Slecht. En ik bedoelde succes ipv sterkte. Dat klinkt zo zwaar... Hoop dat het leuk werk en leuke collegas zijn!x
@manouk: ja, denk dat we donderdag erachter gaan, dan heb ik tijd om nog eens de ruimtes waar zo komen te staan goed onder handen kan nemen!!! @lov: heb je wellicht nog niet proficiat gewenst met je verjaardag, sorry!!! bij deze: gefeliciteerd!!!! ik vier dat niet echt en de mijne was echt in mineur begin jan, was toen nog niet zwanger, dus zag het allemaal niet zo goed zitten... ik heb echt medelijden met je met je maagzuur (en iedereen die er vaak last van heeft) heb dat tot nu toe maar 1 dag gehad toen kindje denk ik met haar poep gedraaid had en dus tegen mijn maag lag (want anders ligt ze altijd rechts en niet links), ik moet zeggen, het is verschrikkelijk, zou ook zeker iets nemen (myn gyn sprak van Malox, maar zal wel een andere naam hebben in Nederland) @lifoe: amai schoenen van eind augustus gekocht die nu al te klein zijn!? kostelijk... @losje: vervelend dat je zo sukkelt met je rug meid... veel beterschap @lov: zal wel deugd doen maar halve dagen werken @lizzie: succes op je proefdag morgen
Goede morgen!!!! Dames hee fijne dag vandaag!! Geniet van een vrije dag of werkse. Ik zit zenuwachtig in mijn auto te wachten . Ben een beetje vroeg bij het bedrijf. Mgbk. Hoop dat je hoofdpijn vandaag een stuk minder is.
Lizzie succes meid! ja kostelijk alhoewel ze outlet waren. Ze zijn hier lang geworden ,lange magere kids. net geprikt 103 pfff ja wat moet je ermee als ik dit altijd ga hebben vind ik niet dramatisch maar ja we luisteren maar en emailen alles door... Dames veel plezier vandaag met wat jullie gaan doen x !
Manouks ja ze vond het wel leuk, maar als je haar ziet zitten op die stoel als ze zingen hahahahaha alsof je haar gaat afslachten ... Beetje cru gezegd wel he hahaha. Ze is dan verlegen .. Maat ook lacht ze stiekem tegen mij hahahaa. Kom ik op school liggen er al zakjes chips...had iemand anders ook uitgedeeld hahahaha. Ach ja. Lizzie succes meid! Nou eet gewoon zoals de hele zwschap....maar ik kon erop wachten dat het ging komen helaas, maar het is al wat later dan bj de meiden gelukkig... Ika ga bevallen jij Joy ja is moeilijk man dat loslaten bah, vooral als ze dalijk naar school gaan, schoolreisjes enz, je moet dan echt andere mensen gaan vertrouwen. Maar dat is iets wat je moet leren vindt ik. Oh heerlijk he zo'n klein mupke! Hier worden er 2 baby's geboren voordat ik mag, stimuleert goed demk ik hahaha Losje ach schat doe je rustig aan Mamsie thx ... Ja ja 30 he hahahahahaha Eda thx Maalox ken ik ook idd, heb nu antagel is hetzelfde ja het is vies, ik te ervan hoesten en kokhalzen, maar het hoort er bij mij gewoon bij schijnbaar. Ben ook so moe de laatste tijd....normaal heb je dat in het begin erger maar nu jeetje. Moet vandaag de ingevulde vragenlijst gaan afgeven op de gemeente ivm het trouwen en de liedjes.... Dan even snel naar de winkel nog...
@ Lizzie en Losje, thanks! volgens mij had ik zijn naam hier al wel een keertje verklapt hihi... @ Lizzie, veel succes vandaag, spannend! @ Eda, hahahaha 'met zijn poep gedraaid' sorry ik moet altijd zo lachen om die uitspraak... Maar maagzuur is inderdaad niet fijn nee, heb er soms ook last van.. deze keer wel minder erg als bij Dilan. @ Schoenen, ach hou op hou op... Dilan is het afgelopen jaar (vanaf januari dus) van maat 21 naar maat 24 gegaan dus ja, hier ook heel wat schoenen gekocht de laatste tijd. Hoop dat het nu weer even stopt met groeien die voetjes van 'm hihi. @ Lov, ja andere vertrouwen vind ik heeeeel moeilijk maarja ik zal wel moeten. Ik ben altijd zo bang dat er iets gebeurd ofzo of dat andere mensen dus even niet opletten etc. Als moeder heb je altijd het gevoel alsof jij het beste met je kind om kan gaan haha... De PSZ is de eerste stap En zo moe is zo herkenbaar, denk ook niet meer dat je je energie nog terug gaat krijgen de aankomende tijd hihi... lekker aan toegeven, doe ik de laatste tijd ook hoor. Eerst frustreerde het mij vooral waardoor ik toch doorging, maar dan krijg ik lichamelijk overal last van dus nu staat mn huis wel eens op z'n kop en ik zit gewoon lekker op de bank met zoonlief... moet kunnen
Manouk ik duim weer voor jou en Dido en losje. En ook voor Lizzie natuurlijk, stiekem. Lizzie hoe was je proefdag? Beviel het van beide kanten? Lies bouwjaar mamadj Mamsie hoe gaat het met jullie? Lov is je dochter alweer wat beter? Sterkte met de vermoeidheid. Iedereen fijne dag met wat jullie gaan doen. Ika lig je al te puffen? Als ik te lang niks van je lees vraag ik me direct af of het al is begonnen. Parel idd hoop dat je wat rust krijgt met s zus. Lijkt me moeilijk voor je schoonouders om te kiezen tussen kinderen. Het zou niet moeten... Lief, ben benieuw wat het ziekenhuis zegt over je waarden. Eda jij ook succes met de laatste loodjes. Losje hoe is het met je rug? De nacht door gekomen? Hoe was het by de knö arts?
@lov verrrot dat je zo moet bent @joy haha mooie instelling! @mgbk ho gaat t met je hoofd? Hier g.b. Wel helaas weer wat uurtjes wakker gelegen vannacht Hahaha ik ook
Lig je wakker door het malen of lig je ongemakkelijk door de baby? Hoofdpijn gaat niet goed. Moet helaas zo werken tot elf. Joy Ow spannende de kleine man naar de psz. Heb altijd meer medelijden met de mamas dan met de kindjes. Mamas hebben het vaak zo zwaar. Dat loslaten...aaah. Zie het by vriendinnen en s zus met kids. Ook toen ik in de kinderopvang werkte. Ouders die hun baby vh eerst nh kdv brengen. Tranen met tuiten, de ouders dan. Dan jankten wij als leidsters stiekem een beetje mee...
Joy ja ik snap je maar stapje voor stapje moeten we het leren he hahaha. Ja denk het ook helaas dat ik maar moet toegeven..... Dochter is opgeknapt...we zijn net samen naar de gemeente geweest. Ze eet en drinkt weer normaal.....
Aaaaaaah mgbk nou hier geen tranen zo emo ben ik niet maar wel even slikken. Maar zelf vindt ik altijd fijn dat mijn kids het schijnbaar allemaal leuk vinden,,,dat maakt een hoop goed. Ika meldingsplicht ?.!?!? ik heb al een aantal dagen het gevoel da het gaat gebeuren bj haar
Hihi hier ben ik dan. Werd net door mijn ma gebeld. Die controleert me ook al Hier alles rustig. Gisteravond toch weer harde kramperige buiken gehad. Ze kwamen zo om de vijf zes minuten en hielden zo'n minuut aan. Maar had ook het idee dat het niet zou doorzetten. Ze zeggen ook bij twijfel zijn het nog geen eechte weeën. Maar man man man.... ik vind het wel spannend worden.
@ Ikapika, jaaa wij vinden het ook spannend hihi Maar dat inleiden is nu een beetje vd baan af ofzo? @ Mgbk, aahh ja en naar het kdv dan zijn ze helemaal nog zo klein. Ik moet er straks ook aan geloven want Jesse gaat wel naar het kdv... of zou het met een tweede toch anders zijn?
@Joy, yep inleiden is voorlopig van de baan. Mijn onderdruk is 85. Als die steeds over de 90 komt willen ze gaan ingrijpen. Donderdag moet ik weer naar het ziekenhuis. Ik zal ze inlichten over die voorweeën. Misschien dat ze een ctg willen gaan doen. We zien het wel. Ik ben echt zo benieuwd!
Joy nee ik denk dat het met ieder kindje moeilijk is. Natuurlijk is het by de eerste helemaal nieuw en spannend maar ja ieder eigen kindje loslaten lijkt me op een eigen manier moeilijk. Ika ben benieuwd wat ze overmorgen zeggen! Of zien.
@ika: amai spannend, hoelang duurde die "voorweeën"? om de 5 - 6 min is wel redelijk vaak hé... ik vind het leuk dat jij voor mij gaat, zo ben ik totaal niet zenuwachtig, heb zoiets van 'zolang ika niet bevallen is, gaat het bij mij ook niet beginnen!'
Ika maar als je echte weeeen hebt heb je dus die regelmaat. Maar is er echt een stijging van pijn en een afname.? Hier de doos van prenatal gehaald....altijd leuk dochter wilde graag een knuffel van Woezel kopen voor broertje, ach ja