De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    heel juist wat je schrijft Lov, maar als het om familie gaat is het idd altijd wat pijnlijker.
    dat je moeder haar 7 kleinkinderen niet ziet, zegt jammer genoeg meer over haar, want is niet toevallig dat niemand van haar kinderen langskomt met hun kids, maar wellicht doet het haar toch ook verdriet maar het is niet anders...

@ika: klinkt als voorweeën hé als het over gaat als je douchet...

hier alles goed, wachten duurt zo lang, maar dan denk ik ook: even genieten van de rust, lekker ongepland leven en doen waar je zin in hebt wanneer je er zin in hebt. Straks moet ik continu voor een hulpeloos wezentje zorgen, help!!!
    moet nog veel kuisen en zo, maar zolang het mooi weer, geniet ik daarvan, er komt nog genoeg slecht weer waarbij je geen neus kan buitenzetten

@lizzie: zou toch niet zo erg zijn moest het toevallig raak zijn of wel?

sorry meiden, mijn geheugen kan het echt niet aan om op iedereen persoonlijk te reageren, maar iedereen een schitterend WE toegewenst!

2. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Goede morgen.

Ika. Wel fijn dat de harde buiken nu even weg zijn. Hopelijk is dit het begin en is ze er snel.

Mgbk. Veel plezier op je feest!! En succes met alle voorbereidingen!! Tot vanavond ;)

Losje. Veel plezier op de markt!

Tja. En of het erg is al ik weer zwanger zou worden weet ik niet. Mag eigenlijk nu alleen niet vanwege dat onderzoek van de baarmoeder. Dat onderzoek is meer om te kijken waarom de placenta er moeilijk uit komt.
    Maar zou wel heeeel toevallig zijn als ik hiervam zwanger zou worden...

Dames fijn weekend. Ik ga boodschapjes doen.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mamavandj beterschap lieverd!

Manouks klinkt supergezellig!

Ika ik vindt het goed klinken meid! Maar die voorweeen kunnen best een paar weken aanhouden...wil niet lullig zijn maar niet te hoopvol zijn. Vooral als ze weggaan met warm douchen weet je iig dat het geen echte weeen zijn.

Losje ja is gewoon niet te begrijpen.

@verjaardag morgen vieren we het van beide....die v an de jongste nog niet gevierd.
    En klopt mgbk de oudste is samen met mij jarig.

Nou ja voorbereidingen ... Zoveel mensen komen er niet hahaha. Schoonfamilie viert geen verjaardag ivm geloofsovertuiging en van mijn kant komen dus mijn broers een aanhang en vrienden...maar reuzegezellig hoor :D

Mgbk fijn weekend meid!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Eda ja die keuze heeft ze bewust gemaakt dus of je dan nu kan zeggen dat e verdriet heeft. Eigen schuld dikke bult. Maar ben nogal een hard persoon. Voor mij zal het ook nooit meer goed kunnen komen. Zo iemand heeft het voor mij gedaan voor de rest van mijn leven. Maar natuurlijk steekt er meer achter zo'n verhaal. ;)

Lizzie tja meid...je zult zien net nu gebeurt het

5. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lov. Ik vind het nirt erg hoor. Lol maar mijn gyn denk ik wel. ;)
    Veel plezier morgen op verjaardag!!

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lizzie, het zou wel heel heel toeval zijn. Misschien nu niet te veel bij stilstaan en afwachten.

@Mgbk, veel plezier vandaag! Ik ben benieuwd wat er op het menu staat.

@MvDJ, beterschap, hopelijk ben je snel er vanaf.

@Eda, lekker genieten van het mooie weer idd. Veel succes met poetsen.

@Lov, moeilijke situatie met je moeder. Idem voor Parel. Jij hebt ook zo'n rare schoonzus. Maar ik begrijp het wel. Dat hebben wij met mijn schoonzus ook...

@Losje, leuk naar de markt!

Iedereen die ik vergeet, ook een fijn weekend. Geniet van de zon. Ik vind dit zulk heerlijk weer.

Ik maak me nog geen illusies met drie voorweeën. De vk gaf al een paar week terug aan dat het nog wel even kan duren ;)
    Vanmiddag even gezellig naar het feest op school. Ik heb er zin in.

7. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Veel plezier op het feest Ika! Ja echt genieten he deze herfstzon!

Mgbk, ja ben ook benieuwd! Mss een tip voor mij, mag over twee weken ook koken voor visite!

Lov en Parel, altijd lastig conflicten met de familie. Hebben wij niet heel erg, alleen mijn schoonouders geven meer uit aan de ene kleinkinderen dan aan de andere. Vind ik ook maar raar. Maar goed, mss hebben we daarom ook niet zo'n sterke band en hoeft het voor mij ook niet zo. Zij trekken meer naar de andere kant toe. Ik heb me daar iig bij neergelegd en we zien elkaar gewoon, alleen niet zo vaak.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mamavandj oh wat jammer.... Maar ik denk dat het ook het beste is om jezelf erbij neer te leggen ;)

Ika dat zeggen de vk altijd dat het wel even kan duren...is zelfbescherming voor jou :D je kan gewoon ieder moment bevallen....spannend!!!! Veel plezier dalijk, stel je voor breken je vliezen daar :p hihi...

Lizzie tja dan maar gelijk die cerclage....of hoe noem je dat?

9. mgbk

mgbk Niet meer actief

Haha nou niks spannends op het menu. Zelfgemaakte kippensoep en broodjes met lekker beleg. Zalmwraps en pastasalade.
    Niet bijzonder spannend.
    En taart natuurlijk! En hapjes voor vanavond.
    De koffie staat klaar en de taart ook dus tot vanavond dames.

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ohh dat lust ik wel mgbk. Ik ben er. Rijd nu aan.

Ika. Veel plezier op het feest van school!!
    Ik sta er ook niet bij stil. Zou mij allemaal net iets te toevallig zijn.
    Lov. Idd een cerclage. Die wordt sowieso geplaatst als ik weer zwanger zpu worden dus ja. Maar al wel met 8 tot 10 weken wat erg vroeg is wat ik van hem begreep.

Parel

11. mgbk

mgbk Niet meer actief

Het komt zoals het komt, zei mn oma altijd.
    Vind ik wel by jou passen Lizzie.
    Ik zie je zo! Bel maar als je het niet kunt vinden, net als vele anderen.
    De taart smaakt iig goed!

12. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Mgbk succes met alle voorbereidingen en veel plezier vanavond! Ik ben al onderweg ;)

Net weer thuis.. gezellige dag gehad. Leuke dingetjes voor in huis gescoord :)

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Mgbk, hmmm dat klinkt erg lekker!

@Lizzie, mijn collega had ook een cerclage voor de 12 weken.

@Manouk, mooie spulletjes!!!

Hier weer terug van het feest. Het was erg gezellig. Prachtig weer uiteraard en lekkere hapjes. Ik had een bordje met saté, heerlijk :)
    Geen harde buiken meer gehad. Ik lig nu op de bank en de kleine is onwijs druk :D Vanavond nog wat verlate verjaardagsvisite, gezellig.

14. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Manouk. Leuk hoor ook een hele leuke kleur.

Ika. Fijn dat je je goed vermaakt hebt op school. Altijd leuk om je collegas ook te zien!

Mgbk. Wat is je nr. ik bem vrrdwaald. ;)

Hier. Net overduidelijk vruchtbaarslijm... hmmmm ben in staat om vriendlief vanavond het bed maar weer in te sleuren. Hahaha komt diw wens toch weer heel erg naar boven.. :(

15. mgbk

mgbk Niet meer actief

Aaah Lizzie gewoon doen ;) ;)
    Die wens gaat niet weg hè meis? De natuur gaat haar eigen weg. Wat de gynaecoloog ook zegt.

Ika een fijne dag gehad dus. Doe rustig aan vanavond. Laat ml maar lopen vd visite.

Manouk ik riep nog toen ik je voorbij zag komen maar je zag me niet.
    Losje is er al ;)

16. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hallo ,

iedereen een leuke dag gehad?

Mgbk ,je kunt ons niet missen e meid ;)
    Idd.mooi gezegd ivm. Lizzie ,de wens is er en hoe we soms ook willen het komt soms anders uit en misschien ook met een bepaalde reden, die we soms ook pas nadien pas zien.

Manouks ,mooie spulletjes!
    Zoals ik op Fb al zei ,dat 2e rechts hebben wij hier in een grote papier-en geschenkenwinkel met opschriftjes zoals meter ,peter ,liefste ,juf ,meester enz...:)

Ika ,jij had een oefenmomentje ,fijn dat het beter gaat ,best spannend zo !

Mamavdj ,dank je voor je uitleg ,ja ik weet meer als ik ga prikken ,morgen denk ik een dag in te lassen en maandag ,dan heb ik ook ineens dinsdag het 'verdict' wat het zal worden.
    Maar met meer dan > 95 zal het wel zo gaan komen.
    Ze gaat me dan ook alles uitleggen ,spulletjes meegeven.
    Let jij ook op jezelf?Ik gloeide ook toen ik ging slapen ,ML vond het lekker warm maar toch gek zo'n zwangerlichaam!

Eda ,heb jij al oefenweeën gehad ofzo??

Ivm.die scenario's van de (schoon)families :
    het enige wat je kunt doen is opkomen voor jezelf en je gezin.Anders neem je dat voor jezelf kwalijk.Het zijn geen leuke momenten ,stresserend en pijnlijk.
    Ben heel dankbaar dat ik dat niet meer moet meemaken die wekelijkse stress de dag ervoor, de dagen erna.
    In de toestand zoals we nu zitten zwanger zijnde heel eerlijk vermijd die stress aub. !! Als het kan toch ....

Liefs x

17. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    @Ika, oh jeetje spannend de eerste voortekenen.... Al kan het nog lang duren, het is toch een soort van begin :D

@Lizzie, och dat is wel heel bizar dat net nu dat condoom scheurt. Nou ja, als het zo is dat je zwanger raakt, dan heeft het gewoon zo moeten zijn

@Manouk, ik zag je spulletjes als voorbij komen op facebook, heel erg gaaf! Wilde eronder zetten dat wij dat roze windlicht ook hebben voor de babykamer, alleen dan de hoge versie. Is van Riverdale he? Bedacht me alleen gelukkig net op het laatste moment dat het niet handig was aangezien het geslacht een verrassing is voor de omgeving haha. Maar ik vind het dus erg mooi;)

@Lov&Parel, zo vervelend die dingen in de familie. Hier gelukkig met het "gezin" van beide kanten niks aan de hand. Wel vervelende ooms&tantes en nichtjes. Maar die staan voor mijn gevoel gelukkig wat verder weg.
    Het is gewoon erg jammer als zoiets gebeurt in een familie, maar voor jezelf is het goed om los te laten als je er toch niks mee kunt. Hoe moeilijk ook

@hier heb ik een paar dagen als een rotgevoel. Constant het gevoel dat ik moet plassen, maar er komen maar een paar drupjes. Trekkend gevoel in mijn liezen en een heel drukkend gevoel van onder. Allemaal niet super pijnlijk, maar wel heel irritant en vervelend. Vandaag maar gewoon lekker bezig geweest en vanmiddag even geleden op bed. Hoop dat het snel wegtrekt en anders lever ik maandag even mijn plas in bij de dokter om te controleren op mogelijke blaasontsteking

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Zwaait even en hoopt dat het goed gaat met iedereen.
    Energie is wat op dus ik duik mijn bed in. Morgen weer werken van 9.00 tot 16.00
    Fijne zondag alvast!

19. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Jaydee, kan idd.blaasontsteking zijn OF indalen van je kleintje?
    Die druk wat je voeld ,kan best zijn dat je blaas enz.enorm afziet doordat ze naar benenden aan't schuiven is?
    Of net met der koppie daar zit ;)

Heb het nu al voor dat ik denk NU naar't wc en dan wat 2 druppels hoe kan dat ....zeer gek gevoel ja ;)

20. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Werk ze morgen Mamsie !
    en slaapwel x

Deel Deze Pagina