De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Ikapika, Aug 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mgbk

mgbk Niet meer actief

Heel veel succes Lizzie! Hoop op een goed gesprek, salaris en leuke mensen.

Sterkte met de pijn en bloedverlies.x

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

Oct 21, 2012
    5,073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lizzie, zet hem op tijdens het gesprek!! Sterkte met je ongi :(

@Losje, spannend, je nieuwe baan. Ik ben erg benieuwd!

@Eda, tja dat kan allemaal. Maar goed met een 'normale' bevalling kan ook vanalles gebeuren. Daar zijn ook zoveel complicaties te bedenken.
    Ik heb voor een ballonkatheter gekozen als er meer ontsluiting moet komen. Dat is nog het meest natuurlijk. Misschien is medicatie wellicht niet nodig. Ze zeggen dat je een weeënstorm kunt krijgen van het infuus. Een vriendin van me heeft een natuurlijke bevalling gehad en ook een weeenstorm gehad. Dus tja...
    Ik ben ervan overtuigd dat als je probeert je er zoveel mogelijk aan over te geven je uiteindelijk een zo positief mogelijk effect kunt bereiken.
    Ik probeer er zo nuchter mogelijk in te gaan. Dat zou ik ook doen als de bevalling natuurlijk op gang zou komen. Iedereen ervaart het toch anders.

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Doopsuikers zijn het soort bedankjes dat we meegeven als de mensen op bezoek komen.
    Bij jullie worden beschuit met muisjes gedaan hier niet :)
    Is geen domme vraag hoor!

Lizzie , sterkte met de pijn en bloedverlies en succes !

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ika horrorverhalen heb je ook over gewonde bevallingen dus wat dat betreft moet je nooit overal te veel van aantrekken.

Eda ik ben het ergens wel met je eens over inleiden....

Losje spannend meid!

@bruiloft volgende week even nog shoppen voor schoenen en bolero's of iets in die trent. Dan moet man nog een pak kopen en dan zijn we klaar. Jeetje het is al bijna :D

@maagzuur gaat wel goed vandaag

Lizzie balen dat je zo'n last heb meid :( succes dalijk!

Ika snap je en wil je geen rotgevoel geven...maar het is we zo dat als je lichaam eigenlijk niet klaar is voor een bevalling zo'n inleiding minder fijn kan zijn. Maar wie weet heb je al ontsluiting, maar toch denk ik weer...waarom niet eerst gestript of gekeken hoeveel ontsluiting je eigenlijk hebt.
    Inleiden is toch een soort van forceren...

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maaaaar Ika het gaat gewoon helemaal goedkomen :) je moet vertrouwen op de artsen die je begeleiden .... Nog even en je hebt je wondertje eindelijk in je armen meid....

We moeten je nu geen rotgevoel gaan aanpraten... Bedoelde het iig niet verkeerd

6. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,298
    34
    48
    Dom dom dom.. net een test gedaan (10dpo) :)
    Het is nogal onrustig in mn buik en wat last van maagzuur.
    Toen ik thuis kwam kon ik me niet bedwingen, het is ook al zo lang geleden dat ik een zw testje kon doen omdat ik elke keer zo vroeg ongesteld werd. Maar hij is spierWIT! :(
    Nu baal ik dat ik het heb gedaan. Maar weer wachten totdat de ongi komt.

7. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,298
    34
    48
    Lizzie duim voor je.. op dit moment ben je vast druk in gesprek! Sterkte met je buikpijn.

Mgbk die blauwe kleur vond ik ook erg mooi en dacht dat jij dat ook zou vinden. In combi met de zwart wit canvassen erg mooi. Succes met al dat gewerk van je. Heb je nu al duidelijkheid over je contract?

Lov jullie grote dag is al bijna! Spannend. Weet je man al wat voor pak hij wilt?

Ika ik vind dat je een goede instelling hebt! Ik denk dat alles voorspoedig zal verlopen maandag :) Geniet nog maar lekker met zn tweeën dit weekend!

Lief fijn dat je een goede waarde had. Ik wist eigenlijk ook niet precies wat doopsuikers waren.. haha ;)

Losje spannend morgen. Hoop dat je het leuk gaat vinden. Komt vast helemaal goed!

8. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ach meis toch. Snap dat je je niet kon bedwingen.
    Maar je hebt nog vier dagen tot je nod.
    Het hoeft niks te betekenen. Miss over twee dagen wel een tweede streep te zien. Maar idd miss ook niet. Het kan twee kanten op.
    Kan de teleurstelling iig megagoed voorstellen! Kon ik jullie maar zwanger toveren .

Contract, ja ik moet er sowieso uit. Vraag is alleen of ik mn contract tot eind april uit mag zitten.

Idd die kleuren lijken me erg mooi. Dat oud roze ook wel. Hmm keuzes keuzes.

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

Oct 21, 2012
    5,073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ach Manouk :( dikke knuffel meid.... Misschien was het nog te vroeg. Ik blijf duimen.

Wat betreft het inleiden, maar niet meer te veel over nadenken. Ik word er zelf niet vrolijker van als ik na ga denken over de negatieve kanten. Ik voel dat het me toch raakt. Ik kan er nu niks meer aan veranderen. Ze zullen vast weten wat ze doen....

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ika je bent niks verplicht he ;) maar we moet er idd over ophouden ...

Manouks idd helemaal begrijpelijk hoor....:( maar je hebt nog tijd lieverd.

11. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    1,162
    0
    36
    @Lizzie, fijn dat je lichaam nog werkt meid! Was die proefdag op je nieuwe werk trouwens nog wat geworden? Kon het zo niet terugvinden

@Mamsie, inderdaad... Nog 5 weken en dan zit ik ook op 40 weken. Jeetje, komt echt dichtbij zeg

@horrorverhalen, ja het zijn vaak de negatieve verhalen die blijven hangen. Dus kom jij ons maar gewoon een positief verhaal vertellen Ika ;)

@Manouk, ach meid... Ik snap jouw drang om te testen hoor! Had ik hier toen ook. Misschien is het gewoon nog te vroeg?

12. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,298
    34
    48
    Ach ja.. domme actie van me ;)

Mgbk jeetje wat klote dat je er uit moet. Hoop dat je in elk geval nog tot april kunt blijven. Rot crisis.
    Ja keuzes keuzes haha. Wat vind je man? Of vind ie alles best?

Ika ah niet te veel meer aan denken hoor. En je er niet te druk om maken. Gewoon vertrouwen hebben en je positieve instelling vasthouden. Probeer het op je af te laten komen en te denken aan het moment dat jullie maandag jullie kleine meisje eindelijk vast mogen houden :) Knuf!

Dankje Lov!

13. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,298
    34
    48
    Hoe is het nu met jou Jaydee?

14. Ikapika

Ikapika VIP lid

Oct 21, 2012
    5,073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oh nee, dat klop Lov. Ik weet heel goed wat ik wil ;)

Ze wilden heel graag zo'n studie op me uitproberen. Dan word je misschien wel ingeloot om met pillen de weeën op te wekken. Laat dat nu net cytotec zijn, waarmee ik in het begin dit jaar mijn miskraam mee heb opgewekt. Dit zou oraal gaan i.p.v. vaginaal. Maar dat wil ik dus echt niet. Ik heb duidelijk gezegd dat ik die associatie duidelijk wil scheiden van deze zwangerschap. De vk zei nog dat het ook een hele positieve ervaring kan worden. Nee hoor, voor de mk heeft het goed gewerkt, maar nu wil ik daar niet meer mee geconfronteerd worden.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje Ika ..... Nee dat ze je dat vragen eigenlijk?!
    Goedzo meid wilde alleen maar zeggen dat je niks hoeft te doen wat je niet wilt.

Bevallen is gewoon minder...op elke manier :D als het over is wordt het pas het mooiste wat er is ....

16. Ikapika

Ikapika VIP lid

Oct 21, 2012
    5,073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    'It's no walk in the park'... ;)

Tevens heb ik een zeer assertieve man die echt als een waakhond om me heen draait :D Hij is lekker de hele week vrij komende week. Zo fijn!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pffff nee dat zeker niet. Maar wel ontzettend mooi!!

Oh lekker dat hij vrij heeft, dat is weer een voordeel van inleiden dan kun je da plannen he :D

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

Oct 21, 2012
    5,073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    'Elk nadeel heb ze voordeel' hè ;)

Zo'n vreemd momentje vanochtend. Ik sta altijd met mijn man even op voordat hij naar zijn werk gaat. Bij het gedag kussen bij de deur realiseerden we ons dat het de laatste keer op deze manier was :D

19. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,759
    491
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Hahaha wat leuk ika. De laatste keer een dikke babybuik er tussen. Nu lekker genieten van een relaxt weekendje. Gaat druk worden vanaf volgende week maandag ;)

Jaydee. Meid jij mag ook al bijna. Wow 35 weken. Vergeet wel is dat er al meerdere zo ver zijn en we een hoop beschuit met muisjes moeten eten de komende tijd. :)

Dames al jullie succeswensen zijn goed geweest. Ik weet nu al dat ik de baan heb en kan woensdag beginnen. :)
    Woensdag ook contract tekenen. :) I'm so happy!!!

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

Oct 21, 2012
    5,073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Wow, Lizzie, wat ontzettend fijn. Gefeliciteerd!!! Zijn hier de uren en het salaris beter dan bijna die andere. En is het reizen goed te doen?

Share This Page