Hihi, hier nog geen puffen hoor Wie weet straks een mooi versierd ei, Mgbk. Dat zou echt geweldig zijn!
Hoop dat Dido snel mooi nieuws heeft! Haha Ika nou ja bijnainaantochtpuffen dan. Hoop dat ml vannacht bij je blijft en dat je meisje er snel is als jouw lichaam daar aan toe is.
Ja mgbk inderdaad! Yeaaahhh @mgbk Ligt je lingerie al klaar Ennuh ika puft wel door hoor ook als jouw ei komt
Een ei hoort erbij, ja ja een ei hoort erbij Laat 'm maar snel springen mgbk en graag mooi versieren Ika, ik heb al een paar dagen een voorgevoel dat je 8 oktober gaat bevallen maar ik wilde je niet ontmoedigen Gelukkig dat jullie je nog niet al te erg vervelen en dat je nog lekker een wandelingetje kan maken Vind je het erg jammer dat het waarschijnlijk vandaag niet meer gaat worden? Bouwjaar, wat schrikken zeg! Mijn broertje maakte er toen hij klein was een sport van om zich te verstoppen. Hij had altijd enorme lol terwijl mijn ouders dan in paniek waren Lov, beterschap! Eda, precies wat Bouwjaar zegt, je bent ook nog geen 40 weken he Ze komt vanzelf Mooi dat je controle goed was. Ik ben best goed bezig op mijn eerste vakantiedag. Wat geverfd, bed verschoond, was gedraaid en opgehangen, lijstje gemaakt wie we allemaal een geboortekaartje willen sturen, buikfoto's bewerkt (mijn lelijke kont in string er steeds afgeknipt) en nu ben ik een geboortekaartje aan het uitzoeken. Wat een klus zeg, ik zie door de bomen het bos niet meer
@ika: ja, veel kans dat het morgen pas is dan! Weten je ouders/schoonouders dat je nu al in kliniek bent? zal wel raar doen om daar alleen te blijven slapen... fijn dat je je toch kunt bezighouden en precies ook kunt rondlopen! @mgbk: dat je eitje maar snel springt: dan conceptie op de dag dat Ika bevallen is en positieve test als ik beval, deal? vandaag dus ook even aan die monitor gelegen, amai scheelt weer direct in prijs: 74 euro ipv 46! lang leve de bankkaart...
Lov hier meer witte afscheiding en pijn in me linkertiet, maar ach zo heb ik elke maand wat dus ik zou ie het allemaal wel
Eda ik vind het een prima deal!!! Lies goed bezig! Heeft ml ook vakantie? Losje klinkt goed. Gewoon blijven vertellen.
Spannend al die symptomen Nee ik lig niet aan de ctg. Pas als de weeën pijnlijker worden of als ik de kleine niet voel. Mijn ouders komen zo langs, gezellig Mijn schoonvader weet van niks. Het is voor hem moeilijk te bevatten (heeft afasieproblematiek). Ik ben wel gelaten. De kleine komt eraan. Welke dag, dat is nog onzeker. Dat houdt de moed erin
Mgbk, nee helaas moet hij gewoon werken. Hij wil ook zijn vakantiedagen opsparen voor straks na de geboorte van ons dochtertje. Ik moet vanaf morgen van mezelf hard aan de bak hier met klussen. Op zolder moeten alle kozijnen nog geschuurd en geverfd worden en ik wil het per se af hebben voor de kleine komt. Hoezo nesteldrang Ik vind de deal van Eda voor jou ook super! Goede instelling Ika! Veel plezier met je ouders
Kan me voorstellen dat ml ze dan op spaart voor na de geboorte. Klus ze lies. Ika Ow gezellig, ff wat afleiding. Nee, je schoovader zal dat helaas niet goed kunnen bevatten zon proces. Maar wel als ze geboren mocht zijn, denk ik wel dat het dat begrijpt toch? Succes meis, denk aan je maar nu moet ik me toch echt ff op het werk richten. Zit steeds stiekem op zp.
O jammer aapie ik wilde het net even over mijn afscheiding hebben Het lijkt wel als ik gewerkt heb, dat het dan meer is.... Auw *knijptinhaarrechtertiet* check die doet ook zeer Dames ik ga eten maken voor de kids, en dan zelf opgebakken surinaamse bami eten, en dan chop chop weer werken..... Maar om acht uur al weer thuis om te checken of ons oempeloempaatje al in aantocht is
@ Bouwjaar, oohh pff dat lijkt me inderdaad ook heel benauwd! @ Mgbk, we vinden het ook fijn om te lezen dat je eitje in zicht is hoor! Veel plezier met klussen en ook jij, zet 'm op We willen roze (of blauw)! Hihi. @ Ika, ik zou vannacht wel blijven als ik jouw mannetje was, het kan ineens ook heel snel gaan en stel je voor dat ie straks de geboorte mist zeg. @ Losje, dan moet je ook niet knijpen @ Hier, ik was vanmiddag dus vrij (normaal moest ik dus vandaag een hele dag) heerlijk zeg! Hier kan ik wel aan wennen haha... Ben met zoonlief naar de speeltuin gewandeld. Heenweg ging niet helemaal lekker, ik kreeg constant stekende pijn in mijn vagina maar wel vanuit baarmoeder Wat is dat nou weer? Pff ik heb wel gebikkeld om door te lopen en niet weer om te draaien hihi. Eenmaal aangekomen in t speeltuintje ben ik maar even gaan zitten en kon zoonlief lekker spelen en zo af en toe achter m aan want dan rent ie ineens weg. Daarna weer terug gelopen en toen had ik er geen last meer van. Ben nu alleen wel echt superrr moe, pff ik kan geen boe of bah meer zeggen En, ik heb zoooo'n zin in een frietje speciaal, dus denk dat het bestellen word vanavond yummie. Moet mn boodschappen ook nog bestellen, vergeten in het weekend dus mijn bezorgplekje voor dinsdagochtend zal er wel niet meer zijn.. hopelijk is morgen avond nog wel vrij. Ga ik zo maar eens doen.
Joy dat moest van lies! Hihihi dus daar luister ik dan naar Vervelend van je steken, maar lekker dat je vrij bent! Rust lekker uit en ga genieten van je patatje
Whaha en terecht dat je naar mij luistert Losje Werk ze! Ik heb sowieso altijd dat ik meer afscheiding verlies als ik meer beweeg. Mgbk, dank je Jij ook werk ze! Joy, heerlijk zo'n middag vrij! Gek die steken, ik heb soms ook rare steken/krampen met lopen. Het zal wel Geniet van je frietje speciaal
Owwww maar voor gekletst over afscheiding en seks laat ik alles uit mn handen vallen en ben ik één en al oor! Vertel, hoe wat waar wanneer en waarom?? Joy lekker uitrusten meis. Je lichaam wil niet meer zo ver lopen Eet smakelijk. En losje werk ze. Lov hoe is het nu met je, wat beter of goed ziek?
*stormt even binnen op zoek naar babynieuws en leest vanalles over tieten knijpen * Ika, 8 okt is ook een mooie dag om te bevallen hoor meid! T vindt het prima om dan jarig te zijn Meiden, ik ga lekker eten koken en dan de kamer versieren etc. Morgen feest! Kom tussen al het gebak eten door uiteraard wel even spieken naar Ika morgen. Ben er denk ik pas woensdag weer. Fijne dagen ennuh niet teveel kletsen hoor! *alsof jullie daar naar gaan luisteren.......*