De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Liefoe, haha tja eigenlijk wel he.

Bouwjaar, als ik het schrijf/typ ben ik het tenminste kwijt. Ik laat me schoonmoeder hem van te voren wel even lezen. Heb schoonzus ook een kaartje gestuurd met der zwangerschap heb ik ook eerst laten lezen ;)

2. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @dido: fijn om nieuws te krijgen... er niet mee inzitten van die clearblue, ik denk dat mannen beter presteren als ze van niets op de hoogte zijn eigenlijk...

we kijken uit naar je NOD!!!

@parel: ja echt wel belachelijk dat ze je constant probeert toe te voegen op FB...

@ika: ken je het principe van een Babycook? is redelijk populair in België: stoomt en dan mixt in zelfde toestel, schijnt super handig te zijn

hier is het een beetje raar: we hebben al zo lang gewacht om dingen aan te schaffen en nu op het einde komen ze (kennissen/familie) dus af met allerlei dingen, wat leuk is, maar kan nu moeilijk dingen annuleren van de geboortelijst, dus we zullen wellicht met dubbels zitten... zal die dan maar misschien bij mijn moeder ook zetten, weet het nog niet. vandaag maxicosi gekregen, een mooie rieten mand waar speelgoed in kan, wat kaders van Winnie the poeh, soort mobiel, boek over moederschap en voornamen... juist jammer dat het wel heel laat in de zwangerschap komt hé, alsof we nu nog van naam ga veranderen! maar ja, ben blij met alles wat ik krijg!

@losje: zalig om in een netverschoond bedje te slapen, enjoy!

morgen komt kraamhulp uitleg geven en 's avonds de laatste les, verlang naar voetmassage dat ze ging aanleren!!!
    en dan eens zien wanneer we achter spulletjes gaan, de winkel heeft gebeld dat het eindelijk binnen is!

slaapwel iedereen en succes aan iedereen die morgen moet werken...

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Eda, ja die babycook heb ik al eens gezien. Die lijkt me wel heel handig! :) maar manlief ziet me aankomen met het zoveelste apparaat. Ik heb ook al een donut- en broodbakmachine ;) Ik houd er wel van.
    Spannend, morgen de kraamhulp! Hoelang blijven ze bij jullie, of hoor je dat morgen pas?
    Wel jammer dat je dingen dubbel krijgt. Maar misschien kun je er inderdaad wel iets handigs mee doen met bijv. mensen die oppassen.

Pffff ik kan de slaap niet vatten :)

4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ikke ook niet ika.
    Hoop dat je nu wel slaapt. Half 2 en ik ben klaar wakker.....

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @eda ja wij hebben zo'n babycook ook gezien. OP zich lijkt t wel handig. Maar dan denk ik we moeten zelf toch ook eten. En ik ben persoonlijk niet voor fijngemalen eten voor t kindje maar iets structuur er nog in. Dus liever prakken dan blenderen.
    Ik heb ook zelf meer van: weer een apparaat. (voor je t weet staat je hele aanrecht vol)

@ika ik lig sins een aantal dagen 's nacht wakker. Wordt meestal rond 2.30-3.00 wakker. Vriendin zei wsl voorbereiding van de natuur dat je t ook straks ga krijgen. Dus misschien is t bij jou ook zo verklaarbaar.

@lizzie tja wrm jij dan niet kan slapen...Geen idee, nog zenuwachtig voor morgen? Proefdraaien toch?

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

En niks gehoord meer van Ika? Ik heb een gevoel dat het of al gebeurd is of niet meer lang gaat duren.

@babycook, duur en gewoon een stoomapp. Je kan ook bij de toko van die bamboemandjes kopen waarin je kan stomen bovenop je normale pannen ;) altijd fijn om te hebben trouwens.
    Hier heb ik altijd al het eten zelfgemaakt, hoe denken jullie daarover? Ik vindt potjes dus helemaal niks, het mooiste van alles is dat mijn kinderen alles uitspuugde als ik ze al eens gaf als we onderweg waren of zo.

Hier was dus gister de jongste opeens erg ziek. Spugen ... Arm kind. En het was alleen maar slijm.... Ze heeft veel in bed gelegen en ik heb de verjaardagsfeestje maar gewoon laten doorgaan, het was immers alleen familie en een vriendenstel. Nu gaat het wel alleen hoest ze zo erg. Pffff we sukkelen al een paar weken met ziek zijn. Ben blij als het over is.

Net nog even gespiekt voor kleertjes voor de oudste maar ga toch maar liever even naar de winkel zelf, kan ik gelijk kijken voor vestjes voor de bruiloft.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh daar is Ika online :D hoe is het meid!?!?!?

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hihi, hier is de boel weer rustig :) We gaan het zien. Ik heb redelijk geslapen, maar vaak wakker om te plassen. Ik heb wel weer het gevoel van onderen alsof ik gisteren de tour de France heb gefietst :) :D

Ik wil zelf ook de babyhapjes maken. Volgens mij is dat veel makkelijker. Je kookt eerst de groente die je zelf ook gaat eten. Beetje afnemen voor de kleine en de rest voor jezelf op smaak brengen. Je kan ook lekker wat voorbereiden lijkt me.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik vond het nooit moeite...en je weet wat je geeft;)
    Misschien eens een potje sexen Ika dat helpt wel eens :p

10. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Dag lieve meiden,

Helaas heb ik al een paar dagen niet meer kunnen kletsen hier. Ik heb alles gelezen, maar ik weet niet alles meer om op te reageren:)
    Ik heb vrijdag een drukke werkdag gehad, 's avonds een verjaardag, zaterdag naar mijn ouders en daarna weer een verjaardag en gisteren een dag naar vrienden geweest in Friesland. We waren gisteren pas om 23.30 uur thuis, dus ik ben nu nogal moe;)

Dido, fijn om even iets van je te horen! Ik ben blij om te lezen dat jullie lekker ontspannen van elkaar hebben kunnen genieten en die test, ach dat hoeft je vriend niet te weten:p
    Kom lekker kletsen hier als je goed in je vel zit. Ik duim weer voor je!

Ika, wat enorm spannend allemaal! Ik ben gewoon een klein beetje zenuwachtig voor je:) Echt leuk om hier heel binnenkort 2 baby'tjes te kunnen bewonderen!

Eda, wel laat sommige cadeautjes inderdaad! Alsof jullie nu nog namen zouden gaan verzinnen haha. Hoe is het met jou?

Lov, gefeliciteerd voor je dochter en jezelf:D

Liefoe, jee onder de 100 dagen! Hetzelfde voor MamavanDJ en Bouwjaar:D Ik zit er zelf ook alweer bijna onder!

Bouwjaar, balen van je rotnacht:( Leuk dat jullie het kamertje nu hebben staan en wat fijn van het beddengoed:) Ik vind beddengoed behoorlijk duur. Wij moeten zowel voor het wiegje als ledikantje beddengoed kopen.

Jaydee, ga je al bijna met verlof? Ook al heb je niks te klagen, je mag soms best even je kwaaltjes vertellen hoor;) Ik zou ook even je urine laten onderzoeken.

Manouk, leuke dingetjes heb je gekocht!

Losje, oohhh de wachtweken zijn weer aangebroken! Duimduimduim. Sexy zo'n broek hoor haha.

Sorry voor degenen die ik nog vergeet!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Thx lies!

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hihi Lov, manlief vond het al eng om te sexen. Die durft nu echt niet meer :D ;)

@Lies, hoe is het met de misselijkheid?

Ik kijk er echt naar uit dat het gaat beginnen. Ik had wel gehoopt dat het door zou zetten. Maar goed, dit zal het voorbereidende werk zijn, dus we zijn op weg ;) We waren al elke keer van plan om de Maxi Cosi in de autonte zetten. Vanochtend heeft M. het gelijk meegenomen.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ika oh jammer....nou misschien eens zeggen dat het straks wel even kan duren voordat het weer gaat, ik zou nog even lekker genieten :D

14. mgbk

mgbk Niet meer actief

Dikke kus voor iedereen.
    Een leuk en druk weekend achter de rug, die ik nu mag bekopen met weer een migraineaanval. Ik heb niet alles gelezen maar wel ik ga het proberen.

Lov van hart met je zelf en je meisie. Beterschap voor je dochter.

Losje is de sfeer thuis weer wat beter? Wat zon broek allemaal niet kan doen. ;)

Dido fijn om van je te horen. Hoop dat het afstand nemen lukt. Geniet van elkaar.

Manouk leuk weekend gehad? Waar zit je in je cyclus? Hoe voel je je?

Bouwjaar leuk dat het kamertje staat en om je zo bezig te horen over de kleine. Onze nuchtere bouwjaar, vind het zo fijn om je zo te horen.

Lies hoe gaat het met de misselijkheid? Druk weekend achter de rug, maar wel een erg leuke zo te lezen.

Ika m Eda vind het ook zo spannend voor jullie! Moet veel aan jullie denken.

Lief, ook druk bezig met alle spullen voor de kleine verzamelen. Hoop dat het spuiten gaat helpen ook al wil je het liever niet. Heb je die rondleiding in het ziekenhuis al gehad of krijg je die nog?

Parel, hoe gaat het met het bedrijf?goede recensies! De soap blijft maar gaan hè? Dat jullie er nog zoveel energie in stoppen joh, ik zou er al lang klaar mee zijn. Ik zou zelfs geen brief afgeven, daarmee lijkt het alsof jullie energie in haar blijven steken, dat lijkt ze me niet waard.

Lizzie, nog weer je man het bed ingesleurd? Ga je vandaag proefdraaien? Spannend?

Mamadj, en zo te lezen ook anderen, wat Klote al die ontslagen of het niet verlengen van contracten! Ik hoop voor jullie dat er snel een nieuwe baan is of jullie samen kunnen genieten van het thuiszijn.

Sorry voor wie ik vergeet. Hoop is een zeef.

Fijne dag meiden. Eda succes met het gesprek met de kraamhulp.
    Xxx

15. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hihi Lov, we genieten ook wel, maar op andere manieren ;) Ik moet eerlijk gezegd ook niet aan seks denken met alles zo beurs :)

@Mgbk, ai weer migraine :( Dikke knuffel meid!!

16. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Goedemorgen ,

Nog minder dan 100 dagen te gaan !!!
    En dan zijn we met zen 6sen :D
    Yess ,ik dacht ben gedoemd vanmorgen met de 1e glucoseprik maar heb toch netjes 91 geprikt !!! hopelijk morgen ook zo :D
    Indien het hoger dan 95 nog altijd was moest ik insuline gaan inspuiten.

Mgbk ,nee nee nee weg met die migraine :(:(
    15 oktober om 19 uur is de rondleiding ga zeker kijken ongeacht de uitkomst van het prikken!

Lov ,beterschap voor u beiden !

Lies ,jij volledig af van die rotkwaal (en)??

Ika ,ik ben het eens het is misschien raar of beangstigend maar een goed potje rampetampen who knows :D;)

ivm.babycook nooit gehad ,misschien ga ik een 2de handsje zoeken maar deze maand niet ,de schuur moet af!

En nu aan de strijk ,dadelijk komen ze onze dochter oppikken.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Haha Ika orgasmes stimuleren ook :p

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hihi daar kan M. ook mee helpen :p

Net nog gebeld door de vk waar ik bij liep. Ze wilde graag horen hoe het met me ging :) Ze houden nog steeds contact, zo lief!

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah superlief!

Hier ga ik tegen die tijd dat ik moet bevallen maar weer broccoli-bloemkool soep maken. Op de een of andere manier ga ik dan altijd bevallen :p

20. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lov, gefeliciteerd meid! Ook met je meissie! Jammer dat ze gister niet fit was....

Ika & Eda, wat wordt het spannend zeg!

Mgbk, pfff weer migraine dus.... niet fijn zeg!

Dido, dikke knuffel meid!

Lief, ook onder de 100 dagen dus! Gaat rap he...

Hier een werkweekend gehad. T slaapt niet best dus ben wat moe. Toch vanochtend al in huis aan het poetsen geweest (moet een keer gebeuren he). T gaat vanmiddag naar de peuterspeelzaal dus dan maar even rustig aan doen.

Deel Deze Pagina