@Eda, wat lief hihi... We slepen elkaar er wel doorheen! Maar was wel een aparte ervaring gisteren. Het leek op een gegeven erg regelmatig, maar was niet pijnlijk. Dus weer twijfel. Daarna nam het ook af. Ik heb de afgelopen dagen ook veel last van witte afscheiding (eet smakelijk, sorry). Geen idee of dat iets zegt.
Ika hmmmm misschien ga je langzaam je slijmprop verliezen. Niet schrikken dan he....is een groot vies ding
@eda tja het zou zomaar kunnen dat je toch nog eerst bent @mgbk verrot van je hoofdpijn en werk ze (straks)
@Bouwjaar, het kan zomaar ineens veranderen Straks is Eda die het startteken geeft Dat zou idd kunnen, Lov, met die slijmprop. Sommige meiden verliezen die al eerder, hè.
Hoezo eerder? Ik verloor m bij de oudste de dag voor de bevalling, trouwens dat ik opeens een totale opruiming van mijn darmen kreeg was bij mij ook Eem teken toen hahaha Bij de jongste verloor ik allemaal gekke stukjes gelly afscheiding, dus de slijmprop. Haha idd Eda wie weet ben jij eerder zo spannend dit meiden...! Allebei iig heel veel succes!
Sommige meiden verliezen die prop weken van te voren, maar hij kan zich ook opnieuw vormen. Hihi darmopruiming heb ik hier dagelijks elke ochtend
Ika , ben benieuwd of ze binnen dit en een week er zal zijn! Ben fier op mezelf ,de grote inkopen gedaan in men uppie maar kon doodvallen van de persoon die dat moest inscannen (colruyt Eda), die was zo traaaaaaaag ,dacht zou ik hier eens met weeën omg zou me een farce wezen ! De persoon achter me zat al te zuchten en te blazen. Mgbk , van je hoofdpijn ,vind ik echt niet leuk !
Ik ga mijn best doen, Bouwjaar Het gekke is ook dat ik me helemaal niet meer zo prettig voel om weg te gaan. Ik moet nog om een boodschap, maar heb daar totaal geen zin in. Het winkelcentrum zit hier om de hoek Ik ben benieuwd hoe Lizzie het maakt tijdens haar proefdag! Ik hoop echt dat er super is en ze die baan krijgt!
Oh zo bedoel je....ja idd. Nou Ika als jij niet ergens deze dagen gaat bevallen dan vreet ik een bezem op
Ik zit steeds met 3 oktober in mijn hoofd, donderdag dus Dan kan manlief vanavond nog Ajax- AC Milan kijken hahaha
Leuk ,ik had ook zo de datums in men hoofd zitten , en tijdens de voetbal kun je altijd lopen puffen .
Ja zal ook even een nieuw kiekje maken Ennnnnnnnnnnnn de spanning loopt op.... Ja ik hoop ook dat t goed gaat, ben benieuwd! Nu hoop ik dat t nog even duurt (sorry ika)
Hahahaah trut Nooit datums in mijn hoofd gehad, wel altijd bij de oudste gedacht....aub niet op 4 okt
De vk zei ook hoe langer de kleine blijft zitten hoe meer vetjes ze nog kan kweken. Ik ben ook weer benieuwd naar al die andere buikjes hier
Brave bouwjaar ML is begonnen aan de uitgraving van de bodem van de zijschuur , wat is hij toch ijverig ! dit is een kiekje van in't weekend van ons katertje (don't mess with my siss look ) vind hem expressief Bekijk bijlage 352620
Ach ze komt als ze er klaar voor is ik vindt dat je het nog goed doet zo op het eind...je zeurt niet veel hahah
Hihi, ik voel me ook goed. Het enige wat ik echt vreselijk vind is mijn broek aantrekken. Wat een drama. 4 oktober hoop ik ook niet, jarig op dierendag... @Liefoe, wat een schatjes! Het is de rechter toch? Hij kijkt alsof 'ie wil zeggen... Alsjeblieft niet alweer een foto