Niet leuk Lizzie weer twee daagjes alleen... Wij weer druk met de babykamer en opruimen! Ga zo sausen, dus het gaat ergens op lijken! Vanochtend kwam m'n kraampakket! Haha, die lappen weer... en drie cadeautjes! Een opbergmand (handig voor de babywas straks!), een knuffel en baby's eerste jaar van Pauline Oud. Erg leuk, want daar heb ik ook het 9mnd dagboek van! Ook gekregen van de verzekering toen ik m'n kraampakket aanvroeg!
Oohh hier hetzelfde pfff... Vorige week zaterdag besteld, toen kreeg ik maandag een mailtje dat het ingepakt werd maar heb nog steeds niks... en bij postNL staat er nog steeds 'verzender maakt het pakketje klaar' ofzoiets :x:x
@joy hard aan t aftellen? Owh jij bent dus ook al aan t balen. Tis voor mij sneller om naar de winkel te gaan (waarvoor ik toch 30 min zal moeten reizen..) @parel balen dat er ook idioten tussen zitten @jaydee veel plezier dit weekend @eda. Foei tuurlijk ben je wel elegant. Met nieuw leven bij je, hoe kun je dan niet elegant zijn Veel plezier @mgbk nooit hoofdpijn vrij ... @ika lekker aan t genieten nog eventjes dus @lizzie owh balen dat je alleen bent in t weekend Hopelijk vermaak je je een beetje. @mmvdj owh dan is je kraampakket ook lekker op tijd. En altijd leuk kadootjes sorry voor wie ik gemist heb Zo hier weer meebewogen inde sportles, toch nog wel lekker. Daarna wat opgeruimd, gemopperd, gelunched en gedouched. Nu ff rust. Zo ff langs mn ouders omdat mn broer daar zit met de kids. S-zus had een uitje van haar werk dit weekend: ze zit in Parijs... En ind vd middag+ 's avonds naar s-ma die viert haar 65e verjaardag.
Hoi meiden, Sorry maar denk dat ik morgen weer tijd heb voor jullie Maar denk wel aan jullie hoor♡ Ajax outfit in ieder geval binnen Ze doet hem niet meer uit! Ika succes in het ziekenhuis! Rest nog een fijne dag! Even uitrusten nu, want ik moet om 18:00 beginnen
klaar om te vertrekken, het is maar een receptie, dus al geen dansen en zo erbij en wat is het ergst wat kan gebeuren? voel nog niet "rommelen" volgens mij ben ik zeker nog 2 weken safe, dus ja, alleen jammer dat het wat ver is, toch 1,5 uur rijden ernaartoe.. ika: geniet van je laatste weekend als niet-mama!!!! rest sorry dat ik niet uitgebreider reageer...
Fijn Ika Heerlijk ook dat jullie nog lekker hebben kunnen uitslapen. Lizzie, gefeliciteerd met je nieuwe baan Vervelend dat je nu 2 dagen alleen bent MamavanDJ, ik kijk stiekem ook wel uit naar mijn verlof hoor Nu een weekje vakantie en dan nog 9 weken werken Succes met verven! Manouk, oh jammer dat je (nog) geen goed nieuws hebt meid. Leuk dat je broertje je zo graag mee wilt hebben Mgbk, werk ze weer! Wat vreselijk om altijd hoofdpijn te hebben! Ik heb elke dag pijn in mijn rug, maar ik denk dat daar beter mee te dealen is. MamsieM, nog even doorbikkelen en je mag met verlof! Vieren jullie T. zijn verjaardag dit weekend nou al? Heb wel onthouden dat hij dinsdag jarig is (toch?) Joy, lekker nog maar 4 werkjes werken hoor! Al alle spullen in huis voor Jesse? Bouwjaar, wanneer begint jouw pufcursus? De mijne dinsdag en ik kan zowaar nog gewoon mijn sportbroek aan Mooie buik heb je! Jaydee, heel fijn weekend! Parel, lekkere klanten dan Lov, mooi dat alles goed gaat Liefde, nog steeds een goede suikerwaarde vanochtend? Wanneer komt Bliksem ook alweer bij jullie wonen? Losje, gaaf Ajax tenue zag ik op facebook voorbij komen Succes met werken vanavond! Eda, ik wil wel graag een foto zien van hoe je eruit ziet vandaag hoor! Vast heel elegant, kan niet anders! Vandaag alweer 26 weken zwanger en onder de 100 dagen gedoken Net nog even een leuke muursticker voor de babykamer gekocht. Ik zal zo eens een foto maken van ons kamertje. Mijn man is nu naar zijn ouderlijk huis toe. Hij gaat zo met zijn vader en broertje uit eten en naar de bios in Antwerpen. Heb ik een middag en avond alleen met de beesten
hoi meiden , ff snel tussendoor.. heb niet alles terug gelezen.. maar begreep dat het heel spannend is voor ika, morgen is mijn zoontje jarig ika 6 oktober is een mooie datum, maar de 7e ook hoor hihi.. succes iig. bouwjaar je buik is prachtig hoor, mooie foto! hier druk.. ik voel mijn banden enorm dus heb buikbanden gekocht afgelopen week om te steunen, en dat werkt perfect ik ben er erg blij mee. kindje groeit hier goed en maandag weer een groeiecho.. ze houden het goed in de gaten ik had wel gehoopt op nog meer zwangeren dus ik blijf hard door duimen voor de niet zwangere meisjes, komt goed schatjes! lizzie nieuwe baan lees ik, proficiat het zal je ook goed doen denk ik
Zo weer thuis. Lekker met zijn tweetjes geluncht. @Lov, mijn bloeddruk was 140/95. Die onderdruk fluctueert een beetje tussen de 90 en 95 nu. Maar ik voel me verder prima. Bloed prikken en urine controle was niet nodig. Ctg zag er weer heel netjes uit. Ik heb nog gevraagd over het breken van de vliezen. Ze wachten eerst een uurtje of het vanzelf op gang komt, maar ze zeiden al dat het vaak toch een infuus wordt met oxytocine. Dus ik houd er maar rekening mee dat ik sowieso aan een infuus moet. @Lies, ik ben benieuwd naar je babykamer!! @Toeter, alvast gefeliciteerd met je zoontje!! Ik zag trouwens dat 7 oktober wereld kinderdag is van de VN. Wat een toeval
Fijn dat alles goed gaat toeter en leuk iets van je te horen Mooi dat de buikbanden steun geven. Alvast gefeliciteerd ook! Ik heb 10 nieuwe foto's van ons babykamertje in mijn album geplaatst en een nieuwe buikfoto. Wel alles gemaakt met mijn mobiel. Extra mooie datum dan Ika
Zo weer terug van het shoppen. Broertje is goed geslaagd en flink verwend door mn moeder. Ik heb zelf alleen een sjaal gekocht en een broek voor vl.. die niet past dus kan hem weer terug brengen :s Mamadj we zijn idd ook bij de coolcat geweest. Veel gekocht bij de h&m en sportwinkels. Leuk je kraampakket en succes met verven! Lies we zijn nog geen vriendjes dus kan je foto's niet zien Jeeeh onder de 100 dagen! Losje veel succes vanavond! Mooi ajax tenue, hier ook een ajax fan Lov fijn dat alles goed is! Ika lekker gelunched! Fijn dat de ctg er goed uit zag en dat je je goed voelt! Nog twee nachtjes Eda ik wil ook wel een foto van je zien vandaag Bouwjaar ooh balen van die h&m bestelling. Bij mij gaat het meestal wel redelijk snel. Hoop dat je em snel binnen hebt. Ga straks even naar je buik kijken. Toeter fijn dat de buikbanden goed werken. Mgbk ben je geslaagd voor het beddengoed? Joy nu echt aftellen dus.. nog 4 weekjes. Lizzie heerlijk uitgeslapen dus.. lekker hoor! Lief zijn je waardes weer goed vandaag? Pfff ben moe, lekker rustig avondje vandaag.
Nu wel Manouk Fijn dat je broertje zo goed geslaagd is, wel jammer van de broek voor je vriend. Bedankt allemaal voor de leuke reacties op mijn foto's
@ Bouwjaar, ja dat is inderdaad sneller om gewoon naar de winkel te gaan maar toch zoek ik dat ook niet om in die lange rij te gaan staan bij de kassa haha! Ik ben inderdaad hard aan t aftellen, want eerlijk gezegd begin ik het al best zat te raken. Hoe voel jij je? Mooi buikje heb je! @ Lies, ja ik ben eigenlijk al helemaal compleet voor Jesse Alleen nog wat kleine dingetjes zoals spuugdoekjes, thermometer enzo... Maar daar heb ik straks in mn verlof tijd zat voor. En misschien dat ik zulke dingen op mn babyshower krijg hihi... Zit alleen nog over 2 dingen te twijfelen, zo'n puckababy slaapzak voor newborn omdat we dan toch in de winter zitten... en of ik toch nog een 2de camera aan zal schaffen. We hebben er nu eentje met beeld van Luvion en je kunt daar nog een camera voor bijkopen (en dan over schakelen van beeld). Vind het toch nog fijn om ook een camera voor Dilan te hebben maarja zo'n losse camera is 100 euro... dus moet er nog ff over nadenken. Begint bij jou ook al op te schieten he 26 weken! Ben benieuwd naar je kamertje Ga zo even kijken. @ Hier, pff zit al de hele avond chagrijnig op de bank! Drukke dag gehad vandaag op het werk pff dus ik was al zooo moe toen ik thuis kwam. Zoonlief nog opgehaald en moest nog wat boodschappen doen. Heeft ie de hele supermarkt bij elkaar zitten schreeuwen en huilen omdat hij een tandenborstel open wilde maken wat nog niet mocht van mij pfff... eenmaal thuis had ik eten voor m gemaakt en begint ie weer alles bij elkaar te krijsen dat ie niet wil eten en het uit te spugen enzo... Mijn geduld was toen echt op met hem en hij is meteen zonder eten naar bed gegaan om half 7. Hij ging meteen slapen, had t niet verwacht haha... maar eigenlijk nu pas begint mijn chagrijnigheid wat te zakken.
Pfff moet even bijkomen. Hier net een fikse woordenwisseling gehad met manlief. Ik zij iets en toen wierp hij me voor dat ik niet waardeer wat hij doet. Dat raakte me zo. Ik ben er echt zo verdrietig over. Ik kan er nog steeds om huilen. Ik heb nu het idee dat ik de laatste tijd te veel van hem heb geëist Bah wat een nare avond.
Joy bah meid altijd vervelend zo'n dag..... Rustig op de bank nu bijkomen hoort zo bij de leeftijd van je kindje Ika lieverd.... weet niet wat er precies gezegd is....maar is het misschien ook wat zenuwen bij jullie beiden?
@ Ika, oh das niet zo leuk en vooral omdat dit een weekendje voor jullie samen moet zijn. Maar hopelijk kunnen jullie het weer bijleggen vanavond en er toch nog een leuke en gezellige avond van maken samen. Nog een paar dagen en dan gaan je hormonen weer weg @ Lov, ja ik weet het dat het de leeftijd is, maar soms heb ik daar nu echt geen geduld voor als hij zo dwars is
Joy, klinkt goed qua spulletjes Wat ik veel lees is dat je de eerste tijd nog geen slaapzakje nodig hebt omdat je kindje dan vaak wel netjes onder de dekentjes blijft liggen. Jij zal er ongetwijfeld meer ervaring mee hebben dan ik Mooi dat je chagerijnigheid nu zakt, hopelijk heb je verder een leuke avond Ika, oh wat vervelend joh Waarschijnlijk zullen er zenuwen mee spelen gok ik, zoals Lov ook al zegt. Mensen zeggen in hun irritatie vaak dingen die ze niet menen, vast bij jullie ook het geval. Hopelijk is het snel uitgepraat en kunnen jullie nog genieten van de één na laatste avond samen