De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Snap ik lieverds...zo top zijn jullie maar wilde het toch even zeggen, we denken allemaal ook aan jullie hier !

Ika tot over een tijdje en dan heb jij je meisje in je armen....en meissie gelijk aanleggen he aan je borst ;)

Joy oh ja dat os wat anders :D hier begon het bij A om 19 uur en om 0:00 ging ik naar het zk en vanaf toen ook echt goede weeen ... Maar ka wie zou je ook s'nachts gaan sms,en hahaha.

Nee als wij gaan bevallen weet dat nooit iemand, behalve oma.

Trouwens....had ik al verteld dat oma sorry was komen zeggen met een bosje bloemen van de week.

2. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Je mag mij altijd 's nachts smsen hoor lov;)
    Nou wat lief van oma!

3. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ik denk dat we ika niet meer horen vanaf nu;)
    Zet hem op meid!!!!!!!!!!!!

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Bevallen: ik ben niet van plan om t aan iemand anders te vertellen als vl en vk (nou hoeven er bij ons geen kinderen opgevangen te worden)

Was ook niet van plan midden in de nacht te bellen als ik bevallen ben, maar kwam laatst achter dat moeder daar anders over dacht. Mn broer had t ook gedaan. Dus ik zie wel

@Lov nou aardig van oma

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Haha losje :D

Nou ik vindt bevallen altijd iets prive.... Net zoals ze op het forum hier van de buddies hebben.. Die laat je dan weten of he bezig bent of bent bevallen, nou gaat niemand wat aan toch :D

Eerst zijn de meiden aam de beurt en familie en de rest komt wel. Zie me al zitten met mijn telefoon in het zk.

Hier heb ik nooit in de nacht hoeven te bellen....Denk ook niet dat ik dat zou doen.

Juist eerst even genieten met ons drietjes, vooral voor om belanhrijk aangezien we die kans niet meer krijgen. Pas na het beschuitje eten enz gaan we eens familie bellen.

6. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    ziet dat ik dat dus niet kan onthouden hé!!! sorry

@lov: ik denk niet dat ik al voorweeën gehad heb... als ik iets voel, dan is het wat menstruatiepijn, maar heel kort en niet herhaaldelijk, dus eigenlijk de moeite niet om te vermelden!!!

@joy: ja gem 1 cm per uur, maar weet niet hoe rap het gaat als het ingeleid wordt...

ik ga ook maar de ouders inlichten als de bevalling achter de rug is hoor, we weten toch ook pas achteraf dat hun kleinkind geopereerd is! haha, ik ben slecht... nee, maar voor het geval het super lang duurt of zo, of je moet nog geopereerd worden of zo, wil niet dat ze daar te vroeg staan! maar dat is persoonlijk natuurlijk

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Trouwens bouwjaar de bevalling zal voor jullie,toch wel meer emo zijn denk ik ivm ukkie :(
    Kom eerst even lekker tot rust met zijn drietjes....de rest komt wel denk ik dan.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Eda nou ja dus je hebt gewoon al voorweeen ?! Hahaha melden hoor!

9. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

MGBK en Bouwjaar, dank jullie wel. Ik hoef niet zo heel veel te doen, want met zware kruiwagens lopen kan ik nu niet, normaal help ik dan wel mee, maar dan gaat het fout nu, dus geen optie. Ik kijk van achter het raam lekker mee ;) en af en toe vraagt hij even hoe hij iets op moet lossen.

Losje, arm dier die man van jou, ik zou ook zenuwachtig zijn.

Ika fijn dat je goed geslapen hebt meid. En hoop dat je nu snel je kleine dametje in je armen mag sluiten, zet hem op.

Ik kom af en toe even spieken hoe het met Ika gaat en de rest kom ik vanavond weer reageren.

10. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Snel tussen het schuren zijn, jullie zijn allemaal toppers:D Echt geweldig dat iedereen zo met elkaar mee leeft.

Dat er na vandaag nog maar vele Oempaloempaatjes mogen volgen voor iedereen!!

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Tja denk dat vl daar niet bij stil staat en ik, geen idee. Ik zie t allemaal wel

Precies eerst ff lekker een momentje met zijn drieën, voordat er allemaal volk op de stoep staat. Hoe lief ik mn ouders ook vind :)

@eda, elke kramp of iets wat er op lijkt dient gemeld te worden. ;)
    Geintje!:D

ben benieuwd of ika al ligt te puffen

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee denk je?

Ja precies daarbij moet je zelf even bijkomen hoor....

Ja ze zal vast flink bezig zijn nu

13. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Puf ika puf....:D

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ze zal vast veel pijn hebben nu :(

15. Parelbloesem

Lov, die rust die je zegt na het bevallen willen wij ook even er in hebben idd, even met drietjes. Heb met mijn moeder afgesproken dat ze de dag erna komt of ik moet zelf aangeven dat ik perse wil dat ze die dag nog komt of op dat moment nog willen dat ze erbij is, dan kan ik haar altijd bellen en brengt mijn vader haar naar mij en of komen ze samen wat ik dan wil.
    En heel lullig gezegd in mijn geboorteplan staat dat ik pertinent niet wil dat er door wie dan ook (kraamhulp bijv) open gedaan word tijdens de bevalling en na de bevalling overleggen met mijn man. Want mijn schoonmoeder werd bij schoonzus gebeld en nog geen 15 min later stond mevrouw in het ziekenhuis en dat hoeft voor mij niet, ik wil haar niet meteen naast mijn bed hebben staan, vooral omdat mij eigen moeder aangeeft dat ze pas komt als IK daar aan toe ben. Klinkt misschien hard, maar ze was bij der dochter 2,5 uur blijven hangen terwijl zij kapot in bed lag na een zeer zware keizersneden.

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    O ika, ik hoop dat je al een mooi eind op weg bent meid!

Meiden, bedankt voor de felicitaties! T geniet enorm van het jarig zijn. Nu even geen visite dus ik ga lekker even op de bank liggen.

17. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    zijn dat voorweeën? kweet dat niet hoor... 't is voor mij allemaal nieuw. ik dacht dat voorweeën meer zoals harde buik was maar die zo af en toe terugkwam, kan je dan voorweeën hebben zonder dat kindje ingedaald is? heb alvast ook geen ontsluiting zo dus

hier net even weer met hond gespeeld: lees achter de hond lopen, ze kreeg weer een zot moment, kan het niet lang volhouden, maar dat beestje houdt me ten minste fit en zo kom ik nog eens uit de zetel!

protocol op de materniteit is dat ze nooit niets zeggen, ook al belt familie om te vragen" en is die al binnen?" dan geven ze gewoon nooit geen info mee... dat vind ik wel normaal eigenlijk

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

19. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nou bij ml is er veel vocht uit z'n oor gezogen, en er zit een flinke ontsteking, waarvoor we nu druppels hebben gekregen.
    Volgende week terug komen en dan gaat de dokter verder kijken of er nog meer aan de hand is.

20. Parelbloesem

Blijft dus nog een weekje spannend Losje

Deel Deze Pagina