De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mgbk

mgbk Niet meer actief

Lieve Ika, ik hoop dat alles goed gaat met jullie en dat jullie snel je meisje in de armen mogen sluiten.x

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Even een update. De ballon zit. Baarmoedermond was wel verweekt maar niet verstreken. Nu maar wachten wat het gaat doen. De ingreep viel me wel mee. Moet straks wel naar een tweepersoonskamer, want het is erg druk ;)

3. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Jammer dat je nog geen ontsluiting had, maar wel fijn dat de ingreep je mee viel:) Jammer dan weer van de tweepersoonskamer;)
    Heb je nog een beetje kunnen slapen? Zet 'm op meid:D

4. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Ika, fijn dat het is meegevallen om de ballon te plaatsen. Ben benieuwd wanneer het op gang gaat komen... wel jammer dat je nu naar een tweepersoonskamer moet..

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Wonderwel goed geslapen :)

6. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ow meis wat spannend!
    Moet zo werken, dus ik probeer af en toe te spieken.
    Dus als ik niet direct reageer, is het om die reden. Niet omdat ik niet héél héél héél veel aan je man , jou en je meisje denk. Xxx
    You go girl!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Balen Ika dat je naar een gewone kamer moet...

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ach ik lig nu alleen. Alleen geen lekkere stoel voor manlief. Die heeft last van zijn rug. Ze zijn hier allemaal ontzettend lief.

9. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Morgen ,

Eda ,kan best geloven dat je zegt van ik wil ook en heb er genoeg van!
    Gaan ze morgen ook je opening controleren?
    Hou ons op de hoogte en soms denk je het komt niet en dan net schiet het wel ingang ;)

Ika ,spannend dus :):):),
    ik hoop dat je het aangenaam het en fijn dat ze zo lief zijn ,
    (zo hoort het ook ;) ).
    ML ook al zo'n ruglast?Hier kon de mijne ook niet overweg met de stoelen of zetels van in't zkh en al helemaal niet overnachten met zijn nek op zo'n kampeerbedje.

Hier in de nabije omgeving worden de laatste tijd veel kindjes geboren rond 25 tem 30 weken.
    Krijg er wel wat kriebels van ,ze moeten dan ook ipv.hier regionaal naar een ander speciaal zkh overgeplaatst worden.

Hoe is het nog met iedereen ?
    De jongste heeft niet meer moeten spugen ,maar gegeten had hij niet tot voor nu.
    Ben dan ook ineens met hem het materiaal voor de afwerking gaan bestellen voor langs het huis.
    Zijn oogjes hadden de kost met al die vrachtwagens ,traktors die voorbij kwamen gereden ;)
    We gaan seffens bruchen ,kan hij wat spelen met nog 2 kindjes en als het morgen in orde is mag hij naar school (was aan't huilen toen ik broer en zus afzette aan de schoolpoort).

Liefs x

10. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Er gebeurt wel degelijk iets... Ik heb om de 2-3 minuten een harde buik die heel er kramperig aanvoelt. Menstruatiekrampen zeg maar en dan ook behoorlijk in mijn rug.

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Nu maar hopen dat het genoeg is :)

13. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Jaaa Ika dat is het begin :D Bij mij zorgde die kramperige harde buiken al wel voor de eerste centimeters ontsluiting.... zet 'm op! Spannend hoor.. en leuk dat je ons zo op de hoogte houd

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd Ika dat is het begin meid!

15. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    spannend Ika, goed dat je hebt kunnen slapen!!!

hier was controle goed, BD 130/80, urine goed, echo normaal (denkt dat ze veel haar zal hebben want ze heeft wat lang gekeken omdat ze niet echt bewoog) moest dus aan de monitor (was de eerste maal) en die was dan weer normaal, dus was ze wellicht aan het slapen tijdens de echo?

nog niets van ontsluiting en niet ingedaald, dus ik ga er nog voor mogen werken heeft ze alweer gezegd...

maar ja, zolang niet overtijd moet ik gewoon geduld uitoefenen hé... geschat gewicht 2,9 kg

ah ja en strept negatief, dus moest mijn water breken thuis, mag ik nog 6u thuis blijven

dat was de update, volgende afspraak volgende week op 39 weken en nu alle ogen op ika gericht: ben zo benieuwd wanneer ze komt en hoe je het ervaart!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Eda ik had bij de tweede een strippoging....geen ontsluiting niks, strippen kon niet en toch die avond begonnen. Het zegt helemaal niks allemaal. Je kan gewoon elk moment beginnen meid.

Hier voel ik me k.t

Gisteravond werd ik erg misselijk....buikpijn....maagzuur....toen ging ik bijna van mijn stokje zo ziek voelde ik me. Vanmorgen weer duizelig dus ik lig op de bank.
    Kom alleen soms even spieken voor Ika...

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Sterkte, Lov. Nooit leuk om ziek te zijn en zeker niet als je zwanger bent.

@Eda, fijn dat je controle goed was! Dat indalen kan zo plots komen. Wie weet gebeurt het snel.

Hier is het een beetje tijd doden. De krampen zijn goed te doen, maar wel heel duidelijk. Ik durf niet te hoesten of te niezen. Bang dat ik die ballon eruit pers :p

18. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Eda, indalen kan ook nog tijdens de bevalling volgens mij... Bij de laatste controle bij Dilan was ik 39+6 en ze wilde proberen te strippen maar ik zat ook nog potdicht dus dat ging niet... en op precies 40 weken, dus 1 dag later zijn mijn vliezen in die nacht gebroken en zette de bevalling in... dus ja wat Lov ook zegt... het zegt helaas allemaal niks hoe het er nu voor staat en wanneer de bevalling zich zal aankondigen.

@ Lov, beterschap meid, vervelend dat je je zo beroerd voelt.

@ Ika, hebben ze al gekeken of er wat ontsluiting is?

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Thx ...

Hihi Ika. Trouwens dat je al krampen hebt is zo'n goed teken. Inleidingen die niet opschieten of lang duren beginnen volgens mij niet zo snel met krampen.

Ben idd ook benieuwd naar je cm

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    De vk komt straks langs, maar ze gaan eerst kijken wanneer de ballon eruitvalt. Dat gebeurt bij twee a drie cm. Dus duimen dat het er straks vanzelf uitvalt...

Deel Deze Pagina