Goedemorgen meiden! lekker even met een bak koffie op de bank. T naar psz, ik al fysio gehad dus nu even rust Mgbk, lukte het werken wat? Wel erg vervelend meid, die hoofdpijn! Joy, spannend he, die eerste keren psz. T had er ook wel moeite mee in het begin. Huilde als ik hem bracht. Ik met alle hormonen vond dat best lastig.... Lov, hoe is het met het maagzuur? Helpt het wat? Irritant hoor, als mensen zich niet aan de afspraken houden! Pffff om moe van te worden.... Ika, joh wat een voorweeën al zeg! Knetterspannend hoor! Maar geniet maar van je laatste dagje als Ika want morgen wordt je mama! (tenzij jij niet goed bent in voorspellen maar dat lijkt me niet ) Eda, kan toch maar zo dat jij stiekem eerst bevalt hoor meid! Jullie maken het samen wel erg spannend! Lief, superfoto van de kitten zeg! geweldig, die blik! wat enorm heftig van die moeder die haar kind verloor. Zet je weer met beide benen op de grond..... Lies, wat enorme balen dat je weer moet overgeven. Bah zeg! Lijkt het wat beter te gaan...... Succes met de echo straks! Losje, hoe is het vandaag met de rug? Lizzie, top van je baan zeg! Maar even onderhandelen over het salaris dan! Bouwjaar, fijn he, die kuitkrampen! Ook zo onzinnig iets..... Hier ook regelmatig last van. Schrikken van je val zeg! Gelukkig liet de kleine direct weten dat alles oke was (en dat mama dat stomme ding van haar buik moet halen ) Hier gaat het goed. Voel me goed. Volgende week verhuizen 4 van de 5 cliënten. Wel een gek idee hoor. Morgen een dagje werken, vrijdagavond een afscheidsfeestje. Weekend lekker vrij. Verder "druk" met het voorbereiden van de verjaardag van T. Hij wordt dinsdag alweer 3! Tijd gaat hard....
Ika en mgbk ja vindt dat dus ook niet kunnen....zegt genoeg over die ouders denk ik dan. Maar ze is heel erg aardig en een leuke vrouw hoor...maar ja vergeten doe je zoiets toch niet he. Mgbk hoop dat je hoofdpijn vandaag eens meevalt Bouwjaar ik heb het vorige zwschappen erger gehad die krampen, ze zeggen dat het van ijzertekort is. Als je het te vaak hebt moet je eens floradix kopen Mamsie nee hou ik ook niet van. Oh ook al een verjaardag hier viel het voorbereiden wel mee gelukkig. De antagel helpt wel goed gelukkig...... Echt een verlichting als het dan werkt.
De tijd gaat hard, Mamsie! Je kleine man wordt alweer groot. Hij zal ook wel steeds meer bewuster gaan toeleven naar zijn verjaardag Tja, als ik goed ben in voorspellen, dan worden we morgen papa en mama Voor nu heb ik dat gevoel nog niet hihi. Het zou zo nog maar eens een paar weken kunnen duren. Tenzij die bloeddruk weer omhoog gaat. Ik heb zo'n idee dat die wel in orde is. Ik voel me verder prima. Niet zoals bij die andere dames. Zij hadden hoofdpijn en zagen sterretjes. Dat lijkt me erg beangstigend.
Ja dat hoort bij zwschapsvergiftiging idd... Ik had dat ook en zo kwam ik erachter toen .... Mamsie ja gelukkig wel.
@mamsie fijn dat t lekker gaat. Lijkt me inderdaad raar als 4 clienten verhuizen en die ene blijft zitten? (alleen?) @lov thx voor de tip @ika tja blijft afwachten...en wat Mamsie zegt t kan ook nog 4 weken duren Hier vanaf 10u al over leg ff lunchpauze en zo weer overleg. Dan gelukkig klaar voor vandaag Zal nog ff wat inde club schrijven
Hihi 4 weken... Ik hoop het niet. Van mij mag het wel beginnen Ik heb enorm rommelende darmen. Zo luidruchtig die buik
Bouwjaar, die 5e moet ook weg maar is nog allemaal wat lastig (ouders zijn het niet eens met de locatie die we bieden)
Even ego dames... vandaag vrij, maar druk bezig! Vanavond pretecho, erg veel zin in! Nog even dokter geweest en tis nog niet weg, nu andere kuur voorgeschreven, dus die ga ik zo ff halen. Hopelijk dat deze wel helpt!
Bedankt voor jullie succes berichtjes Ika, 3 oktober is wel een mooie datum maar eigenlijk vind ik de 4e mooier Zou toch gek wezen als jullie dochtertje ineens nog een paar weekjes blijft zitten, dat verwacht niemand meer geloof ik Bouwjaar, kijk je een beetje uit toekomstige mama? Wel fijn die geruststelling van de angelsound en het schopje van jullie kleine Kuitkrampen heb ik soms last van 's nachts. Met tegenstrekken is het eigenlijk direct weg gelukkig. Liefoe, wat erg van het baby'tje Lov, zou ook mijn twijfels over die moeder hebben dan. Ik vind dat je dit soort dingen niet hoort te vergeten. Ik heb nu ook best last van maagzuur. Bij mij helpen de Rennies gelukkig nog. Fijn dat bij jou de Antagel ook goed doet voor je. Lizzie, wat heerlijk dat je de baan aangeboden hebt gekregen! Wel jammer van je salaris, hopelijk valt daar nog over te praten Mgbk, wat ontzettend kut van die migraine. Hoop zo dat de hoofdpijn snel over is. Voor jou ook een knuffel. MamsieM, zal best een opluchting zijn als de clienten verhuisd zijn denk ik. Wel gek lijkt me, zie je ze na je verlof nog wel? Je gaat niet meer terug naar je oude werkplek toch? T. alweer bijna 3 jaar, leuk! MamavanDJ, veel plezier vanavond Balen dat je blaasontsteking nog steeds niet weg is joh Bedankt trouwens ook nog voor jullie lieve berichtjes op mijn bericht van gisteren. De 'ruzie' met mijn collega is niet uitgepraat. Vandaag is hij er niet en morgen ben ik vrij. Hopelijk kunnen we vrijdag weer normaal tegen elkaar doen. Andere collega's vonden het goed dat ik mijn mond open trok en ook mijn manager waardeerde dit. Van die collega is ook bekend dat hij soms raar kan reageren en hij werd best persoonlijk boos naar mij toe. Met mijn man is alles al lang weer koek en ei Soms ben je gewoon beiden moe en geirriteerd en dan ga je het lekker op elkaar afreageren Ik ga zo van werk weg. Naar huis met de trein en daarna naar de verloskundigepraktijk. Ben benieuwd!
Fijn Lies! Succes en veel plezier! Mamadj, jij ook succes en veel plezier! Hier me er zo maar eens toe zetten om boodschappen te doen. Te weinig geslapen vannacht dus weinig puf vandaag.... ach ja, dagje luieren is ook fijn he
Ja ,klopt ook al was het niet de 1e x dat ze dit meemaken ,toch hard om te moeten vernemen. Veel plezier met de voorbereidingen van je bijna 3 jarige 11/10 hebben we ook wat te vieren hier !