Jeetje losje....wat is dat precies... Ika fixeer je niet zoveel op het feit of er wel of geen vliezen gebroken worden meid... Het kan ook beginnen zonder Idd je man heb je zo gebeld....niet te lang wachten want het zk was toch een stukje rijden he?
@Losje, niet te veel bij stilstaan idd. Ze zijn er waarschijnlijk vroeg genoeg bij. @Lov, nee idd. Het kan ook losbarsten ineens, maar heb het gevoel van niet. Als het zo is dat het doorzet dan bel ik hem meteen
@ Losje, he bah dat is inderdaad een tegenvaller zeg. @ Ika, dat is wel een goed plan van Lov, probeer wat te slapen... als het echt gaat beginnen dan heb je je energie hard nodig. Of lukt dat inmiddels niet meer met de krampen?
Straks mag ik nog even aan de ctg en dan hoor ik nog wat ze van plan zijn. M. is nu naar huis, maar staatb standby
Rusten meid..... Ben eens benieuwd wat ze gaan zeggen straks. Je kam op de ctg zien wat de waarde van je eventuele weeen zijn he, maar dat weet je vast al
Precies, ik ben benieuwd naar de ctg en dan probeer ik te slapen. Dat gaat denk ik ook wel lukken. Ik lig nu ook lekker tussendoor te dutten.
Oh Ika, nou spannend dus nog even! Bij mijn oudste braken de vliezen ook niet en na het breken was hij er binnen 4 uur! Voel je je wel prettig zonder manlief aan je zijde? Wel fijn dat ze zo lief voor je zijn!
Ik had net wel wat tranen bij de lift en mijn man ook. Maar hij moet ook uitgerust zijn en 'ons' straks veilig naar huis kunnen brengen. Ik kijk fijn op de tablet filmpjes via Netflix. Voor tv moet je betalen
Ika knuffel meis♡ Lov ik had het uitgelegd wat het was, maar was blz ervoor, heb je het gelezen? Anders schrijf ik het nog een keertje op hoor!
Ika, fijn dat je wel op je gemak bent (voor zover dat kan). Ben echt benieuwd meid, hoe je nacht eruit gaat zien! Bij T werden de vliezen pas gebroken toen ik al op 9 cm zat.
Vind ik net mooi een kindje met haartjes als ze geboren worden, De mijn hadden weinig of niets Dank je voor je uitleg ivm.strept. Ik moet maandag weer groot bloedwerk laten doen met rhesus na te gaan enz.. Ika ik wens je een goede nacht toe !
mijn moeder heeft de foto's van zaterdagavond doorgemaild, heb er 2 in mijn album gestoken, de ene is wel wat onscherp maar die is meer van de zijkant getrokken
Mgbk, van je foto is niet veel te maken Arme telefoon van jou! MamsieM, succes met de voorbereidingen voor morgen! Is T. altijd vroeg wakker op zijn verjaardag? Lov, voel je je al ietsje beter nu? Ika, ah lijkt me ook gek om nu 'alleen' in het ziekenhuis te zijn op zo'n spannend moment in je leven. Laat jullier dochtertje morgen maar geboren worden Hopelijk slaap je vannacht een beetje Losje, hè wat naar voor je man Liefoe, hoe is het met je jongste? Eda, leuk als jullie dochtertjes veel haar zal hebben! Ik ben lang kaal geweest, zelfs met roze kleertjes en op een gegeven moment een roze strik in mijn weinige haar dachten veel mensen dat ik een jongetje was. Dit tot grote woede van mijn moeder Vanwege het overlijden van de opa van mijn man een aantal maanden geleden hebben we nog wat geld gehad. Van mijn man krijg ik a.s. zaterdag alvast mijn verjaardagscadeautje, een pretecho in Gorinchem Toch wel erg leuk!
Ohh hier druk druk druk... Ika meid rust nog zo veel je kan!! Ik kom morgenvroeg weer spieken. Mgbk. Gebruik maken van dat ei!! Ben er weer weg van. Denk aan jullie allemaal. Hier os de ongi bijna over.. yeah. Ben benieuwd hoe lang mijn cycles gaat zijn.
*klaagmodus aan * Pfff het is hier ontzettend druk. Zit nog te wachten op de ctg. Ik wil graag slapen... *klaagmodus uit*