De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mgbk

mgbk Niet meer actief

#4081 mgbk, 5 okt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 okt 2013
    Manouk, ben present! Hoezo?? Heb je goed nieuws???

Jaydee o leuk zeg geniet ervan!

Lizzie je mag ook zeker trots zijn!! Hoe is het met de pijn qua ongesteld zijn? Heb je al melatonine geprobeerd om in slaap te komen?

Parel, wat een verhaal weer... En de opdracht voor hen niet aannemen? Zo veel gedonder lijkt me niet normaal. Dat je moet vluchten in je eigen huis. Te gek voor woorden toch?

Ika geniet van jullie weekend samen. De laatste. Bizar hoor. Hou je positieve instelling van meis. Laat je niet gek maken. Komt echt wel goed.

Losje shop ze met je dochter voor voetbalkleding.

Iedereen sterkte of fijne dagen.

2. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Ja Manouk, schoot ook gelijk door m'n hoofd! Of verveel je je...

Jaydee, wat leuk! Heel veel plezier!

Lizzie, mag je best trots op zijn!

3. MamavanDJ

Ja Parel, wat een gezeur zeg! Zou ook weggevlucht zijn... Hoe is het uiteindelijk afgelopen?

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Haak ook hier weer even in hoor. Heb wel gelezen maar verder....

Lizzie, wat super van je baan meid! Ze zouden ook wel gek zijn als ze zo'n topper als jij niet aan zouden nemen! :D

Ika, geniet nog even van elkaar meid! Ennuh, 1 ding is zeker: het gaat pijn doen maandag. Voor de rest komt het zoals het komt!

Eda, nog geen tekenen van een bevalling?

Jaydee, veel plezier nog even vanavond! Leuk, even weg!

Joy, ook al 30 weken. Aftellen he!

Manouk, je maakt mij (en de anderen) wel erg nieuwsgierig hoor!

Parel, een eigen bedrijf is leuk maar dit is wel een nadeel he..... Vervelend hoor, dat soort klanten.

Lov, hoe voel jij je?

Mgbk, hoe is het met de hoofdpijn?

Lies, nog misselijk geweest?

Hier even een ochtendje alleen. Even poetsen in huis zo. Morgen lekker dagje niksen, maandag dag werken en dan dinsdag de 3e verjaardag van T. Ben wel echt toe aan verlof..... Nog 2 weken bikkelen.... Vermoeidheid neemt ook toe merk ik. En ik ben toe aan lekker thuis zitten, babykamer in orde maken, spullen wassen etc!

5. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @parel: dat vind ik toch echt niet kunnen dat ze tot aan je huis komen... je hebt toch recht op privacy!!!

hier een rustig opstarten van de dag, straks maar douchen en me klaarmaken voor de trouwreceptie! ik denk niet dat ik daar de elegantste ga zijn, maar ja

6. mgbk

mgbk Niet meer actief

Mamsie nog ff doorbijten, je bent er bijna!

Eda veel plezier op de trouwerij. Volgens mij zie je er heel mooi uitzoet je zwangere buik.

Hoofdpijn is vandaag te doen. Geen migraine, alleen hoofdpijn. Hopen dat het zo blijft. Zo ff nieuw beddengoed kopen. Dan werken.

7. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Oohhh nee ik heb niks te melden hoor.. maar vond het nog zo rustig hier. Haha.

Jaydee klinkt ontzettend gezellig, veel plezier!

Mamsie nog twee weken volhouden.. succes!

Eda veel plezier bij de trouwreceptie!

Mgbk vandaag weer werken? Succes!

8. mgbk

mgbk Niet meer actief

Niet nog een testje gedaan Manouk?
    Je schreeuw klonk idd hoopvol. Dacht dat het aan mij lag maar mamadj dacht het ook. Haha. Jij nog plannen Manouk?

9. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Haha sorry.. dat was niet de bedoeling.
    Was vroeg wakker want vriend was gister een borrel aan het drinken in de stad en kwam vannacht thuis. Ging natuurlijk aldoor van bed af en vanochtend vroeg naar beneden, hoorde hem aldoor naar de badkamer en wc gaan dus kon niet meer slapen en was nogal geërgerd. Vandaar dat ik jullie wakker schreeuwde omdat ik geen zin had om naar beneden te gaan met mn chagrijnige kop :p Hij heeft wel een lekker ontbijtje voor me gehaald en is nu naar voetbal :)

Ik ga straks met mn moeder en broertje (14 jr) shoppen in de stad. Hij heeft nieuwe kleding nodig en wil altijd graag dat ik mee ga. Kan ik mee kijken naar 'toffe' kleren en hij vind mijn mening altijd belangrijker dan die van mn moeder.. haha. Zelf ook nog even rondkijken natuurlijk ;)

Ohh ga je nieuw beddengoed voor jullie nieuwe bed kopen? Veel plezier!

10. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    P.s. nee geen testjes meer voor mij hoor.. haha. Heb ook niks meer in huis. Wacht rustig af of ik ongi word.

11. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Jammer Manouk, dat je nog niets te melden hebt. Wordt wel weer eens tijd voor een mooie test hier!
    Veel plezier vanmiddag met je broertje. Grappig dat hij zijn grote zus mee wil :)

Mgbk, fijn dat je hoofdpijn te doen is meid. Al leuk beddengoed gezien ergens? Werkse straks!

12. MamavanDJ

Leuk Manouk! Naar wat voor winkels gaat hij graag? Coolcat ofzo? Lijkt me voor jou ook leuk dat je kleine broertje graag met je gaat shoppen!

Mamsie, nog even doorbijten. Twee weken vliegen voorbij! Pff ik ben er nu al aan toe, erg he!

Eda, vind het nog stoer van je dat je op deze termijn naar een bruiloft gaat! Maar zolang je je goed voelt, waarom niet? Ik denk dat je er prachtig uit zal zien! Veel plezier!

Mgbk, shopse!

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Mgbk, hopelijk straks helemaal hoofdpijn vrij.

@Parel, jeetje wat een asociale mensen. Daar wil je toch geen zaken mee doen.

@Jaydee, geniet van je weekendje weg!

@Lizzie, melatonine hielp bij mij heel goed in slapeloze tijden. Destijds veel stress van het werk en dan lag ik veel te piekeren.

@Losje, stoer hoor straks je meisje met een Ajax tenue! Ik wil ook nog een Ajax rompertje voor de kleine als verrassing voor manlief.

@Joy, fijn om ook de goede verhalen over het inleiden te horen. Het zijn toch vaak de negatieve ervaringen die je eerder vindt op het internet.

@Manouk, shop ze! Leuk dat je broertje zo je mening waardeert.

@Mamsie, poets ze! Alles al in huis voor de verjaardag van T.?

@Eda, veel plezier op de trouwreceptie. En je bent vast heel stralend daar, want zwangere vrouwen zijn heel mooi!

@MvDJ, hoe is het met de blaasontsteking?

Ik moet vanmiddag even naar het ziekenhuis voor de laatste bloeddrukcontrole. Manlief en ik gaan daarna nog lekker even lunchen in de stad. We hebben vandaag heerlijk uitgeslapen. Dus net klaar met douchen en ontbijten :)

14. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ika geniet ervan samen. Hier komt ook een ajaxrompertje als het zo ver mag zijn. Succes in het ziekenhuis.

Manouk wat gaaf dat je broertje jouw mening zo belangrijk vindt haha. Lekker shoppen samen!

Mamsie poets ze en succes met de voorbereidingen.

Ika, hoofdpijnvrij ben ik nooit. Al jaren niet, maar dat ben ik gewend. Zolang het maar geen migraine pijn is, ben ik al blij.

15. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Mgbk, wat vind ik het toch heftig voor je, meid. Ik weet hoe het voor mijn vader is met de hoofdpijn. Hij heeft er nu ook weer veel last van. Het schijnt dat zijn lichaam moet wennen aan de regelmaat, omdat hij meer dan 30 jaar in de ploegendienst heeft gewerkt.
    En dat rompertje komt er voor jou ook! Ik hoop echt dat je snel een mooie test in je handen mag hebben!!

16. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Jaydee, ja het gaat inderdaad best wel snel, gelukkig hihi. Lekker dat je nog even een nachtje weg gaat met je vriendinnen.... dat zal er straks niet meer van komen denk ik hihi.

@ Ika, ach ja met alles zijn er goede en slechte verhalen. Met een 'gewone' bevalling kan ik weer een slecht verhaal plaatsen haha.. en bij andere is dat misschien weer andersom. Je moet het toch zelf ervaren en misschien gaat het maandag bij jou ook hartstikke goed en snel en heb je tegen de middag al je meisje in je armen :) Geniet nog van deze laatste 2 daagjes samen want daarna gaat er een klein wezentje zich met jullie leven bemoeien :D

@ Hier, ik ben mijn laatste zaterdagdienst aan het werken... heerlijk!! Dan pas weer in april ofzo :D Nog 4 uurtjes en dan zit het erop. Verder niet echt iets te melden....

17. MamavanDJ

Heerlijk vooruitzicht Joy!

Ika, geniet er maar lekker van saampjes de laatste twee dagen!

Wat een Ajax fans hier zeg.... ik ben van de andere kant zeg maar, haha!

Blaasontsteking, zie club!

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Tjemig, wat een trage k*twinkel h&m. :x
    29/9 besteld, 2/10 pas vestuurd en nou zou t vandaag bezorgd worden en zie zojuist dat t pas maandag komt.
    Bestel daar nooit meer wat :x

Nu ff lunchen kom daarna normaal reageren ;)

19. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Mgbk. Toevallig heb ik ze gisteren gekocht. Maar vergeten te gebruiken. Was okk meer voor R. Dadelijk als ik werk dan slaap ik weer.

Mdj. Ik ben ook geen ajaxfan hoor. Lol. Tja woon in Eindhoven dus wat zal dat dan zijn. Ik heb vroeger veel gevoetbalt. Jaren gedaan. Favo team is niet nedrrlands maar engels. Manchester United. ;)

Ika. Begibt het al te krievelen?? Zou helemaal geweldig zijn als ze morgenavond zich zelf aandient.

Manouk. Dank je voor het wakker maken. Had ik wel ff nodig. Half 12 gingen hier de luikeb pas open.

Hier vandaag boodschapjes doen. Huisje poetsen en dan relaxen. Ik ben weer is 2 dagen alleen. Niet leuk in het weekend.

FIJN WEEKEND MOPPIES!!!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Joehoe.......

Alles goed babes :D

Ohhhhh Ika bijna bijna meid.......:D

Deel Deze Pagina