Hihi Lov.... Maandag om half acht 's ochtends moet ik in het ziekenhuis zijn. Er is wifi dus kan ik jullie op de hoogte houden
@Lizzie owh wat supper. Heeel veel succes bij je sollicitatie! @ika Ah dus 6 okt wordt wsl de dag. Whaaaa Spannend. Het laatste weekend nog ff asociaal lang uitslapen??
Bedankt voor de knuffels! Ika ooohh wat spannend. Toch misschien ook wel fijn dat je weet waar je aan toe bent en ik vind het een goede instelling van het ziekenhuis dat ze niet gaan wachten tot dat het 'mis' gaat. Je hoort vaak andere verhalen. Lekker nog even genieten met zn tweeen dit weekend! Lizzie wat super zeg dat je straks misschien uit twee banen kunt kiezen. Je hebt echt geluk zeg in deze tijd. En 'fijn' dat je ongesteld bent geworden. Je weet idd dat alles nog werkt. Blij voor je! Mgbk nog steeds migraine? Pff klote hoor. Lies fijn dat alle metingen rond het gemiddelde waren. Losje klinkt leuk. Je krijgt dan een hele mooie stoere look denk ik. Ik ben er vanavond weer. Nu op weg naar huis X
@Bouwjaar, het is maandag 7 oktober Yep lekker uitslapen en zondagochtend met zijn tweeën uitgebreid ontbijten. Maandag gaan ze eerst inwendig kijken. En ik moet aan de ctg. Afhankelijk hoe druk het op de afdeling is gaan ze zo snel mogelijk ook de ballon plaatsen. Wat een gek idee allemaal.
Hallo dames , Manouks ,heel begrijpelijk je reactie op fbmeldingen ,knuffel x Lizzie ,ja heb er de hele dag mee in mijn hoofd gezeten en dan begon de oudste me uit te vragen hoe zwaar ,hoe groot de baby al dan niet is nu rond deze tijd... Hoe gaat het met jou trouwens en de verwerking van alles? Idd.2 jobs om uit te kiezen ,bevoorrecht en gebruik maken om er het beste uit te keizen. om je ongi! mgbk , ooit scan laten nemen van de doorbloeding van je lichaam? total body scintigrafie noemt dat dmv.contrast vloeistof doen ze dat. mamavdje ,sabbelen op de navelstrng ,maak dat mee !! Eda ,♥ van je hondje ,zalig! Losje ,je schiet weer in actie e Bouwjaar ,meubeltjes in orde gekomen uiteindelijk van de kamer? Ika ,rollit rollit rollit En ik had gelijk de maandag over een week wordt je mama Ook hier alles ok ,lekker gerust namiddag op bed , kreeg ik veel stampen en gewoel. Ze zit nog dwars ,koppige trien daarbinnen voel me vaak op zee als ze dan begint Telefoon gekregen van het centrum ,volgende dinsdag is de laatste x van de therapie voor de oudste ,dus ga morgen om pralientjes gaan. Rust voor mezelf en dan wel nog een vergadering om de evolutie te bespreken en wat hij ondertussen kan doen. De dame waarvan we bliksem krijgen heeft cadeautjes gekocht voor onze baby ,mag dan ook nogeens kijken in hun kledij (verwachten een zoon) zo'n lieve mensen ben met men dik gat in de boter gevallen peins ik dus weer op babyshoppingspree voor hun gaan een mooi excusse ML is zo goed als klaar met uitgraven ,zaterdag gaat hij de ondergrond in orde maken en dan vanaf dinsdag de stenen leggen. Het geraakt hier allemaal nog in orde voor de winter Liefs x
* komt thuis en hoopt op babynieuws van Ika* Hmm we moeten dus geduld pff...... Hahaha nee hoor, spannend meid! Maandag is het zover! Kom vanaaf even verder kletsen. Nu eerst koken (maar ik was te nieuwsgierig naar Ika )
Ahhh wat lief, Mamsie! Mijn moeder zei vandaag al. Dat wordt vast maandag. Hihi ze mag niet meer raden.
Even kort.... Ika aaaaahhhh wat spannend dichtbij allemaal!!!!!!! Lizzie top nog een sollicitatie, en top van je ongi (klinkt een beetje raar) Hier ovenschotel bijna klaar, , vriendinnetje van de oudste word zo weer gehaald en dan eten want moet werken! Tot vanavond xxx
Ika geniet toch maar van jullie allerlaatste weekendje als koppel alleen ! Wij deden dan meestal de weken ervoor iets leuks als een cinèmaatje doen ,uit eten gaan in ons favoriete restaurant Heb ook goed nieuws ivm.prikwaarden ,nog geen insuline inspuiten ik zit op de rand en ze willen geen onnodige risico's nemen. Dus we prikken voorts !
Ika wauw dit weekend vh laatst allen! Super super super! , spannend ook. Wij zitten vastgeplakt achter onze laptops en telefoons maandag. Geniet ervan meis, nog even en je hebt je mooie meissie in je armen. Hoe bijzonder... Zwijmelt weg. Lief goed nieuws dus qua prikken? Ml ook goed bezig. En therapie afsluiten vd oudste ook goed nieuws! Losje klinkt goed idd die badkamerplannen. Lizzie Jeetje twee banen om uit te kiezen. Het is je gegund. Ben benieuwd hoe het tweede gesprek gaat. Doe waar jij je goed by voelt. En ook nog ongesteld. Tis kut genoeg maar toch fijn onder de omstandigheden. Dames werk ze of succes met wat jullie vanavond gaan doen. Wij gaan vanavond wat drinken met een oud jongere van ons in de stad. Ze heeft erg lang by ons op de groep gezeten. Super leuk dat ze contact met ons heeft gezocht. Kijken hoe het met haar gaat. Wij zijn vandaag bedden wezen kijken. Uiteindelijk één gekocht. Levertijd van zes weken dus snel het volgende deel vd verbouwing in gang zetten. De slaapkamer stucen verven en nieuwe vloer uiteindelijk leggen.
Oohh Ika, wat spannend Jullie laatste weekend samen, geniet er nog even van Ik heb volgende week vakantie, dus ik zal maandag vaak komen spieken Wel fijn dat je er vrede mee hebt. Ben je niet enorm zenuwachtig? Lizzie, wat fijn van je 2e sollicitatiegesprek! En ook fijn dat je ongesteld bent en alles nog werkt Liefoe, lekker dat de therapie even stopt en wat leuk dat je cadeautjes hebt gekregen. Mgbk, fijne avond! Losje, jullie badkamerplannen klinken goed. Wij hebben zelf wel alles betegeld. Allemaal een fijne avond! Ik ga zo koken en om 20.30 uur Expeditie Robinson kijken
Losje lekker gegeten? Mgbk fijn dat jullie een nieuw bed hebben gevonden. Goeie stok achter de deur om nu de slaapkamer klaar te maken toch? Leuk.. ik hou altijd van klussen en inrichten Lies hier straks ook expeditie robinson. VL gaat voetbaltrainen dus lekker met een kop thee en een dekentje op de bank veel kijkplezier! Liefoe fijn dat je goed nieuws hebt over je waardes!
Ik zeg, nieuw bed, nieuwe kansen. Als dat niet raak schieten wordt?? Manouk heb er ook veel zin in. Bed ombouw wordt grijs, gordijnen zijn grijs. Denk dat ik drie mooie fotos op canvas laat maken, welke kleuren zouden dan mooi zijn voor accessoires? Beetje kleur lijkt me wel leuk. Anders wordt het zo donker. Rood? Lichtblauw? Wat denk jij?
@Liefoe, goed nieuws over die waarden! En je had gelijk met de bevaldatum @Mgbk, heerlijk een nieuw bed. Watvoor bed heb je gekocht? @Manouk, veel plezier met expeditie Robinson. Wij gaan heel fout Geer en Goor kijken. @Lizzie, wat fijn dat je nog een gesprek hebt. Ik ben benieuwd welke baan het straks wordt. @Lies, ik ben nog niet zenuwachtig, misschien komt dat nog. Manlief gaat uiteraard mee. En we mogen in de kraamsuite. Ik kijk er wel naar uit. Hopelijk heb ik al wat ontsluiting en hoeven ze alleen de vliezen te prikken. Het zou mooi zijn als mijn lichaam het dan oppikt en ik niet aan de weeënopwekkers moet.
Een boxspring. Luxer dan het ikea bed dat we nu hebben. Breder ook. En hoger. En comfortabeler . Kan niet wachten. Veel kijkplezier dames. Wij gaan de stad in.
Heerlijk, Mgbk, wij hebben ook een boxspring. We zijn er heel blij mee. Lekker hoog en met een elektrisch verstelbare bedbodem.
Mgbk nou dat moet zeker goed komen in dat nieuwe bed Rood kan je mooi combineren met grijs en zorgt voor een romantische sfeer. Oud roze vind ik persoonlijk ook heel mooi en past heel goed bij grijs, je moet er natuurlijk wel van houden en niet alle mannen zijn het hier mee eens. Lichtblauw kun je ook goed combineren, ik zou dan voor ijs blauw gaan. Krijg je een mooi fris effect en leuk te combineren met verschillende materialen. De drie canvassen vind ik ook erg leuk, misschien in zwart wit laten afdrukken? Heb wat foto's voor je opgezocht. Misschien zit er iets bij wat je mooi vind: