De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mgbk

mgbk Niet meer actief

Dat wachten is niks hè lieve Ika. Zeker niet als je even wilt slapen.
    Hoop dat je man en jij beiden wat rust krijgen en jullie morgen je meisje in de armen mogen sluiten.

Losje oew dat klinkt niet goed. Goed dat ze er vroeg by zijn zodat erger voorkomen kan worden. Heb wel je details gemist over je afscheiding ;)

Manouk sterkte meisie!
    Lizzie jij ook. Hopelijk is je cyclus weer snel op peil.
    Lov beterschap.hoop dat je goed slaapt zodat je je morgen beter voelt.
    Eda spannend wanneer de kleine komt, kan ook niet wachten op jouw wondertje.
    Lief, jij voor de jongste beterschap.

2. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lieve ika je mag klagen hoor meid!

Mgbk tja wat zal ik er over zeggen.....;)het lijkt alsof z'n zaad er weer uitkomt masr dan iets dikker.....nu tevreden??:D

Lizzie ik hoop dat je snel een normale cyclus hebt!

3. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lies leuk een pretecho!!!!

4. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @lies: ja tof van je pretecho!

misschien krijg ik een halloween-baby..., dan kan ik een griezelfilm bekijken tijdens het begin van de arbeid!

@ika: ah niet leuk dat het zo druk was! ik heb vandaag op de gang van de dienst gyn gelegen achter een scherm mijn monitoring gehad... vond dat ook wel raar

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Eda, dat is ook niks zo op de gang. Hier nu een mobiel ctg apparaat zonder snoertjes...

6. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Ika, fijn dat de ingreep mee viel, jammer dat je nog geen ontsluiting hebt. Wel jammer van die 2 persoonskamer, als je bevallen bent, word je dan wel naar een 1 persoonskamer gebracht? Vervelend voor je partner zijn rug. Wel balen dat hij naar huis moet, maar dan is hij idd wel uitgerust.
    Sorry, zie je al met die ballon lopen ;)

Lief, hopen dat hij morgen weer opgeknapt is dan!!
    Hahahaha sorry, soms wel handig als je niet weet wat het word dan maakt zo'n droom niet uit :p

Eda, je bloeddruk is mooi zeg. Nog even volhouden nog meid.

Lov, vervelend dat je zo ziek bent :(

Bouwjaar, brrr dat is een eng gebeuren met je neefje :( Snap dat je daardoor van slag bent!

MGBK, jou ovu is ook gewoon interessant hoor lieverd! Jammer dat je cyclus langer is wel fijn dat de ovu oploopt!! Aaah ik kan alleen niet naar je foto kijken, je hebt het ding echt toegetakeld ;)
    Haha zolang je werk maar af is zal hij er niet achter komen die baas van jou, wel?

Lies, haha actieveling vandaag ;)

Losje, klinkt toch goed jou symptomen! En niet te veel in die rechter knijpen nu he :p Hier ook meer afscheiding met mee bewegen.
    Hardewerkster!! Alleen minder van je man zeg.

Joy, ik heb die steken ook wel eens als ik te snel loop :$ Wel lekker even vrij en lekker aan de wandel met je zoontje.

Mamsie, nu word er exra veel gekletst :p Nee, geintje. Maare die je wel rustig aan meid.

Manouks, blergh dat is echt niet grappig :(

Vakantie op sparen voor na bevalling, klinkt stom maar hier wel heel gunstig dat kleintje in januari geboren word, financieel iets minder omdat manlief in de winter maanden niks binnen haalt, januari en februari, daarom spaar ik nu alle aanbiedingen luiers etc al op voor dan (al is het zo, als het blijft lopen zoals nu dat we gewoon goed rond komen, want ieder project is even veel als normaal een maandloon en heeft hij 2 projecten in de maand en we houden van een project apart, dan hebben we dat ook ingedekt ;) ) Maar hij zit dus 1,5 maand ongeveer na de bevalling ook thuis, dus dat vind ik wel heel erg prettig.

7. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Jullie zijn allemaal lief meiden, maar reageer alleen even op Ika!

Hoe was de CTG? Al wat activiteit? Hoop dat je zo nog even een paar uurtjes kan slapen! En morgen is ook een prachtige dag! Samen met T is het ook mijn verjaardag en straks die van je dochter!

Mamsie, alles versierd? Fijne verjaardag morgen voor T!

Truste meisjes!

8. mgbk

mgbk Niet meer actief

Gefeliciteerd mamadj! Hoe jong word je?

Lies wanneer ben jij jarig? Wat een lief kado! Fijn zon meevaller ook al is de reden niet leuk natuurlijk.

Parel, slim om het zo te regelen en je financieel wat in te dekken vd winter maanden. Een slimme meid...

Losje Thanx vd zalige details! Lekker toetje zo na mn avondeten.

Ben weer thuis. Morgen weer een lange dag.

Ika hoop dat je kunt slapen.

9. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ika, deze is voor jou

Bijgevoegde bestanden:

10. mgbk

mgbk Niet meer actief

En omdat die knuffels er omheen niet helemaal kloppen met de werkelijkheid (we zijn met veel meer dan vier en oja, lov en manouk zijn niet helemaal lekker dus die zijn afgebeeld als de achterste twee ;0) nog een ander plaatje om onze steun uit te spreken...

Bijgevoegde bestanden:

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @losje wat dat wat je zoontje heeft. Maar nu nog geen schade toch, hopelijk kunnen ze t snel fixen, ik las dat t niet zo vaak voorkomt.

12. mgbk

mgbk Niet meer actief

Dan deze nog alvast voor zoon T. (mamsie) en MamaDJ

En de onderste (of rechtse bij wie de plaatjes naast elkaar komen te staan) voor Lov en Manouk (en voor de rest die zich niet zo lekker voelt)

Bijgevoegde bestanden:

13. mgbk

mgbk Niet meer actief

#4333 mgbk, 7 okt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 okt 2013
    Losje, vertel vertel heb jij nou stiekem ineens zonder ons te informeren :)() even snel een zoontje erbij gesprokkeld??!?!?!?! :p
    (bouwjaar ik denk datje Losje haar man bedoelt? ;)

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @ika sterkte vannacht en morgen weer. Ik denk aan je.

@de anderen reageer morgen weer. Een dikke welterusten zoen voor allemaal.
    Es kijken hoeveel uur ik vannacht kan slapen...

15. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Slaap lekker meiden! Het zou toch erg leuk zijn als wij morgen wakker worden en lezen dat Ika "ons" 1e meisje op de wereld heeft gezet!

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lief!!! T is helemaal gek van Ernie dus erg toepasselijk :D

17. mgbk

mgbk Niet meer actief

Losje, is dit beeldend voor wat je omschreef?
    * Sms A of B naar 0906-6666 *

Bijgevoegde bestanden:

18. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ik stem weer VOOR!!!:D

Zou geweldig zijn!!!!!!!!!!!!!

19. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

:) parel

Losje , Mamsie beterschap bij jullie thuis!

Mgbk is weer in da mood ;)

Lig met de jongste onder weer hoge koorts ff zien of er morgen plaats is bij de ha.

Verliezen sommige onder jullie ook zo propjes slijm soms?
    Ok beetje tmi maar valt me op vandaag (aangezien mgbk en losje dat graag horen ;) ).

Slaapwel dames x

20. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    bedankt meiden voor al jullie fijne reacties op mijn foto's!!! 't is zelden dat ik zo fotogeniek ben dus ja...

hier is zoontje van mijn man zijn broer blijkbaar geopereerd in Gent vandaag (een teelbal die niet perfect op de juiste plaats zat denk ik), we wisten van NIETS. Ben niet boos of zo, maar hoop dat ze niet verwachten dat we iets laten weten of zo, als niemand ons op de hoogte brengt.... mijn domme schoonmoeder belt dan nog gisterenavond en heeft er geen woord over gerept... ze sturen dan wel een sms achteraf dat hij uit de verdoving komt en wij volledig uit de lucht vallen.. nu ja, we moeten ons dus ook niet schuldig voelen dat we niets te vertellen hebben...

Slaapwel iedereen!

Deel Deze Pagina