@Lov, ik bedoelde eigenlijk meer de voorweeën die zorgen dat de boel al een beetje verweekt. Ik heb wel vaker nu harde buiken. Niet echt pijnlijk, maar wel vervelend. @Eda, idd is het beter om zo veel mogelijk recht te staan. Dat lijkt me het meest comfortabel. De druk die de baby geeft zorgt ook weer voor het vrijkomen van hormonen. Ik ben daarom wel blij dat ze nog niet willen inleiden, want dan had ik weer aan de ctg gemoeten en vrij bewegen kan dan niet zo goed. Zo moest ik de eerste keer aan de ctg tussendoor een plasje afgeven. Pffff wat een gedoe met die draadjes en het potje
Mgbk, niet fijn zeg die migraine! Ika en Eda, het wordt nu spannend voor jullie zeg! Ben benieuwd wie er als eerste bevalt! Hier lekker dagje aanrommelen thuis. Zo nog even naar de prenatal en vanavond eten bij schoonouders (schoonvader wordt 65).
Ika ik heb die zelf nooit zo gehad....voorweeen, of ik voel ze niet kan ook... Eda ja ik moest bij de eerste verplicht op bed liggen heeeeel de bevalling en dat was ellende. Maar weet je...je moet echt opzoek gaan naar wat voor jou het fijnste is. Zeker is het fijn om wat techniekjes enz te oefenen. Maar als je straks bezig bent ga je helemaal je eigen weg zoeken. De pijn is zo erg dat je wel iets moet zoeken en doen. Sorry dames hihihi. Dat puffen en zuchten kan helpen maar je kan ook verkeerd gaan ademen waardoor je gaat hyperventileren. Kortom probeer dingen te leren maar besef ook dat er een grote mogelijkheid is dat je straks totaal niks van die dingen gebruikt : Maaaaaaar het kan ook dat je achteraf zegt, wauw ik ben blij dat ik dat heb gedaan, ik had er zoveel aan! Ik denk wel eens aan een Doula. Kennen jullie dat? Niet da ik het wil maar ergens kan ik me goed voorstellen dat zo'n personen superhandig is!
Losje wat balen schatje! Herken je gevoel heel erg. Misschien dit gevoel met ML bespreken? Soms wil je je gewoon even klote voelen en gesteund worden door je man zonder dat hij zich daardoor ook weer rot voelt. Knuffel ♥ Mgbk wat kut zeg die migraine. Lijkt me echt vreselijk om zo vaak te hebben. Succes vandaag met alles klaar maken voor morgen. Alvast veel plezier morgen met het feest! En veel plezier in de stad vandaag. Heb jij al duidelijkheid over je contract? Bouwjaar bah wat een onzekerheid. Rot dat hij nog geen duidelijkheid heeft. Hoop dat hij snel goed nieuws krijgt. En als hij de uren wel uit laat betalen gaat er meestal enorm veel belasting af en hou je bijna niks over. Snap dat je er helemaal naar van wordt. Mijn contract loop 31 dec ook weer af. Wordt ook heel spannend of die wel of niet verlengd wordt. Er moeten weer een hele hoop mensen uit. Ik ben er in mn hoofd ook aldoor alweer mee bezig. Sterkte! Ika en Eda spannend wie als eerste bevalt! Hoop dat jullie niet te lang meer hoeven te wachten. Mamsie veel plezier vandaag. En alvast gefeliciteerd met je schoonvader, lekker uit eten vanavond! Hier heb ik weeeekend! Joepie, was ik echt aan toe. FF gaf vanochtend een kruis bij dinsdag dus dit keer mn ei op dag 17 gehad. Helemaal prima dus. Jullie nog leuke plannen voor het weekend?
Weer spannend Manouks! Plannen ... Morgen bezoek van nichtje die bijna uitgeteld is van haar kindje....zondag vieren we de verjaardag van de meisjes...
@manouk ellende soms he tijdelijke contracten Mn collega zei gisteren tijdens een overleg dat als hij en ik nu uitvallen er een heel groot probleem is. (Is eigenlijk ook wel zo) Maar dan voel je je iig weer even needed Blegh eind vd dag krijg ik tegenwoordig beetje last van de onderste ribjes (mn links). Moet denk ik beter om mn zit houding gaan denken, of zou iemand daar stiekem porren, voel niet echt gebeuk ofzo. Ben ook moe
Hee meiden, even snel, want ben nog knap beroerd. Eda, handig die technieken die je leert en oefent! Het moment zelf zal je zien of je er wel of niet iets aan hebt. Ik kan me herinneren dat ik daar dus echt niet over nagedacht heb tijdens mn bevalling! De eerste idd wiegend doorgebracht. Beviel me prima. Ook gelopen en nog even onder de douche gestaan, maar dat vond ik niks. Zat daar een beetje te wiegen op het randje van het bed, haha! Voor m'n gevoel ging dat sneller dan mn tweede. Toen lag ik ook de ctg en kon ik alleen een beetje op m,'n zij liggen. Uiteindelijk was de tweede bevalling korter, maar doordat ik geen bewegingsvrijheid had leek het veel langer. Tis idd afwachten, je kan er toch niks aan doen! Bouwjaar, werken jij en vl bij hetzelfde bedrijf? Toch fijn om af en toe de bevestiging te krijgen dat je nodig bent! Manouk, geniet heerlijk van je weekend! Mgbk, balen die hoofdpijn en migraine zeg... Loop ook met een knallende kop, maar man wat vind ik dat toch verschrikkelijk zeg! Ik wil dit weekend eigenlijk even rustig houden, zodat ik weer wat kan bijtanken. Morgen alleen een bakkie bij m'n vriendin en ml is jarig, maar dat vieren we pas over een week of twee. Ik ben over 2 weken jarig, dus doen we altijd gelijk! Bouwjaar, irritant dat gepor! Ik lag vanochtend op bed op m'n zij en ik kreeg ook een paar flinke porren! Schrok er gewoon van haha, voel de baby eigenlijk nooit zo in m'n zij! Vandaag nog twee babypakjes binnengekregen, zo cute! Zal zo ff fotootje plaatsen! manlief gaat straks een biertje doen met collega's, dus ik ben alleen met de kids. We houden het lekker rustig. Eigenlijk moet de oudste naar zwemles, maar hoe ik me nu voel gaat dat dus niet gebeuren!
De pakjes! Had het roze pakje bij 2 kindjes gezien uit m'n andere clubje en het stond zo ontzettend schattig!! En hij was maar 2,95....
Bouwjaar balen dat je wat last van je ribben hebt.. en zo moe bent. Lekker relaxen dit weekend? Mamadj rot dat je je zo beroerd voelt. Lekker met je kinderen rustig aan doen vanavond. Hele leuke pakjes, waar heb je ze besteld? Hier een beetje geschilderd en nu aan het schoonmaken, hoef ik het weekend lekker niks meer te doen Morgen een dagje leuke dingen doen met mn moeder & zus.
Mmvdj meestal voel ik t ook meer onderin. Leuke kleertjes! En nee vriend en ik doen heel iets anders. Hij werkt bij een adviesbureau in de civiele techniek. @manouk Wat voor gezelligs ga je doen? Dit weekend bij ons: zaterdag bijtijds op. Afgesproken 10u bij mn broer te zijn (uur rijden) om de meubels op te halen. Verder geen plannen. Vl gaat uit eten met zijn broers en pa. Was hun kado aan vader. Zondag beetje frotten in huis denk ik. Misschien meubels plaatsen en kijken of ik wat spulletjes van zolder al in de kast kwijt kan. Oja en t vergeten stukje gras nog maaien @iedereen Jullie plannen?
Bij ikenmijnkind! Leuk Bouwjaar de meubels ophalen! Lekker Manouk dat je klaar bent voor het weekend! Zoonlief wil heel graag naar zwemles (ook voor 't eerst...) dus we gaan maar gewoon. Daarna ff eten en bankhangen!
@MamavDJ, rustig aan. Naar dat je je zo moe voelt. @Mamsie, geslaagd bij de prenatal? @Manouk, eind van het jaar is voor jou dus ook een onzekere tijd Hier ook elk jaar de vraag wie er na de zomer weg moet. We hopen dat het tij nu wat gekeerd is aangezien we weer groeien qua leerlingaantal. @Bouwjaar, dat van je ribben kan misschien al van je baarmoeder en de kleine komen. Bij mij zit alles enorm in de verdrukking. Lekker op een stoel zitten is er niet bij. Het liefst zit ik in kleermakerszit. Plannen.... Morgen wip ik even langs mijn werk. Er is feest op school met muziek, hapjes, activiteiten en een tombola. Altijd heel gezellig en dit keer hoef ik er ook niets te doen op mijn vrije zaterdag
Mijn plannen voor dit weekend, het proberen gezellig te houden hier in huis Voor nu lukt dat niet zo erg! Meiden dikke knuf en veel plezier dit weekend!
Mamadj, leuke kleertjes meid! Ika, leuk om even naar school te gaan! Iedereen is vast benieuwd hoe je er nu uitziet! Bouwjaar, leuk hoor de meubeltjes ophalen! Redelijk geslaagd bij de prenatal. Wat kleding voor T en wat kleine dingen voor de baby. Wilde eigenlijk nog zo'n doos voor de billendoekjes maar die w ren uitverkocht. Zal straks eens even op de site zoeken. Hier het weekend weer 2 dagdiensten. Waarschijnlijk de laatste diensten op de groep. Gek idee wel...... Nu zo nog even wat was wegwerken en op tijd naar bed. Manlief is weg vanavond en vannacht ivm werk. Morgen om 8.15 in de auto om T naar schoonouders te brengen. Begin van de avond pas weer thuis.
Mamvandj leuke kleertjes! Jammer dat je je beroerd voelt Bouwjaar kan j een beetje uitrusten dit weekend? Vervelend van vl z'n werk, , wanneer krijgt ie dat uiterlijk te horen dan? Ika ik heb ook nooit voorweeen gehad, maar had wel een cm ontsluiting toen ze me checken bij 40
Weken zonder weeen te hebben gehad! Hahahahaha ga gewoon nog verder want ik drukte verkeerd! Mgbk jammer dat je zo'n koppijn hebt Dido mis ik ook ja Hmmm ik ben het weer kwijt ga nog even lezen
Manouk veel plezier morgen! Mamsie werkse meid, zal zeker een raar idee zijn voor het laatst op die groep! Nou hier gaan we the voice kijken!
Hier kijken we ook the Voice zodirect , maar eerste gtst @Mamsie, werk ze morgen! @Losje, ja ik heb ook geen idee met die voorweeën. Ik hoor er een aantal meiden over in een bevallingclubje. Ik heb wel harde buiken, niet prettig, maar ze doen niet pijn zoals sommigen zeggen. Of ik heb een hoge pijngrens Wel last van hormonen Ik ben de hele dag al stik chagrijnig en reageer het een beetje af op manlief. Net een flinke huilbui gehad... dat luchtte wel op Die arme man. Hij maakt zich dan meteen zorgen.
@mmvdj succes en plezier bij het zwemmen @ika zou kunnen maar ik had nog niet zo vroeg verwacht @losje nou sterkte dit weekend Rusten tja zaterdagavond en zondag. Moeten zondag nog ff boodschappen doen. Vanavond geen zin meer in gehad @mamsie jij dus ook op tijd weg. Mijn ouders staan 8:15 voor de deur, wij hebben trekhaak dus gaan met hun auto