Joy wat mooi zeg.. ze lijken echt op elkaar! Ikaaa zoo spannend. Kijk tussen door aldoor of er nieuws is. Nu gelukkig vrij dus kan aldoor even kijken. Hoop dat de kleine al lekker in je armen ligt! Losje hoop dat het allemaal mee valt voor je man. Spannend nog een weekje wachten. Geef hem maar een dikke knuffel van mij De rest.. hoe is het met iedereen? Kusjeeee
@ Lov, nou het mooiste is, dat was in Nederland, in Leiden namelijk... Maar vraag me eigenlijk niet af of ze een kans zou hebben gehad, want dat had ze gewoon echt niet. Keer op keer blijkt gewoon weer dat kindjes met HLHS vroeg overlijden en gewoon echt een zwaar leventje hebben met die afwijking. Vienna van Chantal had hetzelfde. Wonderen bestaan, maar niet altijd. @ Losje, ja vooral het onderste gedeelte van het gezichtje he... ben nu helemaal nieuwsgierig naar Jesse @ Ika, ben ook benieuwd of je al bevallen bent, als het volgens het boekje is gegaan dan zal dat vast wel en anders blijf ik je succes wensen als het toch wat langer duurt
Oh nou dat is dan bijzonder geweest die operatie he... Meid ik denk persoonlijk dat jullie de beste keuze hebben kunnen maken voor je meisje, als ik dat mag zeggen... Ik heb er alleen maar zoveel respect voor want hoe moeilijk dat moet zijn geweest van jullie en hoe moedig. Dat zegt alleen maar genoeg over jullie als ouders. Ik heb onmens veel respect voor jullie!
10:10 was het laatste bericht van ika, toen had ze 3 cm.....als het volgens het boekje is dan moet ze nu ongeveer persen!!!!! Hihihi ik vind het zo spannend!
Joy, idd. enorm gelijkend! Ze zal altijd zo een speciaal plaatsje hebben en zeker als je dan naar Jesse kijkt! Ivm.luiertas heb 1 van kipling ooit 2e hands gekocht de sweetheart versie kan best wat in! Ik ben zonet opgebeld en zal dus donderdag moeten langsgaan voor alle uitleg, materiaal voor insuline te gaan inspuiten, jammer maar het is voor het goede doel. Vandaag , nu zit ik voor een laatste x in de wachtzaal voor de oudste zijn therapie want die gaat ff in pauze tot een tijdje na de bevalling. Ika , ik hoop dat alles goed is gegaan en dat jullie liggen te genieten van jullie wondertje!
Haha Losje, ik hoop dat je theorie klopt en ze zo dadelijk een mooie meid in haar armen heeft, of dat natuurlijk al heeft Hard gewerkt heeft ze vandaag sowieso wel Lief, hmm minder dat je moet gaan spuiten, maar ja als dat beter is dan is het niet anders he
Hahahah ja dan moet je man maar iets meer werken nee ze zijn ook belachelijk duur hoor...is maar gewoon een tas
Haha ja ze zijn echt belachelijk duur. Uhm nou ja als hij zo 2 tuinen in de maand binnen haalt voor aanleggen van en tuin, dan kan die hele dure tas er wel van af, maar vind 150 euro beetje to much!!
Ik ga werken....kom later nog even spieken, ik ben benieuwd hoe laat ik klaar ben vandaag! Hahahahahaha ik ben kapot en moet nog beginnen(ik lach wel maar vind het niet leuk)
Lalala Wachten duurt lang haha! Hoop dat alles goed gaat. Joy, wauw ze lijken echt heel erg op elkaar! Bijzonder hoor Ik krijg bij de kinderwagen een luiertas, heb gewoon een zwarte uitgezocht. Kan altijd nog een andere kopen. Losje, hopelijk is de ontsteking bij je man snel weg en kunnen ze beter kijken. Liefoe, jammer zeg dat je moet spuiten. Ik ga zo naar mijn eerste les Zwangerschapscoaching. Heb er eerlijk gezegd totaal geen zin in, maar wie weet is het erg gezellig. Ben alleen al gesloopt van het schuren en ik moet in sportkleding komen Als ik terug kom wil ik goed nieuws lezen
@lov: dank u voor de link!! denk dus niet dat het voorweeën waren... @losje: een oorontsteking is het pijnlijkst wat ik tot nu toe gehad heb in mijn leven... (nu ja, ben nog niet bevallen hé) typisch een man dat niet naar een arts wilt gaan... @joy: ja, vind dat ze toch wel goed op elkaar gelijken zeg! ik ben best wel voor een dure luiertas gegaan, maar 't is idd zo'n leder dat ik dan later nog kan gebruiken als weekendtas, zou je niet direct zeggen dat het voor babyspullen gemaakt is @liefoe: jammer dat je toch aan de insuline moet, maar ja, 'tis voor een goed doel hé