De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Ikapika, Aug 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ika you go girl! Vertrouw op je lijf je kan het meid!!!!

2. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Lieve Ika, heel veel succes voor morgen!! Voor je het weet geniet je van jullie kleine meisje!!

Eda, jouw tijd komt echt wel hoor! Er is er nog nooit één blijven zitten ;)
    In m'n andere club zijn er al een stuk of 7 bevallen, waarvan er maar één overtijd is gegaan!

Manouk, ik zie een meeting ooit wel zitten hoor! we kunnen destijds evt kijken met degene die het wel leuk vinden!
    Maar ik snap de anderen ook wel, zo heb ik ooit op een forum geschreven, elkaar een aantal keer ontmoet en dat is ook doodgebloed. Nog wel contact via FB.
    Leuke dingen heb je trouwens weer gekocht! Wou dat ik een beetje creativiteit van jou had!

Kamertje wordt idd nog wel aangekleed met wat kleur enz. Eerst de meubels en dan zien we wel!

Losje, leuk cadeautje voor de juffen!

Ga nog even serie afkijken en dan zo m'n bedje opzoeken! Trusten!
    En Ika, ik probeer het bij te houden morgen, maar ben aan het werk. En natuurlijk hou ik ook m'n mondje dicht!

3. toeter

toeter Fanatiek lid

Dec 1, 2012
    1,313
    1
    0
    ika, veel succes morgen meid je kan het!

morgen is de tijd,..
    kleine handjes van die kleine meid..
    haar voetjes die zo schopte..
    en bubbeltjes die in je buik zo plopte..
    haar zien, knuffelen, ruiken en voelen..
    dat mag je morgen, en haar in je armen sluiten.

knuffel!

4. toeter

toeter Fanatiek lid

Dec 1, 2012
    1,313
    1
    0
    lief, dat wordt ik al vanaf begin deze zwangerschap, alleen nu doen ze groeiecho's tot de geboorte dat kende ik voorheen niet, ik wist niet eens dat ze dit zouden gaan doen.

mams,.. ik voel me verder goed hoor dank je.

eda, jouw tijd komt ook nog, ik weet dat tegen het laatste het geduld op de proef wordt gesteld, maar ook jij komt aan de beurt, knufff

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Manouks hahaha vindt het wel lief dat je over ons droomt hahaa. Leuk ding wat je hebt gekocht.,

Lieve Eda .. Laatste loodjes wegen het zwaarst :D zoals jij praat doet bijna iedere zwangere op het laatst. Ika heeft het zo goed volgehouden vindt ik persoonlijk. Ik baal ook altijd op het laatst dat het allemaal zo lang duurt. Een troost na Ika moet jij toch de volgende zijn meid.

Lies jij bent ook een topper! Hoe je altijd zo lief op iedereen reageer...respect!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey toeter leef je ook nog :D hoe gaat het met je kindjes?

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

Nov 22, 2011
    5,967
    5
    38
    Pompidompidom.... dacht dat Lov deze week zou gaan trouwen maar ziet nu dat ze nog 2 weekjes moet wachten.....pompidompidom.....:D

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah dacht al heb ik iets gemist of vergeten hahaha...

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

Oct 21, 2012
    5,073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ah Toeter, wat lief... Ik kreeg echt tranen in mijn ogen :)

@Eda, jouw tijd komt ook! Het kan inderdaad nog een paar weekjes duren, maar dat kan ook elk moment veranderen :) En er zijn genoeg meiden in het oktober topic die nog met je wachten. Niet iedereen bevalt vroeg ;) Geniet er zeker ook nog met volle teugen van. Ik denk dat ik de dikke buik toch ook erg ga missen. Als ik had mogen kiezen had ik ook liever gewacht dat het natuurlijk kwam. Maar hoogst waarschijnlijk mag jij dat gaan doen! Spannend en ook weer zo anders :) Dikke knuffel!

10. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,759
    491
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Kom even ika heeeeeeel veeeeel succes wensen voor morgen!! Meid je kan het. Vertrouw op jezelf en voor je het weet ligt je meisje in je armen!!

Kom morgen weer alles lezen. Ven nu verslaafd aan mijn boek. Hij moet uit. Hahahah. Xx

11. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ika Ika Ika bijnamama, we denken allemaal aan je!
    Als dát de weeen niet verzacht dan weet ik het niet meer ;)

Dames Truste.

Eda idd jouw tijd komt echt, er is er nog nooit één blijven zitten!
    Denk aan je meis. Jullie mogen je kindje ook snel in de armen sluiten.

12. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Jaydee, haha jij bent ruim 11 weken verder. Mijn buik groeit heel hard, zit me soms echt niet de weg. Ben er blij mee natuurlijk, maar nooit verwacht zo snel te groeien.

MGBK en MMvnDJ, ik kreeg echt een mail, zo kinderachtig en net alsof ik een klein kind ben, terwijl ik 26 ben geen kleuter. Over dat ze mij door het huis zagen lopen en dat het een vreemde zaak was. Dat ze het idee hadden dat wij geen interesse hadden in "Mierlo" (dorp waar ze wonen, en waar we echt wel interesse in hebben woont heel manlief zijn familie) en of ik s.v.p iets wilde laten weten want zo werkt het niet. Erge er aan is wij kennen deze mensen persoonlijk, zijn vrienden van mijn schoonouders en hebben veel "macht" bij hun in het dorp omdat ze bij dezelfde carnavalsvereniging zitten als wij hebben gezeten. Ik heb een hele duidelijke en lange mail terug gestuurd, dat ik het ook maar een vreemde zaak vind en dat ik geen risico's op een MK ga lopen voor HUN en dat ze mijn man gewoon als een volwassenen kunnen behandelen en zijn advies als gediplomeerd hovenier wel gewoon op mogen volgen als ze verder willen met ons. Dat ze dan niet een hobbytuinman van 85 en een gemeente werker (bij ons zijn die gemeente hoveniers van geestelijke beperkte instellingen, niet erg maar niet gediplomeerd) moeten geloven, terwijl mijn man iets anders zegt (daarbij ging het om giffen en andere dan wij gebruikt hebben mogen milieu en bedrijfstechnisch niet!!, volgens die 2 vage mensen dus wel).. Vervolgens hoor ik haar gisteren morgen ingesproken op de voicemail (nu heeft ze hem op eens gevonden) dat ze een afspraak heeft geregeld met degene die de tuin af komt graven (in overleg met ons zou hij komen, wat dus niet gebeurt is, want zij heeft op eens een datum gepland), manlief wil hierbij zijn dit omdat als diegene verkeerde delen spit ze 6 maanden moeten wachten voor ze verder kunnen, want dan moet het weer aanzakken. Heb nu in de mail gezet, dat we best wel met hun verder willen, maar dat er afspraken op papier komen en dat dit ook inhoud dat mijn ramen niet uit mijn kozijnen geramd worden. Ben erg benieuwd of ik morgen reactie krijg, ben wel heel netjes gebleven, maar ze wel de waarheid verteld!

Lizzie, gefeliciteerd met je nieuwe baan!!

Mamsie, een eigen bedrijf is leuk, maar echt zulke zeikerds, alle planten kraakt ze af, alle ontwerpen, alles is te duur, maar er moet wel begonnen worden als hun met de vingers knippen. Heb nu ook gezegd als we beginnen komt er een aanbetaling van de helft, gebeurt dit niet gaat het niet door, puur omdat ik ze niet meer vertrouw en dan hebben we in ieder geval dat bedrag, heel lullig dat het zo kinderachtig moet, maar ik heb geen zin om er tijd en moeite in te stoppen (voor offertes etc zijn we nu al ruim 45 uur bezig geweest daar, dat is ruim meer dan gemiddeld)

Eda, ja die privacy is bij hun ver te zoeken, als madame iets wil dan is het dan op het moment dat zij dat wil. Het erge is ze hebben zelf een bedrijf en weten dus verdomd goed dat het zo niet werkt.

MGBK, jeetje nooit hoofdpijn vrij? Oke je wend er aan, maar is niet echt normaal meid!

Ika, eigenlijk wil je daar idd geen zaken mee doen, maar ja vrienden van me schoonpa en voor ons zelf ook bekenden en de tuin gaat ons ruim onze kost opleveren van nu tot en met februari. Geloof dat de tuin wel met alle bestrating etc 15.000 gaat kosten waarvan 5000 naar ons komt aan uur loon ongeveer en dan heeft hij ze al 5 euro korting gegeven op het uur loon terwijl ze zelf 2 huizen hebben en een goed lopend bedrijf, tja mensen moeten hun gebit hebben he ;)
    Denk dat bijna alle mannen zo zijn. Ik zeg tegen mijn man jullie zijn allemaal het zelfde, je kan 600x wat vragen en dan pissig worden, doe het dan ook!! Krijg ik alleen "HMMMM" terug. Al moet ik zeggen sinds ik zwanger ben doet hij heel veel meer meteen als ik het vraag. Maar denk dat MGBK der tip de goude is ;)
    Fijn dat hij daar 100% achter je staat!! Succes morgen!! En ik zal zeker niks zeggen op FB, ik irriteer me altijd mateloos aan mensen die het op FB pleuren voor de ouders zelf.

Toeter, op de valreep gefeliciteerd met je zoontje!!

Losje, wat fijn dat ze nu al zo tevreden zijn :)

Bouwjaar, H&M is erg sloom idd met verzenden, mijn zus kreeg laatst een maand later haar kleding, het is dat ze het graag draagt.
    Haha dat wassen snap ik, vriendin van me gaf me wat kleding voor pareltje, ze zegt alles is gewassen, maar ik doe ze dan toch de was in, klinkt stom maar dan zit mijn eigen geurtje aan de kleding van ons kindje ;)

Lies, heerlijke klanten, kan der de strot wel omdraaien, maar ja brood op de plank is ook wel lekker ;)
    Mooie foto's allemaal!!

Manouks, he bah stomme ongi!!

Lief, beterschap met de kleine man.

Hier gaat het verder wel goed, wel regelmatig maagzuur, maar ach daar moeten we maar mee leven tot het einde ;)
    Yeah me ouders weer terug na een weekje vakantie, wel fijn, want poh mijn zusje word eind deze maand 22 maar om ieder dingetje word je gebeld hoe of wat.

Tot morgen lady's

13. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    1,162
    0
    36
    Even een snel berichtje vanaf mijn telefoon voor Ika!

Vandaag de grote dag meid! Wat ontzettend spannend! Zet 'm op, ik denk net als alle anderen aan je vandaag en ik hoop dat alles maar vlotjes mag verlopen! Ben erg benieuwd naar jullie wonder. Knuffel

14. losje

losje Fanatiek lid

Feb 5, 2013
    3,250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ika zet hem op meid!!!!!!
    Denk aan je!!!!

15. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,298
    34
    48
    Zet em op lieve Ikaaa!! Denk aan je ♡

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

Nov 22, 2011
    5,967
    5
    38
    Go Ika!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik voel me beroerd helaas....

Maar Ika ik kom speciaal even voor jou......zet m op meid je kan het, nog even en je ontmoet eindelijk je meisje....

18. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    Lieve Ika, zet 'm op vandaag!! Ik wens je een vlotte en voorspoedige bevalling, heel veel succes!

19. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

Dec 18, 2012
    2,332
    116
    63
    Female
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Nogmaals veel succes Ika!!!

20. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Lieve Ika, ik wens je een goede bevalling. Een mooie reis met als eind resultaat een prachtige dochter. Zet hem op!

Share This Page