De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Precies dat bedoel ik;)

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lief kun je volgens mij op het park krijgen ;)

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ika rust maar wat!

Lov , ok dat wist ik dus niet :)
    Dank je voor de tip!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Weet je die stelen ze tenminste niet ;)

5. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ja klopt! :)

6. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ika rust lekker uit.meis, een dutje tussendoor werkt bij mij nooit zo goed, word daar erg duf van....
    Bouwjaar zou mooi zijn als jullie op een mooi prijsje uitkomen!

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Losje, ik raak ook meestal wat van slag van zo'n dutje, maar kon mijn ogen niet meer openhouden. Ik ben nu wel weer klaar wakker, mijn man kijkt AZ-Ajax ;)

8. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Nou mijn beestje leeft nog en het lijkt iets beter te gaan. Moet twee keer per dag antibiotica geven en actief water en eten aanbieden. Misty heeft waarschijnlijk een longontsteking, is de vorige gerbil kort geleden aan gestorven.
    Heb dit weekend vrij weinig geslapen, vandaag ook geen puf om iets te doen.

Manouk, ik heb er eerlijk gezegd geen verstand van. Hoop dat jullie snel een afspraak hebben!

Mgbk, leuk om de bovenverdieping incl. babykamer aan te pakken:D Fijn dat je man nu in de vakantie ook even lekker kan bijkomen. Zou zelf ook een dag geen seks hebben en dan 3 dagen achter elkaar.

Toeter, 3 weken zonder kinderen is wel heel lang! Fijn dat ze er weer zijn:)

Liefoe, veel plezier alvast in de Efteling! Veel plezier ook voor morgen met de echo:)

Lov, lekker hoor een inloopdouche en bad:)

Ika, hoop dat je vannacht wat beter slaapt dan.

Bouwjaar, vind je de meubeltjes van je broer ook echt mooi? Wel heel fijn dat je het kan overnemen, hopelijk worden jullie het eens over de prijs.

Eda, wat enorm spannend voor je vriendin!

Dido, ben heel benieuwd naar morgen, hoop zo dat je positief test:D

Losje, goed bezig in huis en in de tuin! Leuke facebookfoto's zag ik voorbij komen:)

Parel, vervelend dat je je zo naar voelt! Hoop dat het snel beter gaat. Bij voedselvergiftiging knap je vaak vrij snel weer op.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

aaaah wat zielig voor je beestje :( hoop maar dat ze snel beter is.

Hier gaan we home made kentucky fride chicken eten hmmmmmmmm

10. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lies, wat naar voor jouw gerbil :( ik hoop dat hij gauw weer opknapt. Schattige diertjes zijn het.

@Lov, lekker hoor! Hier wordt het een pannetje zelfgemaakte tomatensoep met een broodje.

11. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Net terug van de wedstrijd fc groningen-utrecht. We waren uitgenodigd door fc groningen omdat we laatst gastvrouw waren toen ze bij onze voetbalclub een wedstrijd hadden. Was wel leuk alleen meer gekletst met mn vriendin dan de wedstrijd gekeken haha ;)

Wij hebben in december voor oud en nieuw een midweek in een huisje op het park gezeten, in Bosrijk. Was echt heel mooi en een hele leuke sprookjesachtige sfeer.
    Leuk dat jullie gaan!

Bouwjaar oh dat wist ik niet mbt de bloedaanmaak etc. Daarom vroeg ik ook of iemand er iets meer van wist. Dan zou het idd niks met elkaar te maken hebben.
    Uhhmm mijn nieuwe nod.. ik doe gwn een gokje en neem een cyclus van 30 dgn: 6 september.
    Zou fijn zijn als je het kamertje van je broer over kunt nemen. Is dat jullie smaak?

Lov lekker toch dat jullie beide in de badkamer krijgen. Groot gelijk! Lekker chicken eten hmmm :) hier gaat de frituur zo maar aan voor een keertje.

Lies hoop dat je beestje snel beter wordt.. ben ik nou heel blond?? Wat is eigenlijk een gerbil?

12. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Ahh even opgezocht.. woestijnratjes dus ;)

13. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lies sterkte met je beestje...

Nou ik heb de eend op, was heerlijk maar nu maagzuur....hahahahaha heb ik daar nou zo lang op gewacht?!

Iedereen eet smakelijk!

14. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Haha Losje.. dat is balen. Heb je er zo naar verlangt en nu heb je last van je maag :p

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ika dat is ook lekker! Maandag is hier altijd soepdag :D

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Bij de beestje daar gevoelig voor? Nou hopelijk knapt ie gauw op!
    Ja de meubels zijn strak en wit. Prima dus.

Ik ben geen arts, maar dat was t eerste wat in me opkwam
    Kamertje vind ik prima

@losje ah dat is een beetje jammer nu maagzuur na je lekkere eend!

Wij hebben vanmiddag ff kersen bij de ' boer' gehaald, heerlijk van die lekker zoete en groot dat ze zijn.
    Ook nog even langs de mac geweest voor een mcflurry ;)

Eten: ik flans een hartige gaart in elkaar met gehakt en spinazie

17. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    hoi,

lov ..ex-man;)

mgbk ja de verhouding tot ouders van de kinderen gaat goed, (ook pieken en dalen) maar ik maak me toch altijd zorgen als moeder, lijkt me logisch ook. communicatie is belangrijk. We proberen ervoor te zorgen dat de kinderen krijgen wat ze nodig hebben en dat is een mama én een papa. ik zit bij bergen op zoom,.. brabant dus scholen beginnen maandag.

ja lief,.. de 4e alweer haha klinkt zo veel.. maar ik heb de kids idd veel gesproken met foon, msn, fb,.. en tja normaal als ze niet in spanje waren ging ik ze tussendoor effe lekker een dagje halen maar spanje is erg ver dan heej.

18. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Oooo lekker bouwjaar kersen, me moeder had van de week een hele zak meegenomen bij de groente boer vandaan, ook van die grote ze waren echt heerlijk!

Toeter dus eigenlijk je eerste kindje met je nieuwe man, is ook heel speciaal toch?!

DIDO NOG 1 NACHTJE SLAPEN......:D:)

Hier kids lekker al op bed, we gaan er weer ritme in brengen, ze hebben nu nog 1 week vakantie.....dus gaan gewoon weer om zeven uur erin!
    Er zitten weer twee delen van me witte hekje in, tot aan de straat kant, nu nog twee delen voorlangs en dan is er weer wat klaar.
    Morgen nog 1 week tot nod....

19. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @mgbk: zou om de dag doen en dan elke dag dichter bij de eisprong...

@manouk: weet niet wat ik kan zeggen van je cyclus.... de dokter zal misschien wel een verklaring hebben? ik zou ook zeggen dat tijdens de folliculaire fase (= voor de eisprong) baarmoederslijmvlies verdikt en dus bloedverlies daarvan is als er geen bevruchting is, maar heb geen verklaring voor je cyclus en lf dat korter wordt...

@losje: wat goed dat je je eend gekregen hebt!!! je hebt het verdiend
    wel typisch dat je zo kan uitkijken naar iets en dan zoiets hebben van: nou zo goed was het ook weer niet...

@liefoe: veel plezier morgen bij de echo, 20 weken al, amai, gaat wel vlug!

@bouwjaar: idd goed opletten met geld en familie, dat niemand zich "bedrogen" voelt!

@liesje1988: hopelijk knapt je gerbil op, hoe oud is die? probleem van die diertjes is dat het prooidieren zijn, dus gaan ze van nature niet vlug tonen dat ze ziek zijn en eens ze ziek zijn is het helaas meestal al vrij ernstig (als ze vlug tonen dat ze minder goed zijn, wordt een prooidier in de natuur uitgekozen door zijn natuurlijke vijanden, wet van de sterksten enz)

hmm kersen heerlijk, alleen jammer dat het altijd zoveel geld is...

trouwens: gisteren heel leuke tijd bij vrienden gehad, is een ervaren mama van 2 kids, dus ondertussen ook veel tips gekregen!

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    FF vraagje tussendoor.
    Via mp geboden op een maxicosi voetenzak. Dacht ach es kijken omdat bonze frummel in de winter komt.
    Nu krijg ik als reactie dat ze niet lager dan €17 kan gaan. Verzendkosten erbij a 6,95 wel maakt 24 euro. Nieuwe kost bij babydump €55.

Wie heeft er ervaring met zo'n ding. Handig, €24 euro waard? Ik heb geen flauw idee dacht eerst een dekentje erover kan ook.

Deel Deze Pagina