we gaan een ijsje halen in ijmuiden.....dus ika we komen eraan:D

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @mmdvj fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad

@mmva lekker bezig met het kamertje dus. Bijzonder dat je vriend het kind la kan voelen

@losje jammer dat je eend niet doorging, vanavond?

Mijn zwangerschaps garderobe:
    4 spijkerbroeken (3 geleend)
    2 stoffen broek (beide geleend)
    1 legging (geleend)
    2 spijkerrokjes (1 geleend)
    stoffen rok
    3 shirts (1 geleend)
    2 hempjes (1 geleend)
    4 jurkjes (3 geleend, 1 besteld)
    1 strandjurkje
    Voor later dit jaar: Winterjas mag ik ook lenen van iemand

Ik heb een paar shirtjes die ruim genoeg zitten zodat ze nog passen, maar mn goede shirtjes ga ik niet laten uitrekken. Dan zijn ze straks misschien leleijk en dat vind ik zonde

@lizzie nou mooie aankoop dus
    Hoe was je laatste werkdag?
    @dido mooi gehandeld bij t heimwee gevoel van je nichtje

@lief aj dat klinkt niet fijn voor je zoon, hoe gaat t nu?

@manoukjammer dat je bad geen succes was

@parel nou je man is lekker bezig! :)

@mgbk ja het gaat weer beter met mijn hum!

@eda hahah mijn vl is ook geen vroege opstaner. Zal m nog wel ff gaan tegen vallen :D

@lies owh balen van dat NS abbo. Kan vast wel geregeld

@ika post al geweest?

Vandaag hier: uitslapen, ontbijten, sporten, box en speelkleed ophalen, lunchen en toen naar babydump en babypark geweest (we moeten toch stukkie voor rijden en dan liggen ze vlak bij elkaar)
    en daarna nog een paar boodschapjes gedaan.

Tja babykamers, er voldoen er toch weinig aan mijn eisen blijkt.
    Soms idd toch gammel, maar de echt houten meubels betaal je zo 1000 pleuro voor een kamer. Lastig nog.
    Ik snap de indeling van de meeste kasten niet, wat moet ik nou met 1 of 2 legplanken over de hele breedte en de rest hang. Ik wil graag een kast in 2 delen met ene kant leg en de andere kant nog een leg en hang. Lijkt me veel praktischer, ook als t kindje wat ouder is.
    Bij de babydump ook de doos nog opgehaald (bijna vergeten).
    Misschien dat we toch niet voor strak wit gaan, vl vind dat wat ongezellig.

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hihi Losje, ik sta al te zwaaien ;)

@Bouwjaar, yep de post is geweest en ik heb al staan stoeien met de draagdoek. Het is echt supermakkelijk en het zit lekker. Ik heb er al een knuffel ingestopt en mee rond gelopen :D Ik snap wel waarom de verkoopster hem zelf te warm vond, maar met een kindje geboren in de herfst is het juist lekker warm! Ik denk dat ik er veel plezier van zal hebben. Het lijkt me ook heel makkelijk als je even snel ergens heen moet en je niet de kinderwagen wilt meenemen.

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @ika nou hopelijk heb je er veel plezier van.
    Ik ben ook wel iemand die t snel warm krijgt (tegen vl slapen is me te warm) dus ik kan me er ook wel iets bij voorstellen dat een kindje bij je warm kan zijn

Ff wat anders soms heb ik echt zoiets van zucht. Ik vraag bij een mp advertentie voor een zw-vestje aan de verkoper :wat voor materiaal is het?
    Krijg ik als antwoord :het is gewoon stof.
    Zucht is iemand dan gewoon dom?
    Materiaal is katoen , viscose, polyester, wol of weet ik t. Lijkt mij heel duidelijk.....

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaah bouwjaar gewoon stof...:p

Ika hier zit ik in de winter en daarna lente....je moet je kindje denk ik ook niet te warm inpakken in dat ding.

Makkelijk he dat knopen :D

Bouwjaar ja ik vindt die kasten idd ook stom...kun je beter een gewone kopen bij Ikea...

Deel Deze Pagina