De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pfffffff ik wil nu ook wat weten hahahaha. Maar ja alsof je na je bevalling wat gaat schrijven op een forum he hahaha. Dan heb je wel wat beters te doen.

Ik hoop wel dat ze inmiddels bevallen is eigenlijk....stel je voor.

2. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Hoi meiden, nog even van wat ik onthouden heb vandaag! Heb tussendoor telkens gelezen (hopend op nieuws!!) maar nog niet gereageerd!

Liefoe, wat balen dat je toch moet gaan spuiten. Maar uiteindelijk voor een goed doel. Zal vast niet veel zijn, want zo hoog zijn je waardes niet. Hoop dat je een duidelijke uitleg gaat krijgen!
    Balen dat L nog zo ziek is! Bevordert idd ook je nachtrust niet echt.

Losje, auw! Kan me voorstellen dat het echt niet fijn is voor je man! Hoop dat het snel helpt!

Joy, wat een prachtig mannetje is Jesse al! En lijkt idd op z'n zusje! Kan me voorstellen dat je nu helemaal niet meer kan wachten!
    Zo lijkt onze meid ook op m'n jongste. Ben benieuwd of dat straks ook zal blijken!
    Die puckababy had je voor Dilan toen hij groter was? Ik wil wel voor een 'piep' gaan. Maar denk dat ik toch afwacht hoe ze als baby is. Als ze heel onrustig is kan ik er alsnog eentje kopen. Mijn jongens hebben het ook niet gehad.

Lies, hoop dat je een nuttige en leuke avond hebt ondanks je tegenzin!

Luiertas, ik heb toen een zwarte gekocht en die ga ik nu ook weer gebruiken. Ideaal ding. Was niet duur, maar gaat nu toch voor de 3e keer weer mee. Vind het zonde om nu een nieuwe aan te schaffen!

Voor de rest weet ik t ff niet meer!

Kom zo zeker nog even spieken!

3. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Haha ja dat klopt Lov.. :p
    Hoop dat ze nu idd wel al bevallen is.. ben zo benieuwd!!

4. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Mamadj heb je het gezellig gehad met de visite??

Lies hoop dat het leuk was bij de pufclub ;)

Lov ben je alweer wat opgeknapt?

Lief bah niet leuk dat je moet gaan spuiten. Hoop dat het mee gaat vallen allemaal.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja en nee.....weet niet wat ik moet denken.... Midden op de dag voel ik me slecht. Duizelig en verkouden. Maar ach.

6. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Hmm balen zeg. Hoop dat je snel op knapt. Beterschap schatje ;)

7. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ikaaaaaaaaaaaaaaaaa, hoop dat alles goed is en dat je jullie meisje in de armen hebt!!!

Joy wat een gelijkenis!!! Wat een prachtige dochter en zoon heb je toch!!Idd, bijzonder veel respect voor jullie keuze en levensinstelling..

Lies succes bij de coaching.

Mamadj en mamsie, hoe was het bezoek?

Lov hoop dat je je snel beter voelt!! Knuffel meis.

Losje, werk ze.

Lief, niet leuk het spuiten, maar als dit het beste is voor jou en de kleine, dan moet het maar he?

Eda, nog 15 dagen dan beval je. Zo wasonze deal toch??? ;)

Manouk en lizzie hoe gaat het met jullie?

Lizzie, moest jij morgen niet beginnen bij je nieuwe baan?

Dido, als je nog meeleest af en toe, laat jeff weten hoe het is?

Bouwjaar wil het nuwel een beetje lukken op het werk?
    Kus voor iedereen.

Was later dan verwacht klaar met werken. Even langs ex-schoonzus gegaan en daar gegeten met mn mooie lieve neefjes. Zulke lekkere knuffelkonten! Heerlijk, kan niet wachten om het zelf mee te mogen maken.
    Ik vergeet vast van alles en iedereen.

8. mgbk

mgbk Niet meer actief

had eergisteren een klacht ingediend bij wanger&kids over de kwaliteit van de testen...vind ik vandaag een envelop in de bus met 30 nieuwe ovu-testen! Best netjes.

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ooo nog geen nieuws! Ika, hoop echt dat je nu lekker met je prachtige meisje in je armen zit en daarom geen handen vrij hebt om hier wat te posten!

Mgbk, netjes van die testen zeg!

Losje, dacht dat jij jarig was vandaag dus had je getagd of FB maar kom erachter dat mamadj jarig is....... dus.....

Mamadj, van harte meid!

lov, ik had toen ik zo ver zwanger was ook juist 's middags last van duizelingen enzo!

Eda, dus wel wat voorwerk bij je lijkt het?

Hier een superdag gehad. T genoot enorm! Visite is weer weg, T slaapt, ml is sporten dus ik ga hier maar wat rondhangen.
    Ben ook wel benieuwd hoe "ons" eerste meisje zal gaan heten!

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ika. Hoop dat je meisje lekker in je armen ligt. En alles goed gaat met jullie. Hahhaa zit al de hele dag te kijken.

Mgbk. Idd morgenvroeg om 6 beginnen. Vind het heel spannend!! Maar ook een goed gevoel bij. Ben heel benieuwd.

Joy. Wat een mooie foto!! Je mag heeel trots zijn op jullie kleintjes!!

Lov. Best irri dat je in de middag er meer last van krijgt. Misschien omdat je dan drukker bent?

Ohh ik weet het gewoon niet meer. Ika ga weer ff terug lezen.

11. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lizzie, spannend hoor morgen! Komt wel goed schatje!

12. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Zo he, ik zie net mijn banner. Nog 55! dagen tot 2-12-2013:$! Pfff gaat echt snel..... 55 dagen maar.......

13. mgbk

mgbk Niet meer actief

Succes morgen Lizzie, je bent vast een gedreven, betrokken kracht dus komt vast goed!

Mamsie Ow wat klinkt dat heerlijk! Twee maanden nog maar, minder zelfs

14. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Nog geen nieuws:$ Hoop dat de bevalling er nu echt op zit hoor!

Ik ga even douchen, coaching was dit keer alleen maar kletsen. Wel leuke dames denk ik:)

Fijne avond!

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lief jammer dat je toch moet gaan spuiten

@lies ben benieuwd wat je van de pufclub vond. Ik moet volgende week voor de 1e keer

@mgbk service. Ik had ook eens nieuwe gekregen toen ik een klacht had
    En ja vandaag lukte het wel goed. Wilde iets voor elkaar krijgen meyt het data bestand en toch t goede commando gevonden. Alleen bij een 1e check van de data kwam er wat heel anders tov 2 jaar terug, dus eens goed nagaan of ik t goed gedaan heb.

@lizzie veel succes voor morgen. Heb je nu een jaarcontract gekregen eigenlijk of wat anders?

@mamsie fijn dat T zo'n leuke dag gehad heeft

Op een plattegrond zitten puzzelen hoe de meubels het beste kunnen. Nu een indeling gevonden die mogelijk t beste is. Trek vl de kast open zegt hij: hé er ligt al wat in (beddengoed) en toen keek hij me zo lief aan en sloeg een arm om me heen :). Zo is er een goede plek voor een stoel. Alleen de gordijnen zijn nog steeds niet terug :(
    Net maar ff t bedje opgemaakt (zo goed en kwaad als t ging -hoe zit t allemaal:(), zo ligt t wel stof te vergaren maar anders ziet t zo kaal ;). Was t in december wel weer.

16. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    ja, hoop ook dat Ika er nu vanaf is en dat ze met volle teugen geniet van haar dochter....

hier niet veel te vertellen, best moe vanavond

@mgbk: ik ben zeker voor ons deal!!!

17. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Ze is geboren!!!! Facebook!

Ika, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter:D Mooie naam heeft ze gekregen! Gaat alles goed met jullie? Geniet er lekker van, jullie hebben het verdiend!

18. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Lizzie succes morgen !

Bouwjaar ,:) leuk zo nadenken over de indeling!

Thx allen voor te reageren !

Ach ML gaat EINDELIJK naar de ha!!!
    hij ziet het in dat hij niet zo verder kan OEF!
    bloed ,urine ,alles laten nakijken.
    morgen L.en ik naar de ha., logo ,feestje voor N. dan ophalen ,
    ML ha.
    Donderdag zh en vrijdag vrijaf voor de kids moet N.weer naar een feestje op der verjaardag.
    Zou zo graag wat gaan kopen voor haar verjaardag maar geen idee wat ....? Moeilijk ze heeft al zoveel en komt niets tekort ,
    men meisje 6 jaar en te denken dat er weer zo'n klein fruts bijkomt alhoewel N. niet meer zo klein is ;)

En nu omkleden en op de sofa genieten van ons meisje als ze beweegt ♥

19. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

thx voor de melding ,

ooo wat zijn wij erge stalkers :D:p

Ika GEFELICITEERD met jullie roze prachtwonder !!!

20. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Lizzie, succes morgen:)

MamsieM, gaat inderdaad hard!

Liefde, fijn dat je man naar de huisarts gaat.

Bouwjaar, leuk zo nadenken over de indeling hè:)

Vind het zo leuk dat Ika bevallen is:D

Deel Deze Pagina